Календарне планування уроків у 1 класі
УКРАЇНСЬКА МОВА (Читання) ,НУШ
За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко
Другий семестр
|
Тема уроку |
Дата |
Приміт. |
|
Буквений період (продовження) |
|
|||
108. |
Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г']> позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
|
|
110 |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
|
|
|
111. |
Звук /г/, позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
|
|
|
113 |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ге». Опрацювання тексту «На городі». |
|
|
|
115. |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
|
|
|
118. |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
|
|
|
120. |
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту,поданого рукописним шрифтом. |
|
|
|
122. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
. |
|
|
123. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
|
|
|
124. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
|
|
|
126. |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
|
|
|
128. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
|
|
|
131. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
|
|
|
133. |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
|
|
|
135. |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршом. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
137. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
|
|
|
138. |
Звуки [ц], [і{ 7, позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
|
|
|
140. |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
|
|
|
142. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
|
|
|
145. |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка». |
|
|
|
147. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. Мястківського «Весна». |
|
|
|
149. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
151. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалицичою). |
|
|
|
152. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки. |
|
|
|
154. |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
|
|
|
156. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
|
|
|
159 . |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
. |
|
|
161. |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
|
|
|
163. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) та оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
164. |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
|
|
|
166. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
|
|
|
168. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. |
|
|
|
171. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
|
|
|
173. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». |
. |
|
|
175. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
|
|
|
177. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
178. |
Звуки [дз], [дз У, позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки». |
|
|
|
180. |
Відпрацювання злитої вимови звуків /дз» /дз’/ Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком). |
|
|
|
182. |
Звук [дж), позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». |
|
|
|
185. |
Закріплення звука [ дж у, буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
|
|
|
187. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
|
|
|
188. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я...». Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
190. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». |
|
|
|
191. |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
|
|
|
193. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
|
|
|
194. |
Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
|
|
|
197. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
|
|
|
199. |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
|
|
|
201. |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
202. |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
|
|
|
204. |
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
|
|
|
207. |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісиою). |
|
|
|
209. |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк «Сім днів». |
|
|
|
221. |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
|
|
|
213. |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
|
|
|
214. |
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О« Кротюк). Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
216. |
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
|
|
|
218. |
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка». |
. |
|
|
221. |
Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий». |
|
|
|
223. |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за 0. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко). |
|
|
|
225. |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий». |
|
|
|
227. |
Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання. |
|
|
|
228. |
Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. |
|
|
|
230. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Підсумок за рік. |
|
|
|