Календарне планування уроків у 1 класі УКРАЇНСЬКА МОВА (Читання) ,НУШ За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко Другий семестр

Про матеріал
Календарне планування уроків у 1 класі УКРАЇНСЬКА МОВА (Читання) ,НУШ За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко Другий семестр
Перегляд файлу

Календарне  планування  уроків  у  1 класі

УКРАЇНСЬКА МОВА (Читання) ,НУШ

За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко 

Другий   семестр

 

                                          Тема уроку

  Дата

Приміт.

                                 Буквений період (продовження)

 

 108.

Знову в класі ми всі разом. Звуки [г], [г']> позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

 

110

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

 

 

111.

Звук /г/, позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

 

 

113

Закріплення звукових значень букв «ге», «ге». Опрацю­вання тексту «На городі».

 

 

115.

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

 

 

118.

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

 

 

120.

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту,поданого рукописним шрифтом.

 

 

122.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки». Робота з дитячою книжкою.

.

 

123.

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

 

 

124.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

 

 

126.

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацюван­ня текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

 

 

128.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

 

 

131.

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!».

 

 

133.

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

 

 

135.

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігруван­ня сценки за віршом. Робота з дитячою книжкою.

 

 

137.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

 

 

138.

Звуки [ц], [і{ 7, позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацюван­ня вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

 

 

140.

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

 

 

142.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Ро­дичі». Розігрування сценки за казкою.

 

 

145.

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка».

 

 

147.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. Мястківського «Весна».

 

 

149.

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вку­сив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою.

 

 

151.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Вишня» (за К. Михалицичою).

 

 

152.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного. Опрацювання віршів. Читання в ролях. Загадки.

  

 

154.

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

 

 

 156.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

 

 

159 .

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опра­цювання віршів.

.

 

161.

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

 

 

163.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) та оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою.

 

 

164.

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

 

 

166.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

 

 

168.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порів­няння віршів. Прислів'я.

 

 

171.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

 

 

173.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».

.

 

175.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

 

 

177.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.

 

 

178.

Звуки [дз], [дз У, позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А. Зарудного «Дзвіночки».

 

 

180.

Відпрацювання злитої вимови звуків /дз» /дз/ Опра­цювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком).

 

 

182.

Звук [дж), позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль».

 

 

185.

Закріплення звука [ дж у, буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

 

 

187.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня тексту «Дзюдо».

 

 

188.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю де­сять пальців я...». Робота з дитячою книжкою.

 

 

190.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Як ми виграли комп'ютер».

 

 

191.

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М. Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

 

 

193.

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігруван­ня сценки за змістом вірша.

 

 

194.

Читаю і відгадую загадки. Загадки (П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Складання загадки про тварину. Опра­цювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

 

 

197.

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

 

 

199.

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Де­сять, дев'ять, вісім, сім...».

 

 

201.

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою.

 

 

202.

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

 

 

204.

Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

 

 

207.

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісиою).

 

 

209.

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка. 3. Мензатюк «Сім днів».

 

 

221.

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Ґуменко «Олівці». «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

 

 

213.

Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

 

 

214.

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О« Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

 

 

216.

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Біг­ла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

 

 

218.

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

.

 

221.

Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий».

 

 

223.

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за 0. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

 

 

225.

Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Бу­де день веселий».

 

 

227.

Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвит­ку навички читання.

 

 

228.

Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою.

 

 

230.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Підсумок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Федорова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2020
Переглядів
5702
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку