Конспект інтегрованого уроку 1 клас Я досліджую світ тема тижня " Спорт"

Про матеріал
Тема. Слухання вірша Грицька Бойко «Про Юру і фізкультуру» та авторської казки І. Франко «Заєць та їжак» Мета: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій; відповідати на запитання вчителя, висловлювати власне ставлення до героїв опо¬відання; стимулювати відповіді-міркування на поставлені запитання; збагачувати та активувати словниковий запас дітей; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; спонукати до запам'ятовування віршованих рядків; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати почуття доброти, співчуття та справедливості.
Перегляд файлу

     Тема. Слухання вірша Грицька Бойко «Про Юру і фізкультуру» та авторської казки І. Франко «Заєць та їжак»

Мета: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій; відповідати на запитання вчителя, висловлювати власне ставлення до героїв опо­відання; стимулювати відповіді-міркування на поставлені запитання; збагачувати та активувати словниковий запас дітей; формувати вміння виражати емоційний стан голосом, мімікою; спонукати до запам'ятовування віршованих рядків; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати почуття доброти, співчуття та справедливості.

Попередня робота: розглядання сюжетних малюнків видів спорту; бесіди про спорт.

Матеріал: сюжетні малюнки; іграшки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент

Ранкова зустріч

Вчитель пропонує дітям привітати одне одного.

Привітання

Доброго ранку, доброго дня!

Доброго вчора, сьогодні, щодня!

Хай лиш добро буде на світі,

 Хай будуть завжди усміхнені діти.

- Давайте привітаємося долоньками.

- Який у вас сьогодні настрій?

Ось зібралися ми в круг,

Я твій друг, і ти мій друг.

Міцно за руки візьмемось,

І один одному посміхнемось

Гра – пантоміма «Скульптура».

 Діти об’єднуються у групи довільним способом. Кожна група дітей зображає скульптурну композицію, що відображає будь-який вид спорту, а інші – відгадують зображене.

Заповнення щоденних новин.

  • Дата …
  • Місяць…
  • Сьогодні…(день тижня).
  • Який день тижня за порядком?
  • Яка сьогодні погода?
  • Опади…

Вчитель назначає помічників дня.

Особливе – спорт.

ІІ. Основна частина

— Діти, до нас завітав Незнайко. Від дуже засмучений, тому що був на за­нятті з фізкультури, проте не зміг швидко бігати, перестрибувати через пере­шкоди, кидати влучно м'яча. Він гадав, що відразу зможе ці вправи добре зро­бити. Чому у нього це не вийшло?

  Потрібно тренуватися і постійно займатися фізкультурою і спортом. Кожен може вибрати той вид спорту, що йому подобається. Які види спорту ви знаєте? Хто із вас займається спортом? Послухайте загадки і відгадайте їх.

• Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол.      

Стадіон, басейни, корт —     

 Об'єднало слово... (спорт).                                                

      •Дві команди, як в футболі,

       Та на крижаному полі,

       І дорослих, і дітей

       Позбирав на лід... (хокей).  

• Кулю шкіряну ганяють,

 Лиш одну на полі мають!

 По ногах не б'ють — це фол!

 Називають гру... (футбол).                                                                            

       • Сіла купа дітвори

        І поїхала з гори.

       Люблять їх усі малята.

        Звуть візочок цей... (санчата).                    

 •З нетерпінням зиму ждуть,                               

Лід малюють — іскри йдуть!

Гострі та стрімкі вони.      

  Мають назву... (ковзани).

      • Покатають нас вони,

       Але це не ковзани! 

       Білі, чорні, сині, рижі.  

      Дощечки ці звуться... (лижі).

  Якими є наслідки, якщо людина не хоче нічим займатися? Дитина зростає кволою, неспритною, як її однолітки. Послухайте, як про це написав Грицько Бойко.

ПРО ЮРУ І ФІЗКУЛЬТУРУ

Щось із Юрою не те:

Щось наш Юра не росте...

Він такий у нас тоненький,

Хворобливий і худенький,

Мов заморене курча,

— Одноліткам до плеча...

Та чи знаєте ви те,

Чом наш Юра не росте?

Погляньте: він з дружками

Мчить по вулиці з книжками

 —Звідкіля біжиш ти, Юро?

— Я тікаю з фізкультури!     ...

Бесіда за змістом вірша

— Про кого йдеться у художньому творі?

— Чому Юра вирізнявся серед своїх однолітків?

— Чи здогадалися ви, у чому справа?

— Чи можна уникати занять з фізкультури?

 Фізкультхвилинка

Руки в сторони та вгору

— На носочки піднялись.

 Підніми голівку вгору

 — Й на долоньки подивись.

Присідати ми почнемо,

 Добре ноги розімнемо.

 Раз — присіли, руки прямо.

 Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно,                                                                         

Все виконуємо гарно.

 Вліво-вправо повернулись

І сусіду усміхнулись.

— Якщо належним чином займатися спортом, то можна досягти гарних ре­зультатів, навіть, стати чемпіоном. У всіх людей свої можливості й здібності. Можна займатися малюванням, музикою і там досягати гарних результатів. Просто займатися фізкультурою для поліпшення свого здоров'я необхідно обов'язково. А тим, хто має хист, у якій справі, не варто задирати носа.

Послу­хайте казку «Заєць та їжак», яку написав Іван Франко.

 Бесіда за змістом казки

— Хто зустрівся у лісі?

— Чому заносився заєць?

— Як заєць та їжак вирішили перевірити, хто з них швидше бігає?

— Як їжак вирішив провчити хвалькуватого зайця?

— Чи міг їжак чесно перемогти у перегонах із зайцем?

— Якими словами ви можете охарактеризувати їжака? Зайця?

— Чого вчить ця казка?

— Чи можна зневажати інших, якщо у них щось не так добре виходить, як у вас? Хоча хвалькуватий заєць бігає насправді швидше від їжака, розумний їжачок переміг його у змаганнях. Потрібно завжди пам'ятати, що у кожної лю­дини є свої здібності, кожна людина в чомусь може бути кращою. Тож слід усіх поважати і не потрібно вихвалятися.

Співвідношення звукових схем зі словами.

БОКС                              - о - - о -

БОКСЕР                        - о - -

Складання речень зі словами БОКС, БОКСЕР.

Розвиток дрібної моторики руки. Письмо слова БОКС на піску (манній крупі).

Гра «Я знаю слово»

Ця гра допоможе учням актуалізувати назви видів спорту та слів спортивної тематики. Гру починають з того, що школярі стають колом і вчитель кидає їм м’ячик. Той, хто впіймав, має вдарити м’ячем об підлогу. І доки м’яч знову не торкнеться долоні, першачок має сказати назву виду спорту або слово, пов’язане зі спортом. А потім кидає м’яч іншому гравцю. Якщо хтось не впорався, хід переходить до іншого учасника. Коли м’ячик пройде перше коло, можна ускладнити гру. На другому колі збільшити кількість слів до двох: один гравець називає не одне слово, а два й двічі б’є м’ячем об підлогу. А на третьому колі – три слова й три удари м’ячем. Слова не повинні повторюватися. Гра триває, доки дітям це не набридне чи вони не втомляться.

https://deponms.carpathia.gov.ua/uploads/fotos/sport2-1.jpg?1549263852134

 

III. Підсумок

— Незнайко зрозумів, що з першого разу не зможе все робити гарно, що слід поступово вчитися всього. Ми його запрошуватимемо на фізкультуру і разом вчитися виконувати добре різні вправи.

docx
Додано
30 січня 2020
Переглядів
2515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку