Календарне планування уроків у 4 класі (з урахуванням змін до програм, затверджених у 2016 році)

Про матеріал
Розділ перший ІЗ СКАРБНИЦІ УСНОЇ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ 1 Вступ до розділу «Із скарбниці усної народної творчості». За Софією Грицою. Наші джерела 4-5 2 Мудра дівчина. (Українська народна казка) 6-12 3 Мудра дівчина. (Українська народна казка) 6-12 4 Без труда нема плода (Народна притча) 12 5 У пригоді (Народна притча). Записала Олена Пчілка 13-14 6 Урок позакласного читання. Казка мудрістю багата. Побутові казки
Перегляд файлу

Календарне  планування  уроків  у  4  класі 

  урахуванням  змін  до  програм,  затверджених у  2016 році)

Календарно-тематичне  планування  уроків

ЛІТЕРАТУРНОГО  ЧИТАННЯ

(За  підручником  О.Я.Савченко)

з.п.

Тема

Дата

проведення

Сторінки

підручника

 

Розділ перший

ІЗ СКАРБНИЦІ УСНОЇ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ

 

1

 Вступ до розділу «Із скарбниці усної народної творчості». За Софією Грицою. Наші джерела

 

 

4-5

2

Мудра дівчина. (Українська народна казка)

 

 

6-12

3

Мудра дівчина. (Українська народна казка)

 

 

6-12

4

Без труда нема плода (Народна притча)

 

 

12

5

 У пригоді (Народна притча). Записала Олена Пчілка

 

 

13-14

6

Урок позакласного читання. Казка мудрістю багата. Побутові казки

 

 

 

7

Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького (Народна легенда)

 

 

14-15

8

Місто Сміла (Народна легенда)

 

 

15-16

9

Стоїть явір над водою (Українська народна пісня)

 

 

16-17

10

Котився віночок по полю (Українська народна пісня)

 

 

17-18

11

Народні усмішки. Швачка. Син та мати. Записав Борис Грінченко

 

 

18

12

Урок позакласного читання. Народні легенди

 

 

 

13

Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу

 

 

19-20

14

 Контрольна робота № 1. Аудіювання (письмово)

 

 

 

15

 Скоромовки. Загадки

 

21-22

16

 Галина Кирпа. Мова моя

 

 

22

17

 Перевір свої досягнення

 

 

23

18

Урок позакласного читання. Сторінками народної творчості

 

 

 

 

Розділ другий

 ЩО БУЛО НА ПОЧАТКУ СВІТУ

 

19

Створення світу

 

 

24-26

20

 Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей

 

 

26-28

21

Дедал та Ікар. Переказала Катерина Гловацька

 

 

28-31

22

Контрольна робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

23

Як ще не було початку світа... (Українська народна обрядова пісня). Записала Євгенія Ярошинська

 

 

31

24

Урок позакласного читання. Міфи Стародавньої Греції

 

 

 

25

За Сергієм Плачиндою. Гнів Перуна

 

 

32-34

26

За Сергієм Плачиндою. Гнів Перуна

 

 

32-34

27

Перевір свої досягнення

 

 

35

 

Розділ третій

СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ УКРАНИ

 

28

Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни

 

 

36-39

29

Олександр Олесь. Ярослав Мудрий

 

39-41

30

Урок позакласного читання. Сторінками історії України (за поезіями Олександра Олеся із книги «Княжа Україна»)

 

 

31

Іван Крип’якевич. Книги за княжів часів

 

 

42

32

Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова

 

 

42-43

33

Алла Коваль. Місто Чернігів

 

 

43-44

34

Марія Хоросницька. Звідки в міста назва — Львів

 

 

44-45

35

Урок позакласного читання. Козацькому роду нема переводу

 

 

 

36

Марія Пригара. Козак Голота

 

 

45-50

37

Марія Пригара. Козак Голота

 

 

45-50

38

Марія Пригара. Козак Голота

 

 

45-50

39

Іван Гнатюк. Козацький дуб

 

 

50-51

40

Іван Боднарчук. На новій землі

 

 

52-53

41

Тамара Коломієць. Ялинка мого дитинства (Спогади)

 

 

54-55

42

Урок позакласного читання. Без верби й калини нема України (Українські казки та легенди про вербу і калину)

 

 

 

43

Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?

 

 

56-57

44

Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитаного твору

 

 

45

Дмитро Павличко. Наш прапор. Наталка Поклад. Гімн

 

58

 

46

Перевір свої досягнення

 

 

59

47

Контрольна робота № 4. Навичка читання вголос

 

 

 

48

Урок позакласного читання. Державні символи у творах українських поетів

 

 

 

Розділ четвертий.

ЯК НЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ КРАЙ...

49

Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любить той край... Ліна Костенко, усе моє, все зветься Україна...

 

60-62

50

Василь Сухомлинський. Восени пахне яблуками

 

 

62-63

51

Олександр Олесь. Степ

 

 

63-65

52

Марко Вовчок. Літній ранок. Михайло Коцюбинський. Літній день

 

 

65-66

53

Надія Кир’ян. Євшан

 

 

66-67

54-55

Григір Тютюнник. Ласочка

 

67-70

56

Урок позакласного читання. Чарівний світ природи у творах Григора Тютюнника

 

 

 

57

Тетяна Кара-Васильєва. Співуча глина (Скорочено)

 

 

71-72

58

Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? Степан Жупанин. Загадка-добавлянка

 

 

73-74

59

Ліна Костенко. Я хочу на озеро Світязь...

 

 

74

60

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело

 

 

75-76

61

Анатолій Качан. Летючий корабель.

 Перевір свої  досягнення

 

 

77-78

62

 Контрольна робота № 5. Аудіювання (письмово)

 

 

 

Розділ п’ятий.

ВИДАТНІ УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ

63-64

Вступ  до  розділу. Тарас Шевченко. Про себе

 

79-84

65

Урок позакласного читання. «Шевченкове слово в віках не старіє...»

 

 

 

66

Тарас Шевченко. Вітер віє повіває... Вітер з гаєм розмовляє...

 

 

84-85

67

Тарас Шевченко. Реве та стогне Дніпр широкий...

 

 

85-86

68

 

Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі

 

 

86-87

69

Роман Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено)

 

 

88-90

70

Іван Франко. Дивувалась зима... Дрімають села...

 

 

91-92

71-72

Іван Франко. Лисичка-кума

 

92-96

73

Урок позакласного читання. Дитячі оповідання Івана Франка

 

 

74

Микола Олійник. Леся (Уривок з повісті)

 

 

97-100

75

Леся Українка. Конвалія (Уривок)

 

 

101

76

Леся Українка. Давня весна

 

 

102-103

77-78

Леся Українка. Біда навчить

 

103-109

79

Павло Тичина. Де не глянь — колоски... (Уривок із вірша «Де тополя росте»)

 

 

110

80

Урок позакласного читання. Вірші українських поетів для дітей

 

 

 

81

Павло Тичина. Хор Лісових Дзвіночків

 

 

111-112

82

Павло Тичина. Сонце і дим

 

 

112

83

Максим Рильський. Дитинство

 

 

113

84

Максим Рильський. Ким хочеш бути, хлопчику, в житті? Перевір  свої  досягнення

 

 

114-115

85

Контрольна робота № 6.  Навичка читання мовчки (письмово)

 

 

Розділ шостий.

РОЗПОВІДІ ПРО НАС САМИХ

86

Вступ до розділу. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь

 

 

116-118

87

Леонід Глібов. Зозуля і Півень

 

 

119-121

88

Урок позакласного читання. Байки Езопа

 

 

 

89

Олена Пчілка. Котова наука

 

 

121-123

90-91

Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка на 2 дії)

 

123-134

92

Контрольна робота № 7. Робота з  літературним твором

 

 

 

Розділ сьомий.

ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ

93-94

Вступ до розділу. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана... (Уривки)

 

135-142

95-96

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено)

 

143-150

97

Урок позакласного читання. Казки Ганса Крістіана Андерсена

 

 

98-99

Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела

 

151-153

100

Перевір свої досягнення

 

 

154

Розділ восьмий.

СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ

101

Вступ до розділу. Любов Забашта. Сказав мудрець... Анатолій Костецький. Мрія

 

 

155-157

102

Анатолій Костецький. Спішу додому

 

 

158

103

Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов

 

 

159-160

104

Урок позакласного читання. Школа добрих учинків (за творами Василя Сумлинського)

 

 

105-106

Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко

 

160-166

107-108

Марія Чумарна. Казка про друга

 

166-170

109

Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним... Галина Малик. Мавпині іменини

 

 

171-172

110

Грицько Бойко. Консультант. Микола Сингаївський. Сміх для всіх

 

 

172-173

111

Василь Сухомлинський. Співуча пір’їнка

 

 

174

112

Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху— Грицько Бойко

 

 

113

Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос

 

 

 

114

Ганна Чубач. Найрідніші голоси

Степан Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати...

 

175-176

115

Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло

 

177-178

116

Підсумкова  контрольна  робота.(Державна підсумкова атестація)

 

 

117-118

Володимир Рутківський. Як складають вірші

 

179-183

119

Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається

 

 

184-185

120

Урок позакласного читання. Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка

 

 

 

121

Підсумковий  урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування  уроків

МАТЕМАТИКИ

(За  підручником  М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка)

 

з.п.

з.п.

з

Ззз

 

Тема  уроку

 

Номери

завдань

 

Дата

 

ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 3-ГО КЛАСУ.

 ВИВЧЕННЯ ПИСЬМОВОГО МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000

 

1

Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення. Задачі на зведення до одиниці .

 

 

 

2

Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Ускладнені розширені задачі на знаходження третього доданка

 

 

 

 

3

Нумерація трицифрових чисел. Складання виразів. Обернені задачі

 

 

 

4

Нумерація трицифрових чисел: читання і порівняння чисел, попереднє і наступне числа, значення цифри нуль у записі числа. Множення і ділення з числами 1 і 0. Задачі на знаходження суми двох добутків

 

 

 

5

Письмове множення на одноцифрове число. Вирази на сумісні дії. Розв’язування задач

 

 

 

6

Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число

 

 

 

7

Знаходження частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число.

Задачі на знаходження числа за значенням його дробу

 

 

 

8

Знаходження числа за його частиною. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за його частиною

 

 

 

9

Множення й ділення на розрядні одиниці 10; 100. Задачі на знаходження числа за його частиною і частини від числа

 

 

 

10

Письмові прийоми множення на кругле число. Розв’язування рівнянь.

Задачі на знаходження суми двох добутків

 

 

 

11

Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження різниці двох часток

 

 

 

12

Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на застосування дії множення

 

 

 

13

Письмові прийоми ділення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі на різницеве порівняння двох часток

 

 

 

14

Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Задачі на різницеве порівняння

 

 

 

15

Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

 

16

Письмове ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

 

17

Контрольна робота № 1

 

 

 

 

НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

 

18

Аналіз контрольної роботи. Утворення, читання і запис чотирицифрових чисел у межах 2000. Розв’язування задач на знаходження відстані

 

 

 

19

Утворення другої тисячі. Повторення позатабличного ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу

 

 

 

20

Утворення чотирицифрових чисел з розрядних чисел. Кут

 

 

 

21

Читання і запис чотирицифрових чисел. Задачі на знаходження числа за його частинами і частини від числа

 

 

 

22

Читання і запис чотирицифрових чисел. Утворення числа

10 000.Визначення кількості десятків, сотень, тисяч у числі. Задачі на три дії. Радіус

 

 

 

23

Читання і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання трицифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого за двома різницями

 

 

 

24

Читання і запис трицифрових чисел у межах 20 000. Письмове віднімання трицифрових чисел.Задачі на дві та три дії .

 

 

 

25

Читання і запис п’ятицифрових чисел. Дії над круглими числами. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями

 

 

 

26

Порівняння чисел. Читання і запис п’ятицифрових чисел. Письмове ділення з перевіркою множенням. Задачі на різницеве порівняння двох добутків

 

 

 

27

Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис шестицифрових чисел. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу

 

 

 

28

Читання і запис шестицифрових чисел у межах 200 000. Мільйон.Задачі на знаходження числа за значенням його дробу

 

 

 

29

Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на три дії

 

 

 

30

Нумерація шестицифрових чисел. Поняття класу. Таблиці розрядів і класів. Множення і ділення на одноцифрове і двоцифрове числа. Обернені задачі

 

 

 

31

Читання і запис шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10; 100; 1000

 

 

 

32

Збільшення (зменшення) числа в 10; 100; 1000 разів. Читання і запис багатоцифрових чисел. Задачі на пропорційне ділення. Самостійна робота

 

 

 

33

Десяткова система числення. Розв’язування рівнянь. Задачі на три дії

 

 

 

34

Контрольна робота № 2

 

 

 

35

Аналіз контрольної роботи. Одиниці вимірювання довжини. Утворення одиниць вимірювання довжини. Задачі на знаходження четвертого пропорційного

 

 

 

36

Одиниці вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими. Задачі на знаходження четвертого пропорційного

 

 

 

37

Заміна одних одиниць вимірювання довжини і маси іншими. Розв’язування задач

 

 

 

38

Одиниці вимірювання часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події

 

 

 

39

Одиниці вимірювання часу. Задачі з буквеними даними

 

 

 

 

ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ

 

40

Дія додавання. Закони додавання. Табличне й позатабличне, усне і письмове додавання. Задачі, які розв’язуються додаванням

 

 

 

41

Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа. Табличне й позатабличне, усне і письмове віднімання. Задачі, які розв’язуються відніманням

 

 

 

42

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Задачі, які розв’язуються відніманням

 

 

 

43

Перевірка додавання відніманням. Складені задачі на знаходження невідомого доданка

 

 

 

 

44

Знаходження різниці у випадку, коли зменшуване має декілька нулів. Розв’язування задач

 

 

 

45

Додавання декількох доданків. Задачі на знаходження периметра трикутника

 

 

 

46

Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Самостійна робота

 

 

 

47

Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання довжини і маси

 

 

 

48

Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними

 

 

 

49

Контрольна робота № 3

 

 

 

50

Аналіз контрольної роботи. Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події

 

 

 

51

Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події

 

 

 

52

Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події. Розв’язування рівнянь

 

 

 

53

Застосування способу округлення при додаванні та відніманні. Розв’язування задач вивчених видів .

 

 

 

54

 Діаграми. Розв’язування задач на знаходження різниці

 

 

 

55

Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. Залежність швидкості від зміни відстані при сталому часі

 

 

 

56

Задачі на визначення відстані за швидкістю і часом. Залежність швидкості від зміни часу при сталій відстані

 

 

 

57

Задачі на визначення часу за відстанню і швидкістю. Дії з іменованими числами

 

 

 

58

Прості та складені задачі на визначення часу і відстані. Геометричні тіла та їх назви

 

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

 

59

Дія множення. Закони множення

 

 

 

60

Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач на рух. Самостійна робота

 

 

 

61

Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в середині першого множника є нулі. Розв’язування задач з двома буквеними даними

 

 

 

62

Контрольна робота № 4

 

 

 

63

Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, які закінчуються нулями

 

 

 

64

Множення одноцифрового числа на багатоцифрове. Задачі на спільну роботу

 

 

 

 

65

Ознайомлення з поняттям «площа фігури». Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу

 

 

 

66

Правило обчислення площі прямокутника. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу

 

 

 

67

Обчислення площі і периметра прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу

 

 

 

68

Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі

 

 

 

69

Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника

 

 

 

70

Знаходження однієї зі сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну роботу. Ділення іменованих чисел

 

 

 

71

Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов’язані з площею прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії

 

 

 

72

Дія ділення. Властивості частки. Задачі на рух і на обчислення площі

 

 

 

73

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Задачі вивчених видів

 

 

 

74

 Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці

 

 

 

75

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням.Ускладнені задачі на зведення до одиниці

 

 

 

76

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить усередині нуль. Перевірка ділення множенням. Елементи прямокутного паралелепіпеда: ребро, бічна грань,основа, вершина

 

 

 

77

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить усередині нулі.Ускладнені задачі на зведення до одиниці

 

 

 

78

Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до одиниці

 

 

 

79

Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці

 

 

 

80

Ділення іменованого числа на іменоване. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі вивчених видів

 

 

 

81

Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух

 

 

 

82

Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух

 

 

 

83

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на порядок дій. Задачі на зустрічний рух. Самостійна робота

 

 

 

84

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10; 100; 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу

 

 

 

85

Контрольна робота № 5

 

 

 

86

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого

 

 

 

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДРОБАМИ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ

87

Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. Порівняння частин

 

 

 

 

 

 

88

Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа

 

 

 

89

Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа

 

 

 

90

Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів

 

 

 

91

Знаходження числа за значенням його дробу. Розв’язування задач. Самостійна робота

 

 

 

92

Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторення правила множення числа на добуток

 

 

 

93

Контрольна робота № 6

 

 

 

94

Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, що закінчуються нулями. Повторення переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10; 100; 1000.Розв’язування задач, що включають знаходження числа за його дробом

 

 

 

95

Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв’язування яких вимагає знаходження дробу від числа

 

 

 

96

Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа

 

 

 

97

Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа

 

 

 

98

Знаходження добутку виду 2400 · 30 усним і письмовим способами. Розв’язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення

 

 

 

99

Повторення вивченого. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь і нерівностей

 

 

 

100

Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею  на одноцифрове число

 

 

 

101

Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення

 

 

 

102

Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння

 

 

 

 

103

Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій

 

 

 

104

Ділення виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух

 

 

 

 

105

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. Самостійна робота

 

 

 

106

Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв’язування задач

 

 

 

107

Контрольна робота № 7

 

 

 

 

108

Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого

 

 

 

 

МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО

 

109

Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями

 

 

 

110

Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом

 

 

 

111

Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок).Задачі на знаходження числа за двома різницями

 

 

 

112

Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями

 

 

 

113

Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями

 

 

 

114

Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії

 

 

 

115

Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 · 403. Задачі на рух і знаходження площі

 

 

 

116

Ділення трицифрових чисел на двоцифрове

 

 

 

117

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення)

 

 

 

118

Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння

 

 

 

119

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного

 

 

 

120

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного

 

 

 

121

Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв’язування задач

 

 

 

122

 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач

 

 

 

123

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць

 

 

 

124

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв’язування задач

 

 

 

125

Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби

 

 

 

126

Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння

 

 

 

127

Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв’язування нерівностей. Самостійна робота

 

 

 

128

 Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач

 

 

 

129

Контрольна робота № 8

 

 

 

130

Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число

 

 

 

131

Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з буквеними даними

 

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

 

132

Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення.Порівняння чисел

 

 

 

133

Величини. Метрична система мір

 

 

 

134

Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Самостійна робота

 

 

135

Множення. Закони множення

 

 

 

136

 Контрольна робота № 9

 

 

 

137

Аналіз контрольної роботи. Ділення. Властивості частки

 

 

138

Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів

 

 

139

Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів

 

 

140

Підсумковий урок за рік

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

                                 

 

Календарно-тематичне  планування  уроків

ПРИРОДОЗНАВСТВА

(За  підручником Т.Гільберг, Т.Сак)

 

№ уроку

Тема уроку

Стор.

Дата

1

Вступ. Взаємозв’язки у природі

3

 

ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА

2

Уявлення давніх людей про Землю й Всесвіт

7-8

 

3

Сонячна система, її склад. Сонце – зоря, центральне тіло Сонячної системи

8-10

 

4

Сонце – зоря, центральне тіло Сонячної системи

10-12

 

5

Планети земної групи

13-15

 

6

Планети -гіганти

15-16

 

7

Навчальний проект: «Таємниці планет Сонячної системи»

 

 

8

Теплові пояси Землі. Вплив Сонця на різноманітність природи Землі.  . Добовий і річний рух Землі

16-19

 

9

Земля. Добовий і річний рух Землі

19-21

 

10

Місяць – природний супутник Землі

 

 

11

Зорі.Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця, Полярна зоря  

22-24

 

12

Молочний  Шлях – наша Галактика

25-26

 

13

Сучасні уявлення про Всесвіт

 

 

14

Контрольна робота

26

 

15

Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Мандрівка просторами Всесвіту, про яку ти мрієш»

26

 

                                                     ПЛАН І КАРТА   

16

Горизонт, сторони горизонту

27-29

 

17

Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компасу та місцевих ознак

29-32

 

18

Урок-екскурсія. Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця, компасу та місцевих ознак

 

 

19

План місцевості. Умовні знаки на плані місцевості. Практична робота: читання плану місцевості

32-34

 

20

Масштаб

36-38

 

21

Географічна карта, умовні знаки на карті  

38-40

 

22

Практична робота. Читання плану і карти з використанням умовних знаків і масштабу

 

 

23

Контрольна робота

 

 

24

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

40

 

                                      ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ  

25

Океани, материки (континенти) і частини світу на географічних картах

43-46

 

26

Практична робота. Робота з географічною картою півкуль та світу. Нанесення на контурну карту назв материків і океанів

46-47

 

27

Дослідницький проект. Мандруємо океанами

47

 

28

Навчальний проект. Земля – планета «Вода»(природа океанів)

 

 

29

Навчальний проект. Земля – планета «Вода»(природа океанів)

 

 

30

Особливості природи материків Землі. Євразія

55-57

 

31

Контрольна робота

 

 

32

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

57-

 

33

 Особливості природи материків Землі. Євразія

57-60

 

34

Дослідницький проект. Ми живемо в Євразії

60-62

 

35

Дослідницький проект. Ми живемо в Євразії

62

 

36

Особливості природи материків Землі. Африка

62-65

 

37

Особливості природи материків Землі. Північна Америка

71-77

 

38

Особливості природи материків Землі. Південна Америка

78-85

 

39

Особливості природи материків Землі. Австралія

85-93

 

40

Антарктида

94-100

 

41

Контрольна робота

 

 

42

Навчальний проект. Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити

 

 

ПРИРОДА УКРАЇНИ   

43

Україна на карті світу. Карта України

101-102

 

44

Практичні роботи.

Робота з географічною картою України;

Позначення на контурну карту столиці та міст України

103

 

45

Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в своєму краї

103-106

 

46

Екскурсія.Форми земної поверхні

 

 

47

Практичні роботи. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні та водойм України.

 

 

48

Корисні копалини України.

107-109

 

49

Екскурсія. Корисні копалини України

110-112

 

50

Водойми України та їх використання і значення. Природні та штучні водойми річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела

113-119

 

51

Будова річки. Рівнинні і гірські річки

113

 

52

Чорне і Азовське моря

119-128

 

53

Використання і охорона природних багатств водойм

 

 

54

Начальні проекти. Водойми рідного краю їх стан та охорона

 

 

55

Ґрунти України. Охорона ґрунтів

128-131

 

56

Розташування природних зони в Україні. Карта природних зон України

132-134

 

57

Мішані ліси (Полісся)

134-138

 

58

Лісостеп

139-142

 

59

Степ

142-146

 

60

Гори. Карпатські і Кримські гори

147-155

 

61

Начальні проекти. Чому ліси називають "легенями планети"?

 

 

62

Начальні проекти. Що можна зробити для збереження природи у моєму краї?

161

 

63

Тіла і речовини. Стани речовин

162-163

 

64

Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною

173-175

 

65

Навчальні проекти. Дослідження властивостей: твердих тіл на прикладі граніту, деревини, крейди (за вибором учителя)

 

 

66

  Екскурсія у природу. Весняні зміни у природі

 

 

67

 Контрольна робота

 

 

68

Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування  уроків курсу

Я  У  СВІТІ

(За  підручником  О.В.Тагліної, Г.Ж.Іванової)

з. п.

Тема  уроку

Дата

проведення

Я — ЛЮДИНА

1

Життя — найвища цінність.

Практична робота (обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України)

 

2

Я — неповторна людина

 

3

Навчальний проект (індивідуальний).

Постаті, які подолали життєві труднощі (за вибором учнів)

 

4

Особистісний розвиток людини впродовж життя

 

5

Винаходи людства

 

6

Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати?

 

7

Планування самонавчання, взаємонавчання.

Практична робота. Плануємо пізнавальну діяльність

 

8

Не витрачай даремно час!

 

9

Навчальний проект (індивідуальний).

Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)

 

Я ТА ІНШІ

10

Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід

 

11

Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна

 

12

Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний).

Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними та якісними, а на покупці яких можна було зекономити)

 

13

Культура поведінки учня

 

14

Засоби масової інформації мого міста.

Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті

 

15

Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється стійкість від упертості?»

 

16

Соціальна (екологічна) акція «Збережемо ялинку»

 

17

Чи варто бути правдивим?

 

18

Культура спілкування

 

Я — УКРАЇНЕЦЬ

19

Україна — незалежна, демократична, правова держава

 

20

Людина живе в суспільстві. Моделювання різних соціальних ситуацій

 

21

Національні та державні символи України. Конституція України (ст. 10, ст. 20, ст. 67).

Практична робота. Проведення конкурсу малюнків на тему «Державні символи у моєму житті»

 

22

Навчальний проект (груповий).

Сім чудес України

 

23

Батьки зобов’язані — діти зобов’язані

 

24

Навчання — основний обов’язок дітей

 

25

Про правопорушення

 

26

Передбачайте наслідки своїх учинків. За скоєне відповідають перед законом

 

27

Культурна спадщина народу

 

28

Свята нашої держави

 

Я — ЄВРОПЕЄЦЬ

29

Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу

 

30

Європейський Союз — співтовариство народів Європи

 

31

Навчальний проект (груповий, за вибором учнів).

Подорожуємо країнами світу

 

32

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.

Практична робота. Складання листа до однолітка-іноземця про свою країну

 

33

У кожному куточку світу — свої традиції та звичаї

 

34

Охорона довкілля — спільна справа всіх землян

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування  уроків

ІНФОРМАТИКИ

з. п.

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

Тема 1. ГРАФІКА

  1.                    

 

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними

 

  1.                    

 

Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами

 

  1.                    

 

Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю)

 

  1.                    

 

Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів

 

  1.                    

 

Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону

 

  1.                    

 

Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо

 

  1.                    

 

Створення колажу із зображень

 

Тема 2. ТЕКСТ

  1.                    

 

Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі

 

  1.                    

 

Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем

 

  1.                

 

Абзаци, посилання, заголовки, зміст

 

  1.                

 

Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів

 

  1.                

 

Списки. Послідовні списки у текстах

 

  1.                

 

Таблиці. Доповнення готових таблиць

 

  1.                

 

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами

 

Тема 3. СПІВПРАЦЯ В ІНТЕРНЕТІ

  1.                

 

Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням

 

  1.                

 

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування

 

  1.                

 

Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів

 

  1.                

 

творчих потреб школярів. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо).Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення

 

  1.                

 

Сучасні пристрої для співпраці

 

Тема 4. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ

  1.                

 

Алгоритми з розгалуженням

 

  1.                

 

Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови

 

  1.                

 

Алгоритми з циклами

 

  1.                

 

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей

 

  1.                

 

Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою

 

  1.                

 

Використання логічних висловлювань з «якщо - то...»

 

  1.                

 

Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

 

Тема 5. ІНФОРМАЦІЯ

  1.                

 

Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами

 

  1.                

 

Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації

 

  1.                

 

Складові комп’ютера

 

  1.                

 

Пристрої введення та виведення інформації

 

  1.                

 

Зберігання інформації. Носії інформації

 

  1.                

 

Кодування інформації. Кодування та декодування інформації

 

  1.                

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

 

  1.                

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр

 

  1.                

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування  уроків

ОБРАЗОТВОРЧОГО  МИСТЕЦТВА

(За  підручником  О.В.Калініченко,  В.С.Сергієнко

та навчальним  посібником  Калініченко О.В.

«Робочий  зошит  з  образотворчого  мистецтва»)

 

з.п.

Тема

Зміст роботи за підручником

Дата

 

1

Літні враження

Створення художнього образу літа у композиції «Літні враження» (пастель, кольорові олівці; тонований, кольоровий папір). Основні засоби художньої виразності графіки.

(Підручник, Зошит-альбом с. 2)

 

 

2

Дерева казкового лісу

Створення образів дерев у композиції «Таємничий ліс» із застосуванням засобів виразності графіки. Художня техніка гратаж або плямографія (чорнило, туш; віск, перо, голка, паличка, трубочка).

(Підручник, Зошит-альбом с. 4)

 

 

3

Незвичайний

натюрморт

Створення художнього образу осені через використання зображення її дарів — фруктів та овочів (графітний олівець). Світлотінь, штрихування.

(Підручник, Зошит-альбом с. 6)

 

 

4

Кольорові

образи

Створення композицій-образів: «Ранок», «День», «Вечір», «Ніч» у техніці монотипії (гуаш, пензлі, пластикова дощечка, крейдяний папір). Колорит.

(Підручник, Зошит-альбом с. 8)

 

 

5

Живописні

«портрети»

квітів

Створення трьох образів улюбленої квітки із застосуванням різних живописних технік (акварель, акварель «по-мокрому», гуаш). Навички роботи різними пензлями.

(Підручник, Зошит-альбом с. 10)

 

 

6

Осінній

краєвид

Створення живописного пейзажу (гуаш, кольоровий, тонований папір). Створення засобами кольору певного за характером образу.

(Зошит-альбом с. 13)

 

 

7

Карнавал

тварин

Створення образу тварини — реальної або фантастичної — у круглій скульптурі (пластилін, пластика, глина, природні та штучні матеріали). Форма, фактура. (Підручник, Зошит-альбом с. 14)

 

 

8

Лісова царівна і Гриб-чарівник

Створення образу Лісової царівни або її друга — Гриба-чарівника — в об’ємі або рельєфі (картон, пластилін, природні та штучні матеріали ). (Зошит-альбом с. 15).

 

9

Народна

іграшка

Виготовлення за українськими народними мотивами об’ємної іграшки або виконання її зображення в аплікації (глина, солома, інші природні або штучні матеріали).

(Підручник, Зошит-альбом с. 16)

 

10

Світ

Петриківки

Зображення декоративної квітки із застосуванням прийомів петриківського розпису (акварель або гуаш). Вдосконалення прийомів виконання петриківського розпису «гребінець», «зернятко», «горішок».

(Підручник, Зошит-альбом с. 18)

 

11

Дерево життя

Створення витинанки «Дерево життя» (кольоровий папір, картон, ножиці, клей). Традиційні складові образу «Дерева життя».

(Підручник, Зошит-альбом с. 20)

 

12

Місто мрій

Створення образу будинку своєї мрії (кольорові олівці, гелева ручка, фломастери; кольоровий папір, ножиці, клей). Вибір формату відповідно до форми будинку.

Вилучити поняття «пропорції».

(Підручник, Зошит-альбом с. 22)

 

13

У селянській хаті

Зображення кімнати у селянській хаті (акварель, фломастери, кольорові олівці). Розміщення вікон, дверей, печі, меблів.

Вилучити поняття «інтер’єр», «межа зламу підлоги і стіни».

(Підручник, Зошит-альбом с. 24)

 

14

Дизайн

годинника

Зображення настінного годинника (колаж із різних матеріалів). Створення його форми відповідно до призначення. Добір кольору, декору, цифр.

(Підручник, Зошит-альбом с. 26)

 

15

Новорічні

прикраси

Виготовлення новорічної прикраси або сувеніра у подарунок (матеріали на вибір). Поєднання у композиції основного зображення і шрифту.

(Підручник, Зошит-альбом с. 28)

 

16

Перевір свої досягнення

Узагальнення та систематизація знань і вмінь.

(Підручник, Зошит-альбом с. 30)

 

17

Невідома  планета

Створення  композиції. Передній,  середній  і  дальній  плани. Добір  кольорів  і  відтінків  для  створення  художнього  образу. (Підручник, Зошит-альбом с. 32)

 

18

Караван  у  пустелі

Створення естампу (картон,  тонований  або  кольоровий  папір,   ножиці,   клей,  гуаш).

(Підручник, Зошит-альбом с. 34)

 

19

Подорож  на  північ 

Створення  композиції. (Акварель,  гуаш). Лінійна,  повітряна  перспектива.  Холодний  колорит.

(Підручник, Зошит-альбом с. 36)

 

20

Казкові  тварини

Створення  композиції. (Кольорові  олівці,  фломастери, акварель).

 (Підручник, Зошит-альбом с. 38)

 

21

Пташка  щастя

Створення  обємного  фантастичного  образу. (Кольоровий  папір,  картон,  декоративні  матеріали,  ножиці,   клей;  гуаш).  Паперопластика.

(Підручник, Зошит-альбом с. 40)

 

22

Свято  весняної  природи

Створення  колориту  в  живописній  композиції  для  передачі  настрою  пейзажу. (Акварель  або  гуаш).

(Підручник, Зошит-альбом с. 42)

 

23

Мудрий  кіт

Створення  графічної,  живописної  або  скульптурної   композиції. (Графітні  матеріали,  кольорові  олівці,  пастель,пластилін,  солоне  тісто).

(Підручник, Зошит-альбом с. 44)

 

24

Портрет  богатиря

Створення  портретного  образу  Котигорошка  у  графіці  або  скульптурі. (Матеріали  на  вибір)

(Підручник, Зошит-альбом с. 46)

 

25

Свято  краси

 Створення  багатофігурної  композиції

(Підручник, Зошит-альбом с. 48)

 

26

Мій  рідний  край

Створення  пейзажу. (Акварель  або  гуаш).Визначення центру,  лінії  горизонту,  узгодження  із  ними  інших  частин  зображення.

(Підручник, Зошит-альбом с. 50)

 

27

Памятки  архітектури

Малювання  памятки  архітектури. (Графічні  матеріали  на  вибір).

(Підручник, Зошит-альбом с. 52)

 

28

Парки,  сквери,  бульвари

Створення  композиції «Паркова  алея»,  «У  затишному  сквері»,  «Міський  бульвар» (на  вибір). Плановість  у  зображенні.

(Підручник, Зошит-альбом с. 54)

 

29

Веселий  фонтан

Створення  композиції. Вибір  формату аркуша в залежності  від  пропорцій  зображеного.  (Графічні  матеріали  на  вибір).

(Підручник, Зошит-альбом с. 56)

 

30

Металеве  мереживо

Створення  композиції в  техніках  витинанки  й  аплікації. (Папір  чорного  кольору,  ножиці,  клей)

(Підручник, Зошит-альбом с. 58)

 

31

Секрети  вишитого  рушника

Створення  стилізованого зображення птаха,  яке  можна  вишити  на  рушнику. (Кольорові  олівці,  фломастери, маркери). (Підручник, Зошит-альбом с. 60)

 

32

Українські сувеніри

Створення  ескізу  оформлення  вітрини  магазину «Українські сувеніри» . (Матеріали  на  вибір, колаж).

(Підручник, Зошит-альбом с. 62)

 

33

Україна – моя Батьківщина

Створення  багатопланової  композиції. (Матеріали  на  вибір). Добір  потрібного  колориту  і  декору. (Підручник, Зошит-альбом с. 64)

 

34

Перевір  свої  досягнення

Узагальнення  та  систематизація  знань. (Підручник, Зошит-альбом с. 66)

 

35

Мистецький  вернісаж

Підведення  підсумків  роботи  за  рік. Узагальнення  та  систематизація  знань.

 (Підручник, Зошит-альбом с. 68)

 

 

doc
Додано
10 червня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку