Календарне планування уроків у 4 класі
(з урахуванням змін до програм, затверджених у 2016 році)
Календарно-тематичне планування уроків
ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
(За підручником О.Я.Савченко)
№ з.п. |
Тема |
Дата проведення |
Сторінки підручника |
Розділ перший ІЗ СКАРБНИЦІ УСНОЇ НАРОДНОЇ МУДРОСТІ
|
|||
1 |
Вступ до розділу «Із скарбниці усної народної творчості». За Софією Грицою. Наші джерела
|
|
4-5 |
2 |
Мудра дівчина. (Українська народна казка)
|
|
6-12 |
3 |
Мудра дівчина. (Українська народна казка)
|
|
6-12 |
4 |
Без труда нема плода (Народна притча)
|
|
12 |
5 |
У пригоді (Народна притча). Записала Олена Пчілка
|
|
13-14 |
6 |
Урок позакласного читання. Казка мудрістю багата. Побутові казки
|
|
|
7 |
Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького (Народна легенда)
|
|
14-15 |
8 |
Місто Сміла (Народна легенда)
|
|
15-16 |
9 |
Стоїть явір над водою (Українська народна пісня)
|
|
16-17 |
10 |
Котився віночок по полю (Українська народна пісня)
|
|
17-18 |
11 |
Народні усмішки. Швачка. Син та мати. Записав Борис Грінченко
|
|
18 |
12 |
Урок позакласного читання. Народні легенди
|
|
|
13 |
Українські народні прислів’я. Прислів’я народів світу
|
|
19-20 |
14 |
Контрольна робота № 1. Аудіювання (письмово)
|
|
|
15 |
Скоромовки. Загадки |
|
21-22 |
16 |
Галина Кирпа. Мова моя
|
|
22 |
17 |
Перевір свої досягнення
|
|
23 |
18 |
Урок позакласного читання. Сторінками народної творчості
|
|
|
Розділ другий ЩО БУЛО НА ПОЧАТКУ СВІТУ
|
|||
19 |
Створення світу
|
|
24-26 |
20 |
Ольга Бондарук. Міфи про створення світу та людей
|
|
26-28 |
21 |
Дедал та Ікар. Переказала Катерина Гловацька
|
|
28-31 |
22 |
Контрольна робота № 2. Навичка читання мовчки (письмово) |
|
|
23 |
Як ще не було початку світа... (Українська народна обрядова пісня). Записала Євгенія Ярошинська
|
|
31 |
24 |
Урок позакласного читання. Міфи Стародавньої Греції
|
|
|
25 |
За Сергієм Плачиндою. Гнів Перуна
|
|
32-34 |
26 |
За Сергієм Плачиндою. Гнів Перуна
|
|
32-34 |
27 |
Перевір свої досягнення
|
|
35 |
Розділ третій СТОРІНКАМИ ІСТОРІЇ УКРАНИ
|
|||
28 |
Олександр Олесь. Наші предки — слов’яни
|
|
36-39 |
29 |
Олександр Олесь. Ярослав Мудрий |
|
39-41 |
30 |
Урок позакласного читання. Сторінками історії України (за поезіями Олександра Олеся із книги «Княжа Україна») |
|
|
31 |
Іван Крип’якевич. Книги за княжів часів
|
|
42 |
32 |
Дмитро Білоус. У назвах міст і сіл слова
|
|
42-43 |
33 |
Алла Коваль. Місто Чернігів
|
|
43-44 |
34 |
Марія Хоросницька. Звідки в міста назва — Львів
|
|
44-45 |
35 |
Урок позакласного читання. Козацькому роду нема переводу
|
|
|
36 |
Марія Пригара. Козак Голота
|
|
45-50 |
37 |
Марія Пригара. Козак Голота
|
|
45-50 |
38 |
Марія Пригара. Козак Голота
|
|
45-50 |
39 |
Іван Гнатюк. Козацький дуб
|
|
50-51 |
40 |
Іван Боднарчук. На новій землі
|
|
52-53 |
41 |
Тамара Коломієць. Ялинка мого дитинства (Спогади)
|
|
54-55 |
42 |
Урок позакласного читання. Без верби й калини нема України (Українські казки та легенди про вербу і калину)
|
|
|
43 |
Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор?
|
|
56-57 |
44 |
Контрольна робота № 3. Усний переказ прочитаного твору |
|
|
45 |
Дмитро Павличко. Наш прапор. Наталка Поклад. Гімн |
|
58
|
46 |
Перевір свої досягнення
|
|
59 |
47 |
Контрольна робота № 4. Навичка читання вголос
|
|
|
48 |
Урок позакласного читання. Державні символи у творах українських поетів
|
|
|
Розділ четвертий. ЯК НЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ КРАЙ... |
|||
49 |
Вступ до розділу. Володимир Сосюра. Як не любить той край... Ліна Костенко, усе моє, все зветься Україна... |
|
60-62 |
50 |
Василь Сухомлинський. Восени пахне яблуками
|
|
62-63 |
51 |
Олександр Олесь. Степ
|
|
63-65 |
52 |
Марко Вовчок. Літній ранок. Михайло Коцюбинський. Літній день
|
|
65-66 |
53 |
Надія Кир’ян. Євшан
|
|
66-67 |
54-55 |
Григір Тютюнник. Ласочка |
|
67-70 |
56 |
Урок позакласного читання. Чарівний світ природи у творах Григора Тютюнника
|
|
|
57 |
Тетяна Кара-Васильєва. Співуча глина (Скорочено)
|
|
71-72 |
58 |
Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? Степан Жупанин. Загадка-добавлянка
|
|
73-74 |
59 |
Ліна Костенко. Я хочу на озеро Світязь...
|
|
74 |
60 |
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело
|
|
75-76 |
61 |
Анатолій Качан. Летючий корабель. Перевір свої досягнення
|
|
77-78 |
62 |
Контрольна робота № 5. Аудіювання (письмово)
|
|
|
Розділ п’ятий. ВИДАТНІ УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ |
|||
63-64 |
Вступ до розділу. Тарас Шевченко. Про себе |
|
79-84 |
65 |
Урок позакласного читання. «Шевченкове слово в віках не старіє...»
|
|
|
66 |
Тарас Шевченко. Вітер віє повіває... Вітер з гаєм розмовляє...
|
|
84-85 |
67 |
Тарас Шевченко. Реве та стогне Дніпр широкий...
|
|
85-86 |
68
|
Музей «Заповіту» Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі
|
|
86-87 |
69 |
Роман Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено)
|
|
88-90 |
70 |
Іван Франко. Дивувалась зима... Дрімають села...
|
|
91-92 |
71-72 |
Іван Франко. Лисичка-кума |
|
92-96 |
73 |
Урок позакласного читання. Дитячі оповідання Івана Франка |
|
|
74 |
Микола Олійник. Леся (Уривок з повісті)
|
|
97-100 |
75 |
Леся Українка. Конвалія (Уривок)
|
|
101 |
76 |
Леся Українка. Давня весна
|
|
102-103 |
77-78 |
Леся Українка. Біда навчить |
|
103-109 |
79 |
Павло Тичина. Де не глянь — колоски... (Уривок із вірша «Де тополя росте»)
|
|
110 |
80 |
Урок позакласного читання. Вірші українських поетів для дітей
|
|
|
81 |
Павло Тичина. Хор Лісових Дзвіночків
|
|
111-112 |
82 |
Павло Тичина. Сонце і дим
|
|
112 |
83 |
Максим Рильський. Дитинство
|
|
113 |
84 |
Максим Рильський. Ким хочеш бути, хлопчику, в житті? Перевір свої досягнення
|
|
114-115 |
85 |
Контрольна робота № 6. Навичка читання мовчки (письмово) |
|
|
Розділ шостий. РОЗПОВІДІ ПРО НАС САМИХ |
|||
86 |
Вступ до розділу. Езоп. Двоє приятелів і ведмідь
|
|
116-118 |
87 |
Леонід Глібов. Зозуля і Півень
|
|
119-121 |
88 |
Урок позакласного читання. Байки Езопа
|
|
|
89 |
Олена Пчілка. Котова наука
|
|
121-123 |
90-91 |
Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба (П’єса-казка на 2 дії) |
|
123-134 |
92 |
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором
|
|
|
Розділ сьомий. ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ |
|||
93-94 |
Вступ до розділу. Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана... (Уривки) |
|
135-142 |
95-96 |
Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя (Скорочено) |
|
143-150 |
97 |
Урок позакласного читання. Казки Ганса Крістіана Андерсена |
|
|
98-99 |
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела |
|
151-153 |
100 |
Перевір свої досягнення
|
|
154 |
Розділ восьмий. СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ |
|||
101 |
Вступ до розділу. Любов Забашта. Сказав мудрець... Анатолій Костецький. Мрія
|
|
155-157 |
102 |
Анатолій Костецький. Спішу додому
|
|
158 |
103 |
Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов
|
|
159-160 |
104 |
Урок позакласного читання. Школа добрих учинків (за творами Василя Сумлинського) |
|
|
105-106 |
Всеволод Нестайко. Шурка і Шурко |
|
160-166 |
107-108 |
Марія Чумарна. Казка про друга |
|
166-170 |
109 |
Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним... Галина Малик. Мавпині іменини
|
|
171-172 |
110 |
Грицько Бойко. Консультант. Микола Сингаївський. Сміх для всіх
|
|
172-173 |
111 |
Василь Сухомлинський. Співуча пір’їнка
|
|
174 |
112 |
Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху— Грицько Бойко |
|
|
113 |
Контрольна робота № 8. Навичка читання вголос |
|
|
114 |
Ганна Чубач. Найрідніші голоси Степан Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можеш вітер змалювати... |
|
175-176 |
115 |
Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло |
|
177-178 |
116 |
Підсумкова контрольна робота.(Державна підсумкова атестація) |
|
|
117-118 |
Володимир Рутківський. Як складають вірші |
|
179-183 |
119 |
Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається
|
|
184-185 |
120 |
Урок позакласного читання. Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка
|
|
|
121 |
Підсумковий урок
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
МАТЕМАТИКИ
(За підручником М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка)
№ з.п. з.п. з Ззз |
Тема уроку |
Номери завдань |
Дата |
ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ 3-ГО КЛАСУ. ВИВЧЕННЯ ПИСЬМОВОГО МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ В МЕЖАХ 1000
|
|||
1 |
Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення. Задачі на зведення до одиниці .
|
|
|
2 |
Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знаходження значень буквених виразів. Ускладнені розширені задачі на знаходження третього доданка
|
|
|
3 |
Нумерація трицифрових чисел. Складання виразів. Обернені задачі
|
|
|
4 |
Нумерація трицифрових чисел: читання і порівняння чисел, попереднє і наступне числа, значення цифри нуль у записі числа. Множення і ділення з числами 1 і 0. Задачі на знаходження суми двох добутків
|
|
|
5 |
Письмове множення на одноцифрове число. Вирази на сумісні дії. Розв’язування задач
|
|
|
6 |
Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на застосування письмового ділення на одноцифрове число
|
|
|
7 |
Знаходження частини числа. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу
|
|
|
8 |
Знаходження числа за його частиною. Письмове ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за його частиною
|
|
|
9 |
Множення й ділення на розрядні одиниці 10; 100. Задачі на знаходження числа за його частиною і частини від числа
|
|
|
10 |
Письмові прийоми множення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження суми двох добутків
|
|
|
11 |
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на знаходження різниці двох часток
|
|
|
12 |
Письмове множення на двоцифрове число. Задачі на застосування дії множення
|
|
|
13 |
Письмові прийоми ділення на кругле число. Розв’язування рівнянь. Задачі на різницеве порівняння двох часток
|
|
|
14 |
Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Задачі на різницеве порівняння
|
|
|
15 |
Письмове ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. Самостійна робота
|
|
|
16 |
Письмове ділення з остачею. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
|
|
|
17 |
Контрольна робота № 1
|
|
|
НУМЕРАЦІЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ
|
|||
18 |
Аналіз контрольної роботи. Утворення, читання і запис чотирицифрових чисел у межах 2000. Розв’язування задач на знаходження відстані
|
|
|
19 |
Утворення другої тисячі. Повторення позатабличного ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу
|
|
|
20 |
Утворення чотирицифрових чисел з розрядних чисел. Кут
|
|
|
21 |
Читання і запис чотирицифрових чисел. Задачі на знаходження числа за його частинами і частини від числа
|
|
|
22 |
Читання і запис чотирицифрових чисел. Утворення числа 10 000.Визначення кількості десятків, сотень, тисяч у числі. Задачі на три дії. Радіус
|
|
|
23 |
Читання і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000. Письмове додавання трицифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого за двома різницями
|
|
|
24 |
Читання і запис трицифрових чисел у межах 20 000. Письмове віднімання трицифрових чисел.Задачі на дві та три дії .
|
|
|
25 |
Читання і запис п’ятицифрових чисел. Дії над круглими числами. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями
|
|
|
26 |
Порівняння чисел. Читання і запис п’ятицифрових чисел. Письмове ділення з перевіркою множенням. Задачі на різницеве порівняння двох добутків
|
|
|
27 |
Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис шестицифрових чисел. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Задачі на знаходження числа за значенням його дробу
|
|
|
28 |
Читання і запис шестицифрових чисел у межах 200 000. Мільйон.Задачі на знаходження числа за значенням його дробу
|
|
|
29 |
Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис, визначення числа тисяч у числі. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач на три дії
|
|
|
30 |
Нумерація шестицифрових чисел. Поняття класу. Таблиці розрядів і класів. Множення і ділення на одноцифрове і двоцифрове числа. Обернені задачі
|
|
|
31 |
Читання і запис шестицифрових чисел. Множення і ділення на 10; 100; 1000
|
|
|
32 |
Збільшення (зменшення) числа в 10; 100; 1000 разів. Читання і запис багатоцифрових чисел. Задачі на пропорційне ділення. Самостійна робота
|
|
|
33 |
Десяткова система числення. Розв’язування рівнянь. Задачі на три дії
|
|
|
34 |
Контрольна робота № 2
|
|
|
35 |
Аналіз контрольної роботи. Одиниці вимірювання довжини. Утворення одиниць вимірювання довжини. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
|
|
36 |
Одиниці вимірювання маси. Заміна одних одиниць вимірювання маси іншими. Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
|
|
37 |
Заміна одних одиниць вимірювання довжини і маси іншими. Розв’язування задач
|
|
|
38 |
Одиниці вимірювання часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події
|
|
|
39 |
Одиниці вимірювання часу. Задачі з буквеними даними
|
|
|
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ
|
|||
40 |
Дія додавання. Закони додавання. Табличне й позатабличне, усне і письмове додавання. Задачі, які розв’язуються додаванням
|
|
|
41 |
Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа. Табличне й позатабличне, усне і письмове віднімання. Задачі, які розв’язуються відніманням
|
|
|
42 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Задачі, які розв’язуються відніманням
|
|
|
43 |
Перевірка додавання відніманням. Складені задачі на знаходження невідомого доданка
|
|
|
44 |
Знаходження різниці у випадку, коли зменшуване має декілька нулів. Розв’язування задач
|
|
|
45 |
Додавання декількох доданків. Задачі на знаходження периметра трикутника
|
|
|
46 |
Знаходження значень виразів на сумісні дії першого ступеня. Самостійна робота
|
|
|
47 |
Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вимірювання довжини і маси
|
|
|
48 |
Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними
|
|
|
49 |
Контрольна робота № 3
|
|
|
50 |
Аналіз контрольної роботи. Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події
|
|
|
51 |
Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події
|
|
|
52 |
Прості задачі на обчислення тривалості події, дати її початку, дати закінчення події. Розв’язування рівнянь
|
|
|
53 |
Застосування способу округлення при додаванні та відніманні. Розв’язування задач вивчених видів .
|
|
|
54 |
Діаграми. Розв’язування задач на знаходження різниці
|
|
|
55 |
Поняття про швидкість. Задачі на знаходження швидкості руху. Залежність швидкості від зміни відстані при сталому часі
|
|
|
56 |
Задачі на визначення відстані за швидкістю і часом. Залежність швидкості від зміни часу при сталій відстані
|
|
|
57 |
Задачі на визначення часу за відстанню і швидкістю. Дії з іменованими числами
|
|
|
58 |
Прості та складені задачі на визначення часу і відстані. Геометричні тіла та їх назви |
|
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО
|
|||
59 |
Дія множення. Закони множення
|
|
|
60 |
Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач на рух. Самостійна робота
|
|
|
61 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове у випадку, коли в середині першого множника є нулі. Розв’язування задач з двома буквеними даними
|
|
|
62 |
Контрольна робота № 4
|
|
|
63 |
Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, які закінчуються нулями
|
|
|
64 |
Множення одноцифрового числа на багатоцифрове. Задачі на спільну роботу
|
|
|
65 |
Ознайомлення з поняттям «площа фігури». Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу
|
|
|
66 |
Правило обчислення площі прямокутника. Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу
|
|
|
67 |
Обчислення площі і периметра прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу
|
|
|
68 |
Одиниці вимірювання площі. Задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі
|
|
|
69 |
Обчислення площі прямокутної ділянки. Прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника
|
|
|
70 |
Знаходження однієї зі сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну роботу. Ділення іменованих чисел
|
|
|
71 |
Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов’язані з площею прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії
|
|
|
72 |
Дія ділення. Властивості частки. Задачі на рух і на обчислення площі
|
|
|
73 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Задачі вивчених видів
|
|
|
74 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
|
|
75 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням.Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
|
|
76 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить усередині нуль. Перевірка ділення множенням. Елементи прямокутного паралелепіпеда: ребро, бічна грань,основа, вершина
|
|
|
77 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить усередині нулі.Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
|
|
78 |
Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
|
|
79 |
Ділення іменованих чисел. Ускладнені задачі на зведення до одиниці
|
|
|
80 |
Ділення іменованого числа на іменоване. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі вивчених видів
|
|
|
81 |
Вправи на сумісні дії. Задачі на зустрічний рух
|
|
|
82 |
Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух
|
|
|
83 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Вирази на порядок дій. Задачі на зустрічний рух. Самостійна робота
|
|
|
84 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10; 100; 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу
|
|
|
85 |
Контрольна робота № 5
|
|
|
86 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого
|
|
|
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ДРОБАМИ. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ, ЩО ЗАКІНЧУЮТЬСЯ НУЛЯМИ |
|||
87 |
Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. Порівняння частин |
|
|
|
|
|
|
88 |
Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Чисельник і знаменник дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини числа
|
|
|
89 |
Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа
|
|
|
90 |
Дроби, які дорівнюють одиниці. Порівняння дробів
|
|
|
91 |
Знаходження числа за значенням його дробу. Розв’язування задач. Самостійна робота
|
|
|
92 |
Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Повторення правила множення числа на добуток
|
|
|
93 |
Контрольна робота № 6
|
|
|
94 |
Аналіз контрольної роботи. Множення чисел, що закінчуються нулями. Повторення переставного та сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є число 10; 100; 1000.Розв’язування задач, що включають знаходження числа за його дробом
|
|
|
95 |
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв’язування яких вимагає знаходження дробу від числа
|
|
|
96 |
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа
|
|
|
97 |
Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа
|
|
|
98 |
Знаходження добутку виду 2400 · 30 усним і письмовим способами. Розв’язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення
|
|
|
99 |
Повторення вивченого. Задачі на пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь і нерівностей
|
|
|
100 |
Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число
|
|
|
101 |
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення
|
|
|
102 |
Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння
|
|
|
103 |
Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій
|
|
|
104 |
Ділення виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух
|
|
|
105 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі числа у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквеними даними. Рівняння. Самостійна робота
|
|
|
106 |
Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій. Розв’язування задач
|
|
|
107 |
Контрольна робота № 7
|
|
|
108 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого
|
|
|
МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО
|
|||
109 |
Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями
|
|
|
110 |
Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями. Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробом
|
|
|
111 |
Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок).Задачі на знаходження числа за двома різницями
|
|
|
112 |
Множення іменованих чисел на двоцифрові числа. Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями
|
|
|
113 |
Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на знаходження числа за двома різницями
|
|
|
114 |
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові (ознайомлення). Задачі на рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії
|
|
|
115 |
Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 · 403. Задачі на рух і знаходження площі
|
|
|
116 |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрове
|
|
|
117 |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення)
|
|
|
118 |
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння
|
|
|
119 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного
|
|
|
120 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного
|
|
|
121 |
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв’язування задач
|
|
|
122 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач
|
|
|
123 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць
|
|
|
124 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розв’язування задач
|
|
|
125 |
Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Задачі на дроби
|
|
|
126 |
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння
|
|
|
127 |
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв’язування нерівностей. Самостійна робота
|
|
|
128 |
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розв’язування задач
|
|
|
129 |
Контрольна робота № 8
|
|
|
130 |
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число
|
|
|
131 |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове число. Задачі на зведення до одиниці з буквеними даними
|
|
|
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
|
|||
132 |
Натуральний ряд. Будова натурального числа у десятковій системі числення.Порівняння чисел
|
|
|
133 |
Величини. Метрична система мір
|
|
|
134 |
Додавання і віднімання. Закони додавання та властивості різниці. Самостійна робота |
|
|
135 |
Множення. Закони множення
|
|
|
136 |
Контрольна робота № 9
|
|
|
137 |
Аналіз контрольної роботи. Ділення. Властивості частки |
|
|
138 |
Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів |
|
|
139 |
Повторення матеріалу та узагальнення математичних знань учнів |
|
|
140 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
ПРИРОДОЗНАВСТВА
(За підручником Т.Гільберг, Т.Сак)
№ уроку |
Тема уроку |
Стор. |
Дата |
1 |
Вступ. Взаємозв’язки у природі |
3 |
|
ВСЕСВІТ І СОНЯЧНА СИСТЕМА |
|||
2 |
Уявлення давніх людей про Землю й Всесвіт |
7-8 |
|
3 |
Сонячна система, її склад. Сонце – зоря, центральне тіло Сонячної системи |
8-10 |
|
4 |
Сонце – зоря, центральне тіло Сонячної системи |
10-12 |
|
5 |
Планети земної групи |
13-15 |
|
6 |
Планети -гіганти |
15-16 |
|
7 |
Навчальний проект: «Таємниці планет Сонячної системи» |
|
|
8 |
Теплові пояси Землі. Вплив Сонця на різноманітність природи Землі. . Добовий і річний рух Землі |
16-19 |
|
9 |
Земля. Добовий і річний рух Землі |
19-21 |
|
10 |
Місяць – природний супутник Землі |
|
|
11 |
Зорі.Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця, Полярна зоря |
22-24 |
|
12 |
Молочний Шлях – наша Галактика |
25-26 |
|
13 |
Сучасні уявлення про Всесвіт |
|
|
14 |
Контрольна робота |
26 |
|
15 |
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Мандрівка просторами Всесвіту, про яку ти мрієш» |
26 |
|
ПЛАН І КАРТА |
|||
16 |
Горизонт, сторони горизонту |
27-29 |
|
17 |
Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компасу та місцевих ознак |
29-32 |
|
18 |
Урок-екскурсія. Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця, компасу та місцевих ознак |
|
|
19 |
План місцевості. Умовні знаки на плані місцевості. Практична робота: читання плану місцевості |
32-34 |
|
20 |
Масштаб |
36-38 |
|
21 |
Географічна карта, умовні знаки на карті |
38-40 |
|
22 |
Практична робота. Читання плану і карти з використанням умовних знаків і масштабу |
|
|
23 |
Контрольна робота |
|
|
24 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
40 |
|
ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ |
|||
25 |
Океани, материки (континенти) і частини світу на географічних картах |
43-46 |
|
26 |
Практична робота. Робота з географічною картою півкуль та світу. Нанесення на контурну карту назв материків і океанів |
46-47 |
|
27 |
Дослідницький проект. Мандруємо океанами |
47 |
|
28 |
Навчальний проект. Земля – планета «Вода»(природа океанів) |
|
|
29 |
Навчальний проект. Земля – планета «Вода»(природа океанів) |
|
|
30 |
Особливості природи материків Землі. Євразія |
55-57 |
|
31 |
Контрольна робота |
|
|
32 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
57- |
|
33 |
Особливості природи материків Землі. Євразія |
57-60 |
|
34 |
Дослідницький проект. Ми живемо в Євразії |
60-62 |
|
35 |
Дослідницький проект. Ми живемо в Євразії |
62 |
|
36 |
Особливості природи материків Землі. Африка |
62-65 |
|
37 |
Особливості природи материків Землі. Північна Америка |
71-77 |
|
38 |
Особливості природи материків Землі. Південна Америка |
78-85 |
|
39 |
Особливості природи материків Землі. Австралія |
85-93 |
|
40 |
Антарктида |
94-100 |
|
41 |
Контрольна робота |
|
|
42 |
Навчальний проект. Цікавий світ материка, на який я хочу потрапити |
|
|
ПРИРОДА УКРАЇНИ |
|||
43 |
Україна на карті світу. Карта України |
101-102 |
|
44 |
Практичні роботи. Робота з географічною картою України; Позначення на контурну карту столиці та міст України |
103 |
|
45 |
Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в своєму краї |
103-106 |
|
46 |
Екскурсія.Форми земної поверхні |
|
|
47 |
Практичні роботи. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні та водойм України. |
|
|
48 |
Корисні копалини України. |
107-109 |
|
49 |
Екскурсія. Корисні копалини України |
110-112 |
|
50 |
Водойми України та їх використання і значення. Природні та штучні водойми річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела |
113-119 |
|
51 |
Будова річки. Рівнинні і гірські річки |
113 |
|
52 |
Чорне і Азовське моря |
119-128 |
|
53 |
Використання і охорона природних багатств водойм |
|
|
54 |
Начальні проекти. Водойми рідного краю їх стан та охорона |
|
|
55 |
Ґрунти України. Охорона ґрунтів |
128-131 |
|
56 |
Розташування природних зони в Україні. Карта природних зон України |
132-134 |
|
57 |
Мішані ліси (Полісся) |
134-138 |
|
58 |
Лісостеп |
139-142 |
|
59 |
Степ |
142-146 |
|
60 |
Гори. Карпатські і Кримські гори |
147-155 |
|
61 |
Начальні проекти. Чому ліси називають "легенями планети"? |
|
|
62 |
Начальні проекти. Що можна зробити для збереження природи у моєму краї? |
161 |
|
63 |
Тіла і речовини. Стани речовин |
162-163 |
|
64 |
Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною |
173-175 |
|
65 |
Навчальні проекти. Дослідження властивостей: твердих тіл на прикладі граніту, деревини, крейди (за вибором учителя) |
|
|
66 |
Екскурсія у природу. Весняні зміни у природі |
|
|
67 |
Контрольна робота |
|
|
68 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків курсу
Я У СВІТІ
(За підручником О.В.Тагліної, Г.Ж.Іванової)
№ з. п. |
Тема уроку |
Дата проведення |
Я — ЛЮДИНА |
||
1 |
Життя — найвища цінність. Практична робота (обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України) |
|
2 |
Я — неповторна людина |
|
3 |
Навчальний проект (індивідуальний). Постаті, які подолали життєві труднощі (за вибором учнів) |
|
4 |
Особистісний розвиток людини впродовж життя |
|
5 |
Винаходи людства |
|
6 |
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати? |
|
7 |
Планування самонавчання, взаємонавчання. Практична робота. Плануємо пізнавальну діяльність |
|
8 |
Не витрачай даремно час! |
|
9 |
Навчальний проект (індивідуальний). Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві) |
|
Я ТА ІНШІ |
||
10 |
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід |
|
11 |
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна |
|
12 |
Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний). Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними та якісними, а на покупці яких можна було зекономити) |
|
13 |
Культура поведінки учня |
|
14 |
Засоби масової інформації мого міста. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті |
|
15 |
Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється стійкість від упертості?» |
|
16 |
Соціальна (екологічна) акція «Збережемо ялинку» |
|
17 |
Чи варто бути правдивим? |
|
18 |
Культура спілкування |
|
Я — УКРАЇНЕЦЬ |
||
19 |
Україна — незалежна, демократична, правова держава |
|
20 |
Людина живе в суспільстві. Моделювання різних соціальних ситуацій |
|
21 |
Національні та державні символи України. Конституція України (ст. 10, ст. 20, ст. 67). Практична робота. Проведення конкурсу малюнків на тему «Державні символи у моєму житті» |
|
22 |
Навчальний проект (груповий). Сім чудес України |
|
23 |
Батьки зобов’язані — діти зобов’язані |
|
24 |
Навчання — основний обов’язок дітей |
|
25 |
Про правопорушення |
|
26 |
Передбачайте наслідки своїх учинків. За скоєне відповідають перед законом |
|
27 |
Культурна спадщина народу |
|
28 |
Свята нашої держави |
|
Я — ЄВРОПЕЄЦЬ |
||
29 |
Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу |
|
30 |
Європейський Союз — співтовариство народів Європи |
|
31 |
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів). Подорожуємо країнами світу |
|
32 |
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. Практична робота. Складання листа до однолітка-іноземця про свою країну |
|
33 |
У кожному куточку світу — свої традиції та звичаї |
|
34 |
Охорона довкілля — спільна справа всіх землян |
|
Календарно-тематичне планування уроків
ІНФОРМАТИКИ
№ з. п. |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|||
Тема 1. ГРАФІКА |
||||||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними |
|
|||
|
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами |
|
|||
|
|
Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю) |
|
|||
|
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів |
|
|||
|
|
Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону |
|
|||
|
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо |
|
|||
|
|
Створення колажу із зображень |
|
|||
Тема 2. ТЕКСТ |
||||||
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі |
|
|||
|
|
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем |
|
|||
|
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст |
|
|||
|
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів |
|
|||
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах |
|
|||
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць |
|
|||
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами |
|
|||
Тема 3. СПІВПРАЦЯ В ІНТЕРНЕТІ |
||||||
|
|
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням |
|
|||
|
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування |
|
|||
|
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів |
|
|||
|
|
творчих потреб школярів. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо).Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення |
|
|||
|
|
Сучасні пристрої для співпраці |
|
|||
Тема 4. АЛГОРИТМИ З РОЗГАЛУЖЕННЯМ І ПОВТОРЕННЯМ |
||||||
|
|
Алгоритми з розгалуженням |
|
|||
|
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови |
|
|||
|
|
Алгоритми з циклами |
|
|||
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей |
|
|||
|
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою |
|
|||
|
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...» |
|
|||
|
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
|
|||
Тема 5. ІНФОРМАЦІЯ |
||||||
|
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами |
|
|||
|
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації |
|
|||
|
|
Складові комп’ютера |
|
|||
|
|
Пристрої введення та виведення інформації |
|
|||
|
|
Зберігання інформації. Носії інформації |
|
|||
|
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації |
|
|||
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією |
|
|||
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр |
|
|||
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
|||
Календарно-тематичне планування уроків
ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
(За підручником О.В.Калініченко, В.С.Сергієнко
та навчальним посібником Калініченко О.В.
«Робочий зошит з образотворчого мистецтва»)
№ з.п. |
Тема |
Зміст роботи за підручником |
Дата |
1 |
Літні враження |
Створення художнього образу літа у композиції «Літні враження» (пастель, кольорові олівці; тонований, кольоровий папір). Основні засоби художньої виразності графіки. (Підручник, Зошит-альбом с. 2) |
|
2 |
Дерева казкового лісу |
Створення образів дерев у композиції «Таємничий ліс» із застосуванням засобів виразності графіки. Художня техніка гратаж або плямографія (чорнило, туш; віск, перо, голка, паличка, трубочка). (Підручник, Зошит-альбом с. 4) |
|
3 |
Незвичайний натюрморт |
Створення художнього образу осені через використання зображення її дарів — фруктів та овочів (графітний олівець). Світлотінь, штрихування. (Підручник, Зошит-альбом с. 6) |
|
4 |
Кольорові образи |
Створення композицій-образів: «Ранок», «День», «Вечір», «Ніч» у техніці монотипії (гуаш, пензлі, пластикова дощечка, крейдяний папір). Колорит. (Підручник, Зошит-альбом с. 8) |
|
5 |
Живописні «портрети» квітів |
Створення трьох образів улюбленої квітки із застосуванням різних живописних технік (акварель, акварель «по-мокрому», гуаш). Навички роботи різними пензлями. (Підручник, Зошит-альбом с. 10) |
|
6 |
Осінній краєвид |
Створення живописного пейзажу (гуаш, кольоровий, тонований папір). Створення засобами кольору певного за характером образу. (Зошит-альбом с. 13) |
|
7 |
Карнавал тварин |
Створення образу тварини — реальної або фантастичної — у круглій скульптурі (пластилін, пластика, глина, природні та штучні матеріали). Форма, фактура. (Підручник, Зошит-альбом с. 14) |
|
8 |
Лісова царівна і Гриб-чарівник |
Створення образу Лісової царівни або її друга — Гриба-чарівника — в об’ємі або рельєфі (картон, пластилін, природні та штучні матеріали ). (Зошит-альбом с. 15). |
|
9 |
Народна іграшка |
Виготовлення за українськими народними мотивами об’ємної іграшки або виконання її зображення в аплікації (глина, солома, інші природні або штучні матеріали). (Підручник, Зошит-альбом с. 16) |
|
10 |
Світ Петриківки |
Зображення декоративної квітки із застосуванням прийомів петриківського розпису (акварель або гуаш). Вдосконалення прийомів виконання петриківського розпису «гребінець», «зернятко», «горішок». (Підручник, Зошит-альбом с. 18) |
|
11 |
Дерево життя |
Створення витинанки «Дерево життя» (кольоровий папір, картон, ножиці, клей). Традиційні складові образу «Дерева життя». (Підручник, Зошит-альбом с. 20) |
|
12 |
Місто мрій |
Створення образу будинку своєї мрії (кольорові олівці, гелева ручка, фломастери; кольоровий папір, ножиці, клей). Вибір формату відповідно до форми будинку. Вилучити поняття «пропорції». (Підручник, Зошит-альбом с. 22) |
|
13 |
У селянській хаті |
Зображення кімнати у селянській хаті (акварель, фломастери, кольорові олівці). Розміщення вікон, дверей, печі, меблів. Вилучити поняття «інтер’єр», «межа зламу підлоги і стіни». (Підручник, Зошит-альбом с. 24) |
|
14 |
Дизайн годинника |
Зображення настінного годинника (колаж із різних матеріалів). Створення його форми відповідно до призначення. Добір кольору, декору, цифр. (Підручник, Зошит-альбом с. 26) |
|
15 |
Новорічні прикраси |
Виготовлення новорічної прикраси або сувеніра у подарунок (матеріали на вибір). Поєднання у композиції основного зображення і шрифту. (Підручник, Зошит-альбом с. 28) |
|
16 |
Перевір свої досягнення |
Узагальнення та систематизація знань і вмінь. (Підручник, Зошит-альбом с. 30) |
|
17 |
Невідома планета |
Створення композиції. Передній, середній і дальній плани. Добір кольорів і відтінків для створення художнього образу. (Підручник, Зошит-альбом с. 32) |
|
18 |
Караван у пустелі |
Створення естампу (картон, тонований або кольоровий папір, ножиці, клей, гуаш). (Підручник, Зошит-альбом с. 34) |
|
19 |
Подорож на північ |
Створення композиції. (Акварель, гуаш). Лінійна, повітряна перспектива. Холодний колорит. (Підручник, Зошит-альбом с. 36) |
|
20 |
Казкові тварини |
Створення композиції. (Кольорові олівці, фломастери, акварель). (Підручник, Зошит-альбом с. 38) |
|
21 |
Пташка щастя |
Створення об’ємного фантастичного образу. (Кольоровий папір, картон, декоративні матеріали, ножиці, клей; гуаш). Паперопластика. (Підручник, Зошит-альбом с. 40) |
|
22 |
Свято весняної природи |
Створення колориту в живописній композиції для передачі настрою пейзажу. (Акварель або гуаш). (Підручник, Зошит-альбом с. 42) |
|
23 |
Мудрий кіт |
Створення графічної, живописної або скульптурної композиції. (Графітні матеріали, кольорові олівці, пастель,пластилін, солоне тісто). (Підручник, Зошит-альбом с. 44) |
|
24 |
Портрет богатиря |
Створення портретного образу Котигорошка у графіці або скульптурі. (Матеріали на вибір) (Підручник, Зошит-альбом с. 46) |
|
25 |
Свято краси |
Створення багатофігурної композиції (Підручник, Зошит-альбом с. 48) |
|
26 |
Мій рідний край |
Створення пейзажу. (Акварель або гуаш).Визначення центру, лінії горизонту, узгодження із ними інших частин зображення. (Підручник, Зошит-альбом с. 50) |
|
27 |
Пам’ятки архітектури |
Малювання пам’ятки архітектури. (Графічні матеріали на вибір). (Підручник, Зошит-альбом с. 52) |
|
28 |
Парки, сквери, бульвари |
Створення композиції «Паркова алея», «У затишному сквері», «Міський бульвар» (на вибір). Плановість у зображенні. (Підручник, Зошит-альбом с. 54) |
|
29 |
Веселий фонтан |
Створення композиції. Вибір формату аркуша в залежності від пропорцій зображеного. (Графічні матеріали на вибір). (Підручник, Зошит-альбом с. 56) |
|
30 |
Металеве мереживо |
Створення композиції в техніках витинанки й аплікації. (Папір чорного кольору, ножиці, клей) (Підручник, Зошит-альбом с. 58) |
|
31 |
Секрети вишитого рушника |
Створення стилізованого зображення птаха, яке можна вишити на рушнику. (Кольорові олівці, фломастери, маркери). (Підручник, Зошит-альбом с. 60) |
|
32 |
Українські сувеніри |
Створення ескізу оформлення вітрини магазину «Українські сувеніри» . (Матеріали на вибір, колаж). (Підручник, Зошит-альбом с. 62) |
|
33 |
Україна – моя Батьківщина |
Створення багатопланової композиції. (Матеріали на вибір). Добір потрібного колориту і декору. (Підручник, Зошит-альбом с. 64) |
|
34 |
Перевір свої досягнення |
Узагальнення та систематизація знань. (Підручник, Зошит-альбом с. 66) |
|
35 |
Мистецький вернісаж |
Підведення підсумків роботи за рік. Узагальнення та систематизація знань. (Підручник, Зошит-альбом с. 68) |
|