Мовно-літературна освітня галузь
Українська мова
4 клас
(Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 1// К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)
№ п/п |
Зміст |
Очікувані результати |
Кіл- сть год |
Дата |
Прим |
|
І семестр |
|
64 год |
|
|
|
Звуки і букви |
|
17 год |
|
|
1 |
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання Гімну С. 1-3 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.9, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
2 |
Повторення знань про звуки і букви. Побудова звукових схем і звуковий аналіз слів. Відтворення діалогу у ролях. Обмін враженнями про літній відпочинок. Написання тексту про власне бажання С. 4-5 |
К.1, К.2, К.6, НВ.2, НВ.6, НВ.9 НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.8 МОВ3.1 |
1 |
|
|
3 |
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях. Добір перевірних слів. Розпізнавання звертань у реченнях, пригадування розділових знаків при звертаннях. Написання інформації про себе С. 6-7 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.7, НЛ.1, НЛ.2, 4МОВ1.7 4МОВ 4.1 |
1 |
|
|
4 |
Написання слів з подовженими приголосними звуками. Складання і записування речень з поданими словами. Знаходження інформації на етикетці. С. 8 |
К.1, К.7, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
5 |
Написання слів з апострофом. Складання і записування речень з поданими словами. Написання тексту про свої вподобання С. 9-10 |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
6 |
Вимовляння і записування слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці складу. Записування відповідей на подані запитання. С. 10-11 |
К.1, К.2, К.11, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ1.1 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
7 |
Колективне пригадування інформації про мальовничі місця в Україні. Написання розповіді про одне з них. Пошук й обговорення інформації на рекламному плакаті. Створення рекламного плаката С.11 |
К.1,К.2, К.9, НВ.2, НВ.4, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.5 4МОВ1.7 |
1 |
|
|
8 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи» |
К.1, К.2, К.4, НВ.3, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ3.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
9 |
Вправляння в правильному наголошуванні слів. Взаємоперевірка виконаних робіт. Розігрування сценки знайомства. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 11-12 |
К.1, К.2, НВ.4, НВ.9, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ1.5 |
1 |
|
|
10 |
Наголос у словах. Наголошений склад С.12-14 |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
11 |
Розташування слів в алфавітному порядку. Пошук слів в орфографічному словнику за алфавітом. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки С. 14-15 |
К.1, К.2, К.4, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
12 |
Повторення і застосування правил переносу слів. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 15-16 |
К.1, К.2, К.8, НВ.1, НВ.2, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.4 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
13 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви» Списування «Український віночок» (с.41- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання») |
К.1, К.2, К.9, НВ.1, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ3.3 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
14 |
Узагальнення з теми «Звуки і букви» |
К.1, К.2, К.8 НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
|
Лексичне значення слова |
|
8 год |
|
|
15 |
Повторення знань про лексичні групи слів. Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 17-18 |
К.1, К.2, К.4, НВ.2, НВ.4, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
16 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло» |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.8, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ3.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
17 |
Вправляння в доборі синонімів і антонімів. Розподіл слів за тематичними групами. Добір заголовка до тексту. Складання і записування речень з поданими словами. Написання тексту за поданими запитаннями С. 19-20 |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
18 |
Розпізнавання багатозначних слів, пояснення їхніх значень. Складання і записування речень з багатозначними словами. Написання твору на задану тему. Розглядання картин, аналіз і порівняння зображеного на них. Висловлення своїх вподобань С. 21-22 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
19 |
Ознайомлення з фразеологізмами, пояснення їх значень. Добір до фразеологізмів синонімічних слів. Складання і записування речень із фразеологізмами. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 23-24 |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1,4.2 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
20 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Лексичне значення слова» Діалог (с.6-7- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання») |
К.1, К.2, К.9 НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ1.8 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
21 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу» |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.6 4МОВ1.4 |
1 |
|
|
22 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальння знань з теми «Лексичне значення слова» |
К.1, К.2, К.8 НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.2 4МОВ1.5 |
1 |
|
|
|
Будова слова |
|
9 год |
|
|
23 |
Повторення знань про будову слова. Розбір слів за будовою. Складання і записування речень зі спільнокореневими словами. Пошук інформації в таблиці. Складання таблиці за аналогією С.25-26 |
К.1, К.2, К.7, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ3.1 МОВ3 |
1 |
|
|
24 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи» |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, МОВ1 МОВ3 |
1 |
|
|
25 |
Розрізнення співзвучних префіксів і прийменників. Спілкування в групах на добре відому тему. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Обговорення кадрів С. 27-29 |
К.1, К.2, К.7, НВ.2, НВ.9, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ1.4 |
1 |
|
|
26 |
Написання слів з префіксами пре- і при-. Складання і записування речень С. 29-31 |
К.1, К.2. К.11, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.5 |
1 |
|
|
27 |
Утворення слів за допомогою префіксів. Складання і записування речень з поданими словами. Пошук інформації на авіаквитку. С. 31 |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.8, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
28 |
Утворення слів за допомогою суфіксів. Складання і записування речень з поданими словами. Написання розповіді за поданими запитання С. 32 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.4, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
29 |
Розбір слів за будовою |
К.1, К.9, НВ.2, НВ.6, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
30 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова» Письмовий переказ «Лісові сторожі» за І.Соколовим-Микитовим (с.40- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання») |
К.1, К.2, К.8 НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ3.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
31 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми «Будова слова» |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.5 |
1 |
|
|
|
Частини мови |
|
|
|
|
|
Іменник |
|
18 год |
|
|
32 |
Повторення знань про іменник. Розрізнення іменників — назв істот і неістот, власних і загальних назв. Складання і записування речень за світлинами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки С. 33-34 |
К.1, К.2, К.3, НВ.2, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ3.1 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
33 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ3.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
34 |
Визначення роду і числа іменників. Змінювання іменників за числами. Пошук важливої для покупця інформації на етикетці. С. 35-37 |
К.1, К.2, К.11 НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
35 |
Ознайомлення з відмінками і відмінковими питаннями. Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників. Написання розповіді про свій вибір з поясненням власної думки С. 37-39 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3 |
1 |
|
|
36 |
Змінювання іменників за відмінками. Виправлення в тексті навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників. Написання відповіді на запрошення С. 39-40 |
К.1, К.2, К.10, НВ.2, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
37 |
Визначення початкової форми іменників. Написання тексту на задану тему С. 41-42 |
К.1, К.2, К.6, НВ.2, НВ.9, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ1.2 |
1 |
|
|
38 |
Написання закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку однини. Написання порівняльного опису на основі прочитаного тексту С. 43- 45 |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.2 4МОВ4.1 |
1 |
|
|
39 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал» |
К.1, К.2, К.7 НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.2 4МОВ3.1 |
|
|
|
40 |
Вживання паралельних форм іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Виправлення навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників. Пояснення значення прислів’їв. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С.45-47 |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
41 |
Спостереження за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розповіді про своє бажання за поданими запитаннями С. 48-50 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
42 |
Спостереження за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників. Добір заголовка до тексту. Аналіз інформації на рекламному плакаті та визначення його мети. Написання тексту про своє ставлення до інформації, поданої в рекламі С. 50-52 |
К.1, К.2, К.5, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
43 |
Написання закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. Написання розповіді про свої враження від світлини і тексту про зображене на ній С. 52-55 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
44 |
Написання закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. Написання тексту про свою мрію з обґрунтуванням власної думки С. 55-57 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
45 |
Написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини. Аналіз інформації на фотоколажі та висловлення свого ставлення до неї. Складання розповіді на основі прочитаного тексту С.58-59 |
К.1, К.2, НВ.1, НВ.2, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.7 4МОВ3.3 4МОВ 4.1 |
1 |
|
|
46 |
Написання закінчень іменників у родовому і місцевому відмінках множини. Складання і записування речень зі словосполученнями. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 60-61 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.4, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
47 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість куріння» |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.9, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ3.3 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
48 |
Розбір іменника як частини мови. Добір заголовка до тексту. Написання розповіді про прочитану книжку С.61-62 |
К.1, К.2, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
49 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник» Робота з мовними одиницями (с.14-17- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання») |
К.1, К.2, К.11 НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
50 |
Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань з теми «Іменник» |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
|
Прикметник |
|
12 год |
|
|
51 |
Повторення знань про прикметник. Визначення роду і числа прикметників. Написання розповіді про своє ставлення з обґрунтуванням власної думки С. 63-65 |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.2 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
52 |
Відмінювання прикметників. Визначення відмінка прикметників. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 65-68 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.9, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.4 |
1 |
|
|
53 |
Визначення початкової форми прикметників. Аналіз інформації на кадрі з програми новин. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання з обґрунтуванням своєї думки С.68-69 |
К.1, К.2, К.4, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 МОВ3.1 |
1 |
|
|
54 |
Написання закінчень прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 70-71 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
55 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин» |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
|
|
|
56 |
Утворення прикметників за допомогою префіксів і суфіксів. Практичне ознайомлення зі ступенями порівняння прикметників. Аналіз інформації на фотоколажі. С. 72-74 |
К.1, К.2, К.7, НВ.1, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
57 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник» Диктант «Хліб» (с.42- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання») |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
|
|
|
58 |
Аналіз діагностувальної роботи. Написання прикметників з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. Обговорення світлини в групі. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 74-75 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
59 |
Визначення роду, числа і відмінка прикметників. Складання і записування речень з поданими прикметниками. Написання розповіді за поданими запитаннями С.76-78 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.8, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
60 |
Розбір прикметника як частини мови. Добір прикметників для опису персонажа тексту. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 78-79 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.3 |
1 |
|
|
61 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Зимова краса» |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
62-63 |
Узагальнення вивченого з теми «Прикметник» |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
2 |
|
|
64 |
Підсумковий урок за І семестр.
|
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
Українська мова
4 клас
(Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 1// К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)
№ п/п |
Зміст |
Очікувані результати |
Кіл- сть год |
Дата |
Прим |
|
ІІ семестр |
|
64 год |
|
|
|
Числівник |
|
10 год |
|
|
65 |
Повторення знань про числівники. Розпізнавання числівників у реченні і тексті. Обговорення в групах обкладинок дитячих книжок. Розрізнення кількісних і порядкових числівників (без уживання термінів). |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.6 |
1 |
|
|
66 |
Правопис числівників, які закінчуються на -дцять, -десят, -сот. Розігрування сценки знайомства. Написання розповіді за колажем і поданими числівниками С. 80-82, впр.1-10 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.9, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.4 |
1 |
|
|
67 |
Правопис числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 у формі родового відмінка. |
К.1, К.2, К.4, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 МОВ3.1 |
1 |
|
|
68 |
Вправляння в правильному читанні числових виразів. Написання розповіді про своє ставлення за поданими запитаннями С. 82-84, впр. 1-8 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.4, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ2.1 |
1 |
|
|
69 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу твору Бориса Комара «Загублені рукавички» за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками» (С.32-34 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
70 |
Вправляння в правильному вживанні форм числівників на позначення часу протягом доби. |
К.1, К.2, К.7, НВ.1, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
71 |
Засвоєння літературних вимог щодо побудови запитань і відповідей про час доби. Розігрування діалогу за поданими запитаннями. Написання розгорнутої відповіді на подані запитання з поясненням своєї думки С. 84-85, впр. 1-6 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
72 |
Закріплення і застосування знань про числівник |
К.1, К.2, НВ.1, НВ.2, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ1.7 4МОВ3.3 4МОВ 4.1 |
1 |
|
|
73 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Числівник» Списування «Про мови світу» (с. 23-28- Збірка «Діагностичні роботи. Українська мова та читання. 4 клас/авт..- упоряд. Д.В. Ротфорт. - Харків:Вид.-во «Ранок», 2021.- с.48) |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.4, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
74 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Числівник» С. 74-75 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.4, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
|
Займенник |
|
13год |
|
|
75 |
Формування уявлення про займенник і призначення займенників у мовленні. Редагування тексту шляхом застосування займенників для уникнення повторів тих самих слів. Написання порівняльного опису предметів за поданими світлинами С. 86-88. Впр.1-9 |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
76 |
Ознайомлення з особовими займенниками. Складання і записування речень з особовими займенниками. Редагування тексту шляхом використання займенників. Написання розгорнутої відповіді на подані запитання С. 88-89, впр. 1-8 |
К.1, К.2, К.7, НВ.1, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
77 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання міркування про своє хобі. Тема для спілкування: «Улюблене заняття» (С.35-37 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
78 |
Відмінювання займенників 1-ої особи та визначення їхнього відмінка в реченні. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання розповіді за поданим медіапродуктом і запитаннями до нього С. 90-92, впр. 1-8 |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
79 |
Відмінювання займенників 2-ої особи та визначення їхнього відмінка в реченні. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання розповіді за поданою ілюстрацією і запитаннями до неї |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
80-81 |
Відмінювання займенників 3-ої особи та визначення їхнього відмінка в реченні. Використання особових займенників для редагування тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 92-94, впр. 1-9 |
К.1, К.2, К.7, НВ.1, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
2 |
|
|
82-83 |
Розбір займенника як частини мови. Написання розповіді на основі прочитаного тексту, світлин і поданих запитань С. 94-96, впр. 1-9 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
2 |
|
|
84 |
Закріплення і застосування знань про займенники |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
85 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту Олександра Копиленка «Бурулька» за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Безпека взимку» (С.38-40 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.1, К.2, К.6, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
86 |
Тематична діагностувальна робота Робота з мовними одиницями «Досліджую займенник» (с. 29-34 - Пономарьова К.І. Мої досягнення: тематичні діагностичні роботи з української мови: Навчальний посібник для учнів четвертого класу//Складова частина НМК до підручника «Українська мова та читання. Частина1». 4 клас(авт.. К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова).- Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-с. 56с.: іл.) |
К.1, К.2, К.7, НВ.1, НВ.7, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
87 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Займенник»
|
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
|
Дієслово |
|
17год |
|
|
88 |
Повторення знань про дієслово. Утворення і записування словосполучень і речень з дієсловами. Уявлення про сенкан. Складання і записування сенкана на задану тему С. 97-99, впр.1-10 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
89 |
Розпізнавання та утворення неозначеної форми дієслів. Визначення мети тексту. Складання розповіді за запитаннями і світлинами. Написання розповіді на задану тему С. 99-101, впр.1-8 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
90 |
Змінювання дієслів за числами. Пошук у тексті потрібної інформації. Написання розповіді на задану тему С. 101-103, впр.1-7 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
91 |
Визначення та утворення часових форм дієслів. Складання і записування відповіді на подані запитання до світлин. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 103-105, впр.1-8 |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
92 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання міркування за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Україна - рідний край» (С.41-43 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.3 |
1 |
|
|
93-94 |
Засвоєння алгоритму перевірки особових закінчень дієслів теперішнього часу (без уживання термінів). Написання розповіді на задану тему С. 106-107, впр.1-7 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.3 |
2 |
|
|
95 |
Утворення різних форм дієслів майбутнього часу. Складання і записування речень з дієсловами майбутнього часу. Пошук на етикетці важливої для споживача інформації. Написання розповіді на задану тему «Чай -цілющий напій» С. 108-109, впр.1-8 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
96 |
Написання особових закінчень дієслів майбутнього часу. Написання тексту за поданими запитаннями. Аналіз поданої емблеми та створення аналогічної на схожу тематику С. 110-111, впр.1-8 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
97 |
Розпізнавання та утворення дієслів минулого часу. Обговорення обкладинки книжки для дітей. Написання опису тварини за поданими світлинами С. 112-113, впр.1-9 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.5, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ1.3 |
1 |
|
|
98 |
Написання дієслів на -ся. Спілкування в групах на задану тему й обговорення світлин. Написання тексту за поданими запитаннями С. 114-115, впр.1-9 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
99 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу твору Сергія Мацюцького «Кмітливий грак». Тема для спілкування: «Вчись метикувати» (С.44-46 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
1 |
|
|
100-101 |
Розбір дієслів як частини мови. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання С. 116-117, впр.1-8 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
2 |
|
|
102 |
Закріплення і застосування знань про дієслово.
|
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
103 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово» Диктант «Зелені первоцвіти» (с.41- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання») |
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.2 |
|
|
|
104 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Дієслово»
|
К.1, К.2, К.8, НВ.2, НВ.3, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
|
|
|
|
Прислівник |
|
10год |
|
|
105 |
Формування уявлення про прислівник. Розпізнавання прислівників у тексті. Пояснення значень прислів’їв. Обговорення в групі герба країни. Написання розповіді за поданим запитанням та обґрунтування своєї думки С. 118-119, впр.1-8 |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
106-107 |
Розрізнення прислівників і прикметників. Складання речень з прислівниками. Утворення прислівників від прикметників. Обговорення світлин у групі. Заміна фразеологізмів синонімічними прислівниками. Написання розповіді за світлиною С. 120-122, впр.1-10 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
2 |
|
|
108 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки. Тема для спілкування: «Я - чарівник» (С.47-48 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
109-110 |
Правопис найуживаніших прислівників. Порівняльний аналіз двох медіапродуктів за поданими запитаннями. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 123-124, впр.1-7 |
К.1, К.2, К.5, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
2 |
|
|
111 |
Утворення прислівників за допомогою префіксів і суфіксів. Складання і записування речень з прислівниками. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 124-125, впр.1-8 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
112 |
Закріплення і застосування знань про прислівник.
|
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
113 |
Тематична діагностувальна робота Робота з мовними одиницями «Досліджую прислівник» (с. 41-46 - Пономарьова К.І. Мої досягнення: тематичні діагностичні роботи з української мови: Навчальний посібник для учнів четвертого класу//Складова частина НМК до підручника «Українська мова та читання. Частина1». 4 клас(авт.. К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова).- Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-с. 56с.: іл.) |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
114 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Прислівник»
|
К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
|
Речення |
|
11год |
|
|
115 |
Повторення знань про речення. Поділ тексту на речення і записування його з дотриманням відповідних розділових знаків. Складання і записування різних видів речень. Обговорення світлин у групі. Написання розповіді про своє ставлення до тварин С. 126-127, впр.1-10 |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
116 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту Василя Сухомлинського «Миколка, Вітя і цуцик». Тема для спілкування: «Справжня турбота» (С.49-51 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
117 |
Розпізнавання та побудова речень різних видів. Читання в ролях діалогу. Складання і записування речень зі звертанням. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання з обґрунтуванням власної думки С. 128-129, впр.1-6 |
К.1, К.2, К.5, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
118 |
Визначення головних і другорядних членів речення. Розпізнавання речень за поданою схемою. Обговорення світлини. Написання розповіді про свій вибір С. 130-131, впр.1-7 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
119 |
Встановлення зв’язку слів у реченні. Визначення граматичної основи в реченнях. Утворення словосполучень зі слів речення. Складання речень за поданою схемою. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 132-133, впр.1-10 |
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
120 |
Визначення в реченні однорідних членів. Обговорення фотоколажу. Написання розповіді на задану тему С. 134-135, впр.1-6 |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
121 |
Складання і записування речень з однорідними членами. Засвоєння розділових знаків при однорідних членах речення. Написання розповіді про своє ставлення С. 136-138, впр.1-9 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
122 |
Застосування вивчених знань про речення. Побудова схем речень. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням своєї думки С. 138-139, впр.1-8 |
К.1, К.2, К.5, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
123 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання усного тексту. Тема для спілкування: «Заповітна мрія» (С.52-55 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.) |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
124 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Речення» ДПА
|
К.1, К.2, К.5, НВ.2, НВ.5, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
125 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Речення»
|
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
|
Текст |
|
10год |
|
|
126 |
Повторення знань про текст. Пригадування будови тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на подані запитання С. 140-141, впр.1-11 |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
127 |
Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розповіді С. 142-143, впр.1-8 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
128 |
Складання плану тексту. Переказування тексту за складеним планом. Поділ тексту на абзаци. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання С. 144-146, впр.1-8 |
К.1, К.2, К.5, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ2.2 |
1 |
|
|
129 |
Розрізнення різних типів текстів. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання С. 146-148, впр.1-8 |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
130 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису. Тема для спілкування: «Домашній улюбленець» Розпізнавання і написання тексту-опису. Відгадування тварин за їхнім описом. Написання опису на задану тему «Улюблений котик» С. 149-150, впр.1-7 |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.3 |
1 |
|
|
131 |
Пригадування будови і розпізнавання тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданим твердженням і доведенням. Пошук правдивої і неправдивої інформації на рекламному плакаті. Написання розповіді за поданими запитаннями С. 150-152, впр.1-8 |
К.1, К.2. К.10, НВ.2, НВ.3, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
132 |
Розпізнавання і складання есе. Написання есе про свою мрію С. 152-154, впр.1-8 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
133 |
Розпізнавання стилів текстів. Написання оголошення. Створення і записування художнього тексту за поданим початком, світлиною та інформацією з довідки С. 154-155, впр.1-6 |
К.1, К.2, К.5, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
134 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Текст» Диктант «Жайворонок» (с.41- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання») |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
135 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Текст»
|
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
|
Повторення |
|
5 год |
|
|
136 |
Повторення знань з вивчених тем. Написання і художнє оформлення твору про малу або велику Батьківщину. Колективне виготовлення альбому дитячих творів «Наша мала і велика Батьківщина» С. 156-157, впр.1-7 |
К.1, К.2, К.9, НВ.2, НВ.7, НЛ.2, НЛ.4, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
1 |
|
|
137 |
Застосування знань з мови. Закріплення вивченого. Добір заголовка до тексту. Обговорення рекламного плаката. Написання розповіді про плани на літо С. 158-159, впр.1-9 |
К.1, К.2, К.5, К.9, НВ.1, НВ.2, НЛ.2, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|
138-139 |
Повторення і застосування знань з мови. Узагальнення і систематизація знань з мови
|
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ3.1 |
2 |
|
|
140 |
Урок-гра «У країні Фантазерів» |
К.1, К.2, НВ.2, НВ.6, НЛ.1, НЛ.3, 4МОВ4.1 4МОВ4.2 |
1 |
|
|