Календарне планування уроків української мови на 4 клас НУШ за програмою О.Я.Савченко

Про матеріал
Шановні педагоги, пропоную вам планування уроків української мови у 4 класі НУШ за підручником "Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 1// К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.). Для уроку використовую сторінки підручника і багато додаткових матеріалів з цікавого мовознавства - правила у вигляді віршів-руханок, схеми-опори, які складаємо на уроці разом з школярами(так учні запам'ятовують швидше). Спробуйте і Ви.
Перегляд файлу

Мовно-літературна освітня галузь

Українська  мова

 4 клас

(Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 1// К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)

 

п/п

Зміст

Очікувані

результати

Кіл-

сть

год

Дата

Прим

 

І семестр

 

64

год

 

 

 

Звуки і букви

 

17

год

 

 

1

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання Гімну

С. 1-3

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.9,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.1

4МОВ3.1

1

 

 

2

Повторення знань про звуки і букви. Побудова звукових схем і звуковий аналіз слів. Відтворення діалогу у ролях. Обмін враженнями про літній відпочинок. Написання тексту про власне бажання

С. 4-5

К.1, К.2, К.6,

НВ.2, НВ.6, НВ.9

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.8

МОВ3.1

1

 

 

3

Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях. Добір перевірних слів. Розпізнавання звертань у реченнях, пригадування розділових знаків при звертаннях. Написання інформації про себе

С. 6-7

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.1, НЛ.2,

4МОВ1.7

4МОВ 4.1

1

 

 

4

Написання слів з подовженими приголосними звуками. Складання і записування речень з поданими словами. Знаходження інформації на етикетці.

С. 8

К.1, К.7,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

5

Написання слів з апострофом. Складання і записування речень з поданими словами. Написання тексту про свої вподобання

С. 9-10

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.1

4МОВ3.3

1

 

 

6

Вимовляння і записування слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці складу. Записування відповідей на подані запитання.

С. 10-11

К.1, К.2, К.11,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ1.1

4МОВ2.2

1

 

 

7

Колективне пригадування інформації про мальовничі місця в Україні.

 Написання розповіді про одне з них. Пошук й обговорення інформації на рекламному плакаті. Створення рекламного плаката

С.11

К.1,К.2, К.9,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.5

4МОВ1.7

1

 

 

8

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Написання розповіді про свої враження від побаченого.

Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

К.1, К.2, К.4,

НВ.3, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ3.1

4МОВ3.3

1

 

 

9

Вправляння в правильному наголошуванні слів. Взаємоперевірка виконаних робіт. Розігрування сценки знайомства. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 11-12

К.1, К.2,

НВ.4, НВ.9,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ1.5

1

 

 

10

Наголос у словах. Наголошений склад

С.12-14

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

11

Розташування слів в алфавітному порядку. Пошук слів в орфографічному словнику за алфавітом. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки

С. 14-15

К.1, К.2, К.4,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.6

1

 

 

12

Повторення і застосування правил переносу слів. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 15-16

К.1, К.2, К.8,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.4

4МОВ3.1

1

 

 

13

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви»

Списування «Український віночок»

(с.41- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання»)

К.1, К.2, К.9,

НВ.1, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ3.3

4МОВ3.1

1

 

 

14

Узагальнення з теми «Звуки і букви»

К.1, К.2, К.8

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ3.3

1

 

 

 

Лексичне значення слова

 

8

год

 

 

15

Повторення знань про лексичні групи слів. Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 17-18

К.1, К.2, К.4,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

16

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.

Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ3.1

4МОВ4.2

1

 

 

17

Вправляння в доборі синонімів і антонімів. Розподіл слів за тематичними групами. Добір заголовка до тексту. Складання і записування речень з поданими словами. Написання тексту за поданими запитаннями

С. 19-20

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

18

Розпізнавання багатозначних слів, пояснення їхніх значень. Складання і записування речень з багатозначними словами. Написання твору на задану тему. Розглядання картин, аналіз і порівняння зображеного на них. Висловлення своїх вподобань

С. 21-22

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

19

Ознайомлення з фразеологізмами, пояснення їх значень. Добір до фразеологізмів синонімічних слів. Складання і записування речень із фразеологізмами. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 23-24

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1,4.2

4МОВ3.1

1

 

 

20

Тематична діагностувальна робота з теми «Лексичне значення слова»

Діалог

(с.6-7- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання»)

К.1, К.2, К.9

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ1.8

4МОВ1.6

1

 

 

21

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Написання казки з використанням порівняльного опису.

Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу»

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.6

4МОВ1.4

1

 

 

22

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальння знань з теми «Лексичне значення слова»

К.1, К.2, К.8

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.2

4МОВ1.5

1

 

 

 

Будова слова

 

9

год

 

 

23

Повторення знань про будову слова. Розбір слів за будовою. Складання і записування речень зі спільнокореневими словами. Пошук інформації в таблиці. Складання таблиці за аналогією

С.25-26

К.1, К.2, К.7,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ3.1

МОВ3

1

 

 

24

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання розповіді за одним із поданих зачинів.

 Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи»

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

МОВ1

МОВ3

1

 

 

25

Розрізнення співзвучних префіксів і прийменників. Спілкування в групах на добре відому тему. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Обговорення кадрів
з відомих мультфільмів. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 27-29

К.1, К.2, К.7,

НВ.2, НВ.9,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ1.4

1

 

 

26

Написання слів з префіксами пре- і при-. Складання і записування речень
з поданими словами. Написання тексту на задану тему

С. 29-31

К.1, К.2. К.11,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.5

1

 

 

27

Утворення слів за допомогою префіксів. Складання і записування речень з поданими словами. Пошук інформації на авіаквитку.

С. 31

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

28

Утворення слів за допомогою суфіксів. Складання і записування речень з поданими словами. Написання розповіді за поданими запитання

С. 32

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

29

Розбір слів за будовою

К.1, К.9,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

30

Тематична діагностувальна робота з теми «Будова слова»

Письмовий переказ «Лісові сторожі»

за І.Соколовим-Микитовим

(с.40- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання»)

К.1, К.2, К.8

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ3.1

4МОВ3.3

1

 

 

31

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми «Будова слова»

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.5

1

 

 

 

Частини мови

 

 

 

 

 

Іменник

 

18

год

 

 

32

Повторення знань про іменник. Розрізнення іменників — назв істот і неістот, власних і загальних назв. Складання і записування речень за світлинами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

С. 33-34

К.1, К.2, К.3,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ3.1

4МОВ1.6

1

 

 

33

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.

Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ3.1

4МОВ3.3

1

 

 

34

Визначення роду і числа іменників. Змінювання іменників за числами. Пошук важливої для покупця інформації на етикетці.

С. 35-37 

К.1, К.2, К.11

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

35

Ознайомлення з відмінками і відмінковими питаннями. Визначення відмінка іменників. Вправляння у відмінюванні іменників. Написання розповіді про свій вибір з поясненням власної думки             

С. 37-39

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3

1

 

 

36

Змінювання іменників за відмінками. Виправлення в тексті навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників. Написання відповіді на запрошення

С. 39-40

К.1, К.2, К.10,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

37

Визначення початкової форми іменників. Написання тексту на задану тему

С. 41-42

К.1, К.2, К.6,

НВ.2, НВ.9,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ1.2

1

 

 

38

Написання закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку однини. Написання порівняльного опису на основі прочитаного тексту

С. 43- 45

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.2

4МОВ4.1

1

 

 

39

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання розповіді за поданим планом.

Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

К.1, К.2, К.7

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.2

4МОВ3.1

 

 

 

40

Вживання паралельних форм іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Виправлення навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників. Пояснення значення прислів’їв. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С.45-47

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

41

Спостереження за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розповіді про своє бажання за поданими запитаннями

С. 48-50

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

42

Спостереження за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників. Добір заголовка до тексту. Аналіз інформації на рекламному плакаті та визначення його мети. Написання тексту про своє ставлення до інформації, поданої в рекламі

С. 50-52

К.1, К.2, К.5, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ2.2

1

 

 

43

Написання закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. Написання розповіді про свої враження від світлини і тексту про зображене на ній

С. 52-55

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

44

Написання закінчень іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. Написання тексту про свою мрію з обґрунтуванням власної думки

С. 55-57

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

45

Написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини. Аналіз інформації на фотоколажі та висловлення свого ставлення до неї. Складання розповіді на основі прочитаного тексту

С.58-59

К.1, К.2,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.7

4МОВ3.3

4МОВ 4.1

1

 

 

46

Написання закінчень іменників у родовому і місцевому відмінках множини. Складання і записування речень зі словосполученнями. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 60-61

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

47

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.

Тема для спілкування: «Шкідливість куріння»

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.9,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ3.3

4МОВ3.1

1

 

 

48

Розбір іменника як частини мови. Добір заголовка до тексту. Написання розповіді про прочитану книжку

С.61-62

К.1, К.2,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

49

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник»

Робота з мовними одиницями

(с.14-17- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання»)

К.1, К.2, К.11

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

50

Аналіз діагносту вальної роботи. Узагальнення знань з теми «Іменник»

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

 

Прикметник

 

12

год

 

 

51

Повторення знань про прикметник. Визначення роду і числа прикметників. Написання розповіді про своє ставлення з обґрунтуванням власної думки

С. 63-65

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.2

4МОВ1.6

1

 

 

52

Відмінювання прикметників. Визначення відмінка прикметників. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 65-68

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.9,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.4

1

 

 

53

Визначення початкової форми прикметників. Аналіз інформації на кадрі з програми новин. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання з обґрунтуванням своєї думки

С.68-69

К.1, К.2, К.4, 

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

МОВ3.1

1

 

 

54

Написання закінчень прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 70-71

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ2.1

1

 

 

55

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин»

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

 

 

 

56

Утворення прикметників за допомогою префіксів і суфіксів. Практичне ознайомлення зі ступенями порівняння прикметників. Аналіз інформації на фотоколажі.
Написання розповіді про своє ставлення до медіапродукту з обґрунтуванням своєї думки

С. 72-74

К.1, К.2, К.7,

НВ.1, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

57

Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник»

Диктант «Хліб»

(с.42- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання»)

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

 

 

 

58

Аналіз діагностувальної  роботи.

Написання прикметників з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-. Обговорення світлини в групі. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 74-75

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

59

Визначення роду, числа і відмінка прикметників. Складання і записування речень з поданими прикметниками. Написання розповіді за поданими запитаннями

С.76-78

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.8,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

60

Розбір прикметника як частини мови. Добір прикметників для опису персонажа тексту. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 78-79

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.3

1

 

 

61

Розвиток зв’язного мовлення. Написання тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Зимова краса»

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

62-63

Узагальнення вивченого з теми «Прикметник»

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

2

 

 

64

Підсумковий урок за І семестр.

 

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

 

Українська мова

4 клас

(Українська мова та читання: Підручник для 4 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах): Частина 1// К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-160 с.: іл.)

 

п/п

Зміст

Очікувані

результати

Кіл-

сть

год

Дата

Прим

 

ІІ семестр

 

64

год

 

 

 

Числівник

 

10

год

 

 

65

Повторення знань про числівники. Розпізнавання числівників у реченні і тексті. Обговорення в групах обкладинок дитячих книжок. Розрізнення кількісних і порядкових числівників (без уживання термінів).

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.6

1

 

 

66

Правопис числівників, які закінчуються на -дцять, -десят, -сот. Розігрування сценки знайомства. Написання розповіді за колажем і поданими числівниками

С. 80-82, впр.1-10

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.9,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.4

1

 

 

67

Правопис числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 у формі родового відмінка.

К.1, К.2, К.4, 

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

МОВ3.1

1

 

 

68

Вправляння в правильному читанні числових виразів. Написання розповіді про своє ставлення за поданими запитаннями

С. 82-84, впр. 1-8

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ2.1

1

 

 

69

Розвиток зв’язного мовлення.

Написання переказу твору Бориса Комара  «Загублені рукавички»  за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками»

(С.32-34 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

70

Вправляння в правильному вживанні форм числівників на позначення часу протягом доби.

К.1, К.2, К.7,

НВ.1, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

71

Засвоєння літературних вимог щодо побудови запитань і відповідей про час доби. Розігрування діалогу за поданими запитаннями. Написання розгорнутої відповіді на подані запитання з поясненням своєї думки

С. 84-85, впр. 1-6

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

72

Закріплення і застосування знань про числівник

К.1, К.2,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ1.7

4МОВ3.3

4МОВ 4.1

1

 

 

73

Тематична діагностувальна робота з теми «Числівник»

Списування «Про мови світу»

(с. 23-28- Збірка «Діагностичні роботи. Українська мова та читання. 4 клас/авт..- упоряд. Д.В. Ротфорт. - Харків:Вид.-во «Ранок», 2021.- с.48)

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

74

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Числівник»

С. 74-75

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.4,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

 

Займенник

 

13год

 

 

75

Формування уявлення про займенник і призначення займенників у мовленні. Редагування тексту шляхом застосування займенників для уникнення повторів тих самих слів. Написання порівняльного опису предметів за поданими світлинами

С. 86-88. Впр.1-9

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

76

Ознайомлення з особовими займенниками. Складання і записування речень з особовими займенниками. Редагування тексту шляхом використання займенників. Написання розгорнутої відповіді на подані запитання

С. 88-89, впр. 1-8

К.1, К.2, К.7,

НВ.1, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

77

Розвиток зв’язного мовлення. Написання міркування про своє хобі.

Тема для спілкування: «Улюблене заняття» (С.35-37 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

78

Відмінювання займенників 1-ої особи та визначення їхнього відмінка в реченні. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання розповіді за поданим медіапродуктом і запитаннями до нього

С. 90-92, впр. 1-8

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

79

Відмінювання займенників 2-ої особи та визначення їхнього відмінка в реченні. Прогнозування змісту тексту за його заголовком. Написання розповіді за поданою ілюстрацією і запитаннями до неї

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

80-81

Відмінювання займенників 3-ої особи та визначення їхнього відмінка в реченні. Використання особових займенників для редагування тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 92-94, впр. 1-9

К.1, К.2, К.7,

НВ.1, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

2

 

 

82-83

Розбір займенника як частини мови. Написання розповіді на основі прочитаного тексту, світлин і поданих запитань

С. 94-96, впр. 1-9

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

2

 

 

84

Закріплення і застосування знань про займенники

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

85

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту Олександра Копиленка «Бурулька» за самостійно складеним планом.

Тема для спілкування: «Безпека взимку»

 (С.38-40 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.1, К.2, К.6,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

86

Тематична діагностувальна робота

Робота з мовними одиницями

 «Досліджую займенник»

(с. 29-34 - Пономарьова К.І. Мої досягнення: тематичні діагностичні роботи з української мови: Навчальний посібник для учнів  четвертого класу//Складова частина НМК до підручника «Українська мова та читання. Частина1». 4 клас(авт.. К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова).- Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-с. 56с.: іл.)

К.1, К.2, К.7,

НВ.1, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

87

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Займенник»

 

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

 

Дієслово

 

17год

 

 

88

Повторення знань про дієслово. Утворення і записування словосполучень і речень з дієсловами. Уявлення про сенкан. Складання і записування сенкана на задану тему

С. 97-99, впр.1-10

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

89

Розпізнавання та утворення неозначеної форми дієслів. Визначення мети тексту.  Складання розповіді за запитаннями і світлинами. Написання розповіді на задану тему

С. 99-101, впр.1-8

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

90

Змінювання дієслів за числами. Пошук у тексті потрібної інформації. Написання розповіді на задану тему

С. 101-103, впр.1-7

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

91

Визначення та утворення часових форм дієслів. Складання і записування відповіді на подані запитання до світлин. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 103-105, впр.1-8

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

92

Розвиток зв’язного мовлення. Написання міркування за самостійно складеним планом.

Тема для спілкування: «Україна - рідний край»

 (С.41-43 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.3

1

 

 

93-94

Засвоєння алгоритму перевірки особових закінчень дієслів теперішнього часу (без уживання термінів). Написання розповіді на задану тему

С. 106-107, впр.1-7

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.3

2

 

 

95

Утворення різних форм дієслів майбутнього часу. Складання і записування речень з дієсловами майбутнього часу. Пошук на етикетці важливої для споживача інформації. Написання розповіді на задану тему «Чай -цілющий напій»

С. 108-109, впр.1-8

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

96

Написання особових закінчень дієслів майбутнього часу. Написання тексту за поданими запитаннями. Аналіз поданої емблеми та створення аналогічної на схожу тематику

С. 110-111, впр.1-8

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

97

Розпізнавання та утворення дієслів минулого часу. Обговорення обкладинки книжки для дітей. Написання опису тварини за поданими світлинами

С. 112-113, впр.1-9

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ1.3

1

 

 

98

Написання дієслів на -ся. Спілкування в групах на задану тему й обговорення світлин. Написання тексту за поданими запитаннями

С. 114-115, впр.1-9

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

99

Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу твору Сергія Мацюцького «Кмітливий грак».

Тема для спілкування: «Вчись метикувати»

 (С.44-46 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

1

 

 

100-101

Розбір дієслів як частини мови. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 116-117, впр.1-8

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

2

 

 

102

Закріплення і застосування знань про дієслово.

 

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

103

Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово»

Диктант «Зелені первоцвіти»

(с.41- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання»)

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.2

 

 

 

104

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Дієслово»

 

К.1, К.2, К.8,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

 

 

 

 

Прислівник

 

10год

 

 

105

Формування уявлення про прислівник. Розпізнавання прислівників у тексті. Пояснення значень прислів’їв. Обговорення в групі герба країни. Написання розповіді за поданим запитанням та обґрунтування своєї думки

С. 118-119, впр.1-8

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

106-107

Розрізнення прислівників і прикметників. Складання речень з прислівниками. Утворення прислівників від прикметників. Обговорення світлин у групі.

Заміна фразеологізмів синонімічними прислівниками. Написання розповіді за світлиною

С. 120-122, впр.1-10

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

2

 

 

108

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки.

Тема для спілкування: «Я - чарівник»

 (С.47-48 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

109-110

Правопис найуживаніших прислівників. Порівняльний аналіз двох медіапродуктів за поданими запитаннями. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 123-124, впр.1-7

К.1, К.2, К.5, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

2

 

 

111

Утворення прислівників за допомогою префіксів і суфіксів. Складання і записування речень з прислівниками. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 124-125, впр.1-8

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

112

Закріплення і застосування знань про прислівник.

 

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

113

Тематична діагностувальна робота

Робота з мовними одиницями

 «Досліджую прислівник»

(с. 41-46 - Пономарьова К.І. Мої досягнення: тематичні діагностичні роботи з української мови: Навчальний посібник для учнів  четвертого класу//Складова частина НМК до підручника «Українська мова та читання. Частина1». 4 клас(авт.. К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова).- Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.-с. 56с.: іл.)

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

114

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Прислівник»

 

К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

 

Речення

 

11год

 

 

115

Повторення знань про речення. Поділ тексту на речення і записування його з дотриманням відповідних розділових знаків. Складання і записування різних видів речень. Обговорення світлин у групі. Написання розповіді про своє ставлення до тварин

С. 126-127, впр.1-10

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

116

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту Василя Сухомлинського «Миколка, Вітя і цуцик».

Тема для спілкування: «Справжня турбота»

 (С.49-51 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

117

Розпізнавання та побудова речень різних видів. Читання в ролях діалогу. Складання і записування речень зі звертанням. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання з обґрунтуванням власної думки

С. 128-129, впр.1-6

К.1, К.2, К.5, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

118

Визначення головних і другорядних членів речення. Розпізнавання речень за поданою схемою. Обговорення світлини. Написання розповіді про свій вибір

С. 130-131, впр.1-7

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

119

Встановлення зв’язку слів у реченні. Визначення граматичної основи в реченнях. Утворення словосполучень зі слів речення. Складання речень за поданою схемою. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 132-133, впр.1-10

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

120

Визначення в реченні однорідних членів. Обговорення фотоколажу. Написання розповіді на задану тему

С. 134-135, впр.1-6

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

121

Складання і записування речень з однорідними членами. Засвоєння розділових знаків при однорідних членах речення. Написання розповіді про своє ставлення
до спорту

С. 136-138, впр.1-9

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

122

Застосування вивчених знань про речення. Побудова схем речень. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням своєї думки

С. 138-139, впр.1-8

К.1, К.2, К.5, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ2.2

1

 

 

123

Розвиток зв’язного мовлення. Складання усного тексту.

Тема для спілкування: «Заповітна мрія»

 (С.52-55 – Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Малюю словом»: Навчальний посібник для учнів четвертого класу. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021.—56с.: іл.)

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

124

Тематична діагностувальна робота з теми «Речення»

ДПА

 

К.1, К.2, К.5,

НВ.2, НВ.5,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

125

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Речення»

 

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

 

Текст

 

10год

 

 

126

Повторення знань про текст. Пригадування будови тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на подані запитання

С. 140-141, впр.1-11

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

127

Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розповіді
на подані запитання з обґрунтуванням своєї думки

С. 142-143, впр.1-8

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

128

Складання плану тексту. Переказування тексту за складеним планом. Поділ тексту на абзаци. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 144-146, впр.1-8

К.1, К.2, К.5, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ2.2

1

 

 

129

Розрізнення різних типів текстів. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 146-148, впр.1-8

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

130

Розвиток зв’язного мовлення. Складання тексту-опису.

Тема для спілкування: «Домашній улюбленець»

Розпізнавання і написання тексту-опису. Відгадування тварин за їхнім описом. Написання опису на задану тему «Улюблений котик»

С. 149-150, впр.1-7

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.3

1

 

 

131

Пригадування будови і розпізнавання тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданим твердженням і доведенням. Пошук правдивої і неправдивої інформації на рекламному плакаті. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 150-152, впр.1-8

К.1, К.2. К.10,

НВ.2, НВ.3,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

132

Розпізнавання і складання есе. Написання есе про свою мрію

С. 152-154, впр.1-8

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

133

Розпізнавання стилів текстів. Написання оголошення. Створення і записування художнього тексту за поданим початком, світлиною та інформацією з довідки

С. 154-155, впр.1-6

К.1, К.2, К.5, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

134

Тематична діагностувальна робота з теми «Текст»

Диктант «Жайворонок»

(с.41- Збірка «Усі діагностичні роботи. 4 клас/авт..- упоряд.С.Г. Мельник.- Х.:Вид.група «Основа», 2021.- Серія «Оцінювання»)

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

135

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення та систематизація знань з теми «Текст»

 

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

 

Повторення

 

5 год

 

 

136

Повторення знань з вивчених тем. Написання і художнє оформлення твору про малу або велику Батьківщину. Колективне виготовлення альбому дитячих творів «Наша мала і велика Батьківщина» 

С. 156-157, впр.1-7

К.1, К.2, К.9,

НВ.2, НВ.7,

НЛ.2, НЛ.4,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

1

 

 

137

Застосування знань з мови. Закріплення вивченого. Добір заголовка до тексту. Обговорення рекламного плаката. Написання розповіді про плани на літо

С. 158-159, впр.1-9

К.1, К.2, К.5, К.9,

НВ.1, НВ.2,

НЛ.2, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

138-139

Повторення і застосування знань з мови. Узагальнення і систематизація знань з мови

 

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ3.1

2

 

 

140

Урок-гра «У країні Фантазерів»

К.1, К.2,

НВ.2, НВ.6,

НЛ.1, НЛ.3,

4МОВ4.1

4МОВ4.2

1

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Фоміна Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
6 січня 2022
Переглядів
3707
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку