Українська мова 7 клас
Форми контролю |
Кількість |
|
І семестр |
ІІ семестр |
|
Усього годин - 105 |
48 |
57 |
Семестри |
І |
ІІ |
Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями мовних знань і компетентностей |
||
1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
аудіювання |
1 |
1 |
2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння * |
||
діалог |
1 |
- |
усний переказ |
- |
1 |
усний твір |
- |
1 |
3. Сприймає письмові тексти/ Читання |
|
|
читання вголос |
1 |
- |
читання мовчки |
- |
1 |
4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
переказ |
1 |
- |
твір/есе |
1 |
1 |
диктант |
1 |
1 |
5. Контрольні роботи |
3 |
3 |
№ п/п |
Дата |
Зміст навчально- пізнавальної діяльності
|
Домашнє завдання |
Тема І. ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ |
|
||
|
|
Мова – винахід людства |
опрацювати с. 5-8, виконати вправу 3 |
|
|
Мовленнєвий розвиток Мовні обов’язки. Бар’єри в спілкуванні (усно) |
опрацювати с. 8-11, виконати вправу 7 |
|
|
Мовленнєвий розвиток Правила спілкування (усно) |
опрацювати с. 8-11, виконати вправу 12 |
|
|
Повторення вивченого в 6 класі. Будова слова. Словотвір. Орфографія. |
опрацювати с. 12-13, виконати вправу 18 |
|
|
Іменник. Прикметник. |
опрацювати. с. 14-16, виконати вправу 25 |
|
|
Числівник. Займенник. |
опрацювати с. 17-19, виконати вправу 32 |
Тема ІІ. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ДІЄСЛОВО |
|||
|
|
Дієслово як частина мови. Інфінітив. |
опрацювати с. 20-23, виконати вправу 40 |
|
|
Форми дієслова: неозначена форма (інфінітив), особова форма, дієприкметник, дієприслівник, форми на -но, -то. |
опрацювати с. 24-28, виконати вправу 45 або 48 |
|
|
Форми дієслова: неозначена форма (інфінітив), особова форма, дієприкметник, дієприслівник, форми на -но, -то. |
опрацювати с. 24-28, виконати вправу 49 |
|
|
Вид дієслів (доконаний, недоконаний). |
опрацювати с.29-30, виконати вправу 54 |
|
|
Мовленнєвий розвиток Поради читачам. Мета читання (усно) |
опрацювати с.31-33, виконати вправу 58
|
|
|
Мовленнєвий розвиток Поради читачам. Мета читання (усно) Читання вголос |
опрацювати с.31-33, виконати вправу 60 |
|
|
Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е(є), и(ї) в особових закінченнях дієслів. |
опрацювати с.34-37, виконати вправу 64 або 65 |
|
|
Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е(є), и(ї) в особових закінченнях дієслів. |
опрацювати с.34-37, виконати вправу 66 |
|
|
Способи дієслів. Дієслова дійсного способу. |
опрацювати с.38-40, виконати вправу 69, 71 |
|
|
Часи дієслів. Теперішній час дієслів. |
опрацювати с.41-43, виконати вправу 79. |
|
|
Майбутній час дієслів. |
опрацювати с.44-46, виконати вправу 83 |
|
|
Минулий час дієслів. |
опрацювати с.47-48, виконати вправу 85 або 88 |
|
|
Творення дієслів умовного й наказового способів. |
опрацювати с.49-52, виконати вправу 91 |
|
|
Творення дієслів умовного й наказового способів. |
опрацювати с.49-52, виконати вправу 96 або 94 |
|
|
Мовленнєвий розвиток Жанри мовлення. Інструкція (письмово). |
опрацювати . с.53-54 виконати вправу 100. |
|
|
Безособові дієслова. |
опрацювати с.55-56 виконати вправу 105. |
|
|
НЕ з дієсловами. |
опрацювати с.57-59, виконати вправу 110 |
|
|
Дієслово. Узагальнення. Діалог |
опрацювати с.60-61, виконати вправу 116. |
|
|
Мовленнєвий розвиток Створення допису в соцмережі про важливу подію (письмово). |
повторити матеріал на с. 20-61, виконати тестові завдання на с. 62-63 |
|
|
Діагностична (контрольна) робота №1. Дієслово (тестові завдання) |
написати есе «Моя перша поразка» |
|
|
Мовленнєвий розвиток Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму. |
повторити форми дієслова |
Тема ІІІ. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ДІЄПРИКМЕТНИК |
|||
|
|
Дієприкметник як форма дієслова. Аналіз діагностичної (контрольної) роботи №1. |
опрацювати с. 66-67, виконати вправу 125 |
|
|
Активні й пасивні дієприкметники. |
опрацювати с.68-69, виконати вправу 129 |
|
|
Помилки під час уживання дієприкметників. |
опрацювати с.70-71, виконати вправу 135. |
|
|
Мовленнєвий розвиток Опис за поданим планом та початком (письмово). |
опрацювати с.72-74, виконати вправу 139 |
|
|
Відмінювання дієприкметників. Дієслівні форми на -но, -то. |
опрацювати с.75-78, виконати вправу 145 |
|
|
Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами. |
опрацювати с.79-81, виконати вправу 151, вивчити табличку на с. 81 |
|
|
Буква Н у дієприкметниках та букви НН у прикметниках дієприкметникового походження. |
опрацювати с.82-84, виконати вправу .155 або 154*. |
|
|
Написання НЕ з дієприкметниками. |
опрацювати с. 85-86, виконати вправу 160 |
|
|
Дієприкметник. Узагальнення. |
повторити матеріал на с. 66-88, виконати тестові завдання на с. 89-91 |
|
|
Діагностична (контрольна) робота №2. Дієприкметник (тестові завдання) |
скласти одну творчу вправу з теми «Дієприкметник. Дієприслівник» |
Тема ІV. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ДІЄПРИСЛІВНИК |
|||
|
|
опрацювати с.92-94, виконати вправу 173. |
|
|
|
Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників. |
опрацювати с.95-96, виконати вправу 177 |
|
|
Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприслівниковими зворотами. |
опрацювати с.97-99, виконати вправу 183. |
|
|
Помилки під час уживання дієприслівників. |
опрацювати с.100-101, виконати вправу 188 |
|
|
Написання НЕ з дієприслівниками. |
опрацювати с.102-103, виконати вправу 193 |
|
|
Мовленнєвий розвиток Написання есе. Чому потрібно знати історію свого народу? |
повторити матеріал на с. 92-103, скласти 4 тестових завдання |
|
|
Дієприслівник. Узагальнення. |
опрацювати с.104-107, виконати тестові завдання |
|
|
Діагностична (контрольна) робота №3 Дієприслівник (тестові завдання). |
Напис. само-/аудіодиктант, зробити роботу над помилками |
|
|
Діагностична (контрольна) робота. Диктант за І семестр. |
Повторити правила вживання ь |
|
|
Мовленнєвий розвиток Читання й аналіз тексту. Аудіювання |
Скласти одну творчу вправу з теми «Дієприкметник. Дієприслівник» |
|
|
Підсумковий урок. Аналіз діагностичних (контрольних) робіт. |
повторити визначення прислівника. |
Тема ІV. МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ПРИСЛІВНИК |
|||
|
|
Прислівник як частина мови. Розряди прислівників за значенням. |
опрацювати с.111-114, виконати вправу 215 |
|
|
Розрізнення прислівників й омонімічних слів. |
опрацювати с.115-116, виконати вправу 221 |
|
|
Ступені порівняння прислівників. |
опрацювати с.117-120, виконати вправу 227 або 226 |
|
|
Мовленнєвий розвиток Перетворення текстової інформації в графічну та навпаки. |
опрацювати с.121-123, виконати вправу 232 або 233 |
|
|
Написання прислівників разом, окремо і з дефісом. |
опрацювати с.124-128, виконати вправу 238 |
|
|
Написання прислівників разом, окремо і з дефісом. |
опрацювати с.124-128, виконати вправу 240 або 242 |
|
|
Букви Н та НН у прислівниках. |
опрацювати с.129-130, виконати вправу 257 |
|
|
Написання НЕ та НІ з прислівниками. |
опрацювати с.131-132, виконати вправу 261 |
|
|
Букви И та І в кінці прислівників. |
опрацювати с.133-134, виконати вправу 264 або 265 |
|
|
Прислівник. Узагальнення. |
опрацювати с.135-139, виконати тестові завдання (за варіантами) |
|
|
Діагностична (контрольна) робота №4 Прислівник (тестові завдання) |
Напис. есе «Джерела мого натхнення», використовуючи прислівники |
|
|
Мовленнєвий розвиток Творчий письмовий переказ з елементами опису зовнішності людини. |
скласти одне творче завдання з теми «Прислівник». |
|
|
Мовленнєвий розвиток Творчий письмовий переказ з елементами опису зовнішності людини. |
повторити написання службових частин мови. |
Тема V. СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИЙМЕННИК. СПОЛУЧНИК |
|||
|
|
Поняття про службові частини мови. Прийменник. |
опрацювати с.144-146, виконати впр.285 |
|
|
Види прийменників за будовою. Розрізнення прийменників та омонімічних слів інших частин мови. |
опрацювати с.147-149, виконати вправу 290 або 189 |
|
|
Написання прийменників разом, окремо та з дефісом. |
опрацювати с.150-152, виконати вправу 294 |
|
|
Уживання прийменників у, в; прийменника з та його варіантів із, зі (зо). |
опрацювати с.153-156, виконати вправу 299 або 298 |
|
|
Типові помилки у вживанні прийменників. |
опрацювати с.157-159, виконати вправу 302 |
|
|
Прийменник. Узагальнення. |
опрацювати с.160-163, виконати тестові завдання (за варіантами) |
|
|
Мовленнєвий розвиток Конспектування прочитаного Контрольний усний переказ |
опрацювати с.164-165, впр.311 або 312 |
|
|
Мовленнєвий розвиток Конспектування прочитаного. |
повторити написання сполучників |
|
|
Сполучник як службова частина мови. |
опрацювати с.166-168, виконати вправу 318. |
|
|
Види сполучників за будовою. Сполучники одиничні, повторювані, парні. |
опрацювати с.169-171, виконати вправу 322, повт. правопис прислівн. |
|
|
Сполучники сурядності та підрядності. |
опрацювати с.172-175, виконати вправу 328. |
|
|
Сполучники сурядності та підрядності. |
опрацювати с.172-175, виконати вправу 331. |
|
|
Мовленнєвий розвиток Прийоми редагування тексту (письмово) |
опрацювати с.176-178, виконати вправу 336. |
|
|
Мовленнєвий розвиток Прийоми редагування тексту (письмово) |
опрацювати с.176-178, виконати вправу 337. |
|
|
Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників й однозвучних слів. |
опрацювати с.179-180, виконати вправу 343. |
|
|
Сполучник. Узагальнення. |
опрацювати с.181-185, виконати тестові завдання (за варіантами) |
|
|
Діагностична (контрольна) робота №5 Прийменник. Сполучник (тестові завдання) |
Напис. есе «Як я планую свій час», використовуючи прийменники і сполучники |
Тема VІ. СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ЧАСТКА. ВИГУК |
|||
|
|
Мовленнєвий розвиток Вдумливе та критичне читання текстів Аудіювання |
опрацювати с.186-188, виконати вправу 353 |
|
|
Частка як службова частина мови. Групи часток за значенням. |
опрацювати с.189-192, виконати вправу 360 |
|
|
Частка як службова частина мови. Групи часток за значенням. |
опрацювати с.189-192, виконати вправу 359 або 361 |
|
|
Написання часток. |
опрацювати с.193-195, виконати вправу 367 |
|
|
Написання часток. |
опрацювати с.193-195, виконати вправу 368, завдання 4 на с.195. |
|
|
Написання НЕ та НІ з різними частинами мови. |
опрацювати с.196-200, виконати вправу 374 або 375 |
|
|
Написання НЕ та НІ з різними частинами мови. |
опрацювати с.196-200, виконати вправу 378 |
|
|
Частка. Узагальнення. |
опрацювати с.201-203, виконати тестові завдання (за варіантами)
|
|
|
Мовленнєвий розвиток Контрольний письмовий твір-роздум |
виконати вправу 288 на с.204. |
|
|
Вигук як особлива частина мови. |
опрацювати с.205-207, виконати вправу 391 або 392. |
|
|
Дефіс у вигуках. |
опрацювати с.208-209, виконати вправу 395 або 396 |
|
|
Кома та знак оклику в реченнях із вигуками. |
опрацювати с.210-211, виконати вправу 401. |
|
|
Вигук. Узагальнення. |
опрацювати с.212-215, виконати тестові завдання (за варіантами) |
|
|
Діагностична (контрольна) робота №6 Частка. Вигук (тестові завдання) |
повторити усі частини мови, скласти одну творчу вправу (загадку, ребус, гру тощо). |
|
|
Мовленнєвий розвиток Інтерактивна гра «Частини мови» Контрольний усний твір |
опрацювати с.216-217 |
Тема VІІ. ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО |
|||
|
|
Дієслово. |
опрацювати с.218-220, виконати вправу 411. |
|
|
Дієслово. |
опрацювати с.218-220, виконати вправу .414 або 415 |
|
|
Дієприкметник як форма дієслова. |
опрацювати с.221-223, виконати вправу 421 або 423 |
|
|
Дієприкметник як форма дієслова. |
опрацювати с.221-223, виконати вправу 422 |
|
|
Дієприслівник як форма дієслова. |
опрацювати с.224-225, виконати вправу 429 |
|
|
Прислівник. |
опрацювати с.226-227, виконати вправу 436. |
|
|
Прислівник. |
опрацювати с.226-227, виконати вправу 437 |
|
|
Службові частини мови. Вигук. |
написати аудіо-/самодиктант, зробити роботу над помилками. |
|
|
Діагностична (контрольна) робота. Диктант за ІІ семестр. |
виконати вправу 448 на с. 230. |
|
|
Мовленнєвий розвиток Читання й аналіз прочитаного тексту Читання мовчки |
опрацювати с.232-233, виконати тестові завдання (за варіантами) |
|
|
Мовленнєвий розвиток Підсумковий проєкт |
опрацювати с.236-227, виконати вправу 457 або 45 |
|
|
Підсумковий урок. |
повторити вивчений матеріал |