Календарне планування уроків української мови в 7 класі НУШ

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови в 7 класі НУШ (105 годин) за модельною навчальною програмою «Українська мова. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.) Підручник: Анастасія Онатій, Тарас Ткачук. Українська мова. Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти. Київ. Літера ЛТД, 2024
Перегляд файлу

Українська мова 7 клас

 

 

Форми контролю

Кількість

І семестр

ІІ семестр

Усього годин  - 105

48

57

Семестри

І

ІІ

Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями мовних знань і компетентностей

1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

 

 

аудіювання

1

1

2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння *

діалог

1

-

усний переказ

-

1

усний твір

-

1

3. Сприймає письмові тексти/ Читання

 

 

 читання вголос

 1

-

читання мовчки

 -

1

4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

 

 

переказ

 1

-

твір/есе

1

1

диктант

 1

 1

5. Контрольні роботи

3

3

 

 

№ п/п

 

Дата

 

Зміст навчально-

пізнавальної діяльності

 

 

Домашнє завдання

Тема І. ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ

 

  1.                 

 

Мова – винахід людства

опрацювати с. 5-8, виконати вправу 3

  1.                 

 

Мовленнєвий розвиток

Мовні обов’язки. Бар’єри в спілкуванні (усно)

опрацювати с. 8-11, виконати вправу 7

  1.                 

 

Мовленнєвий розвиток

Правила спілкування (усно)

опрацювати с. 8-11, виконати вправу 12

  1.                 

 

Повторення вивченого в 6 класі.

Будова слова. Словотвір. Орфографія.

опрацювати с. 12-13, виконати вправу 18

  1.                 

 

Іменник. Прикметник.

опрацювати. с. 14-16, виконати вправу 25

  1.                 

 

Числівник. Займенник.

опрацювати с. 17-19, виконати вправу 32

Тема ІІ.  МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ДІЄСЛОВО

  1.                 

 

Дієслово як частина мови. Інфінітив.

опрацювати с. 20-23, виконати вправу 40

  1.                 

 

Форми дієслова: неозначена форма (інфінітив), особова форма, дієприкметник, дієприслівник, форми на -но, -то.

опрацювати с. 24-28, виконати  вправу 45 або 48

  1.                 

 

Форми дієслова: неозначена форма (інфінітив), особова форма, дієприкметник, дієприслівник, форми на -но, -то.

опрацювати с. 24-28,  виконати вправу 49

  1.             

 

Вид дієслів (доконаний, недоконаний).

опрацювати с.29-30,  виконати вправу 54

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Поради читачам. Мета читання (усно)

опрацювати с.31-33,  виконати вправу 58

 

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Поради читачам. Мета читання (усно)

Читання вголос

опрацювати с.31-33,  виконати вправу 60

  1.             

 

Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е(є), и(ї) в особових закінченнях дієслів.

опрацювати с.34-37,  виконати вправу 64 або 65

  1.             

 

Дієслова І та ІІ дієвідмін. Букви е(є), и(ї) в особових закінченнях дієслів.

опрацювати с.34-37,  виконати вправу 66

  1.             

 

Способи дієслів. Дієслова дійсного способу.

опрацювати с.38-40,  виконати вправу 69, 71

  1.             

 

Часи дієслів. Теперішній час дієслів.

опрацювати с.41-43,  виконати вправу 79.

  1.             

 

Майбутній час дієслів.

опрацювати с.44-46,  виконати вправу 83

  1.             

 

Минулий час дієслів.

опрацювати с.47-48,  виконати вправу 85 або 88

  1.             

 

Творення дієслів умовного й наказового способів.

опрацювати с.49-52,  виконати вправу 91

  1.             

 

Творення дієслів умовного й наказового способів.

опрацювати с.49-52,  виконати вправу 96 або 94

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Жанри мовлення. Інструкція (письмово).

опрацювати . с.53-54 виконати вправу 100.

  1.             

 

Безособові дієслова.

опрацювати  с.55-56 виконати вправу 105.

  1.             

 

НЕ з дієсловами.

опрацювати с.57-59,  виконати вправу 110

  1.             

 

Дієслово. Узагальнення.

Діалог

опрацювати с.60-61,  виконати вправу 116.

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Створення допису в соцмережі про важливу подію (письмово).

повторити матеріал на с. 20-61, виконати тестові завдання на с. 62-63

  1.             

 

Діагностична (контрольна) робота №1.

Дієслово (тестові завдання)

написати есе «Моя перша поразка»

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму.

повторити форми дієслова

Тема ІІІ.  МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ДІЄПРИКМЕТНИК

  1.             

 

Дієприкметник як форма дієслова.

Аналіз діагностичної (контрольної) роботи №1.

опрацювати с. 66-67,  виконати вправу 125

  1.             

 

Активні й пасивні дієприкметники.

опрацювати с.68-69,  виконати вправу 129

  1.             

 

Помилки під час уживання дієприкметників.

опрацювати с.70-71,  виконати вправу 135.

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Опис за поданим планом та початком (письмово).

опрацювати с.72-74,  виконати вправу 139

  1.             

 

Відмінювання дієприкметників. Дієслівні форми на -но, -то.

опрацювати с.75-78,  виконати вправу 145

  1.             

 

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами.

опрацювати с.79-81,  виконати вправу 151, вивчити табличку на с. 81

  1.             

 

Буква Н у дієприкметниках та букви НН у прикметниках дієприкметникового походження.

опрацювати с.82-84,  виконати вправу .155 або 154*.

  1.             

 

Написання НЕ з дієприкметниками.

опрацювати с. 85-86,  виконати вправу 160

  1.             

 

Дієприкметник. Узагальнення.

повторити матеріал на с. 66-88, виконати тестові завдання на с. 89-91

  1.             

 

Діагностична (контрольна) робота №2. Дієприкметник (тестові завдання)

скласти одну творчу вправу з теми «Дієприкметник. Дієприслівник»

Тема ІV.  МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ДІЄПРИСЛІВНИК

  1.             

 

Дієприслівник як форма дієслова.

опрацювати с.92-94,  виконати вправу 173.

  1.             

 

Дієприслівники недоконаного й доконаного виду. Час дієприслівників.

опрацювати с.95-96,  виконати вправу 177

  1.             

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з дієприслівниковими зворотами.

опрацювати с.97-99,  виконати вправу 183.

  1.             

 

Помилки під час уживання дієприслівників.

опрацювати с.100-101,  виконати вправу 188

  1.             

 

Написання НЕ з дієприслівниками.

опрацювати с.102-103,  виконати вправу 193

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Написання есе.

Чому потрібно знати історію свого народу?

повторити матеріал на с. 92-103, скласти 4 тестових завдання

  1.             

 

Дієприслівник. Узагальнення.

опрацювати с.104-107, виконати тестові завдання

  1.             

 

Діагностична (контрольна) робота №3 Дієприслівник (тестові завдання).

Напис. само-/аудіодиктант, зробити роботу над помилками

  1.             

 

Діагностична (контрольна) робота. Диктант за І семестр.

Повторити правила вживання ь

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Читання й аналіз тексту. 

Аудіювання

Скласти одну творчу вправу з теми «Дієприкметник. Дієприслівник»

  1.             

 

Підсумковий урок.

Аналіз діагностичних (контрольних) робіт.

повторити визначення прислівника.

Тема ІV.  МОРФОЛОГІЯ. ОРФОГРАФІЯ. ПРИСЛІВНИК

  1.             

 

Прислівник як частина мови. Розряди прислівників за значенням.

опрацювати с.111-114, виконати вправу 215

  1.             

 

Розрізнення прислівників й омонімічних слів.

опрацювати с.115-116,  виконати вправу 221

  1.             

 

Ступені порівняння прислівників.

опрацювати с.117-120,  виконати вправу 227 або 226

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Перетворення текстової інформації в графічну та навпаки.

опрацювати с.121-123,  виконати вправу 232 або 233

  1.             

 

Написання прислівників разом, окремо і з дефісом.

опрацювати с.124-128,  виконати вправу 238

  1.             

 

Написання прислівників разом, окремо і з дефісом.

опрацювати с.124-128,  виконати вправу 240 або 242

  1.             

 

Букви Н та НН у прислівниках.

опрацювати с.129-130,  виконати вправу 257

  1.             

 

Написання НЕ та НІ з прислівниками.

опрацювати с.131-132,  виконати вправу 261

  1.             

 

Букви И та І в кінці прислівників.

опрацювати с.133-134,  виконати вправу 264 або 265

  1.             

 

Прислівник. Узагальнення.

опрацювати с.135-139, виконати тестові завдання (за варіантами)

  1.             

 

Діагностична (контрольна) робота №4

Прислівник (тестові завдання)

Напис. есе «Джерела мого натхнення», використовуючи прислівники

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Творчий письмовий переказ з елементами опису зовнішності людини.

скласти одне творче завдання з теми «Прислівник».

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Творчий письмовий переказ з елементами опису зовнішності людини.

повторити написання службових частин мови.

Тема V.  СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ПРИЙМЕННИК. СПОЛУЧНИК

  1.             

 

Поняття про службові частини мови. Прийменник.

опрацювати с.144-146, виконати впр.285

  1.             

 

Види прийменників за будовою. Розрізнення прийменників та омонімічних слів інших частин мови.

опрацювати с.147-149,  виконати вправу 290 або 189

  1.             

 

Написання прийменників разом, окремо та з дефісом.

опрацювати с.150-152,  виконати вправу 294

  1.             

 

Уживання прийменників у, в; прийменника з та його варіантів із, зі (зо).

опрацювати с.153-156,  виконати вправу 299 або 298

  1.             

 

Типові помилки у вживанні прийменників.

опрацювати с.157-159,  виконати вправу 302

  1.             

 

Прийменник. Узагальнення.

опрацювати  с.160-163, виконати тестові завдання (за варіантами)

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Конспектування прочитаного

Контрольний усний переказ

опрацювати с.164-165, впр.311 або 312

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Конспектування прочитаного.

повторити написання сполучників

  1.             

 

Сполучник як службова частина мови.

опрацювати с.166-168,  виконати вправу 318.

  1.             

 

Види сполучників за будовою. Сполучники одиничні, повторювані, парні.

опрацювати с.169-171,  виконати вправу 322, повт. правопис прислівн.

  1.             

 

Сполучники сурядності та підрядності.

опрацювати с.172-175,  виконати вправу 328.

  1.             

 

Сполучники сурядності та підрядності.

опрацювати с.172-175,  виконати вправу 331.

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Прийоми редагування тексту (письмово)

опрацювати с.176-178,  виконати вправу 336.

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Прийоми редагування тексту (письмово)

опрацювати с.176-178,  виконати вправу 337.

  1.             

 

Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників й однозвучних слів.

опрацювати с.179-180,  виконати вправу 343.

  1.             

 

Сполучник. Узагальнення.

опрацювати с.181-185, виконати тестові  завдання (за варіантами)

  1.             

 

Діагностична (контрольна) робота №5

Прийменник.  Сполучник (тестові завдання)

Напис. есе «Як я планую свій час», використовуючи прийменники і сполучники

Тема VІ.  СЛУЖБОВІ ЧАСТИНИ МОВИ. ЧАСТКА. ВИГУК

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Вдумливе та критичне читання текстів

Аудіювання

опрацювати с.186-188,  виконати вправу 353

  1.             

 

Частка як службова частина мови. Групи часток за значенням.

опрацювати с.189-192,  виконати вправу 360

  1.             

 

Частка як службова частина мови. Групи часток за значенням.

опрацювати с.189-192,  виконати вправу 359 або 361

  1.             

 

Написання часток.

опрацювати с.193-195,  виконати вправу 367

  1.             

 

Написання часток.

опрацювати с.193-195,  виконати вправу 368, завдання 4 на с.195.

  1.             

 

Написання НЕ та НІ з різними частинами мови.

опрацювати с.196-200,  виконати вправу 374 або 375

  1.             

 

Написання НЕ та НІ з різними частинами мови.

опрацювати с.196-200,  виконати вправу 378

  1.             

 

Частка. Узагальнення.

опрацювати с.201-203, виконати тестові завдання (за варіантами)

 

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Контрольний письмовий  твір-роздум

виконати вправу 288 на с.204.

  1.             

 

Вигук як особлива частина мови.

опрацювати с.205-207,  виконати вправу 391 або 392.

  1.             

 

Дефіс у вигуках.

опрацювати с.208-209,  виконати вправу 395 або 396

  1.             

 

Кома та знак оклику в реченнях із вигуками.

опрацювати с.210-211,  виконати вправу 401.

  1.             

 

Вигук. Узагальнення.

опрацювати  с.212-215, виконати тестові  завдання (за варіантами)

  1.             

 

Діагностична (контрольна) робота №6

Частка. Вигук (тестові завдання)

повторити усі частини мови, скласти одну творчу вправу (загадку, ребус, гру тощо).

  1.             

 

Мовленнєвий розвиток

Інтерактивна гра «Частини мови»

Контрольний усний твір

опрацювати с.216-217

Тема VІІ.  ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО

  1.             

 

Дієслово.

опрацювати с.218-220,  виконати вправу 411.

  1.             

 

Дієслово.

опрацювати с.218-220,  виконати вправу .414 або 415

  1.             

 

Дієприкметник як форма дієслова.

опрацювати с.221-223,  виконати вправу 421 або 423

  1.             

 

Дієприкметник як форма дієслова.

опрацювати с.221-223,  виконати вправу 422

  1.             

 

Дієприслівник як форма дієслова.

опрацювати с.224-225,  виконати вправу 429

  1.             

 

Прислівник.

опрацювати с.226-227,  виконати вправу 436.

  1.          

 

Прислівник.

опрацювати с.226-227,  виконати вправу 437

  1.          

 

Службові частини мови. Вигук.

написати аудіо-/самодиктант, зробити роботу над помилками.

  1.          

 

Діагностична (контрольна) робота.

Диктант за ІІ семестр.

виконати вправу 448 на с. 230.

  1.          

 

Мовленнєвий розвиток

Читання й аналіз прочитаного тексту

Читання мовчки

опрацювати с.232-233, виконати тестові завдання (за варіантами)

  1.          

 

Мовленнєвий розвиток

Підсумковий проєкт

опрацювати с.236-227, виконати вправу 457 або 45

  1.          

 

Підсумковий урок.

повторити вивчений матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Тарангул Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондаренко Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Кабанюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
11 липня
Переглядів
2347
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку