Календарне планування уроків біології людини у 9 класі
(70 годин – 2 години на тиждень, із них2 години – резервних)
Складено згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, БІОЛОГІЯ 6– 9 класи.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ п/п | Теми уроків проекти | Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми | Дата | Д\з | Наскрізні змістові лінії | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів | ||
Діяльність (уміння) | Знання | Ставлення | ||||||
Тема 5. Закономірності успадкування ознак ( 10 год) | ||||||||
30 | Класичні методи генетичних досліджень. Генотип та фенотип. Алелі. | 10.01. 2018 | § 29 ст. 113-116 | Здоров'я і безпека (орієнтує на розуміння важливості генетичного консультування та молекулярних методів діагностики задля народження здорових дітей, на глибоке засвоєння впливу на потомство шкідливих звичок батьків: тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин) | застосовує знання: - для складання схем схрещування; - для оцінки спадкових ознак у родині та планування родини; -для обґрунтування заходів захисту від впливу мутагенних факторів; характеризує: - успадкування, зчеплене зі статтю; - мінливість: комбінативну, мутаційну, модифікаційну; - можливості діагностики спадкових хвороб людини; порівнює: - модифікаційну та мутаційну мінливість; - успадкування домінантних і рецесивних ознак; дотримується правил: - складання схем родоводів; застосовує знання: для оцінки спадкових ознак у родині та планування родини | оперує термінами: - алель, генотип, фенотип, мутація (точкова, хромосомна, геномна), мутаген називає: - методи генетичних досліджень; - закони Менделя; - форми мінливості; - мутагенні фактори; - види мутацій; - зчеплення генів у хромосомах; наводить приклади: - спадкової мінливості; - неспадкової мінливості; - спадкових захворювань людини; пояснює: - поняття: домінантний та рецесивний алелі, гомозигота, гетерозигота; - значення генотипу й умов середовища для формування фенотипу | висловлює судження:- про важливість генетичного консультування та молекулярних методів діагностики в сучасній генетиці;- щодо впливу на потомство шкідливих звичок батьків (тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин);усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток генетичних знань (Г. Мендель, Т. Х. Морган та ін.), у тому числі й українських (С.М. Гершензон) | |
31 | Закони Менделя. | 15.01.2018 | § 30 ст. 116-120 | |||||
32 | Ознака як результат взаємодії генів. | 17.01.2018 | § 31 ст. 120-124 | |||||
33 | Практична роботи 3. Складання схем схрещування. | 22.01.2018 | Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань | |||||
34 | Поняття про зчеплення генів і кросинговер. Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю. | 24.01.2018 | § 32 ст. 124-126 | |||||
35 | Форми мінливості. Лабораторні дослідження мінливості в рослин і тварин. | 29.01.2018 | § 33-34 ст. 130-136 | |||||
36 | Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій. | 31.01.2018 | § 35 ст. 136-139 | |||||
37 | Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування. Проект Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) | 05.02.2018 | § 36 ст. 139-144 Під. до проекту | |||||
38 | Сучасні методи молекулярної генетики | 07.02.2018 | § 37 ст. 144- 150 | |||||
39 | Узагальнюючий урок з теми «Закономірності успадкування ознак» | 12.02.2018 | Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань | |||||
Тема 6. Еволюція органічного світу (7 год) | ||||||||
40 | Популяції живих організмів та їх основні характеристики. | 14.02.2018 | § 38 ст. 152- 156 | характеризує: -розвиток поглядів на походження різноманіття живих істот; порівнює: - географічне й екологічне видоутворення; дотримується правил: - складання елементарних таблиць, схем, що демонструють еволюційний розвиток рослинного й тваринного світу Землі | оперує термінами:- вид, популяція, еволюція, природний добір, антропогенез дає визначення понять:- конвергенція, дивергенція, паралелізм; пояснює:- основні положення сучасної теорії еволюції; - популяцію як елементарну одиницю еволюції;- основні характеристики популяції;- елементарні фактори еволюції;- критерії виду; - способи видоутворення;- докази еволюції;- види природного добору;- різні погляди на виникнення життя на Землі (креаціонізм, спонтанне зародження, біохімічна еволюція, панспермія);- етапи еволюції людини; - різноманіття організмів якрезультат еволюції;наводить приклади: - адаптації організмів до умов середовища;- викопних організмів різних геологічних епох | висловлює судження:- щодо співвідношення біологічних та соціокультурних факторів у розвитку людини;робить висновок:- про єдність органічного світу, що проявляється через його розмаїття;- про значення моделювання в дослідженні еволюційних процесів різних рівнів;усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток еволюційного учення | ||
41 | Еволюційні фактори. Механізми первинних еволюційних змін. | 19.02.2018 | § 39 ст. 156- 158 | |||||
42 | Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна. Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції. | 21.02.2018 | § 39 ст. 158- 160 | |||||
43 | Механізми видоутворення. | 26.02.2018 | § 41 ст. 164-169 | |||||
44 | Еволюція людини. Етапи еволюції людини. | 28.02.2018 | § 40 ст. 160- 164 | |||||
45 | Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя | 05.03.2018 | §43 ст. 173-178 | |||||
46 | Узагальнюючий урок з теми «Еволюція органічного світу» | 07.03.2018 | Виконанння тестових завдань | |||||
Тема 7. Біорізноманіття (4 год) | ||||||||
47 | Основи еволюційної філогенії та систематики. | 12.03.2018 | §45 ст. 186-190 | характеризує: - основні принципи біологічної систематики; аналізує та порівнює: - засоби боротьби із хворобами різної природи (вірусні, бактеріальні, протозойні тощо) | називає: - таксономічні одиниці; - основні групи організмів | робить висновок:- про єдність органічного світу, що проявляється через його розмаїття;усвідомлює :- значення різних форм життя для збереження здоров'я людини | ||
48 | Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. | 14.03.2018 | §47 ст. 195-200 | |||||
49 | Огляд основних еукаріотичних таксонів | 19.03.2018 | §47 ст. 195-200 | |||||
50 | Неклітинні форми життя: віруси. Практична робота № 4. Порівняння будови та процесу розмноження клітинних і неклітинних форм життя | 21.03.2018 | §46 ст. 190-195 | |||||
Тема 8. Надорганізмові біологічні системи (7 год) | ||||||||
51 | Екосистема. Різноманітність екосистем | 02.04. 2018 | §48 ст. 202-204 | Екологічна безпека та сталий розвиток (розуміння антропічного впливу на природні екосистеми, природоохоронній діяльності та вияв громадянської позиції в галузі збереження довкілля) Підприємливість та фінансова грамотність (усвідомлення відмінностей між природними та штучними екосистемами за показниками продуктивності й ефективності; впливу на них; спрямовує на дотримання екологічної культури в бізнесі).Здоров'я і безпека (розуміння наслідків антропічного впливу на природні екосистемиГромадянська відповідальність (спрямовує на активну участь у природоохоронній діяльності | застосовує знання: - про особливості функціонування популяцій, екосистем, біосфери для обґрунтування заходів їх збереження, прогнозування наслідків впливу людини на екосистеми, визначення правил своєї поведінки в сучасних екосистемах; розпізнає: - основні групи організмів за екологічною роллю в мережах живлення екосистем; застосовує знання: - для складання ланцюгів (мереж) живлення в екосистемах; дотримується правил: - побудови екологічних пірамід різних типів; спостерігає: дію екологічних факторів на різні групи організмів; аналізує та порівнює: - різні середовища життя; - природні та штучні екосистеми; описує: - антропічний вплив на природні екосистеми; бере участь у природоохоронній діяльності та дотримується екологічної культури в повсякденному житті | називає: - методи дослідження процесів в екосистемах; - екологічні фактори; наводить приклади: - угруповань, екосистем; - пристосованості організмів до умов середовища; - ланцюгів живлення; пояснює: - структуру екосистем; - взаємодію організмів в екосистемах; - структуру ланцюгів живлення; - правило екологічної піраміди; - значення колообігу речовин у збереженні екосистем; - функціональні компоненти біосфери; - роль заповідних територій у збереженні біологічного різноманіття, рівноваги в біосфері; порівнює: - природні та штучні екосистеми; - роль продуцентів, консументів, редуцентів у штучних і природних екосистемах | робить висновок: - про цілісність і саморегуляцію живих систем; - про значення природних угруповань для збереження рівноваги в біосфері; усвідомлює значення: - внеску вчених у розвиток екології (Е. Геккель, Ю. Лібіх, Е. Шелфорд та ін.), у тому числі й українських (М. І. Вернадський); формує громадянську позицію: - в галузі збереження довкілля | |
52 | Харчові зв'язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. | 04.04. 2018 | §49 ст. 204- 208 | |||||
53 | Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори. | 11.04. 2018 | § 50 ст.208-211 | |||||
54 | Стабільність екосистем та причини її порушення. | 16.04. 2018 | §51 ст. 211-213 | |||||
55 | Біосфера як цілісна система. | 18.04. 2018 | §52 ст. 213-218 | |||||
56 | Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища Проект (дослідницький) Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості | 23.04.2018 | §53 ст.218-225 | |||||
57 | Узагальнення знань з тем: «Біорізноманіття», «Надорганізмові біологічні системи» | 25.04.2018 | Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань | |||||
Тема 9. Біологія як основа біотехнології та медицини ( 7 год) | ||||||||
58 | Введення в культуру рослин. Одомашнення тварин. | 30.04. 2018 | §54 ст. 225 – 229 | Екологічна безпека та сталий розвиток (орієнтує на розуміння переваг сучасних біотехнологічних підходів над методами класичної селекції; спрямовує на Громадянська відповідальність (спрямовує на розуміння моральних і соціальних аспектів біологічних Здоров'я і безпека (орієнтує на розуміння сучасних технологій у застосування сучасних біотехнологій, генетично модифікованих організмів) Підприємливість і фінансова грамотність (класичними методами селекції; значення для підприємницької діяльності сучасних наукоємних технологій, ) | порівнює: - класичні методи селекції із сучасними біотехнологічними підходами | оперує термінами: - біотехнологія, селекція, генетична інженерія, генетично-модифіковані організми називає: - методи селекції; - завдання та основні напрями сучасної біотехнології; - методи сучасної біотехнології; - можливості діагностики спадкових хвороб людини; пояснює: - переваги та можливі ризики використання генетично модифікованих організмів; наводить приклади: - речовин (продукції), які одержують методами традиційних біотехнологій; - речовин (продукції), які одержують методами генної інженерії | застосовує знаннядляоцінки: - можливих позитивних і негативних наслідків застосування сучасних біотехнологій; висловлює судження: - щодо можливості використання генетично модифікованих організмів; - щодо моральних і соціальних аспектів біологічних досліджень | |
59 | Поняття про селекцію. Методи селекції рослин Методи селекції тварин. | 02.05. 2018 | §55 ст.229-234 | |||||
60 | Огляд традиційних біотехнологій. | 07.05.2018 | §56 ст.234-238 | |||||
61 | Основи генетичної та клітинної інженерії. | 14.05.2018 | §57 ст.238-242 | |||||
62 | Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині. | 16.05.2018 | ||||||
63 | Генетично модифіковані організми | 21.05.2018 | §58 ст.242-248 | |||||
64 | Узагальнюючий урок з теми «Біологія як основа біотехнології та медицини» | 23.05.2018 | Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань |
Календарне планування уроків біології людини у 9 класі
(70 годин – 2 години на тиждень, із них2 години – резервних)
Складено згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, БІОЛОГІЯ 6– 9 класи.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ п/п |
Теми уроків проекти |
Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми |
Дата
|
Д\з |
Наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
||
Діяльність (уміння) |
Знання |
Ставлення |
||||||
Тема 5. Закономірності успадкування ознак ( 10 год) |
||||||||
30 |
Класичні методи генетичних досліджень. Генотип та фенотип. Алелі. |
|
10.01. 2018 |
§ 29 ст. 113-116 |
Здоров’я і безпека (орієнтує на розуміння важливості генетичного консультування та молекулярних методів діагностики задля народження здорових дітей, на глибоке засвоєння впливу на потомство шкідливих звичок батьків: тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин) |
застосовує знання: - для складання схем схрещування; - для оцінки спадкових ознак у родині та планування родини; -для обґрунтування заходів захисту від впливу мутагенних факторів; характеризує: - успадкування, зчеплене зі статтю; - мінливість: комбінативну, мутаційну, модифікаційну; - можливості діагностики спадкових хвороб людини; порівнює: - модифікаційну та мутаційну мінливість; - успадкування домінантних і рецесивних ознак; дотримується правил: - складання схем родоводів; застосовує знання: для оцінки спадкових ознак у родині та планування родини
|
оперує термінами: - алель, генотип, фенотип, мутація (точкова, хромосомна, геномна), мутаген називає: - методи генетичних досліджень; - закони Менделя; - форми мінливості; - мутагенні фактори; - види мутацій; - зчеплення генів у хромосомах; наводить приклади: - спадкової мінливості; - неспадкової мінливості; - спадкових захворювань людини; пояснює: - поняття: домінантний та рецесивний алелі, гомозигота, гетерозигота; - значення генотипу й умов середовища для формування фенотипу |
висловлює судження:- про важливість генетичного консультування та молекулярних методів діагностики в сучасній генетиці;- щодо впливу на потомство шкідливих звичок батьків (тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин);усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток генетичних знань (Г. Мендель, Т. Х. Морган та ін.), у тому числі й українських (С.М. Гершензон) |
31 |
Закони Менделя. |
|
15.01.2018 |
§ 30 ст. 116-120 |
||||
32 |
Ознака як результат взаємодії генів.
|
|
17.01.2018 |
§ 31 ст. 120-124 |
||||
33 |
|
Практична роботи 3. Складання схем схрещування. |
22.01.2018 |
Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань |
||||
34 |
Поняття про зчеплення генів і кросинговер. Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю. |
|
24.01.2018 |
§ 32 ст. 124-126 |
||||
35 |
Форми мінливості. Лабораторні дослідження мінливості в рослин і тварин. |
|
29.01.2018 |
§ 33-34 ст. 130-136 |
||||
36 |
Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій. |
|
31.01.2018 |
§ 35 ст. 136-139 |
||||
37 |
Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування. Проект Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) |
|
05.02.2018 |
§ 36 ст. 139-144 Під. до проекту |
||||
38 |
Сучасні методи молекулярної генетики |
|
07.02.2018 |
§ 37 ст. 144- 150 |
||||
39 |
Узагальнюючий урок з теми «Закономірності успадкування ознак» |
|
12.02.2018 |
Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань |
||||
Тема 6. Еволюція органічного світу (7 год) |
||||||||
40 |
Популяції живих організмів та їх основні характеристики. |
|
14.02.2018 |
§ 38 ст. 152- 156 |
|
характеризує: -розвиток поглядів на походження різноманіття живих істот; порівнює: - географічне й екологічне видоутворення; дотримується правил: - складання елементарних таблиць, схем, що демонструють еволюційний розвиток рослинного й тваринного світу Землі |
оперує термінами:- вид, популяція, еволюція, природний добір, антропогенез дає визначення понять:- конвергенція, дивергенція, паралелізм; пояснює:- основні положення сучасної теорії еволюції; - популяцію як елементарну одиницю еволюції;- основні характеристики популяції;- елементарні фактори еволюції;- критерії виду; - способи видоутворення;- докази еволюції;- види природного добору;- різні погляди на виникнення життя на Землі (креаціонізм, спонтанне зародження, біохімічна еволюція, панспермія);- етапи еволюції людини; - різноманіття організмів якрезультат еволюції;наводить приклади: - адаптації організмів до умов середовища;- викопних організмів різних геологічних епох |
висловлює судження:- щодо співвідношення біологічних та соціокультурних факторів у розвитку людини;робить висновок:- про єдність органічного світу, що проявляється через його розмаїття;- про значення моделювання в дослідженні еволюційних процесів різних рівнів;усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток еволюційного учення |
41 |
Еволюційні фактори. Механізми первинних еволюційних змін. |
|
19.02.2018 |
§ 39 ст. 156- 158 |
|
|||
42 |
Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна. Роль палеонтології, молекулярної генетики в обґрунтуванні теорії еволюції. |
|
21.02.2018 |
§ 39 ст. 158- 160 |
||||
43 |
Механізми видоутворення. |
|
26.02.2018 |
§ 41 ст. 164-169 |
||||
44 |
Еволюція людини. Етапи еволюції людини. |
|
28.02.2018 |
§ 40 ст. 160- 164 |
||||
45 |
Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя |
|
05.03.2018 |
§43 ст. 173-178 |
||||
46 |
Узагальнюючий урок з теми «Еволюція органічного світу» |
|
07.03.2018 |
Виконанння тестових завдань |
||||
Тема 7. Біорізноманіття (4 год) |
||||||||
47 |
Основи еволюційної філогенії та систематики. |
|
12.03.2018 |
§45 ст. 186-190 |
|
характеризує: - основні принципи біологічної систематики; аналізує та порівнює: - засоби боротьби із хворобами різної природи (вірусні, бактеріальні, протозойні тощо) |
називає: - таксономічні одиниці; - основні групи організмів |
робить висновок:- про єдність органічного світу, що проявляється через його розмаїття;усвідомлює :- значення різних форм життя для збереження здоров’я людини |
48 |
Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти. |
|
14.03.2018 |
§47 ст. 195-200 |
|
|||
49 |
Огляд основних еукаріотичних таксонів |
|
19.03.2018 |
§47 ст. 195-200 |
|
|||
50 |
Неклітинні форми життя: віруси. Практична робота № 4. Порівняння будови та процесу розмноження клітинних і неклітинних форм життя |
|
21.03.2018 |
§46 ст. 190-195 |
|
|||
Тема 8. Надорганізмові біологічні системи (7 год) |
||||||||
51 |
Екосистема. Різноманітність екосистем |
|
02.04. 2018 |
§48 ст. 202-204 |
Екологічна безпека та сталий розвиток (розуміння антропічного впливу на природні екосистеми, природоохоронній діяльності та вияв громадянської позиції в галузі збереження довкілля) Підприємливість та фінансова грамотність (усвідомлення відмінностей між природними та штучними екосистемами за показниками продуктивності й ефективності; впливу на них; спрямовує на дотримання екологічної культури в бізнесі).Здоров’я і безпека (розуміння наслідків антропічного впливу на природні екосистемиГромадянська відповідальність (спрямовує на активну участь у природоохоронній діяльності |
застосовує знання: - про особливості функціонування популяцій, екосистем, біосфери для обґрунтування заходів їх збереження, прогнозування наслідків впливу людини на екосистеми, визначення правил своєї поведінки в сучасних екосистемах; розпізнає: - основні групи організмів за екологічною роллю в мережах живлення екосистем; застосовує знання: - для складання ланцюгів (мереж) живлення в екосистемах; дотримується правил: - побудови екологічних пірамід різних типів; спостерігає: дію екологічних факторів на різні групи організмів; аналізує та порівнює: - різні середовища життя; - природні та штучні екосистеми; описує: - антропічний вплив на природні екосистеми; бере участь у природоохоронній діяльності та дотримується екологічної культури в повсякденному житті |
називає: - методи дослідження процесів в екосистемах; - екологічні фактори; наводить приклади: - угруповань, екосистем; - пристосованості організмів до умов середовища; - ланцюгів живлення; пояснює: - структуру екосистем; - взаємодію організмів в екосистемах; - структуру ланцюгів живлення; - правило екологічної піраміди; - значення колообігу речовин у збереженні екосистем; - функціональні компоненти біосфери; - роль заповідних територій у збереженні біологічного різноманіття, рівноваги в біосфері; порівнює: - природні та штучні екосистеми; - роль продуцентів, консументів, редуцентів у штучних і природних екосистемах |
робить висновок: - про цілісність і саморегуляцію живих систем; - про значення природних угруповань для збереження рівноваги в біосфері; усвідомлює значення: - внеску вчених у розвиток екології (Е. Геккель, Ю. Лібіх, Е. Шелфорд та ін.), у тому числі й українських (М. І. Вернадський); формує громадянську позицію: - в галузі збереження довкілля |
52 |
Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах. |
|
04.04. 2018 |
§49 ст. 204- 208 |
||||
53 |
Біотичні, абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори. |
|
11.04. 2018 |
§ 50 ст.208-211 |
||||
54 |
Стабільність екосистем та причини її порушення. |
|
16.04. 2018 |
§51 ст. 211-213 |
||||
55 |
Біосфера як цілісна система. |
|
18.04. 2018 |
§52 ст. 213-218 |
||||
56 |
Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища Проект (дослідницький) Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості |
|
23.04.2018 |
§53 ст.218-225 |
||||
57 |
Узагальнення знань з тем: «Біорізноманіття», «Надорганізмові біологічні системи» |
|
25.04.2018 |
Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань |
||||
Тема 9. Біологія як основа біотехнології та медицини ( 7 год) |
||||||||
58 |
Введення в культуру рослин. Одомашнення тварин. |
|
30.04. 2018 |
§54 ст. 225 – 229 |
Екологічна безпека та сталий розвиток (орієнтує на розуміння переваг сучасних біотехнологічних підходів над методами класичної селекції; спрямовує на Громадянська відповідальність (спрямовує на розуміння моральних і соціальних аспектів біологічних Здоров’я і безпека (орієнтує на розуміння сучасних технологій у застосування сучасних біотехнологій, генетично модифікованих організмів) Підприємливість і фінансова грамотність (класичними методами селекції; значення для підприємницької діяльності сучасних наукоємних технологій, ) |
порівнює: - класичні методи селекції із сучасними біотехнологічними підходами |
оперує термінами: - біотехнологія, селекція, генетична інженерія, генетично-модифіковані організми називає: - методи селекції; - завдання та основні напрями сучасної біотехнології; - методи сучасної біотехнології; - можливості діагностики спадкових хвороб людини; пояснює: - переваги та можливі ризики використання генетично модифікованих організмів; наводить приклади: - речовин (продукції), які одержують методами традиційних біотехнологій; - речовин (продукції), які одержують методами генної інженерії |
застосовує знаннядляоцінки: - можливих позитивних і негативних наслідків застосування сучасних біотехнологій; висловлює судження: - щодо можливості використання генетично модифікованих організмів; - щодо моральних і соціальних аспектів біологічних досліджень |
59 |
Поняття про селекцію. Методи селекції рослин Методи селекції тварин. |
|
02.05. 2018 |
§55 ст.229-234 |
||||
60 |
Огляд традиційних біотехнологій. |
|
07.05.2018 |
§56 ст.234-238 |
||||
61 |
Основи генетичної та клітинної інженерії. |
|
14.05.2018 |
§57 ст.238-242 |
||||
62 |
Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині. |
|
16.05.2018 |
|
||||
63 |
Генетично модифіковані організми |
|
21.05.2018 |
§58 ст.242-248 |
||||
64 |
Узагальнюючий урок з теми «Біологія як основа біотехнології та медицини» |
|
23.05.2018 |
Вивчити конспект. Виконанння тестових завдань |