Календарне планування уроків зарубіжної літератури у 6 класі НУШ на 2023-2024 навчальний рік

Про матеріал
Календарне планування уроків зарубіжної літератури у 6 класі НУШ на 2023-2024 навчальний рік, розроблено за модельною навчальною програмою «Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В. Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.) (2 год. на тиждень – 70 годин) До підручника «Зарубіжна література . 6 клас». Автори Ю.І. Ковбасенко, О.П. Первак, С.О. Дячок
Перегляд файлу

 

Календарне планування уроків

зарубіжної літератури у 6 класі НУШ

на 2023-2024 навчальний рік,

розроблено за модельною навчальною програмою

«Зарубіжна література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П.,

Туряниця В. Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.)

(2 год. на тиждень – 70 годин)

До підручника «Зарубіжна література . 6  клас».

Автори Ю.І. Ковбасенко, О.П. Первак, С.О. Дячок

 

Назва теми

Кількість годин

Вступ

2

Міфи на всі часи

9

Пригоди і фантастика

25

Не здаватися в життєвих випробуваннях

13

Барви світової поезії

6

Замислюємося про майбутнє

8

Література рідного краю

1

Діагностика набуття знань

5

Підсумки

1

РМ (у+п) + ПЧ

4 +4

 

 

 

Розділ,  тема  уроку

 Дата

Примітки

1.

1.

Вступ. Художня література і мистецтво

 

 

2.

2

Художній образ, особливості  його сприйняття

 

 

Тема 1. Міфи на всі часи

3.

1.

Поняття про міф, його відмінність від  казки, легенди.

 

 

4.

2.

Віртуальний музей  «Міфи Давньої Греції». 

 

 

5.

3.

 Міф «Дедал та Ікар»

 

 

6.

4.

Міф «Деметра і Персефона»

 

 

7.

5.

Міф про Прометея

 

 

8. 

6.

Велич подвигу  Прометея, його  самопожертва заради людей

 

 

9.

7.

Міфи про Геракла

 

 

10.

8.

Уславлення розуму й сили  людини в циклі міфів про Геракла

 

 

11.

9.

ПЧ №1 Міфи Давньої Греції., «Нарцис», «Пігмаліон»

 

 

12.

10.

Діагностика набуття знань з розділу «Міфи на всі часи».  Літературний диктант

 

 

Тема 2. Пригоди і фантастика

13.

1.

Даніель Дефо «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо»

 

 

14.

2.

Роман Д. Дефо – книга про безмежні можливості, творчу діяльність і стійкість людини у виключних обставинах.

 

 

15.

3.

Самостійна робота з текстом

 

 

16.

4.

Утвердження в романі можливості гармонійного співіснування людини й природи, людей, що належать до різних культур.

 

 

17.

5.

Роман Д. Дефо як початок світової «робінзонади».

 

 

18.

6.

РМ (у)№1 Розповідь про героя

 

 

19.

7.

Чарльз Діккенс.   Історія написання  «Різдвяних повістей»

 

 

20.

8.

«Різдвяна пісня у прозі». Реальне і фантастичне утворі.

 

 

21.

9.

Подорож Скруджа  різдвяної ночі  в часі й просторі як можливість  осягнути своє життя (перша подорож)

 

 

22.

10.

Динаміка образу  Скруджа.  Причини деградації його особистостіруга подорож)

 

 

23.

11.

Переродження  Скруджа- наслідок осмислення  власного життя. Причини  його духовного переродження (третя подорож).

Т.Л. Сюжет та композиція твору

 

 

24.

12.

РМ (п) №2.  Значення образу Різдва у творі

 

 

25.

13.

М.В. Гоголь  Поетичність повісті  «Ніч перед Різдвом» 

 

 

26.

14.

Українські народні традиції та звичаї у творі Поєднання фантастичного і реального у повісті.

 

 

27.

15.

Тема кохання.  Образи Оксани і Вакули

 

 

28.

16.

Гумор в повісті, особливості її мови. Т.Л. Поняття про повість

 

 

29.

17.

ПЧ №2.Тема духовного випробування людини у творах Ж.Верна

 

 

30.

18.

Діагностика набуття знань з розділу  «Пригоди і фантастика» (тести)

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

31.

20.

Астрід Ліндгрен. Основні відомості про життя і творчість письменниці. Моральні цінності у творах Ліндґрен. «Міо, мій Міо»

 

 

32.

21.

Доля хлопчика Буссе та його мрії, що допомагають здолати життєві негаразди й самотність.

 

 

33.

22.

Чарівний світ і казкові образи твору.

 

 

34.

23.

Перемога юного лицаря Міо (Буссе) над злими чарами.

 

 

35.

24.

Друзі, сили добра, персонажі зі світу природи, які допомагають головному героєві.

 

 

36.

25.

Віра в перемогу дружби та     людяності у творі.

 

 

37.

26.

Діагностика набуття знань з розділу  «Пригоди і фантастика». РМ (п) №3 Написання листа літературному герою.

 

 

Тема 3. Не здаватися в життєвих випробуваннях

38.

1.

Джек Лондон . «Жага до життя».  Виразне читання тексту 

 

 

39.

2.

Шлях випробувань золотошукачів. 

 

 

40.

3.

Характеристика героїв твору.

 

 

41.

4.

Проблеми життя і смерті, дружби й  зрадництва у творі. 

 

 

42.

5.

Описи природи та їх роль у творі. Значення назви оповідання.

 

 

43.

6.

Анна Ґавальда «35 кіло надії». Сюжет  повісті. Теми школи, родини,  життєвого покликання особистості. 

 

 

44.

7.

Складні випробування  та їх роль  у формуванні характеру підлітка.

 

 

45.

8.

Роль школи (вчителів та однокласників) в житті дитини. Проблема життєвого вибору та відповідальності.

 

 

46.

9.

Шлях до успіху Грегуара Дюбоска. Пошук власної духовної сутності та улюбленої справи.

 

 

47.

10.

Крістіне Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки».

 

 

48.

11.

Незвичайність образу Конрада, риси його характеру.

 

 

49.

12.

Конрад і його становлення у світі.

 

 

50.

13.

Протиставлення очікувань дорослих та справжніх цінностей дитинства.

 

 

51.

14.

Діагностика набуття знань з розділу «Не здаватися в життєвих випробуваннях».

 

 

Тема 4. Барви світової поезії

52.

1.

Мацуо Басьо. Хайку.

 

 

53.

2.

Зображення станів природи в ліриці М. Басьо. Роль художньої деталі. Підтекст.

 

 

54.

3.

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині…».

 

 

55.

4.

Ідея любові до батьківщини у вірші Р. Бернса. Антитеза (рідний край – чужина). Елементи фольклору.

 

 

56.

5.

Генрі Лонгфелло. «Пісня про Гайавату». Ідеї миру, національного єднання, відданого служіння народові.

 

 

57.

6.

Образ Гайавати. Елементи фольклору у творі

 

 

Тема 5. Замислюємося про майбутнє

58.

1.

 Рей Дуглас Бредбері . «Усмішка».  Виразне читання  твору

 

 

59

2.

 Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка».

 

 

60.

3.

Образ Тома, його динаміка. Ідея особистої відповідальності у творі

 

 

61.

4.

 Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

 

 

62.

5.

Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок».  Фантастичний світ оповідання. Духовне й фізичне випробування Кліві.

 

 

63.

6.

Утвердження сили людської думки у творі. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського розуму.

 

 

64.

7.

РМ (у) №4. Яке майбутнє на нас чекає? Чому?Людина не знає тільки межі своїх можливостей.

 

 

65.

8.

Уславлення  могутності, розуму та інтуїції людини, її здатності не схилятися в екстремальних ситуаціях.

 

 

66.

9.

Діагностика набуття знань з розділів «Барви світової поезії», «Замислюємося про майбутнє» (тести).

 

 

67.

10.

ПЧ №3. Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці.

 

 

68.

11.

ПЧ №4. Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Моральні цінності  у творі. Екранізація твору.

 

 

69.

12.

Література рідного краю.

 

 

70.

13.

Підсумковий урок.

 

 

 

 

docx
Додано
7 жовтня 2023
Переглядів
4879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку