Я У СВІТІ
4 клас
(за підручником О. В. Тагліна, Г. Ж. Іванова )
№ з/п |
Тема уроку
|
Дата |
Примітка |
Я – Людина
|
|||
1 |
Неповторність кожної людини.
|
|
|
2 |
Навчальний проект (індивідуальний проект) Постаті, що подолали життєві труднощі (за вибором учнів)
|
|
|
3 |
Життя людини – найвища цінність
|
|
|
4 |
Практична робота. (Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України) |
|
|
5 |
Особистісний розвиток людини упродовж життя.
|
|
|
6. |
Навчання як засіб досягнення життєвої мети.
|
|
|
7 |
Практична робота (за вибором учителя). Плануємо пізнавальну діяльність (пізнавальну тему обирає учень).Планування самонавчання, взаємонавчання
|
|
|
8 |
Як самому себе виховувати?
|
|
|
9 |
Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня) «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення»
|
|
|
Я та інші
|
|||
9 |
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід (с. 33-36)
|
|
|
10 |
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна.
|
10.11 |
10.11 |
11 |
Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний) Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити)
|
17.11 |
|
12 |
Культура поведінки учнів
|
|
|
13 |
Засоби масової інформації мого міста/села/селища. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі.
|
|
|
14 |
Соціальна (екологічна) акція (тематика за вибором учителя - Збережемо ялинку) Чому виникають конфлікти?
|
|
|
15 |
Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини?
|
|
|
16 |
Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія (на вибір вчителя): «Чим відрізняється стійкість від упертості?», «Чи може неправда бути рятівною?», «Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?», «В яких випадках бути хитрим добре, а в яких – погано
|
|
|
17 |
Підсумковий урок
|
|
|