Календарне планування "Я у "Світі"

Про матеріал
Календарне планування з Я у Світі, 4 клас, за підручником О. В. Тагліна, Г. Ж. Іванова.
Перегляд файлу

Я У СВІТІ

4 клас

                                      (за підручником О. В. Тагліна, Г. Ж. Іванова )

з/п

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітка

 

Я –  Людина

 

1

Неповторність кожної людини.

 

 

 

2

Навчальний проект  (індивідуальний проект)

Постаті,  що подолали життєві труднощі (за вибором учнів)  

 

 

 

3

Життя людини – найвища цінність 

 

 

 

4

Практична робота. (Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України)

 

 

5

Особистісний розвиток людини упродовж життя. 

 

 

 

6.

Навчання як засіб досягнення життєвої мети. 

 

 

 

7

Практична робота (за вибором учителя). Плануємо пізнавальну діяльність (пізнавальну тему обирає учень).Планування самонавчання, взаємонавчання

 

 

 

8

Як самому себе виховувати? 

 

 

 

9

 Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня)

«Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення» 

 

 

 

 

                                                          Я та інші

 

9

Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід (с. 33-36)

 

 

 

10

Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна.

 

10.11

10.11

11

Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний)

Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити)

 

17.11

 

12

Культура поведінки учнів 

 

 

 

13

Засоби масової інформації мого міста/села/селища. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі.

 

 

 

14

Соціальна (екологічна) акція (тематика за вибором учителя  - Збережемо ялинку) 

Чому виникають конфлікти? 

 

 

 

15

 Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини?

 

 

 

 

16

Практична робота. Складання правил ведення дискусії.

Дискусія (на вибір вчителя): «Чим відрізняється стійкість від упертості?», «Чи може неправда бути рятівною?», «Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?», «В яких випадках бути хитрим добре, а в яких – погано

 

 

 

17

Підсумковий урок

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Людина і світ, Планування
Додано
1 березня 2021
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку