Складено до підручника: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804. Алгебра, 8 клас (2 год на тиждень, І семестр – 32 год/29год, ІІ семестр – 38 год )
|
|||
№ уроку |
Дата |
Теми уроку |
К-ть год. |
І семестр |
|||
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (32 год) Учень/учениця: наводить приклади раціонального виразу, раціонального дробу, степеня із цілим показником; розпізнає цілі раціональні вирази, дробові раціональні вирази; пояснює:
формулює:
описує властивості функції за її графіком; обґрунтовує властивості степеня із цілим показником; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до нового (спільного) знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» Розвязування сюжетних задач на:
|
|||
|
|
Степінь із цілим показником. Раціональні дроби |
(10год.) |
1 |
|
Степінь із цілим показником |
1 |
2 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
1 |
3 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
4 |
|
Стандартний вигляд числа |
1 |
5 |
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
1 |
6 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
1 |
7 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
8 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
9 |
|
Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №1 |
1 |
10 |
|
Корекція основних компетентностей учнів. Тематичне оцінювання |
|
|
|
Додавання , віднімання та множення дробів |
(9год.) |
11 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими та різними знаменниками |
1 |
12 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
1 |
13 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
14 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
1 |
15 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
1 |
16 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
17 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
18 |
|
Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №2 |
1 |
19 |
|
Корекція основних компетентностей учнів. Тематичне оцінювання . Тематичне оцінювання |
1 |
|
|
Ділення дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів |
(10 год.) |
20 |
|
Ділення дробів |
1 |
21 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
22 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
1 |
23 |
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
1 |
24 |
|
Раціональні рівняння. |
1 |
25 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота |
1 |
26 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
27 |
|
Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №3 |
1 |
28 |
|
Корекція основних компетентностей учнів. Тематичне оцінювання.Тематичне оцінювання |
1 |
29 |
|
Розв’язування вправ |
1 |
ІІ семестр
|
|||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (11 год) Учень/учениця: наводить приклади: множин, підмножин; числових множин; раціональних чисел; ірраціональних чисел пояснює, що таке: множина, підмножина; раціональне число; ірраціональне число; дійсне число формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує властивості функцій y = x2, за їх графіками розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій y = x2, ; аналіз співвідношень між числовими множинами та їх елементами Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» Розв’язування сюжетних задач на:
|
|||
30 |
|
Функція y = x2, її графік і властивості |
1 |
31 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
1 |
32 |
|
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
1 |
33 |
|
Тотожність . Рівняння . Самостійна робота |
1 |
34 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
1 |
35 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
1 |
36 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
1 |
37 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості |
1 |
38 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота |
1 |
39 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
40 |
|
Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №4 |
1 |
41 |
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Тематичне оцінювання |
1 |
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (17 год) Учень/учениця: наводить приклади квадратних рівнянь, квадратних тричленів формулює:
записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач
Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність» Розвязування сюжетних задач на:
|
|||
42 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
1 |
43 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
1 |
44 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
1 |
45 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
1 |
46 |
|
Теорема Вієта. |
1 |
47 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
48 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
49 |
|
Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів № 5 |
1 |
50 |
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Тематичне оцінювання |
1 |
51 |
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
1 |
52 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
1 |
53 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
54 |
|
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
1 |
55 |
|
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
1 |
56 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
57 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
1 |
58 |
|
Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів № 6 |
1 |
59 |
|
Аналіз тематичної контрольної роботи. Тематичне оцінювання |
1 |
Тема 4. ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (5 год.) |
|||
60 |
|
Раціональні вирази |
1 |
61 |
|
Квадратні корені. Квадратні рівняння і раціональні рівняння |
1 |
62 |
|
Текстові і прикладні задачі |
1 |
63 |
|
Підсумковий урок |
1 |
64 |
|
Тематичне оцінювання |
1 |