Календарне планування з алгебри

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з алгебри для 8 класу з наскрізними лініями за новою програмою на 2020 - 2021 навчальний рік
Перегляд файлу

Складено до підручника: Істер О. С. Алгебра : підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2016 згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

Алгебра, 8 клас 

(2 год на тиждень, І семестр – 32 год/29год,  ІІ семестр – 38 год  )

 

 

уроку

Дата

Теми уроку

К-ть год.

І семестр

                                             Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (32 год)

Учень/учениця:

наводить приклади раціонального виразу, раціонального дробу, степеня із цілим показником;

розпізнає цілі раціональні вирази, дробові раціональні вирази;

пояснює:

  •         як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести               дроби до спільного знаменника;
  •         що таке: стандартний вигляд числа;

формулює:

  •         основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;
  •         правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;
  •         умову рівності дробу нулю;
  •         означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

обґрунтовує властивості степеня із цілим показником;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до нового (спільного) знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність»

Розвязування сюжетних задач на:

  • планування господарської діяльності;
  • реальну оцінку власних можливостей;
  • формування економного ставлення до природних ресурсів;
  • забезпечення розуміння практичних аспектів фінансових питань

 

 

 

 Степінь із цілим показником. Раціональні дроби

(10год.)

1

 

Степінь із цілим показником

 1

2

 

Властивості степеня із цілим показником

1

3

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

4

 

Стандартний вигляд числа

1

5

 

Раціональні вирази. Раціональні дроби.

 1

6

 

Основна властивість раціонального дробу

1

7

 

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

1

8

 

Узагальнення і систематизація знань.

1

9

 

Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №1

1

10

 

Корекція основних компетентностей учнів. Тематичне оцінювання

 

 

 

Додавання , віднімання  та множення дробів

(9год.)

11

 

Додавання і віднімання дробів з однаковими  та  різними знаменниками

 1

12

 

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 1

13

 

  Розв’язування  вправ. Самостійна робота

1

14

 

Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

1

15

 

Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

1

16

 

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

 

17

 

Узагальнення і систематизація знань.

1

18

 

Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №2

1

19

 

Корекція основних компетентностей учнів. Тематичне оцінювання . Тематичне оцінювання

1

 

 

Ділення дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів

(10 год.)

20

 

Ділення дробів

1

21

 

Тотожні перетворення раціональних виразів

1

22

 

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

1

23

 

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.

1

24

 

Раціональні рівняння.

1

25

 

Функція , її графік і властивості.

Самостійна робота

1

26

 

Узагальнення і систематизація знань.

1

27

 

Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №3

 1

28

 

Корекція основних компетентностей учнів. Тематичне оцінювання.Тематичне оцінювання

 1

29

 

Розв’язування  вправ

1

 

ІІ семестр

 

Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (11 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: множин, підмножин; числових множин; раціональних чисел;

                                      ірраціональних чисел

пояснює, що таке: множина, підмножина; раціональне число; ірраціональне число;

                                     дійсне число

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості

                                    арифметичного квадратного кореня;

характеризує властивості функцій y = x2, за їх графіками

розв’язує вправи, що передбачають:

                                    застосування поняття арифметичного квадратного кореня для  

                                    обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування

                                    рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із  

                                    застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення

                                    множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в

                                    знаменнику дробу; побудову графіків функцій y = x2, ;  

                                    аналіз співвідношень між числовими множинами та їх                         

елементами                                                                                                                                                                                                      

 Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність»

Розв’язування сюжетних задач на:

  • планування господарської діяльності;
  • реальну оцінку власних можливостей;
  • формування економного ставлення до природних ресурсів;
  • забезпечення розуміння практичних аспектів фінансових питань

                                                           

30

 

Функція y = x2, її графік і властивості

1

31

 

Арифметичний квадратний корінь

1

32

 

Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа

1

33

 

Тотожність . Рівняння  .

 Самостійна робота

1

34

 

 Властивості арифметичного квадратного кореня

1

35

 

 Властивості арифметичного квадратного кореня

1

36

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

1

37

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості

1

38

 

Функція , її графік і властивості.

 Самостійна робота

1

39

 

Узагальнення і систематизація знань.

1

40

 

Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів №4

1

41

 

Аналіз тематичної контрольної роботи.

 Тематичне оцінювання

1

Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (17 год)

Учень/учениця:

наводить приклади квадратних рівнянь, квадратних тричленів

формулює:

  •   означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня      квадратного рівняння;
  •   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння;

                формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння;

розв’язує вправи, що передбачають:

               знаходження коренів квадратних рівнянь;

               розкладання квадратного тричлена на множники;

               знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних;

               складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до

               них, як математичних моделей прикладних задач

 

Наскрізна лінія «Підприємливість і фінансова грамотність»

Розвязування сюжетних задач на:

  • використання взаємозв’язків економічних явищ;
  • види та розрахунки податків,платежів;
  • рух;
  • продуктивність праці;
  • вартість товару;
  • сумісну роботу;
  • суміші та сплави.
     

42

 

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

1

43

 

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

1

44

 

Формула коренів квадратного рівняння

1

45

 

Формула коренів квадратного рівняння

1

46

 

Теорема Вієта.

1

47

 

Розв’язування задач і вправ.

 Самостійна робота

1

48

 

Узагальнення і систематизація знань.

1

49

 

Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів № 5

1

50

 

Аналіз тематичної контрольної роботи.

 Тематичне оцінювання

1

51

 

Квадратний тричлен.

 Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

1

52

 

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

1

53

 

Розв’язування задач і вправ.

 Самостійна робота

1

54

 

Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі

1

55

 

Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі

1

56

 

Розв’язування задач і вправ.

 Самостійна робота

1

57

 

Узагальнення і систематизація знань.

1

58

 

Перевірка та оцінювання досягнень компетентностей учнів № 6

1

59

 

Аналіз тематичної контрольної роботи.

 Тематичне оцінювання

1

 

Тема 4. ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОГО

                                                                                      МАТЕРІАЛУ   (5 год.)

60

 

Раціональні вирази

1

61

 

Квадратні корені.

 Квадратні рівняння і раціональні рівняння

1

62

 

Текстові і прикладні задачі

1

63

 

Підсумковий урок

1

64

 

Тематичне оцінювання

1

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку