9 клас алгебра
№ |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
1 |
|
Повторення навчального матеріалу за курс алгебри 7-8 класу. |
|
|
2 |
|
Повторення навчального матеріалу за курс алгебри 7-8 класу. |
|
|
3 |
|
Діагностична контрольна робота |
|
|
Тема 1. Нерівності (14 год + 3 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною |
||||
4 |
|
Аналіз діагностичної контрольної роботи. Числові нерівності. |
|
|
5 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
6 |
|
Основні властивості числових нерівностей. |
|
|
7 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
8 |
|
Додавання і множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу. |
|
|
9 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
10 |
|
Контрольна робота №2 із теми «Числові нерівності та дії з ними» |
|
|
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. Нерівності з однією змінною. |
|
|
12 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
13 |
|
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Числові проміжки. |
|
|
14 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
15 |
|
Самостійна робота. |
|
|
16 |
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною. |
|
|
17 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
18 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
19 |
|
Контрольна робота №3 з теми «Лінійні нерівності з однією змінною» |
|
|
20 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
Тема 2. Квадратична функція. |
||||
Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач |
||||
21 |
|
Функція. |
|
|
22 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
23 |
|
Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості. |
|
|
24 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
25 |
|
Зростання та спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
26 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
27 |
|
Перетворення графіків функції. |
|
|
28 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
29 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
30 |
|
Контрольна робота №4 з теми «Властивості функції. Перетворення графіків функції» |
|
|
31 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратична функція, її графік та властивості. |
|
|
32 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
33 |
|
Квадратична нерівність. |
|
|
34 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
35 |
|
Самостійна робота. |
|
|
36 |
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі. |
|
|
37 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
38 |
|
Самостійна робота. |
|
|
39 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
40 |
|
Контрольна робота №5 з теми «Квадратична нерівність. Система двох рівнянь із двома змінними» |
|
|
Тема 3. Числові послідовності. (10 год + 4 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
||||
41 |
|
Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності. |
|
|
42 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
43 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
44 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
45 |
|
Формула суми перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
46 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
47 |
|
Самостійна робота. |
|
|
48 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії. |
|
|
49 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
50 |
|
Формула суми перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
51 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
52 |
|
Самостійна робота. |
|
|
53 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
54 |
|
Контрольна робота №6 з теми «Числові послідовності» |
|
|
Тема 4. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 год + 2 год (резерв)) |
||||
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
||||
55 |
|
Аналіз контрольної роботи. Основні правила комбінаторики. |
|
|
56 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
57 |
|
Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
58 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
59 |
|
Початкові відомості про статистику. |
|
|
60 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
61 |
|
Способи подання даних та їх обробка. |
|
|
62 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
63 |
|
Узагальнення та систематизація матеріалу. |
|
|
64 |
|
Контрольна робота №6 з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год) |
||||
65 |
|
Повторення матеріалу за курс 9 класу. |
|
|
66 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу. |
|
|
67 |
|
Підсумкова контрольна робота. |
|
|
68 |
|
Підбиття підсумків за рік. |
|
|
69 |
|
Розв’язування цікавих задач. |
|
|
70 |
|
Розв’язування вправ підвищеної складності. |
|
|