Календарне планування з алгебри 9 клас

Про матеріал
Календарне планування з алгебри для 9 класу за новою програмою до підручника Мерзляк
Перегляд файлу

9 клас алгебра

Дата

Тема уроку

Домашнє

завдання

Примітка

1

 

Повторення навчального матеріалу за курс алгебри 7-8 класу.

 

 

2

 

Повторення навчального матеріалу за курс алгебри 7-8 класу.

 

 

3

 

Діагностична контрольна робота

 

 

Тема 1. Нерівності (14 год + 3 год (резерв))

Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює:

·   властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

·  означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною

4

 

Аналіз діагностичної контрольної роботи. Числові нерівності.

 

 

5

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

6

 

Основні властивості числових нерівностей.

 

 

7

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

8

 

Додавання і множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу.

 

 

9

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

10

 

Контрольна робота №2 із теми «Числові нерівності та дії з ними»

 

 

11

 

Аналіз контрольної роботи. Нерівності з однією змінною.

 

 

12

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

13

 

Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною. Числові проміжки.

 

 

14

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

15

 

Самостійна робота.

 

 

16

 

Системи лінійних нерівностей з однією змінною.

 

 

17

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

18

 

Узагальнення і систематизація матеріалу.

 

 

19

 

Контрольна робота №3 з теми  «Лінійні нерівності з однією змінною»

 

 

20

 

Аналіз контрольної роботи.

 

 

Тема 2. Квадратична функція.

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а;  f (x) →f (x); f (x) → kf (x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

21

 

Функція.

 

 

22

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

23

 

Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості.

 

 

24

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

25

 

Зростання та спадання функції, найбільше та найменше значення функції.

 

 

26

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

27

 

Перетворення графіків функції.

 

 

28

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

29

 

Узагальнення і систематизація матеріалу.

 

 

30

 

Контрольна робота №4 з теми «Властивості функції. Перетворення графіків функції»

 

 

31

 

Аналіз контрольної роботи. Квадратична функція, її графік та властивості.

 

 

32

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

33

 

Квадратична нерівність.

 

 

34

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

35

 

Самостійна робота.

 

 

36

 

Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі.

 

 

37

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

38

 

Самостійна робота.

 

 

39

 

Узагальнення і систематизація матеріалу.

 

 

40

 

Контрольна робота №5 з теми «Квадратична нерівність. Система двох рівнянь із двома змінними»

 

 

Тема 3. Числові послідовності. (10 год + 4 год (резерв))

Учень/учениця:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює:

·   формули: n-го  члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій;

·   властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

41

 

Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності.

 

 

42

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

43

 

Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії.

 

 

44

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

45

 

Формула суми перших n членів арифметичної прогресії.

 

 

46

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

47

 

Самостійна робота.

 

 

48

 

Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії.

 

 

49

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

50

 

Формула суми перших n членів геометричної прогресії.

 

 

51

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

52

 

Самостійна робота.

 

 

53

 

Узагальнення і систематизація матеріалу.

 

 

54

 

Контрольна робота №6 з теми «Числові послідовності»

 

 

Тема 4. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики (8 год + 2 год (резерв))

 

Учень/учениця:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

55

 

Аналіз контрольної роботи. Основні правила комбінаторики.

 

 

56

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

57

 

Частота та ймовірність випадкової події.

 

 

58

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

59

 

Початкові відомості про статистику.

 

 

60

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

61

 

Способи подання даних та їх обробка.

 

 

62

 

Розв’язування задач і вправ.

 

 

63

 

Узагальнення та систематизація матеріалу.

 

 

64

 

Контрольна робота №6 з теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики»

 

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу (6 год)

65

 

Повторення матеріалу за курс 9 класу.

 

 

66

 

Узагальнення і систематизація матеріалу.

 

 

67

 

Підсумкова контрольна робота.

 

 

68

 

Підбиття підсумків за рік.

 

 

69

 

Розв’язування цікавих задач.

 

 

70

 

Розв’язування вправ підвищеної складності.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Планування
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
15 червня
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку