Календарне планування на 2024-2025 навчальний рік
АЛГЕБРА
Алгебра та початки аналізу (рівень стандарту)
11 клас
Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2019. — 208 с. : ілюстрована».
(1,5+0,5 год на тиждень, разом 70 год)
Назва теми |
К-сть годин |
Контрольні роботи |
|
1 |
Показникова та логарифмічна функції |
6+23 |
Діагностична + 1 |
2 |
Інтеграл та його застосування |
11 |
1 |
3 |
Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
11 |
1 |
4 |
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач |
19 |
1 |
|
Разом: |
70 |
5 |
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
Повторення курсу алгебри 10 класу: функції, їх властивості та графіки; ірраціональні рівняння та нерівності. |
1 |
02.09 |
|
|
Повторення курсу алгебри 10 класу: функції, їх властивості та графіки; ірраціональні рівняння та нерівності. |
1 |
04.09 |
|
|
Повторення курсу алгебри 10 класу: тригонометричні рівняння та нерівності. |
1 |
09.09 |
|
|
Повторення курсу алгебри 10 класу: тригонометричні рівняння та нерівності. |
1 |
11.09 |
|
|
Повторення курсу алгебри 10 класу: похідна та її застосування. |
1 |
16.09 |
|
|
Контрольна робота № 1 (діагностична) |
1 |
18.09 |
|
1. ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ (23 год) Учень (учениця): розпізнає і будує графіки показникової і логарифмічної функцій; ілюструє властивості показникової і логарифмічної функцій за допомогою графіків; застосовує показникову та логарифмічну функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
||||
|
Показникова функція, її графік та властивості. |
1 |
23.09 |
Пункт 1 |
|
Показникова функція, її графік та властивості. |
1 |
25.09 |
|
|
Показникові рівняння. |
1 |
30.09 |
Пункт 2 |
|
Показникові рівняння. |
1 |
02.10 |
|
|
Показникові рівняння. |
1 |
07.10 |
|
|
Показникові нерівності. |
1 |
09.10 |
Пункт 3 |
|
Показникові нерівності. |
1 |
14.10 |
|
|
Показникові нерівності. |
1 |
16.10 |
|
|
Логарифми та їх властивості. |
1 |
21.10 |
Пункт 4 |
|
Логарифми та їх властивості. |
1 |
23.10 |
|
|
Логарифми та їх властивості. |
1 |
04.11 |
|
|
Логарифми та їх властивості. |
1 |
06.11 |
|
|
Логарифмічна функція, її графік та властивості. |
1 |
11.11 |
Пункт 5 |
|
Логарифмічна функція, її графік та властивості. |
1 |
13.11 |
|
|
Логарифмічні рівняння. |
1 |
18.11 |
Пункт 6 |
|
Логарифмічні рівняння. |
1 |
20.11 |
|
|
Логарифмічні рівняння. |
1 |
25.11 |
|
|
Логарифмічні нерівності. |
1 |
27.11 |
Пункт 7 |
|
Логарифмічні нерівності. |
1 |
02.12 |
|
|
Логарифмічні нерівності. [Похідні показникової та логарифмічної функцій.] |
1 |
04.12 |
Пункт 8 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
09.12 |
|
|
Контрольна робота № 2. |
1 |
11.12 |
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
16.12 |
|
2. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ (11 год) Учень (учениця): знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; знаходить площі криволінійних трапецій. |
||||
|
Первісна та її властивості. |
1 |
18.12 |
Пункт 9 |
|
Первісна та її властивості. [Таблиця первісних]. |
1 |
23.12 |
|
|
Первісна та її властивості. [Таблиця первісних]. |
1 |
25.12 |
Пункт 10 |
|
Первісна та її властивості. [Невизначений інтеграл та його властивості]. |
1 |
|
|
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст. |
1 |
|
Пункт 11 |
|
Обчислення площ плоских фігур. |
1 |
|
|
|
Обчислення площ плоских фігур. Обчислення об’ємів тіл. |
1 |
|
|
|
Обчислення площ плоских фігур. Обчислення об’ємів тіл. |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 3. |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
3. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ (11 год) Учень (учениця): обчислює відносну частоту події; обчислює ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних. |
||||
|
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. |
1 |
|
Пункт 12 |
|
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. |
1 |
|
Пункт 13 |
|
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. |
1 |
|
|
|
Випадкова подія. Відносна частота події. |
1 |
|
Пункт 14 |
|
Ймовірність події. |
1 |
|
|
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. |
1 |
|
Пункт 15 |
|
Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. |
1 |
|
|
|
Графічне представлення інформації про вибірку. |
1 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 4. |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ, РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ (19 год) |
||||
|
Дійсні числа. |
1 |
|
|
|
Відношення та пропорції. |
1 |
|
|
|
Відсотки. Основні задачі на відсотки. |
1 |
|
|
|
Раціональні, ірраціональні та степеневі вирази. |
1 |
|
|
|
Тригонометричні вирази. |
1 |
|
|
|
Показникові та логарифмічні вирази. |
1 |
|
|
|
Рівняння та їх системи. |
1 |
|
|
|
Рівняння та їх системи. |
|
|
|
|
Нерівності та їх системи. |
1 |
|
|
|
Числові послідовності. |
1 |
|
|
|
Функції та їх властивості. |
1 |
|
|
|
Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст. |
1 |
|
|
|
Правила диференціювання. |
1 |
|
|
|
Дослідження функції за допомогою похідної. Побудова графіків функцій. |
1 |
|
|
|
Первісна та визначений інтеграл. |
1 |
|
|
|
Застосування визначеного інтегралу до обчислення площ плоских фігур. |
1 |
|
|
|
Комбінаторні правила добутку та суми. |
1 |
|
|
|
Вибіркові характеристики. |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|
|
Контрольна робота № 5. (підсумкова) |
1 |
|
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
|
|