Комунальний заклад
«Середня загальноосвітня школа № 10»
Кам’янської міської ради
ПОГОДЖЕНО:
Директор КЗ «СЗШ № 10»
_________
«_____» вересня 2019 року
Календарно – тематичне
планування з алгебри
для 8 класу
на 2019 -2020 навчальний рік.
вчитель: Подберезна І.В.
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
І |
32 |
2 |
1+2 |
2 |
II |
38 |
2 |
3+1 |
2 |
Усього |
70 |
2 |
5+2 |
4 |
Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затверджена Наказом МОН України від 07.06.2017 №804. Укладачі програми (2012 р.): Бурда М.І., Мальований Ю.І. , Нелін Є.П., Номіровський Д.А., Паньков А.В., Тарасенкова Н.А., Чемерис М.В., Якір М.С. Розвантаження програми (2015 р.): Бурда М.І., Паньков А.В., Якір М.С., Номіровський Д.А. Оновлення програми (2017 р.): Бурда М.І., Кудренко Б.В., Біляніна О.Я., Азаренкова А.І., Буковська О.І., Кіндюх Т.С., Лисенко О.Є., Миляник А.В., Панова Н.В., Паньков А.В. Підручник: Алгебра. 8 клас: підручник для загальноосвітніх навчальних закладів / Н.С.Прокопенко, Ю.О.Захарійченко, Н.Л.Кінащук – Харків: Видавництво «Ранок», 2016. |
І семестр
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Прим. |
|||||||
1 |
|
|
Повторення та систематизація навчального матеріалу |
|
|||||||
2 |
|
|
Розв’язування вправ і задач |
|
|||||||
3 |
|
|
Контрольна робота (діагностична) |
|
|||||||
І. Раціональні вирази (24год + 5год із резерву = 29год) |
|||||||||||
|
|||||||||||
Тема 1. Степінь з цілим показником. Основна властивість дробу. Додавання і віднімання раціональних виразів (16год) |
|||||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Прим. |
|||||||
4 |
|
|
Степінь із цілим показником та його властивості |
§8 |
|||||||
5 |
|
|
Перетворення виразів, які містять степені з цілими показниками |
§8 |
|||||||
6 |
|
|
Стандартний вигляд числа |
§9 |
|||||||
7 |
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
стор.93 |
|||||||
8 |
|
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
§1 |
|||||||
9 |
|
|
Допустимі значення змінних, що входять до раціонального виразу |
§1 |
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
10 |
|
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби. Допустимі значення змінних, що входять до раціонального виразу Самостійна робота |
стор.15 |
|||||||
11 |
|
|
Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів |
§2 |
|||||||
12 |
|
|
Основна властивість раціонального дробу. Скорочення дробів Самостійна робота |
§2
стор.26 |
|||||||
13 |
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками |
§3 |
|||||||
14 |
|
|
Застосування правил додавання і віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками до розв'язування задач Самостійна робота |
§3
стор.34 |
|||||||
15 |
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками |
§4 |
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
16 |
|
|
Додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками |
§4 |
|||||||
17 |
|
|
Застосування правил додавання і віднімання раціональних дробів із різними знаменниками до розв'язування задач. Самостійна робота |
стор.43 |
|||||||
18 |
|
|
Підсумковий урок за темою «Раціональні дроби. Додавання і віднімання раціональних дробів» |
|
|||||||
19 |
|
|
Контрольна робота № 1 «Раціональні дроби. Додавання і віднімання раціональних дробів» |
|
|||||||
Тематична |
|||||||||||
Тема 2. Тотожні перетворення раціональних виразів. Раціональні рівняння (13год) |
|
|
Підсумковий урок за темою «Раціональні дроби. Додавання і віднімання раціональних дробів» |
||||||||
20 |
|
|
Аналіз контрольної роботи Множення раціональних дробів |
§5 |
|||||||
21 |
|
|
Піднесення раціонального дробу до степеня |
§5 |
|||||||
22 |
|
|
Ділення раціональних дробів |
§5 |
|||||||
23 |
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів Самостійна робота |
§6
стор.56 |
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
24 |
|
|
Застосування тотожних перетворень раціональних виразів до розв'язування задач |
§6 |
|||||||
25 |
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів Самостійна робота |
§6
стор.65 |
|||||||
26 |
|
|
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
§7 |
|||||||
27 |
|
|
Розв'язування раціональних рівнянь Самостійна робота |
§7
стор.77 |
|||||||
28 |
|
|
Функція , її графік і властивості |
§10 |
|||||||
29 |
|
|
Застосування графіка і властивостей функції до розв'язування задач. Самостійна робота |
§10
стор. 104 |
|||||||
30 |
|
|
Підсумковий урок за темою «Раціональні вирази». Захист навчальних проектів |
|
|||||||
31 |
|
|
Контрольна робота № 2 «Раціональні вирази». |
|
|||||||
32 |
|
|
Аналіз контрольної роботи Захист навчальних проектів |
|
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||
І Семестр |
|||||||||||
ІІ семестр
Тема 2. Квадратні корені. Дійсні числа (10год + 5год із резерву=15 год) |
|||||||||||
|
|||||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Прим. |
|||||||
33 |
|
|
Функція у = х2 , її графік і властивості |
§11 |
|||||||
34 |
|
|
Графічний спосіб розв'язування рівнянь |
§11 |
|||||||
35 |
|
|
Рівняння х2 = а. Арифметичний квадратний корінь |
§12 |
|||||||
36 |
|
|
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь Самостійна робота |
§12
Стор. 133 |
|||||||
37 |
|
|
Множина. Підмножина. Числові множини |
§13,14 |
|||||||
38 |
|
|
Арифметичний квадратний корінь зі степеня. Тотожності , |
§15 |
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
39 |
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня. Арифметичний квадратний корінь із добутку |
§16 |
|||||||
40 |
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня. Арифметичний квадратний корінь із частки |
§16 |
|||||||
41 |
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
§17 |
|||||||
42 |
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
§17 |
|||||||
43 |
|
|
Функція , її графік і властивості Самостійна робота |
стор. 191 |
|||||||
44 |
|
|
Підсумковий урок за темою «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|||||||
45 |
|
|
Контрольна робота № 3 «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|||||||
Тематична |
|||||||||||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (16 год + 4год із резерву = 20год) |
|
|
Підсумковий урок за темою «Раціональні дроби. Додавання і віднімання раціональних дробів» |
||||||||
|
|
|
|
||||||||
Номер уроку |
Дата уроку |
Можливе коригув. |
Тема уроку |
Прим. |
|||||||
46 |
|
|
Аналіз контрольної роботи Квадратний тричлен. Квадратні рівняння |
§19 |
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
47 |
|
|
Неповні квадратні рівняння, їх розв'язування |
§20 |
|||||||
48 |
|
|
Неповні квадратні рівняння, їх розв'язування |
§20 |
|||||||
49 |
|
|
Формула коренів квадратного рівняння |
§21 |
|||||||
50 |
|
|
Розв’язування квадратних рівнянь |
§21 |
|||||||
51 |
|
|
Розв'язування квадратних рівнянь Самостійна робота |
§21
стор.221 |
|||||||
52 |
|
|
Теорема Вієта. Теорема, обернена до теореми Вієта |
§22 |
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
53 |
|
|
Застосування теореми Вієта і теореми, оберненої до теореми Вієта Самостійна робота |
§22
Стор.234 |
|||||||
54 |
|
|
Підсумковий урок за темою «Квадратні рівняння» |
|
|||||||
55 |
|
|
Контрольна робота № 4 «Квадратні рівняння» |
|
|||||||
56 |
|
|
Аналіз контрольної роботи Розкладання квадратного тричлена на множники |
§23 |
|||||||
57 |
|
|
Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
§24 |
|||||||
58 |
|
|
Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних, методом заміни змінної |
§24 |
|||||||
59 |
|
|
Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних Самостійна робота |
§24
стор.254 |
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
60 |
|
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь. Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
§25 |
|||||||
61 |
|
|
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь. Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
§25 |
|||||||
62 |
|
|
Розв'язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до квадратних Самостійна робота |
§25
стор. 268 |
|||||||
63 |
|
|
Підсумковий урок за темою «Квадратний тричлен. Квадратні рівняння. Рівняння, які зводяться до квадратних» Захист проектів |
|
|||||||
64 |
|
|
Контрольна робота № 5 «Квадратний тричлен. Квадратні рівняння. Рівняння, які зводяться до квадратних» |
|
|||||||
Тематична |
|||||||||||
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу (5 годин) |
|||||||||||
65 |
|
|
Раціональні вирази |
|
|||||||
66 |
|
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|||||||
67 |
|
|
Квадратні рівняння |
|
|||||||
68 |
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|||||||
69 |
|
|
Розв'язування сюжетних задач на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо |
|
|||||||
70 |
|
|
Узагальнення навчального матеріалу за курс 8-го класу |
|
|||||||
ЗОШИТ |
|||||||||||
Тематична |
|||||||||||
І Семестр |
|||||||||||