Опорний заклад «Карапчівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»
Погоджено Затверджую
заступник директора Директор закладу
з навчально-виховної роботи
«___» ______________2022р.
«___» ______________2022р.
Календарно-тематичне планування
з алгебри і початків аналізу
на 2022/2023 н.р.
11 клас
70 годин (2 години на тиждень)
Види контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні |
|
|
Тематичні |
|
|
Учитель: Тесліцька І. Г.
Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Математика (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл». Наказ МОН України № 1407 від 23 жовтня 2017 року.
Алгебра. 11 клас : підруч. для загальноосвіт. навчальн. закладів : академ. Рівень, проф. рівень / А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – Х. : Гімназія, 2012. – 431 с. : іл.
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 11 клас
(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 18 годин)
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Зміст навчального матеріалу |
Тема 1. ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ 16 годин |
|
Учень/учениця: розпізнає і будує графіки показникової і логарифмічної функцій; ілюструє властивості показникової і логарифмічної функцій за допомогою графіків; застосовує показникову та логарифмічну функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
Властивості та графіки показникової функції. Логарифми та їх властивості. Властивості та графік логарифмічної функції. Найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності. |
Тема 2. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ 10 годин |
|
Учень/учениця: знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; знаходить площі криволінійних трапецій. |
Первісна та її властивості. Визначений інтеграл, його геометричний зміст. Обчислення площ плоских фігур. |
Тема 3. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ 10 годин |
|
Учень/учениця: розуміє що таке перестановки, розміщення, комбінації (без повторень), класичне визначення поняття ймовірності, що таке генеральна сукупність та вибірка, означення середнього значення, моди та медіани вибірки обчислює відносну частоту події; кількість перестановок, розміщень, комбінацій; ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних. застосовує ймовірнісні характеристики навколишніх явищ для прийняття рішень |
Елементи комбінаторики. Перестановки, розміщення, комбінації (без повторень). Класичне визначення ймовірності випадкової події. Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку. |
Алгебра і початки аналізу, 11 клас
Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень, II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень.
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дата, 11А |
Дата, 11Б |
Примітки |
Тема 1.0. Повторення за 10 клас 4 год. (4 год резерву) |
||||
Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
||||
|
Повторення. Похідна. |
|
|
|
|
Повторення. Застосування похідної до дослідження функцій. |
|
|
|
|
Повторення. Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
|
|
|
|
Діагностична контрольна робота. |
|
|
|
Тема 1. Показникова та логарифмічна функції 28 год год. (11 год + 17 год резерву) |
||||
1.1 Показникова функція 11 год. |
||||
Учень/учениця: розпізнає і будує графіки показникової функції; ілюструє властивості показникової функції за допомогою графіків; застосовує показникову функцію до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші показникові рівняння і нерівності. |
||||
|
Властивості та графіки показникової функції. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
Найпростіші показникові рівняння. |
|
|
|
|
Розв’язування показникових рівнянь. |
|
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Самостійна робота. |
|
|
|
|
Найпростіші показникові нерівності. |
|
|
|
|
Розв’язування показникових нерівностей. |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація набутих знань, умінь та навичок. |
|
|
|
|
Контрольна робота: «Показникова функція». |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів. |
|
|
|
1.2. Логарифмічна функція 17 год. |
||||
Учень/учениця: розуміє: означення логарифма; обчислює: значення логарифма; називає: властивості логарифма; розпізнає і будує графіки логарифмічної функції; ілюструє властивості логарифмічної функції за допомогою графіків; розв’язує найпростіші логарифмічні рівняння і нерівності. вміє застосувати: логарифмічну функцію до опису реальних процесів; властивості логарифма під час спрощення виразів, що містять логарифми. |
||||
|
Логарифми та їхні властивості |
|
|
|
|
Спрощення логарифмічних виразів |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Властивості та графік логарифмічної функції |
|
|
|
|
Розв’язування вправ на побудову логарифмічних функцій |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Найпростіші логарифмічні рівняння |
|
|
|
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь |
|
|
|
|
Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота |
|
|
|
|
Найпростіші логарифмічні нерівності |
|
|
|
|
Розв’язування логарифмічних нерівностей |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація. |
|
|
|
|
Контрольна робота: «Логарифмічна функція». |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів. |
|
|
|
ІІ семестр. |
||||
Тема 2. Інтеграл та його застосування 11 год. (10 год + 1 год резерву) |
||||
Учень/учениця: знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови; обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей; знаходить площі криволінійних трапецій. |
||||
|
Поняття первісної |
|
|
|
|
Первісна та її властивості |
|
|
|
|
Правила знаходження первісних. Таблиця первісних |
|
|
|
|
Визначений інтеграл, його геометричний зміст |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених інтегралів |
|
|
|
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
|
|
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація |
|
|
|
|
Контрольна робота: «Інтеграл та його застосування» |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів, що моделюють реальні процеси за допомогою первісної та інтегралу |
|
|
|
Тема 4. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики 11 год. (10 год за програмою + 1 год резерву) |
||||
Учень/учениця: розуміє що таке перестановки, розміщення, комбінації (без повторень), класичне визначення поняття ймовірності, що таке генеральна сукупність та вибірка, означення середнього значення, моди та медіани вибірки обчислює відносну частоту події; кількість перестановок, розміщень, комбінацій; ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами; пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки; знаходить числові характеристики вибірки даних. застосовує ймовірнісні характеристики навколишніх явищ для прийняття рішень |
||||
|
Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. Перестановки, розміщення, комбінації (без повторень) |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Класичне визначення ймовірності випадкової події |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Вибіркові характеристики: розмах , вибірка, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку |
|
|
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація набутих знань, умінь та навичок |
|
|
|
|
Контрольна робота: «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики» |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задач, розв’язуванню яких сприяють елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
|
|
|
|
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач 16 год. (16 год резерву) |
|||
|
Цілі і дробові раціональні вирази |
|
|
|
|
Ірраціональні вирази |
|
|
|
|
Тригонометричні вирази |
|
|
|
|
Логарифмічні вирази |
|
|
|
|
Функції |
|
|
|
|
Основні властивості функцій |
|
|
|
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
|
Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень |
|
|
|
|
Рівняння та системи рівнянь |
|
|
|
|
Нерівності та системи нерівностей |
|
|
|
|
Текстові задачі |
|
|
|
|
Похідна та її застосування |
|
|
|
|
Похідна та її застосування |
|
|
|
|
Підсумкова конрольна робота |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|