Календарне планування з алгебри і початків аналізу 11 клас

Про матеріал
Даний матеріал допоможе швидко та якісно скласти календарне планування для 11 класу з алгебри і початків аналізу. До календарного планування додається програма з математики для 11 класу.
Перегляд файлу

 

Опорний заклад «Карапчівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів»

 

 

Погоджено       Затверджую

заступник директора      Директор закладу

з навчально-виховної роботи     

                                         «___» ______________2022р.

«___» ______________2022р.

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з алгебри і початків аналізу

на  2022/2023 н.р.

 

11 клас

 

70 годин (2 години на тиждень)

 

 

 

 

Види контролю

І семестр

ІІ семестр

Контрольні

 

 

Тематичні

 

 

 

Учитель: Тесліцька І. Г.

 

 

Календарно-тематичне планування складено за навчальною програмою «Математика (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл». Наказ МОН України № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

 

Алгебра. 11 клас : підруч. для загальноосвіт. навчальн. закладів : академ. Рівень, проф. рівень /  А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір. – Х. : Гімназія, 2012. – 431 с. : іл.

 

АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 11 клас

(54 год. I семестр — 16 год, 1 год на тиждень,

II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 18 годин)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зміст навчального матеріалу

Тема 1. ПОКАЗНИКОВА ТА ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЇ 16 годин

Учень/учениця:

розпізнає і будує графіки показникової і логарифмічної функцій;

 ілюструє властивості показникової і логарифмічної функцій за допомогою графіків;

застосовує показникову та логарифмічну функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності.

Властивості та графіки показникової функції.

Логарифми та їх властивості. Властивості та графік логарифмічної функції.

Найпростіші показникові та логарифмічні рівняння і нерівності.

Тема 2. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ 10 годин

Учень/учениця:

знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови;

обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

знаходить площі криволінійних трапецій.

Первісна та її властивості.

Визначений інтеграл, його геометричний зміст.

Обчислення площ плоских фігур.

Тема 3. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ І МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ 10 годин

Учень/учениця:

розуміє що таке перестановки, розміщення, комбінації (без повторень), класичне визначення поняття ймовірності, що таке генеральна сукупність та вибірка, означення середнього значення, моди та медіани вибірки

обчислює відносну частоту події; кількість перестановок, розміщень, комбінацій; ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами;

пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;

знаходить числові характеристики вибірки даних.

застосовує ймовірнісні характеристики навколишніх явищ для прийняття рішень

Елементи комбінаторики. Перестановки, розміщення, комбінації (без повторень).

Класичне визначення ймовірності випадкової події.

Вибіркові характеристики: розмах вибірки, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алгебра і початки аналізу, 11 клас

Усього 70 навчальних годин; I семестр – 32 години, 2 год на тиждень,                             II семестр – 38 годин, 2 год на тиждень.

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата, 11А

Дата, 11Б

Примітки

Тема 1.0. Повторення за 10 клас 4 год. (4 год резерву)

Учень/учениця:

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;

диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;

застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;

знаходить найбільше і найменше значення функції;

розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.

  1.               

Повторення. Похідна.

 

 

 

  1.  

Повторення. Застосування похідної до дослідження функцій.

 

 

 

  1.  

Повторення. Найбільше і найменше значення функції на проміжку.

 

 

 

  1.  

Діагностична контрольна робота.

 

 

 

Тема 1. Показникова та логарифмічна функції 28 год год. (11 год + 17 год резерву)

1.1 Показникова функція  11 год.

Учень/учениця:

розпізнає і будує графіки показникової функції;

ілюструє властивості показникової функції за допомогою графіків;

застосовує показникову функцію до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші показникові рівняння і нерівності.

  1.  

Властивості та графіки показникової функції.

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ.

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ.

 

 

 

  1.  

Найпростіші показникові рівняння.

 

 

 

  1.  

Розв’язування показникових рівнянь.

 

 

 

  1.  

Розв’язування  рівнянь. Самостійна робота.

 

 

 

  1.  

Найпростіші показникові нерівності.

 

 

 

  1.  

Розв’язування  показникових нерівностей.

 

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація набутих знань, умінь та навичок.

 

 

 

  1.  

Контрольна робота: «Показникова функція».

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів.

 

 

 

1.2. Логарифмічна функція 17 год.

Учень/учениця:

розуміє: означення логарифма;

обчислює: значення логарифма;

називає: властивості логарифма;

розпізнає і будує графіки логарифмічної функції;

ілюструє властивості логарифмічної функції за допомогою графіків;

розв’язує найпростіші логарифмічні рівняння і нерівності.

вміє застосувати: логарифмічну функцію до опису реальних процесів; властивості логарифма під час спрощення виразів, що містять логарифми.

  1.  

Логарифми та їхні властивості

 

 

 

  1.  

Спрощення логарифмічних виразів

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Властивості та графік логарифмічної функції

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ на побудову логарифмічних функцій

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Найпростіші логарифмічні рівняння

 

 

 

  1.  

Розв’язування логарифмічних рівнянь

 

 

 

  1.  

Розв’язування логарифмічних рівнянь

 

 

 

  1.  

Розв’язування логарифмічних рівнянь. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Найпростіші логарифмічні нерівності

 

 

 

  1.  

Розв’язування логарифмічних нерівностей

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ

 

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація.

 

 

 

  1.  

Контрольна робота: «Логарифмічна функція».

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів.

 

 

 

ІІ семестр.

Тема 2. Інтеграл та його застосування 11 год. (10 год + 1 год резерву)

Учень/учениця:

знаходить первісні за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

виділяє первісну, що задовольняє задані початкові умови;

обчислює інтеграл за допомогою таблиці первісних та їх властивостей;

знаходить площі криволінійних трапецій.

  1.  

Поняття первісної

 

 

 

  1.  

Первісна та її властивості

 

 

 

  1.  

Правила знаходження первісних. Таблиця первісних

 

 

 

  1.  

Визначений інтеграл, його геометричний зміст

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Обчислення визначених інтегралів. Основні властивості визначених інтегралів

 

 

 

  1.  

Обчислення площ плоских фігур

 

 

 

  1.  

Обчислення площ плоских фігур

 

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація

 

 

 

  1.  

Контрольна робота: «Інтеграл та його застосування»

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів, що моделюють реальні процеси за допомогою первісної та інтегралу

 

 

 

Тема 4. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики

11 год. (10 год  за програмою + 1 год резерву)

Учень/учениця:

розуміє що таке перестановки, розміщення, комбінації (без повторень), класичне визначення поняття ймовірності, що таке генеральна сукупність та вибірка, означення середнього значення, моди та медіани вибірки

обчислює відносну частоту події; кількість перестановок, розміщень, комбінацій; ймовірність події, користуючись її означенням і комбінаторними схемами;

пояснює зміст середніх показників та характеристик вибірки;

знаходить числові характеристики вибірки даних.

застосовує ймовірнісні характеристики навколишніх явищ для прийняття рішень

  1.  

Елементи комбінаторики. Комбінаторні правила суми та добутку. Перестановки, розміщення, комбінації (без повторень)

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Класичне визначення ймовірності випадкової події

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ

 

 

 

  1.  

Вибіркові характеристики: розмах , вибірка, мода, медіана, середнє значення. Графічне подання інформації про вибірку

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ. Самостійна робота

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ

 

 

 

  1.  

Узагальнення та систематизація набутих знань, умінь та навичок

 

 

 

  1.  

Контрольна робота: «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики»

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи. Представлення навчальних проєктів – задач, розв’язуванню яких сприяють елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики

 

 

 

 

Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу, розв’язування задач 16 год. (16 год резерву)

  1.  

Цілі і дробові раціональні вирази

 

 

 

  1.  

Ірраціональні вирази

 

 

 

  1.  

Тригонометричні вирази

 

 

 

  1.  

Логарифмічні вирази

 

 

 

  1.  

Функції

 

 

 

  1.  

Основні властивості функцій

 

 

 

  1.  

Розв’язування  вправ

 

 

 

  1.  

Побудова графіків функцій за допомогою геометричних перетворень

 

 

 

  1.  

Рівняння та системи рівнянь

 

 

 

  1.  

Нерівності та системи нерівностей

 

 

 

  1.  

Текстові задачі

 

 

 

  1.  

Похідна та її застосування

 

 

 

  1.  

Похідна та її застосування

 

 

 

  1.  

Підсумкова конрольна робота

 

 

 

  1.  

Аналіз контрольної роботи.

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 11 клас, Інші матеріали
Додано
3 квітня 2023
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку