Завдання у формі ЗНО.

Про матеріал
Матеріал може бути корисним при повторенні навчального матеріалу та при підготовці учнів до ЗНО(НМТ)
Перегляд файлу

Повторення.Вирази.

  1.       Обчисли. https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b1%7d%7b3%7d5+4

А

Б

В

Г

Д

https://latex.codecogs.com/gif.latex?4\frac%7b1%7d%7b15%7d

3

https://latex.codecogs.com/gif.latex?5\frac%7b2%7d%7b3%7d

19

27

                                                                                                                                              2. Обчисліть https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b1%7d%7b3%7d5,8+https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b1%7d%7b3%7d8,3.

А

Б

В

Г

Д

3,7

4,07

4,7

4,9

47

                                                                                                                                                                                                                                               3. Обчисліть https://latex.codecogs.com/gif.latex?3\frac%7b5%7d%7b12%7d+\frac%7b7%7d%7b8%7d.

А

Б

В

Г

Д

https://latex.codecogs.com/gif.latex?3\frac%7b12%7d%7b20%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b17%7d%7b8%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b22%7d%7b20%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?3\frac%7b7%7d%7b24%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?4\frac%7b7%7d%7b24%7d

                                                                                                                                      4. Обчисли (0,3)2104=

А

Б

В

Г

Д

600

900

6000

9000

36

                                                                                                                                               5. Якщо 2а=3, то 4а+1=

А

Б

В

Г

Д

12

13

18

36

64

6. Яке з наведених чисел є раціональним числом?

А

Б

В

Г

Д

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b3%7d%7b9%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b10%7d

π

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b3,6%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b0,64%7d

  1. Запишіть число https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b8%7d%7b3%7d у вигляді десяткового дробу, округливши його до десятих.

А

Б

В

Г

Д

2,6

2,66

2,67

2,7

8,3

                                                                                                                                     8. Обчислити https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b(-2)%5e2%7d+\sqrt%5b3%5d%7b(-3)%5e3%7d=

А

Б

В

Г

Д

-23

-5

-1

1

5

                                                                                                                                9. Увідповідніть вираз (1–3) із його значенням (А – Д), якщо х = https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b5%7d-1.

Вираз

Значення виразу

1. |x-https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b5%7d|
2.(https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b5%7d+1)x
3. x2+2x+1

А -1
Б 1
В 4
Г 5
Д 6

 

  1. Установіть відповідність між виразом (1–3) і твердженням про його значення (А – Д), яке є правильним, якщо a = https://latex.codecogs.com/gif.latex?-2\frac%7b1%7d%7b3%7d.

Вираз

Тотожно рівний вираз

1. a2
2. a+|a|
3. log55a

А більше від 5
Б належить проміжку (0;1)
В є від’ємним числом
Г належить проміжку [1;5)
Д дорівнює 0

  1. Установіть відповідність між виразом (1–3) і проміжком (А – Д), якому належить значення цього виразу, якщо a = 4,5.

Вираз

Тотожно рівний вираз

1. a – 2,7
2. https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b3,5-a%7d
3. log5a

А(–2; 0)
Б(0; 1)
В(1; 2)
Г(2; 3)
Д(3; 5)

                                                                                                                                                             12. Установіть відповідність між виразом (1-3) та тотожно рівним йому виразом (А-Д), якщо а — довільне від’ємне число.

Вираз

Тотожно рівний вираз

1. а0
2. |a|+a
3. alog22a

А 0
Б 
В а2
Г 1
Д -2а

  1.             Установіть відповідність між виразом (1-4) та твердженням про його значення (А-Д) при а=15.

Запитання

Відповідь на запитання

1. https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b7%7d%7b3%7da
2. 2a-1
3. a2+12a+36
4. a2- 132

А менше за 20
Б є простим числом
В є парним
Г ділиться націло на 3
Д ділиться націло на 5

14. На координатній осі х вибрано точку з координатою а так, як зображено на рисунку. Установіть відповідність між виразом (1-3) та точкою на осі х (А-Д), координата якої дорівнює значенню цього виразу.

https://4.bp.blogspot.com/-PiWKdpDr9ps/Xu3j26lsuWI/AAAAAAAAD10/Jd6EUkUixH0adYmCEdeZtvKsDmI52bPDwCLcBGAsYHQ/s320/%25D0%2591%25D0%25B5%25D0%25B7%25D1%258B%25D0%25BC%25D1%258F%25D0%25BD%25D0%25BD%25D1%258B%25D0%25B9.png

Вираз

Точка на осі х

1. -2а
2. 3a
3. |a-1|

А M
Б L
В P
Г K
Д N

 

 

15.Установіть відповідність між числовим виразом (1-4) та його значенням (А-Д).

Запитання

Відповідь на запитання

1. є правильним
2. належить проміжку (1;1,5)
3. дорівнює значенню виразу 7log71,6
4. є сумою чисел https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b\frac%7b1%7d%7b8%7d%7d та https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b\frac%7b25%7d%7b9%7d%7d

А https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b13%7d%7b6%7d
Б https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b3%7d%7b5%7d
В https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b13%7d%7b5%7d
Г https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b8%7d%7b5%7d
Д https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b6%7d%7b5%7d

16.Установіть відповідність між числовим виразом (1-4) та його значенням (А-Д).

Запитання

Відповідь на запитання

1. https://latex.codecogs.com/gif.latex?16%5e%7b\frac%7b1%7d%7b2%7d%7d
2. https://latex.codecogs.com/gif.latex?(\frac%7b1%7d%7b4%7d)%5e%7b-2%7d
3. (23)2
4. 23,521,5

А 4
Б 8
В 16
Г 32
Д 64

 

17.Установіть відповідність між числом (1-4) та множиною, до якої воно належить (А-Д).

Запитання

Відповідь на запитання

1. -8
2. 23
3. https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b16%7d
4. 1,7

А множина парних натуральних чисел
Б множина цілих чисел, що не є натуральними числами
В множина раціональних чисел, що не є цілими числами
Г множина ірраціональних чисел
Д множина простих чисел

 

18.Установіть відповідність між виразом (1-4) та проміжком (А-Д), якому належить значення цього виразу, якщо а=2,4.

Запитання

Відповідь на запитання

1. а+4
2. 4-а
3. 2а-2
4. https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b12%7d%7ba%7d

А (0;2)
Б (2;4)
В (4;6)
Г (6;8)
Д (8;12)

 

19.Установіть відповідність між числовими виразами (1-4) та їхніми значеннями (А-Д).

Запитання

Відповідь на запитання

1. 20032-19972
2. 1862-186132+662
3. 982+98104+522
4. 473-47251+172141-173

А 64000
Б 27000
В 24000
Г 22500
Д 14400

 

20.До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

Запитання

Відповідь на запитання

1. Сума чисел 32 і 18
2. Добуток чисел 32 і 18
3. Частка чисел 32 і 18
4. Різниця чисел 32 і 18

А є квадратом натурального числа
Б є числом, що ділиться націло на 10
В є найменшим спільним кратним чисел 32 і 18
Г є раціональним числом, яке не є цілим
Д є дільником числа 84

 

21.До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження, якщо а=-3.

Запитання

Відповідь на запитання

1. Значення виразу аo
2. Значення виразу а2
3. Значення виразу https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b|a|%7d%7ba%7d
4. Значення виразу https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7ba%7d

А більше за 1
Б дорівнює 1
В дорівнює 0
Г дорівнює -1
Д менше за -1

 

22.Протягом тижня два кур’єри разом доставили 210 пакетів. Кількості пакетів, доставлених першим і другим кур’єрами за цей період, відносяться як 3:7. Скільки пакетів доставив другий кур’єр?

          23.У шкільній їдальні за кожен стіл можна посадити щонайбільше 6 учнів. Яка найменша кількість столів має бути в цій їдальні, щоб розсадити в ній 194 учні?

А

Б

В

Г

Д

30

31

32

33

34

24.Скільки всього цілих чисел містить інтервал (https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b8%7d;\sqrt%7b81%7d)?

А

Б

В

Г

Д

8

7

6

5

4

                                                                                                                                   25. Відстань між Києвом та Стокгольмом дорівнює 1265 км. Округліть її до сотень кілометрів.

А

Б

В

Г

Д

1000 км

1200 км

1260 км

1270 км

1300 км

           26.Обчисли (https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b1%7d%7b3%7d)-2=

А

Б

В

Г

Д

-9

-https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b1%7d%7b9%7d

-https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b1%7d%7b6%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b1%7d%7b9%7d

9

27.Розташуйте в порядку зростання числа https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b18%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b6%7d%7b17%7d.

А

Б

В

Г

Д

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b18%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b6%7d%7b17%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b18%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b6%7d%7b17%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b6%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b18%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b18%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b6%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b17%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b6%7d%7b17%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b5%7d%7b18%7d

28.Визначте кількість усіх дробів із знаменником 28, які більші за https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b4%7d%7b7%7d, але менші від https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b3%7d%7b4%7d.

А

Б

В

Г

Д

шість

чотири

три

два

один

         29. Укажіть правильну подвійну нерівність, якщо а=0,5-1, b=0,2, c=log0,25.

А

Б

В

Г

Д

c<b<a

b<c<a

a<c<b

c<a<b

b<a<c

                                                                                                                              30.Запишіть числа https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b2%7d,1,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b5%5d%7b3%7d в порядку зростання.

А

Б

В

Г

Д

1,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b2%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b5%5d%7b3%7d

1,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b5%5d%7b3%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b2%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b2%7d,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b5%5d%7b3%7d,1

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b5%5d%7b3%7d,1,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b2%7d

https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b2%7d,1,https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b5%5d%7b3%7d

                                                                                                                                   31.Укажіть правильну нерівність, якщо a=https://latex.codecogs.com/gif.latex?5\sqrt%7b2%7d,b=7,c=https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%7b51%7d.

А

Б

В

Г

Д

b<a<c

a<b<c

c<a<b

a<c<b

b<c<a

                                                                                                                                                        32. Якому проміжку належить число https://latex.codecogs.com/gif.latex?\sqrt%5b3%5d%7b18%7d?

А

Б

В

Г

Д

[0;1)

[1;2)

[2;3)

[3;4)

[4;+∞)

33.Якому проміжку належить значення виразу https://latex.codecogs.com/gif.latex?\frac%7b-1+\sqrt%7b27%7d%7d%7b2%7d?

А

Б

В

Г

Д

(-∞;0)

[0;1)

[1;2)

[2;3)

[3;+∞)

                                                                                                                                          34. Знайдіть натуральне, одноцифрове число N, якщо відомо, що сума 510+N ділиться на 9 без остачі.

А

Б

В

Г

Д

1

3

5

6

9

                                                                                                                                                    35. Остача від ділення натурального числа к на 5 дорівнює 2. Укажіть остачу від ділення на 5 числа к+21.

А

Б

В

Г

Д

0

1

2

3

4

                                                                                                                                                                 36. У саду в окремі ящики зібрали груші та яблука. Кількість ящиків з яблуками відноситься до кількості ящиків з грушами як 7:3. Серед наведених чисел укажіть число, яке може виражати загальну кількість ящиків з яблуками та грушами, зібраними в саду.

А

Б

В

Г

Д

37

73

75

80

84

                                                                                                             

37. Для оформлення зали до свята закуплено повітряні кульки лише двох кольорів у відношенні 4:5. Якому з наведених чисел може дорівнювати загальна кількість повітряних кульок, закуплених для оформлення зали?

А

Б

В

Г

Д

100

115

117

120

145

                                                                                                                                         38. Учитель роздав учням певного класу 72 зошити. Кожен учень отримав однакову кількість зошитів. Якому з поданих нижче чисел може дорівнювати кількість учнів у цьому класі?

А

Б

В

Г

Д

7

9

10

11

14

39. Цукерки, що лежать у коробці, можна порівну поділити між двома або трьома дітьми, але не можна поділити порівну між чотирма дітьми. Якому з наведених значень може дорівнювати кількість цукерок у цій коробці?

А

Б

В

Г

Д

36

40

42

48

50

40.У магазині придбали 6 однакових зошитів і кілька ручок по 3 грн за кожну з них. Яке з наведених чисел може виражати загальну вартість покупки (у грн)?

А

Б

В

Г

Д

29

26

25

24

23

41. У буфеті друзі купили кілька однакових тістечок вартістю 10 грн кожне і 5 однакових булочок вартістю х грн кожна. Яке з чисел може виражати загальну вартість цієї покупки (у грн), якщо х – ціле число?

А

Б

В

Г

Д

31

32

33

34

35

 

docx
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
Розділ 5. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ ПРО РІВНЯННЯ, НЕРІВНОСТІ ТА ЇХ СИСТЕМИ
Додано
13 квітня 2023
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку