Повторення.Вирази.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
3 |
|
19 |
27 |
2. Обчисліть ⋅5,8+⋅8,3.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
3,7 |
4,07 |
4,7 |
4,9 |
47 |
3. Обчисліть .
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
|
|
|
4. Обчисли (0,3)2⋅104=
А |
Б |
В |
Г |
Д |
600 |
900 |
6000 |
9000 |
36 |
5. Якщо 2а=3, то 4а+1=
А |
Б |
В |
Г |
Д |
12 |
13 |
18 |
36 |
64 |
6. Яке з наведених чисел є раціональним числом?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
|
|
π |
|
|
А |
Б |
В |
Г |
Д |
2,6 |
2,66 |
2,67 |
2,7 |
8,3 |
8. Обчислити =
А |
Б |
В |
Г |
Д |
-23 |
-5 |
-1 |
1 |
5 |
9. Увідповідніть вираз (1–3) із його значенням (А – Д), якщо х = -1.
Вираз |
Значення виразу |
1. |x-| |
А -1 |
Вираз |
Тотожно рівний вираз |
1. a2 |
А більше від 5 |
Вираз |
Тотожно рівний вираз |
1. a – 2,7 |
А(–2; 0) |
12. Установіть відповідність між виразом (1-3) та тотожно рівним йому виразом (А-Д), якщо а — довільне від’ємне число.
Вираз |
Тотожно рівний вираз |
1. а0 |
А 0 |
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. |
А менше за 20 |
14. На координатній осі х вибрано точку з координатою а так, як зображено на рисунку. Установіть відповідність між виразом (1-3) та точкою на осі х (А-Д), координата якої дорівнює значенню цього виразу.
Вираз |
Точка на осі х |
1. -2а |
А M |
15.Установіть відповідність між числовим виразом (1-4) та його значенням (А-Д).
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. є правильним |
А |
16.Установіть відповідність між числовим виразом (1-4) та його значенням (А-Д).
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. |
А 4 |
17.Установіть відповідність між числом (1-4) та множиною, до якої воно належить (А-Д).
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. -8 |
А множина парних натуральних чисел |
18.Установіть відповідність між виразом (1-4) та проміжком (А-Д), якому належить значення цього виразу, якщо а=2,4.
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. а+4 |
А (0;2) |
19.Установіть відповідність між числовими виразами (1-4) та їхніми значеннями (А-Д).
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. 20032-19972 |
А 64000 |
20.До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. Сума чисел 32 і 18 |
А є квадратом натурального числа |
21.До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження, якщо а=-3.
Запитання |
Відповідь на запитання |
1. Значення виразу аo |
А більше за 1 |
22.Протягом тижня два кур’єри разом доставили 210 пакетів. Кількості пакетів, доставлених першим і другим кур’єрами за цей період, відносяться як 3:7. Скільки пакетів доставив другий кур’єр?
23.У шкільній їдальні за кожен стіл можна посадити щонайбільше 6 учнів. Яка найменша кількість столів має бути в цій їдальні, щоб розсадити в ній 194 учні?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
24.Скільки всього цілих чисел містить інтервал ()?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
8 |
7 |
6 |
5 |
4 |
25. Відстань між Києвом та Стокгольмом дорівнює 1265 км. Округліть її до сотень кілометрів.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1000 км |
1200 км |
1260 км |
1270 км |
1300 км |
26.Обчисли ()-2=
А |
Б |
В |
Г |
Д |
-9 |
- |
- |
|
9 |
27.Розташуйте в порядку зростання числа ,,.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
,, |
,, |
,, |
,, |
,, |
28.Визначте кількість усіх дробів із знаменником 28, які більші за , але менші від .
А |
Б |
В |
Г |
Д |
шість |
чотири |
три |
два |
один |
29. Укажіть правильну подвійну нерівність, якщо а=0,5-1, b=0,2, c=log0,25.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
c<b<a |
b<c<a |
a<c<b |
c<a<b |
b<a<c |
30.Запишіть числа ,1, в порядку зростання.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1,, |
1,, |
,,1 |
,1, |
,1, |
31.Укажіть правильну нерівність, якщо a=,b=7,c=.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
b<a<c |
a<b<c |
c<a<b |
a<c<b |
b<c<a |
32. Якому проміжку належить число ?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
[0;1) |
[1;2) |
[2;3) |
[3;4) |
[4;+∞) |
33.Якому проміжку належить значення виразу ?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-∞;0) |
[0;1) |
[1;2) |
[2;3) |
[3;+∞) |
34. Знайдіть натуральне, одноцифрове число N, якщо відомо, що сума 510+N ділиться на 9 без остачі.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
1 |
3 |
5 |
6 |
9 |
35. Остача від ділення натурального числа к на 5 дорівнює 2. Укажіть остачу від ділення на 5 числа к+21.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
36. У саду в окремі ящики зібрали груші та яблука. Кількість ящиків з яблуками відноситься до кількості ящиків з грушами як 7:3. Серед наведених чисел укажіть число, яке може виражати загальну кількість ящиків з яблуками та грушами, зібраними в саду.
А |
Б |
В |
Г |
Д |
37 |
73 |
75 |
80 |
84 |
37. Для оформлення зали до свята закуплено повітряні кульки лише двох кольорів у відношенні 4:5. Якому з наведених чисел може дорівнювати загальна кількість повітряних кульок, закуплених для оформлення зали?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
100 |
115 |
117 |
120 |
145 |
38. Учитель роздав учням певного класу 72 зошити. Кожен учень отримав однакову кількість зошитів. Якому з поданих нижче чисел може дорівнювати кількість учнів у цьому класі?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
7 |
9 |
10 |
11 |
14 |
39. Цукерки, що лежать у коробці, можна порівну поділити між двома або трьома дітьми, але не можна поділити порівну між чотирма дітьми. Якому з наведених значень може дорівнювати кількість цукерок у цій коробці?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
36 |
40 |
42 |
48 |
50 |
40.У магазині придбали 6 однакових зошитів і кілька ручок по 3 грн за кожну з них. Яке з наведених чисел може виражати загальну вартість покупки (у грн)?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
29 |
26 |
25 |
24 |
23 |
41. У буфеті друзі купили кілька однакових тістечок вартістю 10 грн кожне і 5 однакових булочок вартістю х грн кожна. Яке з чисел може виражати загальну вартість цієї покупки (у грн), якщо х – ціле число?
А |
Б |
В |
Г |
Д |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |