Календарне планування
з алгебри і початків аналізу у 11 класі (рівень стандарту)
(4 години на тиждень, І семестр – 32 годин, ІІ семестр – 38 годин, усього – 70 годин)
Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту”
Підручник: Бевз Г. П., Бевз В. Г. Математика 11 : — К. : Генеза, 2011. — 320 с.
Календарне планування
з алгебри і початків аналізу у 11 класі (рівень стандарту)
(4 години на тиждень, І семестр – 32 годин, ІІ семестр – 38 годин, усього – 70 годин)
Складено за програмою ”НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ
для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту”
Підручник: Бевз Г. П., Бевз В. Г. Математика 11 : — К. : Генеза, 2011. — 320 с.
|
Повторення навчального матеріалу за курс 10 класу |
|
|
|
|
Повторення відомостей про функції |
|
|
|
І. Показникова і логарифмічна функції |
||||
|
Степінь з довільним дійсним показником. Показникова функція |
|
|
|
|
Показникова функція, її властивість та графік |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Показникові рівняння |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Показникові нерівності |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Логарифм і його властивості |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Логарифмічні рівняння |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Логарифмічні нерівності |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Контрольна робота №1 |
|
|
|
ІІ. Похідна та її застосування |
||||
|
Аналіз контрольної роботи . Уявлення про границю функції в точці та про неперервність функції в точці |
|
|
|
|
Приріст функції. Задачі, які приводять до поняття похідної |
|
|
|
|
Поняття похідної |
|
|
|
|
Правила обчислення похідних |
|
|
|
|
Таблиця похідних |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Похідна складеної функції |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Ознаки зростання і спадання функції |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Точки екстремуму функції |
|
|
|
|
Розв’язання вправ. Побудова графіків функцій |
|
|
|
|
Найбільше і найменше значення функції на відрізку |
|
|
|
|
Розв’язання вправ. Самостійна робота |
|
|
|
|
Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу за перший семестр |
|
|
|
III. Інтеграл та його застосування |
||||
|
Первісна |
|
|
|
|
Основні властивості первісної. Таблиця первісних |
|
|
|
|
Правила знаходження первісної |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Знаходження первісних, що задовольняють заданій початковій умови |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Визначений інтеграл |
|
|
|
|
Властивості визначених інтегралів |
|
|
|
|
Розв’язання вправ на обчислення інтегралів |
|
|
|
|
Розв’язання вправ на обчислення інтегралів |
|
|
|
|
Площа криволінійної трапеції. |
|
|
|
|
Обчислення площ криволінійних трапецій |
|
|
|
|
Обчислення площ плоских фігур |
|
|
|
|
Застосування інтеграла до розв’язування прикладних задач |
|
|
|
|
Розв’язання задач |
|
|
|
|
Контрольна робота №3 |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
IV. Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
||||
|
Комбінаторні правила суми та добутку |
|
|
|
|
Перестановки, розміщення, комбінації |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Випадкова подія та випадковий дослід |
|
|
|
|
Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
|
|
Класичне означення ймовірності |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Статистичний аналіз даних |
|
|
|
|
Графічне подання інформації про вибірку |
|
|
|
|
Розв’язання вправ |
|
|
|
|
Контрольна робота №4 |
|
|
|
V. Повторення курсу алгебри і початків аналізу |
||||
|
Дійсні числа та обчислення. Відсоткові розрахунки |
|
|
|
|
Функції, їх властивості і графіки |
|
|
|
|
Означення та властивості тригоном. функцій |
|
|
|
|
Способи розв’язання тригонометричних рівнянь |
|
|
|
|
Показникова та логарифмічна функції |
|
|
|
|
Похідна функція, та ії застосування |
|
|
|
|
Інтеграл і його застосування |
|
|
|
|
Основні поняття комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики |
|
|
|
|
Контрольна робота №5 |
|
|
|
|
Узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри і початків аналізу |
|
|
|