календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 7 класу на другий семестр 2018 року зі змістовими лініями і очікуваними результатами по підручнику Оксани Карп'юк
ІІ семестр
№ Уро ку |
Дата |
Тема
|
Очікуваний результат (учень повинен вміти і знати) |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||||||||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Грома- дянська відповіда-льність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||||||
UNIT 3 A Sound Mind in a Sound Body Тема. Sports from A to Z. (Спорт від А до Я) / |
|||||||||||||||||||||||
33 |
|
Види спорту. |
Називати різні види спорту; давати коротку характеристику видам спорту |
|
|
|
|
Kinds of sport |
Play, go, do with sports |
Впр.3-с.93 |
|
||||||||||||
34. |
|
Олімпійські ігри. |
Надавати історичну довідку; розповідати про спортивні змагання |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеж можливос-тями |
|
|
mascot, flame, paraolympics, event, modern, to represent, motto, character, torch, ceremony |
|
Впр. 6, с. 97 |
|
||||||||||||
35. |
|
Ти любиш спорт, чи не так? |
Вживати розділові запитання |
|
|
Переконує в необхідн дотрим. особистої гігієни, займаючись спортом. |
|
|
Tag-questions |
Впр. 4, с. 99 |
|
||||||||||||
36. |
|
Спортивний гурток. |
Розповідати про шкільний спорт. гурток. |
|
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спорт. занять і змагань. |
|
сhimp, water polo, competition, freestyle, score, a draw, fabulous, membership, junior, training |
|
Впр. 7, с. 104 |
|
||||||||||||
37 |
|
Мій улюблений спортсмен |
Вміти охарактеризувати свого улюбленого спорсмена. |
|
Наводить приклади впливу відомих спорт-в на популяризацію спорту |
|
|
take part in, go for, practice, surf the net, event, try out, member, dream, handy, be keen on, join in, hang around |
|
Написати про улюбл. спортсмена. |
|
||||||||||||
38 |
|
Чому ми любимо спорт? Написання електронних листів |
Розповідати про улюблений вид спорту улюблених спортсменів |
|
Визначає власні спортивні уподобання та потреби. |
|
|
повторити ЛО теми |
|
Впр. 2, с. 107 |
|
||||||||||||
39 |
|
Підсумковий урок з теми «Спорт від А до Я». |
Повт.вивч |
|
|||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||
Тема. Doctor! Doctor! (Лікарю! Лікарю!) |
|||||||||||||||||||||||
40 |
|
Хвороби |
Називати хвороби та вказувати їх симптоми |
|
|
|
|
tummy ache, headache, earache medicine, toothache |
|
Впр. 4, с. 110 |
|
||||||||||||
41 |
|
Медичний огляд. |
Описувати своє самопочуття, висловлювати свої враження від медичного огляду. |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
health service, accident, disease, dentist office, pill, surgeon, symptom, treatment, to make an appointment |
|
Впр. 5, с. 114 |
|
||||||||||||
42. |
|
Я погано почуваюся |
Вказувати на симптоми хвороби, давати поради |
дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
get worse, terrible cough, nurse, to take medicine \pills, to see a doctor, to examine |
Past Perfect Tense |
Впр.7-с.119 |
|
|||||||||||||
43. |
|
Я простудився. |
Будувати діалоги за темою |
|
|
|
|
Скласти діалог |
|
||||||||||||||
44. |
|
Візит до лікаря. Як надати першу допомогу? |
Описувати своє самопочуття. |
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час хвороби |
|
patient, keep to a diet, pain, to suffer, to catch cold, to have operation, hospital, aid, |
|
Впр. 8, с. 123 |
|
||||||||||||
45. |
|
Розповідь про хворобу |
Описувати своє самопочуття. |
|
|
|
ambulance, blood, to bleed, X-ray, injection |
|
Впр. 3, с. 126 |
|
|||||||||||||
46 |
|
Твоє здоров’я - у твоїх руках! |
Давати поради, вказувати на симптоми захворювання |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
|
|
Впр.9, с.130 |
|
||||||||||||
47 |
|
Урок домашнього читання |
Обговорювати прочита-ний текст |
|
|
|
|
a сoach, training, excellent, impossible, to punish, to receive, to train, to end in a draw, to give trouble |
|
Впр.4-с.133-переказувати текст |
|
||||||||||||
48 |
|
Підсумковий урок з теми «Лікарю! Лікарю!». Контрольна робота |
Повт.вивч |
|
|||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||
Unit 4. Leisure Time Тема. Entertain Yourself! Кіно і театр |
|||||||||||||||||||||||
49. |
|
Жанри фільмів |
Називати жанри фільмів, розповідати про свої смаки |
|
|
|
|
Comedy, thriller, science fiction film, cartoon, horror film, action film, leisure, entertainment, to entertain, to have leisure |
|
Впр. 7, с. 139 |
|
||||||||||||
50. |
|
Мої улюблені фільми. |
Висловлювати свої враження, розповідати про свої вподобання; називати улюблені фільми |
|
пояснює правила поведінки у закладах культури.
|
|
|
plot, title, catchy, spectacular, convincing, fascinating, confusing, opinion, point of view |
Sugges-ting/inviting |
Впр. 6, с. 142 |
|
||||||||||||
51. |
|
Популярні фільми |
Вміти надавати інформацію про різні види кінофільмів |
|
|
|
|
Who, which, where |
Впр. 4, с. 145 |
|
|||||||||||||
52. |
|
Глобус – всесвітньо відомий театр |
Описувати театр; надавати інформацію про виставу та акторів |
|
|
|
An action, an audience, a cast, a performance, a play, a scenery, a stage, to act, to perform, to stage |
Reflexive pronouns |
Впр. 7, с. 151 |
|
|||||||||||||
53. |
|
Кіно чи театр? |
Висловлювати свої враження, розповідати сюжет вистави чи фільмів |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|
|
Написати про улюбл фільм чи виставу |
|
||||||||||||
54. |
|
Узагальнення знань з теми. |
Описувати улюблені фільми чи вистави. |
|
|
|
|
повторити ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу |
Повт.вивч |
|||||||||||||
55 |
|
Підсумковий урок з теми «Кіно і театр». Контрольна робота |
Повт.вивч |
|
|||||||||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||
Тема. Places of interest (Великобританія та Україна) |
|||||||||||||||||||||||
56
|
|
Вирушаємо в подорож |
Надавати інформацію про подорож та речі, які необхідні туристу |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
guide book, typical, to go on a tour, to get lost, guided tour |
|
Впр. 1, с. 153 |
|
||||||||||||
57. |
|
Визначні місця Лондона |
Надавати коротку довідку про популярні місця Лондона |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
landmark, architect, skyscraper, to collapse, to destroy, to save, huge, medieval, |
Вживання артикля з власними назвами |
Вивчити про визначні місця Лондона |
|
||||||||||||
58. |
|
Визначні місця Києва |
Розповідати про визначні місця Києва, давати коротку історичну довідку |
|
повідомляє я про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|
|
to found , worth, named after, dignity, attraction, to cover the territory |
|
Впр.1-c. 161 |
|
||||||||||||
59. |
|
Подорож по Австралії |
Вміти розповідати про подорож до Австралії |
|
|
|
|
|
|
Впр. 2, с. 163 |
|
||||||||||||
60. |
|
Ласкаво просимо до Лондона |
Надавати коротку довідку про популярні місця Лондона Описувати минулі дії |
|
повідомляє про основні пам’ятки історії та культури Лондона |
|
|
An observation, to afford, to observe, fashionable, impressive, magnificent |
Review of Past Tenses |
Ex. 3, p. 167 |
|
||||||||||||
61. |
|
Найвідоміші мости світу. |
Надавати інформацію про найвідоміші мости світу |
|
|
|
|
Tower Bridge Paton Bridge Brooklyn Bridge Golden Gate Bridge |
|
Повідомлення про найвідоміші мости світу |
|
||||||||||||
62. |
|
Написання листівки з туристичного Лондона |
Написати листівку |
|
|
пояснює правила безпеки під час екскурсій в інших країнах |
|
|
|
Впр. 4, с. 173 |
|
||||||||||||
63. |
|
Визначні місця світу |
Планувати екскурсійний маршрут |
описує види еко-туризму |
|
|
визначає орієнтовну вартість подорожей закордоном. |
|
|
Впр. 12, с. 178 |
|
||||||||||||
64 |
|
Урок домашнього читання Підсумковий урок з теми «Великобританія та Україна». |
Розповідати про Шекспіра; обговорювати прочитаний текст |
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||||||
Тематична |
|||||||||||||||||||||||
65 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||||||
66. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||||||
67. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||||||
68. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||||||
69. |
|
Повторення і узагальнення вивченого |
Розповіда-ти про плани на літні канікули. |
|
|
|
|
повторити ЛО теми |
Повторення граматичного матеріалу |
Повт.вивч |
|
||||||||||||
70 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|
Повт.вивч |
|
||||||||||||