До розіграшу
залишилось:
19 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарно-тематичне планування

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі за підручником ENGLISH 7” автора О. Карп'юк (1 год. на тиждень) 2017-2018н.р.

(для учнів, які знаходяться на індивідуальному навчанні)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі

за підручником ENGLISH 7” автора О. Карп’юк  (1  год. на тиждень) 2017-2018н.р.

 (для учнів, які знаходяться на індивідуальному навчанні)

 

 

ІІ семестр

п/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть:

Комунікативна компетентність

Мовний інвентар

Інтегровані змістові лінії

Домашнє     завдання

Примітка

Сприйняття на слух/ зорове сприйняття

Усна/писемна взаємодія/ продукування

Лексика

Граматика

Спорт

 A SOUND MIND IN A SOUND BODY

 SPORTS FROM A TO Z

 

17

 

Види спорту

Олімпійські ігри

Speaking Reading

 

 

 

 

 

 

в. 1-2, с. 96

в. 6-7, с. 98

 

в. 2, с. 96

в. 5, с. 100

в. 1, с. 96

в. 5, с . 97

в. 3, с. 97

 

с. 97

в. 3, с. 97

в. 1-2, с. 96

Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту

 

 

 

 

в. 4, с. 97

 

18

 

Спортивні споруди

Спортивні змагання

Listening and Speaking

 

 

 

 

в. 1-5, с. 101-103

в. 1-2, с. 107

в. 4-6, с. 106

в. 1, с. 107

в. 1, с. 104

в. 3,с. 105

в. 2, с. 107

в. 6, с. 106

в. 5, с. 107

с. 105

с. 108

в. 6-7, с. 98

в. 4, с. 99

 

Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.

 

 

Розповісти про улюблений вид спорту

 

19

 

Спортивні секції та клуби

Speaking

 

 

в. 1-2, с. 109-110

в. 6, с. 113

в. 1, с. 109

в. 1,с. 109

в. 3,с. 111

 

в.4,с. 111

с. 111

в. 1-2, с. 107

Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями

в. 2, с. 99

в. 4, с. 102

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спорт та спортивні змагання. Writing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в. 1-2, с. 115

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в.8, с. 114

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в.8, с. 114

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Test

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту

 

 

 

 

 

 

 

 

в. 7, с. 104

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

Узагальнення вивченого з теми «A SOUND MIND IN A SOUND BODY

Lesson 1. SPORTS FROM A TO Z»

 

В.3,с.116

В.4,с.117

в. 1, с. 116

В.2,с.116

 

 

 

в. 2, с. 107

 

У лікаря

A SOUND MIND IN A SOUND BODY

DOCTOR! DOCTOR!

 

22

 

Піклуємось про здоров'я

Reading and Speaking

 

в. 1-3, с. 118-119

в. 3-4, с. 120-121

в. 1, с. 118

в. 1-3, с. 123-124

в. 2, с. 120

в. 5, с. 123

с. 119

 

 

с. 120

 

 

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

 

 

 

 

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює шляхи профілактики захворювань.

в. 8, с. 115

 

23

 

Візит до лікаря

Reading and Speaking

 

в. 1-5, с. 124-125

в. 1-2, с. 126

 

в. 1, с. 129

в. 1, с. 124

в. 4, с. 130

в. 9, с. 128

в. 2, с. 130

с. 125

с. 130

 

в. 7, с. 119

 

 

24

 

Візит до лікаря

Writing

 

 

в. 1-4, с. 131-132

 

в. 8, с. 134

в. 3, с. 131

в. 1, с. 135

в. 2, с. 131

в. 7, с. 133

 

 

в. 8, с. 123

 

 

25

 

Узагальнення знань з теми « A SOUND MIND IN A SOUND BODY

 DOCTOR! DOCTOR!»

 

в. 1, с. 136

в. 4, с. 137

в. 1, с. 136

в. 2, с. 136

в. 4, с. 137

 

 

в. 4, с. 133

в. 1, с. 135

 

ЧАС ВІДПОЧИНКУ

 LEISURE TIME

Lesson 1. ENTERTAIN YOURSELF

26

 

Світ кіно

Reading and Speaking

 

в. 1, с. 138

в. 4-6, с. 143-144

в. 1, с. 138

в. 3, с. 139

в. 4, с. 141

в. 1, 3, с. 142

в. 4, с. 141

с. 139

с. 144

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

в. 2, с. 140

 

 

27

 

Популярні фільми

Speaking

 

 

в. 1, 3-4, с. 147

в. 5-6, с. 151

в. 2, с. 147

в. 2, с. 149

в. 1-2, с. 145

в. 4, с. 146

 

в. 3, с. 146

в. 1,с. 149

с. 145

 

с. 146

в. 7, с. 142

 

 

28

 

Кіно чи театр? Writing

 

 

в. 1, с. 155

 

в. 6-7, с. 153

в. 3, с. 152

в. 1, с. 155

 

в. 1, с. 152

в. 8, с. 153

в. 2, с. 155

 

 

 

в. 3, с. 149

 

29

 

Узагальнення вивченого з теми «ENTERTAIN YOURSELF!»

 

в. 4, с. 156

в. 1, с. 155

в. 4, с. 156

в. 2, с. 155

 

 

 

в. 3, с. 156

в. 7, с. 151

 

 

 

ЧАС ВІДПОЧИНКУ

LEISURE TIME

Lesson 2. PLACES OF INTEREST

30

 

Подорожуй із задоволенням

Reading and Listening

 

в. 1, 3, с. 158

вв. 5-6, с. 164

в. 1, с. 158

в. 2, с. 158

в. 1, с. 162

 

в. 1-2, с. 160

в. 2, с. 163

с. 159

с. 163

с. 159

с. 160

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

 

 

Обговорює  питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі

 

 

 

Розпитує про правила поведінки в європейських столицях

 

 

 

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву

в. 6, с. 161

 

31

 

Визначні місця Лондона

та Києва

Столиці світу

Reading and Speaking

 

в. 3, с. 168

в. 5, с. 169

в. 3, с. 173

в. 2, с. 168

в. 1, с. 171

в. 1, с. 165

в. 1, с. 167

 

в. 3, с. 165

в. 4, с. 173

с. 165

в. 1, с. 167

с. 167, 169

в. 4, с. 164

 

 

32

 

Визначні місця Великої Британії

Writing

 

 

в. 2-5, с. 174-175

в. 7-8, с. 176

 

роздатковий матеріал

в. 1, с. 174

в. 8-9, с. 176-177

 

в. 11, с. 178

с. 159

с. 159

в. 12, с. 178

 

33

 

Плануємо подорож Україною Узагальнення знань з теми «PLACES OF INTEREST»

 

роздатковий матеріал

в. 4, с. 180

 

с. 180-181

в. 1, с. 180

 

 

в. 3, с. 180

с. 163

в. 1, с. 167

с. 160

с. 167

повторити вивчений матеріал

 

 

 

34

 

Контроль  письма

та аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

Контроль  читання та

говоріння

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 січня
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку