Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі за підручником “ENGLISH 7” автора О. Карп'юк (1 год. на тиждень) 2017-2018н.р.
(для учнів, які знаходяться на індивідуальному навчанні)
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 7 класі
за підручником “ENGLISH 7” автора О. Карп’юк (1 год. на тиждень) 2017-2018н.р.
(для учнів, які знаходяться на індивідуальному навчанні)
ІІ семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат. На кінець уроку учні вмітимуть: |
Комунікативна компетентність |
Мовний інвентар |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||
Сприйняття на слух/ зорове сприйняття |
Усна/писемна взаємодія/ продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||
Спорт A SOUND MIND IN A SOUND BODY SPORTS FROM A TO Z
|
|||||||||||||||
17 |
|
Види спорту Олімпійські ігри Speaking Reading
|
|
в. 1-2, с. 96 в. 6-7, с. 98
|
в. 2, с. 96 в. 5, с. 100 |
в. 1, с. 96 в. 5, с . 97 |
в. 3, с. 97
|
с. 97 |
в. 3, с. 97 в. 1-2, с. 96 |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту
|
в. 4, с. 97 |
|
|||
18 |
|
Спортивні споруди Спортивні змагання Listening and Speaking
|
|
в. 1-5, с. 101-103 в. 1-2, с. 107 |
в. 4-6, с. 106 в. 1, с. 107 |
в. 1, с. 104 в. 3,с. 105 в. 2, с. 107 |
в. 6, с. 106 в. 5, с. 107 |
с. 105 с. 108 |
в. 6-7, с. 98 в. 4, с. 99
|
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань.
|
Розповісти про улюблений вид спорту |
|
|||
19 |
|
Спортивні секції та клуби Speaking
|
|
в. 1-2, с. 109-110 в. 6, с. 113 |
в. 1, с. 109 |
в. 1,с. 109 в. 3,с. 111
|
в.4,с. 111 |
с. 111 |
в. 1-2, с. 107 |
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
в. 2, с. 99 в. 4, с. 102 |
|
|||
20
|
|
Спорт та спортивні змагання. Writing
|
|
в. 1-2, с. 115
|
в.8, с. 114
|
|
в.8, с. 114
|
Test
|
|
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту
|
в. 7, с. 104
|
|
|||
21 |
|
Узагальнення вивченого з теми «A SOUND MIND IN A SOUND BODY Lesson 1. SPORTS FROM A TO Z» |
|
В.3,с.116 |
В.4,с.117 |
в. 1, с. 116 |
В.2,с.116 |
|
|
|
в. 2, с. 107 |
|
|||
У лікаря A SOUND MIND IN A SOUND BODY DOCTOR! DOCTOR!
|
|||||||||||||||
22 |
|
Піклуємось про здоров'я Reading and Speaking |
|
в. 1-3, с. 118-119 в. 3-4, с. 120-121 |
в. 1, с. 118 |
в. 1-3, с. 123-124 |
в. 2, с. 120 в. 5, с. 123 |
с. 119
|
с. 120
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії
Обговорює шляхи профілактики захворювань. |
в. 8, с. 115 |
|
|||
23 |
|
Візит до лікаря Reading and Speaking |
|
в. 1-5, с. 124-125 в. 1-2, с. 126
|
в. 1, с. 129 |
в. 1, с. 124 в. 4, с. 130 |
в. 9, с. 128 в. 2, с. 130 |
с. 125 с. 130 |
|
в. 7, с. 119
|
|
||||
24 |
|
Візит до лікаря Writing
|
|
в. 1-4, с. 131-132
|
в. 8, с. 134 |
в. 3, с. 131 в. 1, с. 135 |
в. 2, с. 131 в. 7, с. 133 |
|
|
в. 8, с. 123
|
|
||||
25 |
|
Узагальнення знань з теми « A SOUND MIND IN A SOUND BODY DOCTOR! DOCTOR!» |
|
в. 1, с. 136 |
в. 4, с. 137 |
в. 1, с. 136 |
в. 2, с. 136 в. 4, с. 137 |
|
|
в. 4, с. 133 в. 1, с. 135 |
|
||||
ЧАС ВІДПОЧИНКУ LEISURE TIME Lesson 1. ENTERTAIN YOURSELF |
|||||||||||||||
26 |
|
Світ кіно Reading and Speaking |
|
в. 1, с. 138 в. 4-6, с. 143-144 |
в. 1, с. 138 |
в. 3, с. 139 в. 4, с. 141 в. 1, 3, с. 142 |
в. 4, с. 141 |
с. 139 с. 144 |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
в. 2, с. 140
|
|
|||
27 |
|
Популярні фільми Speaking
|
|
в. 1, 3-4, с. 147 в. 5-6, с. 151 |
в. 2, с. 147 в. 2, с. 149 |
в. 1-2, с. 145 в. 4, с. 146
|
в. 3, с. 146 в. 1,с. 149 |
с. 145
|
с. 146 |
в. 7, с. 142
|
|
||||
28 |
|
Кіно чи театр? Writing
|
|
в. 1, с. 155
|
в. 6-7, с. 153 |
в. 3, с. 152 в. 1, с. 155
|
в. 1, с. 152 в. 8, с. 153 в. 2, с. 155
|
|
|
в. 3, с. 149 |
|
||||
29 |
|
Узагальнення вивченого з теми «ENTERTAIN YOURSELF!» |
|
в. 4, с. 156 |
в. 1, с. 155 в. 4, с. 156 |
в. 2, с. 155
|
|
|
в. 3, с. 156 |
в. 7, с. 151
|
|
||||
|
|||||||||||||||
ЧАС ВІДПОЧИНКУ LEISURE TIME Lesson 2. PLACES OF INTEREST |
|||||||||||||||
30 |
|
Подорожуй із задоволенням Reading and Listening |
|
в. 1, 3, с. 158 вв. 5-6, с. 164 |
в. 1, с. 158 |
в. 2, с. 158 в. 1, с. 162
|
в. 1-2, с. 160 в. 2, с. 163 |
с. 159 с. 163 |
с. 159 с. 160 |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
в. 6, с. 161 |
|
|||
31 |
|
Визначні місця Лондона та Києва Столиці світу Reading and Speaking |
|
в. 3, с. 168 в. 5, с. 169 в. 3, с. 173 |
в. 2, с. 168 в. 1, с. 171 |
в. 1, с. 165 в. 1, с. 167
|
в. 3, с. 165 в. 4, с. 173 |
с. 165 в. 1, с. 167 |
с. 167, 169 |
в. 4, с. 164
|
|
||||
32 |
|
Визначні місця Великої Британії Writing
|
|
в. 2-5, с. 174-175 в. 7-8, с. 176
|
роздатковий матеріал |
в. 1, с. 174 в. 8-9, с. 176-177
|
в. 11, с. 178 |
с. 159 |
с. 159 |
в. 12, с. 178 |
|
||||
33 |
|
Плануємо подорож Україною Узагальнення знань з теми «PLACES OF INTEREST» |
|
роздатковий матеріал в. 4, с. 180
|
с. 180-181 в. 1, с. 180
|
|
в. 3, с. 180 |
с. 163 в. 1, с. 167 |
с. 160 с. 167 |
повторити вивчений матеріал |
|
||||
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
34 |
|
Контроль письма та аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
35 |
|
Контроль читання та говоріння Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||