№ |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Сприймання на слух |
Усна взаємодія та продукування |
Зорове сприйняття |
Писемне продукування |
Домашнє завдання |
Тема: Спорт. 10 уроків
|
|||||||||
На кінець теми учні повинні пояснювати взаємозв'язок людини з навколишнім середовищем, визначати власні спортивні уподобання та потреби, обговорювати величезний вплив спорту на здоров'я людини, наводити приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію країни у світі. Ставити розділові запитання |
|||||||||
|
|
Спорт від А до Я. |
|
С. 92 Play , do , go |
|
впр.1, с.92 впр.2, с.93 |
|
впр.3, с.93 |
Скласти 5 речень з новою лексикою |
|
|
Олімпійські ігри. |
|
с.97 |
|
впр.1, с.93 |
впр.2,3, с.93-96 |
|
Підготувати розповідь про олімпійські ігри |
|
|
Спорт в абетці. |
|
|
|
впр.5, с.97 |
впр.4, с.97 |
впр.6, с.97 |
Написати про олімпійця |
|
|
Виконання граматичних вправ Розділові питання. |
с.211 |
|
|
впр.3,4, с.99 впр.5, с.100 |
впр.1, с.98 |
впр.2, с.99 |
Впр. 5 с 100 |
|
|
Виконання граматичних вправ Розділові питання |
|
|
|
|
|
Робота на картках |
Скласти розділові запитання |
|
|
Спортивний гурток. |
|
с.101 |
впр.1, с.100 впр.2, с.101 |
впр.3, с.101
|
|
впр.1, с.100
|
Впр .4, с.102 |
|
|
Спортивні правила. |
|
|
впр.5, с.102 |
впр.7, с.104 |
впр.5, с.102 впр.6, с.103 |
|
Впр 7.с 104 |
|
|
Відомі гонщики. |
|
|
|
впр.1, с.105 впр.3, с.106 |
впр.2, с.105 |
|
впр.3, с.106 |
|
|
Улюблений спортсмен.
|
|
|
|
впр.2, с.107 |
|
впр.1, с.107 |
впр.2, с.107 |
|
|
Повторення теми «Спорт ». |
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
|
Тема: Охорона здоров’я. 14 уроків |
|||||||||
На кінець теми учні повинні аргументувати необхідність дотримання здорового способу життя, обговорювати правила поведінки при різних захворюваннях, давати поради щодо правил поведінки при різних захворюваннях |
|||||||||
|
|
Лікарю! |
|
с.108 109 |
впр.1, с.108 |
впр.2, с.108 впр.3, с.109 |
|
|
впр.3, с.109 |
|
|
Види хвороб. |
|
|
|
впр.5, с.110 |
|
впр.4, с.110 |
впр.6, с.110 |
|
|
До якого лікаря звернутися? |
|
с.113 |
|
впр.3, с.113 впр.4, с.113 |
впр.1, с.111 впр.2, с.112 |
|
впр.3, с.113 |
|
|
Медичний огляд. |
|
|
|
впр.7, с.114 впр.8, с.115 |
впр.5, с.114 |
впр.6, с.114 |
Написати про останній візит до лікаря |
|
|
Виконання граматичних вправ Past Perfect Tense. |
§6, с.205 |
|
|
впр.1, с.115 |
впр.2, с.117 |
впр.3, с.117 |
Завдання на картках |
|
|
Виконання граматичних вправ |
|
|
|
впр.5,6, с.118 |
впр.4, с.118 |
|
впр.7, с.119 |
|
|
Що трапилось? |
|
What ‘s the matter? |
впр.1,2,с.119 впр.3,4, с120 |
впр.3,4, с.120 |
|
впр.2,с.119 |
впр.5, с.120 |
|
|
Візит до лікаря . |
|
|
|
впр.1, с.121 впр.4, с.122 |
впр.2, с.121 |
впр.3, с.122 |
Скласти діалог «У лікаря» |
|
|
Надання першої допомоги. |
|
C 123 |
|
впр.6-7, с.123 |
впр.8, с.123 |
впр.5, с.122 |
впр.8 с.123 |
|
|
Огляд хворого |
|
|
|
|
впр.1, с.124 |
впр.2, с.124 |
впр.2, с.124 |
|
|
Як я хворів . |
|
с.127 |
|
впр.3, с.126 |
впр.2, с.125 впр.4, с.126 |
впр.1,с.125 |
Написати про своє лікування |
|
|
Повторення теми «Охорона здоров’я». |
|
|
|
впр.6,7, с.128 |
впр.5, с.127 |
впр.8, с.128 |
Підготувати р-дь «Мій останній візит до лікаря» |
|
|
Я здорова людина. |
|
|
|
впр.10, с.130 впр.11,12, с.131 |
впр.9, с.130 |
|
Прочитати впр.1, с.132 |
|
|
Урок позакласного читання «He was only Wrong by Two» |
|
с.133 |
|
впр.3, с.133 |
впр.1, с.132 |
впр.2, с.133 |
впр.4, с.133 |
Тема: Кіно і театр 11 уроків
|
|||||||||
На кінець теми учні повинні називати жанри кіно, пояснювати правила поведінки у закладах культури, обговорювати можливості замовлення квитків онлайн, обговорювати візит до кінотеатру та театру, описувати елементи інтер’єру театру, визначати власні уподобання та потреби . |
|||||||||
|
|
Типи фільмів. |
|
с.138 |
|
впр.3, с.139 |
|
впр.1, с.138 впр.2, с.139 |
Написати визначення типів фільмів не називаючи їх |
|
|
Улюблені фільми. |
|
с. 139 |
|
впр.4, с.139 впр.6, с.139 |
|
впр.5, с.139 |
впр.7, с.139 |
|
|
Опис фільмів |
|
|
впр.3,с141 |
впр.1,2,с140 |
|
|
РЗ |
|
|
Кіно чи театр? |
|
с.142 |
впр.4,с141 впр.6, с.142 |
впр.5, с.142 |
|
впр.4, с.141 впр.6, с.142 |
впр.7, с.142 |
|
|
Різні жанри фільмів |
Who , which, where |
с.145 |
|
впр.2, с.144 |
впр.1, с.142-144 |
впр.3, с.144 впр.4, с.145 |
впр.4, с.145 |
|
|
Виконання граматичних вправ Зворотні займенники. |
§7, с.199 |
|
|
впр.1, с.146 впр.3, с.147 |
|
впр.2, с.147 |
Скласти речення вживаючи зворотні займенники |
|
|
Театр «Глобус» |
|
с.149 |
впр.1, с.148 |
впр.3, с.149 |
впр.1, с.148 |
впр.2, с.149 |
Підготувати розровідь про театр |
|
|
Враження від театру |
|
|
|
впр.4, с.150 впр.6, с.151 |
|
впр.5, с.151 |
впр.7, с.151 |
|
|
Відгук на фільм . |
|
|
|
|
впр.1, с.152 |
|
Написати відгук на фільм |
|
|
Виконання граматичних вправ |
§7, с.199 |
|
|
|
|
Робота на картках |
Підготувати розповідь про улюблений фільм |
|
|
Повторення теми «Кіно та театр ». |
|
|
|
Розповідь про улюблений фільм |
|
|
Повторити вивчену лексику з теми |
Тема: Велика Британія. Україна. 15 уроків
|
|||||||||
На кінець теми учні повинні давати поради щодо техніки безпеки під час подорожі , робити повідомлення про основні пам'ятки історії та культури Лондона та Києва, обговорювати можливості замовлення квитків онлайн. |
|||||||||
|
|
Цікаві місця. |
|
с.153 |
|
впр.4, с.154 |
впр.3, с.154 |
впр.1, с.153 впр.2, с.154 |
впр.4, с.154 |
|
|
Визначні місця Лондона. |
|
с.156 |
впр.1, с.155 |
впр.2, с.157 |
впр.1, с.155
|
|
Підготувати розповідь про визначне місце Лондона |
|
|
Визначні місця Києва. |
|
|
|
впр.5,6, с.161 |
впр.3, с.158 |
впр.4, с.161 |
Підготувати розповідь про визначне місце Києва |
|
|
Визначні місця Києва та Лондона |
|
|
|
Розповідь про визначне місце Києва та Лондона |
|
|
впр.6, с.161 |
|
|
Подорож визначними місцями Лондона |
|
|
впр.1, с.162 |
|
|
впр.3, с.163 впр.4, с.164 |
впр.2, с.163 |
|
|
Виконання граматичних вправ Порівняння часів дієслів. |
|
|
|
впр.3,4, с.166 |
впр.2, с.165 |
впр.1, с.165 |
впр.4, с.165 |
|
|
Подорож визначними місцями Лондона та Києва |
|
с.167 |
|
впр.1-3, с.167 |
впр.4, с.168 |
Написати про одне з визначних місць Києва чи Лондона |
|
|
|
Написання листівки під час подорожі |
|
|
|
впр.5,6, с.169 впр.8, с.171 |
впр.7, с.169 |
|
РЗ |
|
|
Привіт з найкращого місця! |
|
|
|
|
|
впр.2, с.171 |
впр.1, с.171 |
|
|
Лондонське колесо огляду
|
|
|
впр.2, с.172 впр.3, с.173 |
впр.1, с.172 впр.4, с.173 |
|
впр.2, с.172 впр.3, с.173 |
впр.4, b с.173 |
|
|
Відомі кіноактори. |
|
|
|
впр.6, с.175 впр.8, с.175 |
впр.5, с.174 |
|
впр.7, с.175 |
|
|
Визначні місця Канади
|
|
|
|
впр.10, с.176
|
впр.11, с.177 |
впр.9, с.176 |
впр.12, с.178 |
|
|
Вільям Шекспір. |
|
|
|
|
|
|
впр.1, с.179
|
|
|
Урок позакласного читання. “The Actors Come to Town” |
|
|
впр.2, с.180 |
впр.3-4, с.181 |
впр.2, с.180 |
|
впр. 6, с.182 |
|
|
Повторення теми «Велика Британія. Україна». |
|
|
|
|
|
|
с.185 |
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
Test |
|
|
|
|
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
Test |
|
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Резервний урок
|
|
|
|
|
|
|
|