Календарне планування з "Досліджуємо історію і суспільство", 5 клас, 2023 - 2024 н. р.

Про матеріал
Календарне планування з "Досліджуємо історію і суспільство", 5 клас, 2023 - 2024 н. р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

Досліджуємо історію і суспільство. 5 клас

Пометун О., Ремех Т.,Малієнко Ю., Мороз П. Досліджуємо історію і суспільство: підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти. Київ: Видавничий дім «Освіта», 2022. 174 с. (підручник)

Модельна навчальна програма «Досліджуємо історію і суспільство» (інтегрований курс) для закладів загальної середньої освіти, автори:
Пометун О. І., Ремех Т. О., Малієнко Ю. Б., Мороз П. Б., 5 – 6 класи.

35 годин на навчальний рік

Дата

Зміст уроків

5-А

5-Б

Вступ. Людина. Суспільство. Історія

1.

 

 

Людина – неповторна особистість. Гідність людини. Людські спільноти та їх розмаїття. Самоідентифікація людини.

2.

 

 

Історія як наука про минуле людини та суспільства. Історія України – частина європейської та світової історії. Історія мого краю.

Розділ І. Історичний час і простір

3.

 

 

Хронологія. Відлік історичного часу. Лінія часу. Основні періоди історії людства.

4.

 

 

Географічний та історичний простір. Історична мапа.

5.

 

 

Етнографічні регіони України. Географічні назви в історії. Проєкт «Географічне розташування та історичне походження мого міста».

6.

 

 

Узагальнення з розділу «Історичний час і простір».

7.

 

 

Діагностична робота №1 з розділу «Історичний час і простір».

Розділ ІІ. Джерела інформації. Історичні джерела

8.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Джерела інформації та їх види. Первинні та вторинні історичні джерела.

9.

 

 

Писемні та речові історичні джерела. Візуальні історичні пам’ятки. Мова, топоніміка, фольклор як джерела знань про минуле.

10.

 

 

Текст та медіа текст. Факти і судження. Достовірність джерел.

11.

 

 

Способи нагромадження та пошуку інформації від минулого до сьогодення. Книги в історії людства. ЙоганГутенберг. Іван Федоров.Пошук та збереження історичних джерел.

12.

 

 

Узагальнення з розділу «Джерела інформації. Історичні джерела».

13.

 

 

Діагностична робота № 2 з розділу «Джерела інформації. Історичні джерела».

Розділ ІІІ. Мандрівки в минуле України

14.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Історичні події та процеси. Причини, приводи, результати та наслідки історичних подій, явищ, процесів. Історичні постаті.

15.

 

 

Русь-Україна та Королівство Руське. Княгиня Ольга. Король Данило.

16.

 

 

Українське козацтво у військовий та мирний час.

17.

 

 

Українська революція.М. Грушевський.
Є. Петрушевич

18.

 

 

Голодомор в пам’ятниках України та світу.

19.

 

 

Україна у Другій світовій війні.

20.

 

 

Утворення держави Україна. Віхи становлення української державності. В’ячеслав Чорновіл.

21.

 

 

Історія мого краю від минулого до сьогодення.  Історія моєї родини. Проєкт «Про що й про кого розповідає історія моєї родини?»

22.

 

 

Узагальнення з розділу «Мандрівки у минуле України».

23.

 

 

Діагностична робота № 3 з розділу «Мандрівки у минуле України».

Розділ ІV. Історія навколо нас

24.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Зміни в житті людини та суспільства. Зв’язокміж минулим та сьогоденням.

25.

 

 

Господарство, підприємництво, гроші упродовж історії людства.

26.

 

 

Освіта, наука та техніка у минулому й сьогоденні.

27.

 

 

Місто та село від виникнення до сучасності.

28.

 

 

Дозвілля та спорт: колись і тепер. Українці у світі.

29.

 

 

Проєкт «Вихідці з України, відомі у світі».

30.

 

 

Доброчинність і волонтерство історія та сучасність.

Розділ V. Розмаїття України

31.

 

 

Полікультурність етнічне, релігійне, культурне та інше розмаїття в Україні.

32.

 

 

Замки, фортеці, палаци України. Релігії, храми України.

33.

 

 

Взаємодія культур та зв’язок минулого, теперішнього і майбутнього в житті людини та суспільства. Узагальнення з розділів «Історія навколо нас», «Розмаїття України».

34.

 

 

Діагностична робота № 4 з розділів «Історія навколо нас», «Розмаїття України».

35.

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Повторення та систематизація навчального матеріалу за рік.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Писаренко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Вадим Бойко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Біліченко Марина Владиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 вересня 2023
Переглядів
6233
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку