Календарне планування з фізичної культури має такі розділи:
1.Тема.
2.Завдання і компетентності.
3. Зміст і структура уроку.
4. Організаційно-методичне забезпечення .
5.Дати проведення, номери уроків, дозування.
№п/п |
Зміст навчального матеріалу 4 КЛАС НАВЧАЛЬНИЙ РІК
|
Номер уроку, дата проведення |
|||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
О.-М. В. |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 10-12 ХВ. |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
Теоретико-методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Символіка Олімпійських ігор. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізичне виховання в Запорізькій Січі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
|
2 |
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
організовуючі вправи |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
загальнорозвивальні вправи: без предмета , з великими м’ячами |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
3 |
Вправи для оволодіння навичками пересувань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
|
|
біг: з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напрямку, спиною уперед; приставними кроками правим, лівим боком |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
|
4 |
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
стрибки на місці на одній, двох ногах, з просуванням вперед |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
5 |
Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусениця”, “ведмідь клишоногий”, перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг, стрибки; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
|
|
загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Поточний метод |
|
ОСНОВНА ЧАСТИНА 23-27ХВ. |
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
Вправи для оволодіння навичками пересувань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«човниковий» біг 4 х 9 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
біг із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуаль но |
|
|
біг 30 м з низького старту ,біг по прямій; фінішування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад; стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”, стрибки “по купинах”; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
фронтально
Поточний метод |
|
3 |
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Ігри для активного відпочинку |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|
|
|
для вправ для оволодіння навички пересувань: –“Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перелізанням, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”; «Дискотека»; «Допомога другу»; «Танцювальна фігура, замри! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча – “У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”, “Захист фортеці”, “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол, міні-баскетбол; «Артбол»; «Корфбол»; «Бадмінтон»; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Вправи для розвитку фізичних якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
швидкості – біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м; прискорення до 15 м; біг з гори у максимальному темпі; прискорення за сигналом; багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
витривалості – повторний біг 3-5 х 30м (із збереженням або зменшенням інтервалу відпочинку); стрибки зі скакалкою до 2 хв. (у темпі 110-120 стрибків на хвилину); |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
рухливі народні ігри та естафети; |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
|
З |
А |
К |
Л |
Ю |
Ч |
Н |
А А |
|
Ч |
А |
С |
Т |
И |
Н |
А |
|
3 |
- |
5 |
Х |
В |
|
|
|
|
|
Шикування |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
Вправи на відновлення і розслаблення м’язів. ЧСС |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
За 6сх10 |
|
|
Підведення підсумків уроку |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|
|
Організований вихід |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
|
|