Календарне планування з фізичної культури 4 клас 4 ч.

Про матеріал

Календарне планування з фізичної культури має такі розділи:

1.Тема.

2.Завдання і компетентності.

3. Зміст і структура уроку.

4. Організаційно-методичне забезпечення .

5.Дати проведення, номери уроків, дозування.

Перегляд файлу

№п/п

Зміст навчального матеріалу

4 КЛАС                                        НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

99

 

О.—м. в.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 10-12 ХВ.

1

Шикування в одну шеренгу

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

 

Привітання ,повідомлення завдань уроку .БЖД.

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

 

Вимірювання ЧСС

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

За 6сх10

 

Теоретико-методичні знання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість та тривалість виконання вправ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами.

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

2

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

організовуючі вправи: стійки, команди, шикування, розмикання і змикання;

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

 

загальнорозвивальні вправи: в парах, з великими м’ячами

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

Фронтальний метод

3

Вправи для оволодіння навичками пересувань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ходьба: на носках, п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

Поточний метод

 

біг: з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку; пересування приставними кроками правим, лівим боком; спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

Поточний метод

4

Стрибкові вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

стрибки на  місці на одній, двох ногах, з просуванням вперед, у присіді правим та лівим боком;

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА 23-27 ХВ.

1

Вправи для оволодіння навичками пересувань

“човниковий “ біг 4 х 9м, біг   із різних вихідних положень (сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині тощо), біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м; біг 30 м з низького старту; біг по прямій; фінішування; біг зі зміною лідера; біг з подоланням перешкод вертикальних (висотою до 60 см) та горизонтальних (шириною до 1 м); біг із зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Вправи для опанування навичками володіння м’ячем вправи з малим м’ячем: підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань, оплесків тощо; метання м’яча “із-за спини через плече” на дальність з місця; метання м’яча у вертикальну    ціль      (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод

 

вправи з великим м’ячем: елементи баскетболу – ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча; ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод

 

елементи футболу – зупинки м’яча стегном; ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу; удари вивченими способами на точність; фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”; віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтальний метод

3

Стрибкові вправи

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87

88

89

90

91

92

93

94

95

96

97

98

99

 

 

 

стрибки: стрибки у висоту з розбігу способом “переступання”; серійні вистрибування з упору присівши;

стрибки у довжину з розбігу 7-9 кроків способом “зігнувши ноги”;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточний метод

4

Ігри для активного відпочинку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

для вправ для опанування оволодіння навичками мʼяча: У горизонтальну мішень” “Слухай сигнал”,  “Захист фортеці”, “М’яч у колі”, “Боротьба за м’яч”, міні-футбол, міні-баскетбол; «Малюкбол»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

для вправ для оволодіння навички пересувань –“Шишки, жолуді, горіхи”, естафети з лазінням та перлізанням, “Естафета звірів”, “Виклик”, “Наступ”, “Естафета по колу”;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“Кружилиха”, “Переміна місць”, “Піймай жабу”;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Вправи для розвитку фізичних якостей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

вправи для розвитку:- швидкості: біг з високим підніманням стегна через предмети (кубики, набивні м’ячі тощо); біг з різних вихідних положень на дистанцію 10-15 м;

прискорення до 15 м; біг з гори у максимальному темпі; прискорення за сигналом; багатократні кидки м’яча у стіну в максимальному темпі;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

витривалості: повторний біг 3-5 х 30м (із збереженням або зменшенням інтервалу відпочинку); стрибки зі скакалкою до 2 хв., рівномірний біг до 6хв.; 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поточний метод

координації – довільне подолання поодиноких перешкод; подолання смуги перешкод (разом з  акробатичними елементами, висами перелізаннями, підлізанннями); вправи з асиметричними рухами руками і ногами; підкидання і ловіння м’яча після виконання різноманітних рухових дій (присідань, поворотів, перекидів, перекатів тощо);

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вимірювання ЧСС.

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

За 6сх10

7

Рухливі ігри,естафети

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

8

Визначення динаміки змін показників розвитку  фізичних якостей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

А

К

Л

Ю

Ч

Н

А  А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

3

-

5

Х

В

 

 

1

Шикування

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

2

Вправи на відновлення і розслаблення мязів

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

3

Підведення підсумків уроку. Вимірювання ЧСС.

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

4

Організований вихід

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

 

 

 

doc
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
1205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку