Календарно-тематичне планування уроків
з фізичного виховання
у 8 класі на І-ІІ семестри 2018-2019 н. р.
Навчальна програма з фізичного виховання для 5-9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ |
Тема уроку |
Дата |
І семестр |
||
Модуль І. Футбол (18 год.) (початок) |
||
1 |
Правила техніки безпеки на уроках футболу. Інструкція № __. Українські та зарубіжні футбольні клуби. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Біг боком і спиною вперед наввипередки. Поєднання прийомів техніки пересування з технікою володіння м’яча. Удари вивченими способами по м’ячу, що котиться, летить у різних напрямках, на дальність і точність. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
2 |
Спортивний режим і харчування юного футболіста. ЗРВ та спеціальні вправи: зустрічні і колові естафети з подоланням смуги перешкод, з перенесенням, розстановкою та збиранням предметів, метанням у ціль, кидками та ловінням м’яча, стрибками й бігом у різних поєднаннях. Вдосконалення ведення м’яча вивченими способами, ведення при збільшенні швидкості руху, з виконанням ривків та обведень, контролюючи м’яч. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
3 |
Основні поняття арбітражу. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи: прискорення та ривки з м’ячем; ривки до м’яча з наступним ударом по воротах. Відбирання м’яча вибиванням у випаді в суперника, що рухається назустріч, зліва, справа від гравця. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
4 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи: стрибки з імітуванням удару головою та ногою; діставання підвішеного м’яча головою та ногою, у стрибку з місця і з розбігу; стрибки з місця і з розбігу з ударами головою чи ногою по м’ячах, підвішених на різній висоті. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногою, стегном з повторенням однієї частинами тулуба. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
5 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Човниковий біг 4×10 м. Жонглювання м’ячем. Зупинки м’яча грудьми (крім дівчат) на місці, внутрішньою та зовнішньою частинами стопи у русі, вдосконалення вивчених способів зупинки. Маневрування в захисті та атаці, раціональне використання вивчених технічних прийомів. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
6 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Удари головою по м’ячу зменшеної ваги: удари по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка та у стрибку. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
7 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Відволікальні дії (фінти): фінти в умовах ігрових вправ з активним двобоєм. Спортивні ігри у зменшених за чисельністю складах. |
|
8 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і після розбігу на дальність і точність. Маневрування в захисті та атаці, раціональне використання вивчених технічних прийомів. Спортивні ігри у зменшених за чисельністю складах |
|
9 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Відбирання м’яча: вдосконалення вивчених прийомів в умовах ігрових вправ та навчальних ігор. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
10 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Вкидання м’яча: вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і після розбігу. Спортивні ігри з елементами футболу |
|
11 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. КН: Удари по нерухомому м’ячу на точність одним із вивчених способів (5 ударів). Двостороння гра |
|
12 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Біг з максимальною швидкістю після імітування удару ногою чи головою у стрибку, після подолання перешкод (бар’єр) тощо. Відбирання м’яча вибиванням у випаді в суперника, що рухається назустріч, зліва, справа від гравця. Спортивні ігри у зменшених за чисельністю складах |
|
13 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Відбирання м’яча вибиванням у випаді в суперника, що рухається назустріч, зліва, справа від гравця. Двостороння гра |
|
14 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Елементи гри воротаря: вибивання м’яча; визначення моменту для виходу з воріт; керування грою партнерів по обороні. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
15 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Групові дії в нападі: взаємодія з партнерами під час організації атаки; суперника; гра в один дотик. Рухливі ігри з елементами футболу |
|
16 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногою, стегном з повторенням однієї частинами тулуба. Навчальна гра |
|
17 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Індивідуальні дії в захисті: уміння протидіяти передачі, веденню та удару по воротах. Навчальна гра |
|
18 |
ЗРВ та спеціальні вправи футболіста. Групові дії в захисті: вибір позиції та страхування під час організації протидії атакувальним діям. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей. Узагальнення знань з модуля: «Футбол» |
|
Модуль ІІ. Легка атлетика (8 год.)(початок) |
||
19 |
Правила техніки безпеки на уроках легкої атлетики. Інструкція № __. Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Стрибки у довжину з місця. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
20 |
Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкості: повторний біг на відрізках 30-40 м.; прискорення до 30 м з різних вихідних положень. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей. КН:Стрибки в довжину з місця, см |
|
21 |
Зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Рухливі ігри та естафети. КН: Стрибки у довжину з розбігу способом “зігнувши ноги”, см, стрибки у висоту з розбігу способом «переступання», см |
|
22 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ. Спеціальні бігові і стрибкові вправи: повторний біг на відрізках до 30 м.; багатоскоки 10–12 стрибків; прискорення до 10 м. з різних вихідних положень. КН: Біг 30м, 60 м, с |
|
23 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Метання малого м’яча на дальність. Рухливі ігри та естафети |
|
24 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами, через різноманітні предмети. Стрибки у довжину з у довжину з розбігу способом “зігнувши ноги”. КН: Рівномірний біг до 1000 м (дівчата), до 1500 м (юнаки). Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей. |
|
25 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Різновиди стрибків із завданнями. Рухливі ігри та естафети |
|
26 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Узагальнення знань з модуля: «Легка атлетика» |
|
Модуль ІІІ. Волейбол (18 год.) (початок) |
||
27 |
Правила техніки безпеки на уроках волейболу. Інструкція № __. Профілактика спортивного травматизму. Інструкція № __. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Передачі м’яча двома руками зверху та знизу через сітку в парах. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Подачі м’яча – верхня та нижня. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
28 |
Особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку і статі. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Подачі м’яча – верхня та нижня. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
29 |
Розвиток фізичних якостей волейболістів. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку сили. Передача м'яча двома руками зверху за спину в парах, трійках. Рухливі ігри для розвитку фізичних якостей |
|
30 |
Правила контролю та самоконтролю під час занять волейболом. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній під час прийому м’яча після подачі. Навчальна гра волейбол |
|
31 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Підвідні вправи для нападаючого удару, нападаючий удар з власного підкидання. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Навчальна гра волейбол |
|
32 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Підвідні вправи для нападаючого удару, нападаючий удар з власного підкидання. Одиночне блокування нападаючого удару. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній. Навчальна гра |
|
33 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. КН: Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній. Навчальна гра |
|
34 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку спритності. Підвідні вправи для нападаючого удару, нападаючий удар з власного підкидання. Подачі м’яча – верхня та нижня. Прийом м’яча, що відскочив від сітки. Навчальна гра |
|
35 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Одиночне блокування нападаючого удару. Подачі м’яча – верхня та нижня. Навчальна гра |
|
36 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Подачі м’яча – верхня та нижня. Друга передача через гравця зони № 3. Дії гравців під сіткою в зоні № 3. Навчальна гра |
|
37 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Верхня пряма подача (6 спроб). Підвідні вправи для нападаючого удару, нападаючий удар з власного підкидання. Одиночне блокування нападаючого удару. Навчальна гра |
|
38 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній. КН: Прийом та передача м’яча двома руками знизу в парах. Навчальна гра |
|
39 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку сили. Виконання нападаючого удару гравцями задньої лінії. Передача м’яча двома руками зверху за спину в парах, трійках. Подачі м’яча – верхня та нижня. Навчальна гра |
|
40 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку гнучкості. Виконання нападаючого удару гравцями задньої лінії. Страхування гравців. Передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах. Передача м’яча двома руками зверху за спину в парах, трійках. Навчальна гра |
|
41 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Друга передача через гравця зони №3. Дії гравців під сіткою в зоні № 3. Передача м’яча двома руками знизу через сітку в парах. Страхування гравців. Навчальна гра |
|
42 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Друга передача через гравця зони №3. Дії гравців під сіткою в зоні № 3. Страхування гравців. КН:Верхня пряма подача (7 спроб). Навчальна гра |
|
43 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Страхування гравців. Взаємодії гравців передньої та задньої ліній. Одиночне блокування нападаючого удару. Навчальна гра |
|
44 |
ЗРВ. Навчальна гра волейбол. Узагальнення знань з модуля: «Волейбол» |
|
Модуль ІV. Настільний теніс (2год.) (початок) |
||
45 |
Правила техніки безпеки під час занять настільним тенісом. Інструкція № __. Профілактика спортивного травматизму. Інструкція № __. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
ІІ семестр |
||
Модуль ІV. Настільний теніс (14 год.) (продовження) |
||
46 |
Особливості фізичної підготовки тенісистів з урахуванням віку та статі. Розвиток основних фізичних якостей тенісистів. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
47 |
Правила контролю та самоконтролю під час занять настільним тенісом. Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
48 |
Організуючі і стройові вправи. ЗРВ та спеціальні вправи. Навчальна гра |
|
49 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
50 |
ЗРВ та спеціальні вправи. Виконання комбінаційних серій захисних та атакуючих прийомів техніки гри. Навчальна гра |
|
51 |
ЗРВ. Гра захисника проти захисника, захисника проти атакуючого. Навчальна гра теніс настільний |
|
52 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
53 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
54 |
ЗРВ. Удосконалення прийому подач з нижнім та змішаним та обертом м’яча. Навчальна гра теніс настільний |
|
55 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
56 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
57 |
ЗРВ. КН: Виконання подачі з нижнім боковим обертом м’яча. Навчальна гра теніс настільний |
|
58 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
59 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний |
|
60 |
ЗРВ. Навчальна гра теніс настільний. Узагальнення знань з модуля: «Настільний теніс» |
|
Модуль ІІІ. Волейбол (18 год.) (продовження) |
||
61 |
Правила безпеки. Інструкція № __. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Повторити передачу м’яча двома руками зверху в парах, до стіни, над собою. Техніка виконання прямого нападаючого удару. Нижня бокова і пряма подачі з-за лицевої лінії. Прийом м’яча знизу обома руками |
|
62 |
Особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку. ЗРВ і спеціальні вправи. Прямий нападаючий удар-підготовчі вправи, розучування техніки виконання. Нижня пряма і бокова подачі з-за лицевої лінії. Прийом м’яча знизу обома руками |
|
63 |
Місце для гри, устаткування, інвентар. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху в парах. Дальше розучування техніки виконання прямого нападаючого удару. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії |
|
64 |
Історія розвитку волейболу. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку. Прямий нападаючий удар. Нижня пряма і бокова подача з-за лицевої лінії на точність по зонах |
|
65 |
Правила та хід гри. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху в парах на місці, потім через сітку. Прямий нападаючий удар. Верхня пряма подача із вкороченої відстані 6-7м |
|
66 |
Активна рухова діяльність. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прямий нападаючий удар. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії |
|
67 |
Оптимальний життєвий режим. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками зверху через сітку в парах. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії |
|
68 |
Оптимальний руховий режим. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах; до стіни. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії |
|
69 |
Режим харчування. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах; до стіни. Прямий нападаючий удар з власного підкидування на пониженій сітці. Блокування одиночне. (підвідні вправи) |
|
70 |
Профілактика плоскостопості. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості спритності і координації рухів. Передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування одиночне. (підвідні вправи) |
|
71 |
Шкідливі звички. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прийом та передача м’яча двома руками знизу на місці в парах через сітку. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування одиночне. (підвідні вправи) |
|
72 |
Профілактика травматизму. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача двома руками зверху в парах через сітку - підготовка до складання навчального нормативу. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії |
|
73 |
Правила контролю під час занять волейболом. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. КН: Передача двома руками зверху в парах через сітку - складання навчального нормативу. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії |
|
74 |
Перевтома. її фізіологічна суть. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Передача двома руками зверху за спину в парах та через сітку. Прийом м’яча обома руками знизу, що відскочив від сітки. Передача через сітку обома руками знизу. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії |
|
75 |
Розвиток фізичних якостей волейболіста. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах – підготовка до складання навчального нормативу. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Верхня пряма подача з-за лицевої лінії |
|
76 |
Основні засади суддівства. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. КН: Прийом та передача м’яча обома руками знизу в парах - складання навчального нормативу. Верхня пряма подача - підготовка до складання навчального нормативу. Навчальна гра: дія гравців під сіткою |
|
77 |
Основні жести судів. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. КН: Верхня пряма подача - складання навчального нормативу. .Навчальна гра:взаємодія гравців передньої і задньої лінії під час гри |
|
78 |
Правила центральної і задньої лінії, обов’язки гравця «ліберо», покарання. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості, спритності і координації рухів. Прийом та передача м’яча обома руками знизу і зверху в парах. Прямий нападаючий удар на пониженій сітці, м’яч підкидує партнер біля сітки. Блокування. Навчальна гра. Узагальнення знань з модуля: «Волейбол» |
|
Модуль І. Футбол (18 год.) (продовження) |
||
79 |
Фізична підготовка юного футболіста. Правила безпеки. Інструкція № __. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності. Різновиди стрибків з імітацією ударів головою і ногою. Жонглювання м’ячем |
|
80 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Удари лівою і правою ногою по м’ячу, що котиться вивченими способами. Удари по м’ячу головою на дальність і точність з різних положень |
|
81 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. Жонглювання м’ячем. Удари лівою і правою ногою по м’ячу, що котиться з різних положень вивченими способами. Удари по м’ячу головою з різних положень на точність і дальність. Відбирання м’яча різними способами |
|
82 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Ведення м’яча вивченими способами з обведенням перешкод з наступним ударом по воротах. Гра в квадраті |
|
83 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. Відволікальні дії (фінти) «відходом», «ударом». «зупинкою». Удари по м’ячу, що летить вивченими способами. Тактика нападу: раціональне використання вивчених технічних прийомів, маневрування на полі. Гра в квадраті |
|
84 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили. Різновиди ведення м’яча з обвідкою перешкод різними способами. Удари по м’ячу що котиться правою і лівою ногою на дальність. Зупинка м’яча вивченими способами. Гра в квадраті |
|
85 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності. Зупинка м’яча вивченими способами. Тактика захисту: вибір позиції та страхування. Двосторонні ігри 3х3, 4х4 |
|
86 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Поєднання способів пересування з технікою володіння м’ячем. Різновиди ведення м’яча з наступним ударом по воротах. Вкидання м’яча з різних вихідних положень з місця і розбігу. Удари по м’ячу , що котиться правою і лівою ногою на дальність і точність. Двостороння гра: 3х3, 4х4 |
|
87 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’яча. Різновид ведення м’яча вивченими способами з наступним ударом по воротах. Удари по м’ячу на дальність і точність правою і лівою ногою. Зупинка м’яча вивченими способами. Вкидання м’яча вивченими способами. Гра в квадраті |
|
88 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Ведення м’яча вивченими способами з обведенням перешкод з наступним ударом по воротах. Тактика нападу: раціональне використання вивчених технічних прийомів, маневрування на полі. Гра в квадраті |
|
89 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Відволікальні дії (фінти) «відходом», «ударом». «зупинкою». Удари по м’ячу, що летить вивченими способами. Гра в квадраті |
|
90 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Удари по м’ячу, що летить вивченими способами правою і лівою ногою. Зупинка м’яча вивченими способами. Відволікальні дії з активним опором |
|
91 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. Ведення м’яча з обведенням перешкод в швидкому темпі. Двостороння гра 4х4, 3х3 |
|
92 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили. Удари на дальність і точність. 5 (п’ять) спроб обведення стійок (фішок) – підготовка до складання навчального нормативу. Відволікальні дії. Тактика захисту: протидія удару по воротах. Двостороння гра3х3, 4х4 |
|
93 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку спритності. Гра воротаря: вибивання м’яча з землі на точність. Обманні рухи під час виконання 11-метрових ударів. КН: Ведення м’яча ( 5 спроб) з обведенням перешкод в швидкому темпі. Тактика нападу: гра в один дотик. Двостороння гра 4х4 |
|
94 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості. Ведення м’яча з обведенням стійок (фішок). Удари по м’ячу, що летить правою і лівою ногою різними способами. Техніка гри воротаря: вибивання м’яча ногою з землі та з рук на дальність і точність. Двостороння навчальна гра |
|
95 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Поєднання прийомів пересування з технікою володіння м’ячем. Ведення м’яча з обведенням стійок (фішок) з наступним ударом по воротах. Двостороння гра з застосуванням вивчених технічних і тактичних прийомів гри |
|
96 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку сили. Двостороння гра з застосуванням вивчених технічних і тактичних прийомів гри. Узагальнення знань з модуля: «Футбол» |
|
Модуль ІІ. Легка атлетика (6 год.)(продовження) |
||
97 |
Правила безпеки на уроках л/атлетики, правила змагань з стрибків у висоту. Інструкція № __. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Повторити низький старт; стартовий розбіг.(4х15м). Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання»: визначення кута і довжини розбігу. Гра «Виклик номерів» |
|
98 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. Стрибок у висоту з розбігу - політ і приземлення. Повторити високий старт, човниковий біг 4х9 м. з високого старту. Повторний біг 3х60м.(фінішування) Ріномірний біг 1000 м (хл.), 500 м (дівч.) |
|
99 |
Відродження Олімпійських ігор сучасності. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку швидкості. Закріплення техніки стрибка у висоту сп. «переступання». Біг 60 м. Повільний біг 1500 м (хл.), 1000 м (дівч.) |
|
100 |
Особливості дихання під час бігу на короткі і довгі дистанції. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. КН: Біг 60 м. Стрибок у висоту. Повільний біг 1500м (хл.), 1000 м (дівч.) |
|
101 |
ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку витривалості. КН: Стрибок у висоту. Біг 1500 м (хл.), 1000 м (дівч.). Стрибок у довжину з місця |
|
102 |
Місце л/атлетики в системі фізичного виховання. ЗРВ і спеціальні вправи для розвитку координації рухів. КН: Біг 1500 м (хл.), 1000 м (дівч.). Ігри за вибором дітей. Узагальнення знань з модуля: «Легка атлетика» |
|
103 |
Підсумковий урок |
|