Календарне планування для учнів 2 класу на І та ІІ семестр. Враховано зміст навчального матеріалу, державні вимоги до навчальних досягнень учнів. Вказано назви рухливих ігор,які застосовують: під час активного відпочинку, під час вивчення вправ формувань культури рухів, навичок пересувань, навичок оволодіння мʼячем та вивчення стрибкових вправ.
Розглянуто на засіданні « Затверджую»
педагогічної ради Директор закладу
Протокол № _________
від
Календарне планування
складено за навчальною Програмою «Фізична культура для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи», яка розроблена відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти.
( оновлено за автором Т. Ю.Круцевич.)
2 клас
Вчитель
фізичної культури
Кривошея Тетяна Григорівна
2018 -2019 н.р.
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
|||
І. Теоретико-методичні знання Фізичні вправи – обов’язкова частина побуту стародавніх людей. Фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток (формування правильної постави). Основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість, гнучкість. Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки та фізкультурні паузи, їх значення. Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Олімпійські ігри Стародавньої Греції. ІІ. Способи рухової діяльності
|
Учень/учениця: має уявлення: про фізичні вправи як обов’язкову частину побуту стародавніх людей; про фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток (формування правильної постави); про загартування як засіб зміцнення здоров’я; про учасників стародавніх Олімпійських ігор та нагородження олімпіоніків; називає: основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість, гнучкість; пояснює: значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурних хвилинок та фізкультурних пауз; застосовує: фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі дня; дотримується: правил рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами; виконує: організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом; перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами; загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості; комплекси ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру), з гімнастичною палицею, прапорцями, м’ячем, скакалкою; комплекси фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок; положення тіла у просторі: сіди (кутом, з нахилом уперед, на правому (лівому стегні); упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях); виси ( вис на зігнутих руках, вис стоячи позаду, вис зависом однією ногою, вис зависом двома ногами), підтягування у висі, у висі лежачи; елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед; стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами; вправи на релаксацію: «Повітряна кулька»; «Незвичайна веселка»; «Сопілочка»; «Пташки»; «Метелик» тощо.
|
|||
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
|||
2. Вправи для оволодіння навичками пересувань: ходьба;
біг;
танцювальні кроки;
лазіння та перелізання
|
Учень/ учениця: виконує: ходьбу: “протиходом”, “змійкою”; із зупинкою за сигналом; із вантажем (мішечки) на голові; ходьбу по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком, на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями; біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами; пересування приставними кроками правим, лівим боком; “повторний” біг 3 х 10 м; різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м; біг до 30 м з високого старту; біг почергово з ходьбою до 1000 м; танцювальні кроки: ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід; переступання, крок польки, танцювальні імпровізаційні вправи; лазіння: по похилій лаві, встановленій під кутом 45 градусів, в упорі присівши; підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом; по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом; перелізання через перешкоду висотою до 100 см;
|
|||
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
||||||||||
вправи з малим м’ячем (тенісним або гумовим);
вправи з великим м’ячем (гумовим, футбольним №3, волейбольним для міні-баскетболу);
|
Учень/учениця: виконує: вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м; метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м; метання малого м’яча із-за голови на дальність;
вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках), передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок); дотримується: правил безпеки на заняттях із застосуванням м’ячів. |
||||||||||
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
||||||||||
стрибки
стрибки зі скакалкою
стрибки у глибину
стрибки у висоту
стрибки у довжину
|
Учень/ учениця: виконує: стрибки: на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів, по «купинах», вистрибування з присіду; стрибки зі скакалкою: на двох ногах, на двох ногах із проміжними стрибками на місці; поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку вперед; стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед; стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням; різко вигнувшись з висоти 60-80 см; стрибки у висоту: стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами; стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку); застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ногами; стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї та двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід;. дотримується: правил безпеки під час занять стрибками |
||||||||||
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
||||||||||
рухливі ігри |
Учень/учениця: бере участь у рухливих іграх та грає в них під час активного відпочинку: для вправ у формуванні культури рухів: “Заборонений рух”, “Світлофор”, “Подоляночка”, “Мак”, “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною»; для вправ для оволодіння навички пересувань: “Космонавти”, “Гуси”, “Сірий кіт”, “Альпіністи”, “Виклик номерів”, ”Бездомний заєць”, “Посадка картоплі”, естафети; «Винахідливе коло»; для стрибкових вправ – “Грибок”, “Через купини та пеньки”, “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” ; для опанування навички оволодіння мʼячем: «Гонка м’ячів», «М’яч сусіду», «М’яч середньому», “Влучно в ціль”, «Найкраща пара»; «Влучно в обруч»; зимові ігри: «Сніжки», «Кинь далі!», «Перебіжками зі сніжками», «Біг по слідах», «Вежі», «Білі ведмеді», «Кинь далі!», «Швидкі та влучні», «Сніжкова естафета» - групова гра з призами;
дотримується : правил рухливих ігор та правил безпеки під час їх проведення |
||||||||||
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів |
||||||||||
- сили
|
Учень: застосовує вправи для розвитку: сили: загальнорозвивальні вправи з гімнастичними палицями, кидки баскетбольного м’яча з-за голови із різних положень, лазіння по горизонтальній гімнастичній лаві однойменним та різнойменними способами ( без допомоги ніг), багатоскоки, стрибки через перешкоди, підтягування у висі (хлопці) та у висі лежачи; пересування у положенні сіду, зігнувши ноги (у різних напрямках); швидкості: прискорення з різних вихідних положень, повторний біг 3 х 10 м, біг із прискореннями за сигналом, стрибки зі скакалкою; витривалості: біг у чергуванні з ходьбою до 1000 м, пересування на лижах до 1000 м; біг на дистанцію до 500 м малої інтенсивності; їзда на велосипеді; гнучкості: махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори та під час ходьби; прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; викрути рук зі скакалкою; пружинячі похитування у положенні випаду; прогинання тулуба у положенні лежачи на животі; координації: подолання перешкод, ходьбу на носках, по підвищеній і обмеженій за площиною опорі з різними положеннями рук, “позу лелеки” із закритими очима, пересування із підкиданням дрібних предметів (тенісні м’ячі, мішечки тощо), вправи зі зміною положення тіла у просторі, розслаблення м’язів рук, ніг, тулуба у різних положеннях; дотримується: правил безпеки під час занять з розвитку фізичних якостей. |
||||||||||
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до навчальних досягнень учня/учениці |
||||||||||
загальнорозвивальні вправи на місці без предметів
загальнорозвивальні вправи в русі
загальнорозвивальні вправи з предметами
загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави
вправи для профілактики плоскостопості
|
Учень/учениця: виконує: загальнорозвивальні вправи на місці без предметів: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу: згинання та розгинання верхніх кінцівок, кругові рухи руками, нахили в сторони, пружинчасті рухи; для м’язів тулуба з вихідних положень: нахили, повороти, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах; для м’язів живота: з вихідного положення лежачи на спині та животі: перехід з положення лежачи у положення сидячі; для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачі на животі, підтягування на перекладині з вихідного положення лежачи; для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг в сторони, статичні положення на рівновагу; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, ходьба з різними положеннями рук; вправи на координацію; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби; загальнорозвивальні вправи на відчуття правильної постави: біля гімнастичної стінки, вертикальної осі, дзеркала; вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусениця”, “ведмідь клишоногий”, перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг, стрибки; дотримується: вимог щодо послідовності виконання вправ на формування правильної постави. |
||||||||||
Робочий план реалізації навчальної програми
з фізичної культури для 2 класу.
Графік
розподілу і проходження навчального матеріалу протягом навчального року
№ п.п |
Розділ,тема |
Години |
І семестр |
ІІ семестр |
|
|
3 години на тиждень |
|
|
І. |
Основи знань з фізичної культури |
3 |
В процесі занять |
В процесі занять |
ІІ. Способи рухової діяльності |
|
|
|
|
1. |
• вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики |
18 |
|
18 |
2. |
• вправи для оволодіння навичками пересувань |
30 |
12 |
18 |
3. |
• вправи для опанування навичками володіння м’ячем |
35 |
24 |
11 |
4. |
• стрибкові вправи |
22 |
12 |
10 |
5 |
• ігри для активного відпочинку |
На всіх уроках |
||
6. |
• вправи для розвитку фізичних якостей |
У змісті відповідних розділів програми на всіх уроках |
||
7. |
• вправи для формування постави і профілактики плоскостопості |
У змісті відповідних розділів програми на всіх уроках |
||
|
|
105 |
48 |
57 |
Календарно-тематичне планування уроків фізичної культури у 2 класі
на 2018/2019 навчальний рік
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Основи знань з фізичної культури. Стрибкові вправи. Вправи для розвитку фізичних якостей. Ігри для активного відпочинку |
|||
1
|
Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Рухливі ігри “Сірий кіт”, “Виклик номерів”,естафети. |
|
|
2
|
Бесіда « Ранкова гігієнічна гімнастика, фізкультурні хвилинки та фізкультурні паузи, їх значення». Ходьба: “протиходом”, “змійкою. Махові рухи правою і лівою ногою у бічній і лицьовій площині, стоячи біля опори. Стрибки: на місці з поворотами на 45, 900. Рухливі ігри “Вовк у канаві”, “Зайці у городі» |
|
|
3
|
Бесіда «Фізичні вправи – обов’язкова частина побуту стародавніх людей» Ранкова гігієнічна гімнастика. Ходьба із зупинкою за сигналом. Стрибки зі скакалкою: на двох ногах, на двох ногах із проміжними стрибками на місці. Рухливі ігри “Сірий кіт”, “Виклик номерів”,естафети. |
|
|
4 |
Бесіда «Основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість, гнучкість». ЗРВ в русі та на місці. Стрибки зі скакалкою поперемінно відштовхуючись ногами на місці. Стрибки у висоту: стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри ““Грибок”, “Через купини та пеньки” |
|
|
5
|
Бесіда «Загартування як засіб зміцнення здоров’я». Стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри “Вовк у канаві”, “Зайці у городі» ,естафети |
|
|
6 |
Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами . Вистрибування з присіду. Стрибки у довжину із присіду в присід. Рухливі ігри ““Грибок”, “Через купини та пеньки” |
|
|
7 |
Бесіда «Олімпійські ігри Стародавньої Греції». ЗРВ без предметів. Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Рухливі ігри “Сірий кіт”, “Виклик номерів”,естафети. |
|
|
8 |
ЗРВ зі скакалкою. Стрибки зі скакалкою на двох ногах із проміжними стрибками на місці та поперемінно відштовхуючись ногами на місці. Багатоскоки,.Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї та двох ніг. Рухливі ігри “Вовк у канаві”, “Зайці у городі» |
|
|
9 |
ЗРВ без предметів. Застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ногами. Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Рухливі ігри “Посадка картоплі”, естафети. |
|
|
10 |
ЗРВ без предметів. Стрибки у довжину із присіду в присід. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Рухливі ігри ““Грибок”, “Через купини та пеньки” ,естафети. |
|
|
11 |
ЗРВ. Стрибки у глибину різко вигнувшись з висоти 60-80 см. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед . Рухливі ігри “Посадка картоплі”,естафети. |
|
|
12 |
ЗРВ зі скакалкою. Стрибки по «купинах», Стрибки у довжину з місця поштовхом двох ніг. Рухливі ігри “Вовк у канаві”, “Зайці у городі» ,естафети. |
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань. Ігри для активного відпочинку |
|||
13 |
Бесіда «Правила безпеки під час виконання видів пересувань». ЗРВ без предметів. Ходьба “протиходом”, “змійкою”; із зупинкою за сигналом. Біг: із зміною напрямку, спиною уперед. Танцювальні кроки: крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід. “Човниковий” біг 4 х 9 м Рухливі ігри: «Космонавти”, “Гуси”, “Сірий кіт”, “Альпіністи |
|
|
14 |
ЗРВ зі скакалкою. Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Біг із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. Біг до 30 м з високого старту. Танцювальні кроки : переступання . Рухливі ігри : “Виклик номерів”, ”Бездомний заєць”, “Посадка картоплі”. |
|
|
15 |
ЗРВ. Ходьба з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. “Повторний” біг 3 х 10 м;. Танцювальні кроки: перемінний крок. Лазіння: по похилій лаві, встановленій під кутом 45 градусів, в упорі присівши. Рухливі ігри «Космонавти”, “Альпіністи»Гуси», «Сірий кіт». |
|
|
16 |
ЗРВ з м'ячами.. біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами; пересування приставними кроками.. Танцювальні кроки: приставний крок, перемінний крок. Біг з високого старту до З0 м. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. Рухливі ігри Космонавти”, “Гуси”, “Сірий кіт”, “Альпіністи. Естафети. |
|
|
17 |
ЗРВ без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Біг почергово з ходьбою до 1000м. лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Рухливі ігри “Виклик номерів”, ”Бездомний заєць». |
|
|
18
|
ЗРВ без предметів. біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами; пересування приставними кроками правим, лівим боком “Човниковий” біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: крок польки. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см; Згинання, розгинання рук в упорі лежачи. Рухливі ігри “Виклик номерів”, ”Бездомний заєць”, “Посадка картоплі”, естафети. |
|
|
19
|
ЗРВ з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Танцювальні кроки: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Рухливі ігри «Космонавти”, “Альпіністи |
|
|
20
|
ЗРВ з прапорцями. Комплекс для профілактики плоскостопості. Біг до 30 м з високого старту. Танцювальні імпровізаційні вправи. Лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. Рухливі ігри «Космонавти”, “Гуси”, “Сірий кіт”, “Альпіністи. Естафети. |
|
|
21
|
ЗРВ з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рухливі ігри “Виклик номерів”, ”Бездомний заєць”, “Посадка картоплі”,«Винахідливе коло»;Естафети. |
|
|
22
|
ЗРВ зі скакалкою. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи.. Рухливі ігри: «Космонавти”, “Альпіністи. |
|
|
23
|
ЗРВ без предметів. “Повторний” біг 3 х 10 м; Підтягування у висі лежачи (д) та у висі (хлопці). Рухливі ігри «Винахідливе коло»; «Космонавти”, “Гуси”, “Сірий кіт”, “Альпіністи. Естафети. |
|
|
24
|
Визначення резервних можливостей учнів за видами, що визначають показники динаміки змін розвитку фізичних якостей учнів. Рухливі ігри (за вибором дітей) |
|
|
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку |
|||
25 |
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. Рухлива гра « Влучно в ціль” |
|
|
26
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Комплекс ранкової гімнастики без предмета (імітаційного характеру). Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Влучно в обруч» |
|
|
27
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з скакалкою. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у щит (1 х 1 м) з відстані 8-10 м на висоті 2-3 м. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
28
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м. Рухлива гра «Влучно в обруч» |
|
|
29
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предмета. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
|
30
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з м’ячами . Вправи з малим м’ячем: метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «Влучно в обруч» |
|
|
31
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Комплекс ранкової гімнастики з м’ячем. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухлива гра «Влучно в обруч», «Влучно в ціль» |
|
|
32
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Ходьба: “змійкою”. Вправи з великим м'ячем ( елементи футболу): зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні.Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу по нерухомому м’ячу. Рухлива гра «Гонка м’ячів». |
|
|
33
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предмета. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. Рухлива гра «М’яч сусіду». |
|
|
34
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава, низька колода) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться . Рухлива гра «М’яч середньому» |
|
|
35
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з прапорцями. Ходьба приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Рухлива гра: «Найкраща пара» |
|
|
36
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами ЗРВ з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по дузі. Рухлива гра « Гонка м’ячів», |
|
|
37
|
ЗРВ з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться . Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому між стійок. Рухлива гра «М’яч сусіду». |
|
|
38 |
ЗРВ з м'ячами. Комплекс для формування правильної постави. Вправи з великим м’ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться . Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок);Рухлива гра «М’яч середньому» |
|
|
39 |
ЗРВ без предметів. Комплекс фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем: зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться . Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра “ «Найкраща пара» |
|
|
40 |
ЗРВ. Комплекс для профілактики плоскостопості. Різні види ходьби і бігу. Вправи з великим м'ячем (елементи баскетболу): кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей у парах (у колі, , трійках), передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою; Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
|
|
41
|
ЗРВ з м'ячами. Комплекс фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок Вправи для відчуття правильної постави біля гімнастичної стінки, біля дзеркала. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей у колі. Рухлива гра «М’яч сусіду». |
|
|
42
|
ЗРВ з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи з м’ячем : кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей у трійках. Рухлива гра «М’яч середньому» |
|
|
43
|
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок Вправи для відчуття правильної постави біля гімнастичної стінки, біля дзеркала. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
44
|
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Махові рухи руками та ногами в різних напрямках за амплітудою, що поступово збільшується. Нахили тулуба в положенні стоячи. Вправи з м'ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. Ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «Гонка м’ячів», |
|
|
45 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи для профілактики плоскостопості. Вправи з м’ячем. Рухлива гра «М’яч сусіду». |
|
|
46 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи з м’ячем: передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу. Ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухлива гра «М’яч середньому» |
|
|
47 |
Загальнорозвивальні вправи. Вправи з великим м'ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей, передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою; Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
48
|
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Вправи з великим м'ячем :кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей, передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча з одночасними кроками правою та лівою рукою. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Ігри для активного відпочинку |
|||
49
|
Бесіда «Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурних хвилинок та фізкультурних пауз». Загальнорозвивальні вправи без предметів. Положення тіла у просторі: . сіди (кутом, з нахилом уперед, на правому (лівому стегні). Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими ногами; перекати в групуванні. Вправи на релаксацію: «Повітряна кулька». Рухливі ігри “Заборонений рух”, “Світлофор» |
|
|
50
|
Загальнорозвивальні вправи з обручем. Комплекс фізкультурної паузи. Положення тіла у просторі: . сіди упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях). Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими ногами, перекати в групуванні. Вправа на релаксацію «Сопілочка». Рухливі ігри “Подоляночка”, “Мак”. |
|
|
51
|
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. Положення тіла у просторі: упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях). Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами; перекати в групуванні. Вправа на релаксацію ««Незвичайна веселка». Рухливі ігри “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
52 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі : виси ( вис на зігнутих руках, вис стоячи позаду. Елементи акробатики: перекати в групуванні; стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухливі ігри “Заборонений рух”, “Світлофор» |
|
|
53 |
Загальнорозвивальні вправи. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі : вис зависом однією ногою. Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед. Вправа на релаксацію ««Незвичайна веселка». Рухливі ігри “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
54 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі : вис зависом двома ногами. Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед. Вправи на релаксацію: «Повітряна кулька». Рухливі ігри “Подоляночка”, “Мак”. |
|
|
55 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі вис на зігнутих руках. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Підтягування у висі . Вправа на релаксацію «Сопілочка». Рухливі ігри “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
56 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Вправи на положення тіла у просторі : підтягування у висі. Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед. Вправа на релаксацію «Метелик». Рухливі ігри “Заборонений рух”, “Світлофор». |
|
|
57 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі :сіди (кутом, з нахилом уперед, на правому (лівому стегні). Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухливі ігри “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
58 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі : упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях) . Елементи акробатики: перекид вперед; стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Вправи на релаксацію: «Повітряна кулька». Рухливі ігри “Подоляночка”, “Мак”. |
|
|
59 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі : вис на зігнутих руках. Елементи акробатики: перекид вперед; стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Вправа на релаксацію «Сопілочка».. Рухливі ігри “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
60 |
Загальнорозвивальні вправи з прапорцями. Комплекс для формування правильної постави. Вправи на положення тіла у просторі : вис зависом однією ногою. Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухливі ігри “Заборонений рух”, “Світлофор» |
|
|
61 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі : вис зависом двома ногами. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Вправа на релаксацію ««Незвичайна веселка» . Рухливі ігри “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
62 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячами. Вправи на положення тіла у просторі : підтягування у висі лежачи.. Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед; стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Вправи на релаксацію: «Повітряна кулька». Рухливі ігри “Гуси”, “Сірий кіт”, “Виклик номерів”. |
|
|
63 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі : підтягування у висі лежачи. Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед; стійка на лопатках із прямими ногами. Вправа на релаксацію «Пташки». Рухливі ігри “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
64 |
Загальнорозвивальні вправи з м'ячами. Комплекс для профілактики плоскостопості. Вправи на положення тіла у просторі : вис на зігнутих руках . Елементи акробатики: перекати в групуванні; перекид вперед; стійка на лопатках із прямими ногами. Вправа на релаксацію «Сопілочка». Рухливі ігри “Подоляночка”, “Мак”.. |
|
|
65 |
Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. Вправи на положення тіла у просторі :сіди, упори ; виси. підтягування у висі, у висі лежачи..(д). Елементи акробатики: перекид вперед; стійка на лопатках із прямими ногами . Вправа на релаксацію «Пташки». Рухлива гра “Гуси”, “Сірий кіт”, “Виклик номерів”. |
|
|
66 |
Загальнорозвивальні вправи з гімнастичною палицею. викрути рук з гімнастичною палицею. Вправи на положення тіла у просторі : Вправи на положення тіла у просторі :сіди, упори ; виси. підтягування у висі, у висі лежачи..(д). Елементи акробатики: перекид вперед; стійка на лопатках із прямими ногами. Вправа на релаксацію «Метелик». Рухливі ігри “Подоляночка”, “Мак”, “Дрова”; «Жива скульптура»; «Повтори за мною». |
|
|
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ігри для активного відпочинку |
|||
67 |
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Елементи гри футболу: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри «Гонка м’ячів», «М’яч сусіду». |
|
|
68 |
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами; Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предметів. удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться ;зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Рухливі ігри «М’яч середньому», “Влучно в ціль”. |
|
|
69 |
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з м’ячем. Вправи з великим м’ячем : ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
70 |
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Загальнорозвивальні вправи: комплекс фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок .Вправи з великим м’ячем : зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні, удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться.Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по дузі. Рухливі ігри «Гонка м’ячів», «М’яч сусіду». |
|
|
71
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики з м’ячем. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться;зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні .Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому між стійок). Рухливі ігри «М’яч середньому», “Влучно в ціль”. |
|
|
72
|
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами; Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Вправи з великим м'ячем: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
73
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики зі скакалкою. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому по прямій. Рухливі ігри «М’яч середньому», “Влучно в ціль”. |
|
|
74 |
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Загальнорозвивальні вправи: комплекс фізкультурних пауз та фізкультурних хвилинок. Вправи з великим м'ячем : ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок);. Рухливі ігри «Гонка м’ячів», «М’яч сусіду». |
|
|
75
|
Організовуючі вправи: перешикування з колони (шеренги) по одному в колону (шеренгу) по два і навпаки за розподілом. Загальнорозвивальні вправи: для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться ;зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок). Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
76 |
Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами. Загальнорозвивальні вправи: комплекс ранкової гімнастики без предметів. Вправи з великим м'ячем: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться ;зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стійок); Рухливі ігри «М’яч середньому», “Влучно в ціль”, «Найкраща пара». |
|
|
Стрибкові вправи. Ігри для активного відпочинку |
|||
77 |
Загальнорозвивальні вправи. Стрибки: на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри “Грибок”, “Через купини та пеньки». |
|
|
78 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Стрибки, по «купинах». Стрибки різко вигнувшись з висоти 60-80 см. Рухливі ігри “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” |
|
|
79 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів на місці... Стрибки зі скакалкою: на двох ногах, на двох ногах. Стрибки у висоту: стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри “Грибок”, “Через купини та пеньки». |
|
|
80 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем.. Стрибки зі скакалкою із проміжними стрибками на місці. стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням; різко вигнувшись з висоти 60-80 см; Стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Рухливі ігри “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” |
|
|
81 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячем. Вправи для розвитку сили. Застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ногами. Рухливі ігри “Грибок”, “Через купини та пеньки”, “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” |
|
|
82 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки зі скакалкою поперемінно відштовхуючись ногами на місці. Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї та двох ніг. Рухливі ігри “Грибок”, “Через купини та пеньки”, “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” |
|
|
83 |
Загальнорозвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки обертаючи скакалку вперед в русі. Стрибки у довжину із присіду в присід;. Рухливі ігри “Грибок”, “Через купини та пеньки”, “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” |
|
|
84 |
Загальнорозвивальні вправи з м’ячами . Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед . Стрибки у довжину із присіду в присід. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
85 |
Загальнорозвивальні вправи. Стрибки: через довгу скакалку, яка обертається вперед . стрибки у висоту: стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку). Рухливі ігри та естафети. |
|
|
86 |
Загальнорозвивальні вправи. Стрибки обертаючи скакалку вперед в русі. стрибки у висоту: стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
87 |
Загальнорозвивальні вправи без предметів. Комплекс для профілактики плоскостопості. Стрибки: вистрибування з присіду. Стрибки у глибину: з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Стрибки у довжину із присіду в присід. Рухливі ігри “Грибок”, “Через купини та пеньки”, “Вовк у канаві”, “Зайці у городі” |
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань. Ігри для активного відпочинку |
|||
88 |
Ходьба: “протиходом”, “змійкою”; із зупинкою за сигналом.Біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. “Повторний” біг 3 х 10 м. Лазіння по похилій лаві, встановленій під кутом 45 градусів. Рухливі ігри та естафети |
|
|
89 |
Ходьба із вантажем (мішечки) на голові. Пересування приставними кроками правим, лівим боком ЗРВ на місці. “Човниковий” біг 4 х 9 м. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
90 |
Ходьба з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. ЗРВ на місці. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри на вибір. |
|
|
91 |
Біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ в русі та на місці. Біг до 30 м з високого старту. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом. Рухливі ігри,естафети. |
|
|
92 |
Ходьба із вантажем (мішечки) на голові. Пересування приставними кроками правим, лівим боком. ЗРВ на місці без предметів. “Повторний” біг 3 х 10 м. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
93 |
Ходьба з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ на місці. Біг до 30 м з високого старту. Лазіння по похилій лаві, встановленій під кутом 45 градусів, в упорі присівши. Рухливі ігри та естафети. |
|
|
94 |
Ходьба: “протиходом”, “змійкою”; із зупинкою за сигналом. ЗРВ на місці. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см . Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри на вибір учнів. |
|
|
95 |
Ходьба із вантажем (мішечки) на голові. Біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами .ЗРВ в русі та на місці. “Човниковий” біг 4 х 9 м. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом.Рухливі ігри, естафети. |
|
|
96 |
Ходьба: “протиходом”, “змійкою”; із зупинкою за сигналом. Пересування приставними кроками правим, лівим боком. ЗРВ на місці без предметів. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри |
|
|
97 |
Біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами. ЗРВ в русі та на місці. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Біг до 30 м з високого старту. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
98 |
Ходьба із вантажем (мішечки) на голові ЗРВ в русі та на місці. “Повторний” біг 3 х 10 м. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
99 |
Ходьба: “протиходом”, “змійкою”; із зупинкою за сигналом. Пересування приставними кроками правим, лівим боком; ЗРВ без предметів “Човниковий” біг 4 х 9 м. Лазіння по похилій лаві, встановленій під кутом 45 градусів, в упорі присівши. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
100 |
Ходьба з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Пересування приставними кроками правим, лівим боком ЗРВ на місці без предметів. Біг до 30 м з високого старту. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Рухливі ігри, естафети. |
|
|
101 |
ЗРВ в русі та на місці. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри на вибір учнів. |
|
|
102 |
Ходьба з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами; пересування приставними кроками правим, лівим боком; ЗРВ на місці.Біг до 30 м з високого старту. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способом.Рухливі ігри, естафети. |
|
|
103 |
Біг: із зміною напрямку, спиною уперед; із зупинками стрибком та у кроці за зоровим і слуховим сигналами; пересування приставними кроками правим, лівим боком; ЗРВ в русі та на місці. “повторний” біг 3 х 10 м. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Рухливі ігри , естафети. |
|
|
104 |
Ходьба із вантажем (мішечки) на голові. Пересування приставними кроками правим, лівим боком. ЗРВ на місці без предметів. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см. Біг почергово з ходьбою до 1000 м. Рухливі ігри на вибір учнів. |
|
|
105 |
Ходьба з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. “Човниковий” біг 4 х 9 м. Лазіння по гімнастичній стінці вгору і вниз різнойменним способом. Перелізання через перешкоду висотою до 100 см. Рухливі ігри на вибір дітей |
|
|