Календарне-планування з фрацузької мови 10 клас Клименко Ю. ІІ семестр

Про матеріал
Календарне-планування Клименко Ю. французька мова 10 клас (10 рік навчання, рівень стандарту) ІІ семестр
Перегляд файлу

                                                       Календарно-тематичне планування з французької мови

в 10 класі за підручником Ю. Клименка

 II семестр

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар- лексика

Мовний інвентар- граматика

Очікувані результати

 

Учні:

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

 

«Робота та професії»

 Впр.1 с.90

Узгодження часів   Впр.10ст.93

Вміють розповідати про плани у майбутнє

 

+

 

 

Уміння вчитися упродовж життя

Вправа 8   ст.92

2

 

«Вибір професій»

  Впр.3ст.91

   Узгодження часів     Впр.10ст.93

Надавати інформацію 

 

+

 

 

Уміння вчитися упродовж життя

Вправа 9, ст.93

3

 

«Ваша професія»

Впр.1 ст.94

Adjectif possessif

 

Розповідають  про професії

 

+

 

 

Надавати інформацію про професію

Вправа 8 , ст.96

4

 

«Світ професій»

Впр.6 ст.95

Adjectif possessif

Вміють характеризувати професії своїх батьків

 

 

 

+

Розповідати про відомі професії

Вправа  9, ст.96

5

 

«Вибирати професію»

Впр.1ст.97

Минулий час

Вміють розказати про свій вибір

 

 

 

+

Аргументувати свій вибір

Впр.9  , ст.100

6

 

«Вибирати професію»

Впр.5ст.98

Минулий час

Впр.7ст.100

Уміють скласти діалог

 

 

+

 

 

Спілкування іноземною мовою

Впр. 10 ст.100

7

 

«Модні професії»

Впр.1ст.101

 

Вміють формулювати особисті ціннісні пріоритети

 

+

 

 

Розповідати про свої уподобання

Впр.4  ст.102

8

 

«Дій щоб приуспіти»

Вправа 2 ст.105

Минулий час

Вміють обмінюватись думками

 

+

 

 

Уміння вчитися упродовж життя

Вправа 7 ,ст.108

9

 

Франція. Хексагон.

 

 

Впр.1, ст.113

La phrase exclamative

Впр5, ст.115

Вміють користуватися картою

 

 

+

 

Гордість за Францію,її мову та культуру

Вправа 7,ст.116

10

 

«Франкомовні країни»

Вправа 4, ст.114

La phrase exclamative

Впр6, ст.116

Описують рельєф та гори Франції

 

 

+

 

Спілкування іноземною мовою

Вправа 8, ст.116

Тематична

11

 

«Відкриття Белгії»

Впр.1ст.117

La phrase exclamative

Впр4, ст.119

Знають про  Белгію

 

 

+

 

 

Вправа 6 ,ст.119

12

 

«Франкофонія»

Вправа 1, ст.120

Adjectifs interrogatifs.

Впр6, ст.122

Надають інформацію про франкомовні країни

 

 

+

 

Готовність до міжкультурного діалогу

Вправа 7, ст.123

13

 

«Франкофонія»

Вправа 4 , ст.121

 

Adjectifs interrogatifs.

Впр7, ст.123

Спілкуються використовуючи вивчену лексику

 

 

+

 

Описати роль мови у життєдіяльності людей

Вправа 8, ст.123

14

 

«Україна та Євросоюз»

Вправа 1, ст.124

 

Вміють розповісти про Україну            

 

+

 

 

Розвивати комунікативні здібності

Вправа 7, ст.127

15

 

«Наука та технічний прогрес»

Вправа 1ст.130

Les pronoms relatifs

Надавати інформацію про видатних вчених

 

+

 

 

Обговорення значення винаходів відомих вчених

Вправа 8, ст.132

16

 

«Прогрес. Життя та інтернет»

Впр.1ст.133

Les pronoms relatifs

Впр.8 ст.136

Вміють оцінити вплив інтернету на життя людей

 

+

 

 

Описати роль технологій у життєдіяльності людей

Вправа 11ст.136

17

 

«Ніколи без телефону»

 

Вправа 4,ст.137

 

Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку.

 

+

 

 

 

Вправа 9 ,ст.139

18

 

«Люди майбутнього»

 

Вправа 3, ст.140

 

Висказують свою думку

 

+

 

 

Виховувати інтерес до різних технологій

Вправа7 , ст.142

19

 

«Техніка та природа»

 

Вправа 2ст.144

Expression du temps

Дискутують довкола питань природи та здоров’я

 

+

 

 

Відповідальне ставлення до природи

Вправа9 , ст.147

Тематична

20

 

«Техніка та природа»

 

Вправа 3, ст.145

 

Вміють давати інформацію щодо погоди

 

+

 

 

 

Вправа 10ст.147

21

 

«Природа та біорозмаїття»

Вправа 1 ст.148

Les pronoms relatifs

Впр.6ст.150

Розповідають як захистити природу

+

 

 

 

Пропагувати здоровий спосіб життя

Вправа10,ст.151

22

 

«Природа та біорозмаїття»

 

Впр.5ст.149

 

Les pronoms relatifs

Знають про навколишнє середовище

+

 

 

 

 

Вправа11ст.151

23

 

«Моя сім’я. Мої друзі»

 

Вправа 1, ст.155

 

Вміють роповідати про себе

 

+

 

 

Вміють висловлювати власні почуття до членів сім’ї

Вправа 5,ст.156

24

 

«Мої друзі та я»

 

Вправа 7,ст.156

 

Вміють запитати та дати інформацію про родинуб, їх заняття 

 

 

+

 

Відповідальне ставлення до родини

Вправа 9,ст.157

25

 

«Стосунки в сім’ї»

 

Впр.1ст.158

Les verbes pronominaux

Впр.7 ст.161

 

Вміють розказати про стосунки у сімї

 

 

+

 

Розповісти про уподобання своїх батьків

Впр.4 .ст.160

26

 

«Стосунки в сім’ї»

 

 Впр.3ст.158

Les verbes pronominaux

Вміють розказати про стосунки у сім’ї

 

 

+

 

Розповісти про уподобання своїх батьків

Впр.8 , ст.161

27

 

«Мої друзі»

 

Впр.1ст.162

Les verbes pronominaux au passé composé Впр.7ст.165

Надавати інформацію про своїх друзів

 

 

+

 

 

Впр.8 , ст.165

28

 

«Мої друзі»

Впр.6ст.164

Les verbes pronominaux au passé composé Впр.7ст.165

Вміють скласти діалог

 

 

 

 

+

 

Толерантність у сім’ї

Впр.8  ст.165

29

 

«Обєднання поколінь»

Вправа 1 ст. 166

Les propositions infinitives

Розповідають про членів сім’ї

 

+

 

 

 

Впр.8  ст.169

30

 

«Обєднання поколінь»

Вправа 3 ст. 167

Les propositions infinitives

 

 

+

 

 

Згадати минуле

Впр.9  ст.169

Тематична

31

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

32

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

33

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

34

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гриценко Тетяна Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самборська Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
1245
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку