Календарно-тематичне планування з французької мови
в 10 класі за підручником Ю. Клименка
II семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати
Учні: |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
1 |
|
«Робота та професії» |
Впр.1 с.90 |
Узгодження часів Впр.10ст.93 |
Вміють розповідати про плани у майбутнє |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
Вправа 8 ст.92 |
2 |
|
«Вибір професій» |
Впр.3ст.91 |
Узгодження часів Впр.10ст.93 |
Надавати інформацію |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
Вправа 9, ст.93 |
3 |
|
«Ваша професія» |
Впр.1 ст.94 |
Adjectif possessif
|
Розповідають про професії |
|
+ |
|
|
Надавати інформацію про професію |
Вправа 8 , ст.96 |
4 |
|
«Світ професій» |
Впр.6 ст.95 |
Adjectif possessif |
Вміють характеризувати професії своїх батьків |
|
|
|
+ |
Розповідати про відомі професії |
Вправа 9, ст.96 |
5 |
|
«Вибирати професію» |
Впр.1ст.97 |
Минулий час |
Вміють розказати про свій вибір |
|
|
|
+ |
Аргументувати свій вибір |
Впр.9 , ст.100 |
6 |
|
«Вибирати професію» |
Впр.5ст.98 |
Минулий час Впр.7ст.100 |
Уміють скласти діалог
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 10 ст.100 |
7 |
|
«Модні професії» |
Впр.1ст.101 |
|
Вміють формулювати особисті ціннісні пріоритети |
|
+ |
|
|
Розповідати про свої уподобання |
Впр.4 ст.102 |
8 |
|
«Дій щоб приуспіти» |
Вправа 2 ст.105 |
Минулий час |
Вміють обмінюватись думками |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися упродовж життя |
Вправа 7 ,ст.108 |
9 |
|
Франція. Хексагон.
|
Впр.1, ст.113 |
La phrase exclamative Впр5, ст.115 |
Вміють користуватися картою |
|
|
+ |
|
Гордість за Францію,її мову та культуру |
Вправа 7,ст.116 |
10 |
|
«Франкомовні країни» |
Вправа 4, ст.114 |
La phrase exclamative Впр6, ст.116 |
Описують рельєф та гори Франції |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою |
Вправа 8, ст.116 |
Тематична |
|||||||||||
11 |
|
«Відкриття Белгії» |
Впр.1ст.117 |
La phrase exclamative Впр4, ст.119 |
Знають про Белгію |
|
|
+ |
|
|
Вправа 6 ,ст.119 |
12 |
|
«Франкофонія» |
Вправа 1, ст.120 |
Adjectifs interrogatifs. Впр6, ст.122 |
Надають інформацію про франкомовні країни |
|
|
+ |
|
Готовність до міжкультурного діалогу |
Вправа 7, ст.123 |
13 |
|
«Франкофонія» |
Вправа 4 , ст.121
|
Adjectifs interrogatifs. Впр7, ст.123 |
Спілкуються використовуючи вивчену лексику |
|
|
+ |
|
Описати роль мови у життєдіяльності людей |
Вправа 8, ст.123 |
14 |
|
«Україна та Євросоюз» |
Вправа 1, ст.124 |
|
Вміють розповісти про Україну |
|
+ |
|
|
Розвивати комунікативні здібності |
Вправа 7, ст.127 |
15 |
|
«Наука та технічний прогрес» |
Вправа 1ст.130 |
Les pronoms relatifs |
Надавати інформацію про видатних вчених |
|
+ |
|
|
Обговорення значення винаходів відомих вчених |
Вправа 8, ст.132 |
16 |
|
«Прогрес. Життя та інтернет» |
Впр.1ст.133 |
Les pronoms relatifs Впр.8 ст.136 |
Вміють оцінити вплив інтернету на життя людей |
|
+ |
|
|
Описати роль технологій у життєдіяльності людей |
Вправа 11ст.136 |
17 |
|
«Ніколи без телефону» |
Вправа 4,ст.137 |
|
Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку. |
|
+ |
|
|
|
Вправа 9 ,ст.139 |
18 |
|
«Люди майбутнього» |
Вправа 3, ст.140 |
|
Висказують свою думку |
|
+ |
|
|
Виховувати інтерес до різних технологій |
Вправа7 , ст.142 |
19 |
|
«Техніка та природа»
|
Вправа 2ст.144 |
Expression du temps |
Дискутують довкола питань природи та здоров’я |
|
+ |
|
|
Відповідальне ставлення до природи |
Вправа9 , ст.147 |
Тематична |
|||||||||||
20 |
|
«Техніка та природа» |
Вправа 3, ст.145 |
|
Вміють давати інформацію щодо погоди |
|
+ |
|
|
|
Вправа 10ст.147 |
21 |
|
«Природа та біорозмаїття» |
Вправа 1 ст.148 |
Les pronoms relatifs Впр.6ст.150 |
Розповідають як захистити природу |
+ |
|
|
|
Пропагувати здоровий спосіб життя |
Вправа10,ст.151 |
22 |
|
«Природа та біорозмаїття» |
Впр.5ст.149
|
Les pronoms relatifs |
Знають про навколишнє середовище |
+ |
|
|
|
|
Вправа11ст.151 |
23 |
|
«Моя сім’я. Мої друзі» |
Вправа 1, ст.155 |
|
Вміють роповідати про себе |
|
+ |
|
|
Вміють висловлювати власні почуття до членів сім’ї |
Вправа 5,ст.156 |
24 |
|
«Мої друзі та я» |
Вправа 7,ст.156 |
|
Вміють запитати та дати інформацію про родинуб, їх заняття |
|
|
+ |
|
Відповідальне ставлення до родини |
Вправа 9,ст.157 |
25 |
|
«Стосунки в сім’ї» |
Впр.1ст.158 |
Les verbes pronominaux Впр.7 ст.161
|
Вміють розказати про стосунки у сімї |
|
|
+ |
|
Розповісти про уподобання своїх батьків |
Впр.4 .ст.160 |
26 |
|
«Стосунки в сім’ї»
|
Впр.3ст.158 |
Les verbes pronominaux |
Вміють розказати про стосунки у сім’ї |
|
|
+ |
|
Розповісти про уподобання своїх батьків |
Впр.8 , ст.161 |
27 |
|
«Мої друзі»
|
Впр.1ст.162 |
Les verbes pronominaux au passé composé Впр.7ст.165 |
Надавати інформацію про своїх друзів |
|
|
+ |
|
|
Впр.8 , ст.165 |
28 |
|
«Мої друзі» |
Впр.6ст.164 |
Les verbes pronominaux au passé composé Впр.7ст.165 |
Вміють скласти діалог
|
|
|
+ |
|
Толерантність у сім’ї |
Впр.8 ст.165 |
29 |
|
«Обєднання поколінь» |
Вправа 1 ст. 166 |
Les propositions infinitives |
Розповідають про членів сім’ї |
|
+ |
|
|
|
Впр.8 ст.169 |
30 |
|
«Обєднання поколінь» |
Вправа 3 ст. 167 |
Les propositions infinitives |
|
|
+ |
|
|
Згадати минуле |
Впр.9 ст.169 |
Тематична |
|||||||||||
31 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
32 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
33 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
34 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |