Календарно-тематичне планування з французької мови
в 11 класі за підручником Ю. Клименка
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар- лексика |
Мовний інвентар- граматика |
Очікувані результати
Учні: |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
1 |
|
«Моя сім’я. Мої друзі.» |
Впр.1 с.4 |
Subjonctif Впр.8ст.6 |
Вміють розповідати про себе |
|
+ |
|
|
Уміння описувати свою родину |
Вправа , ст. |
2 |
|
«Конфлікт поколінь» |
Впр.4ст.9 |
Subjonctif Впр.8ст.11 |
Надавати інформацію про свої уподобання |
|
+ |
|
|
Уміння описувати свою родину |
Впр , ст. |
3 |
|
«Конфлікт поколінь» |
Впр.1ст.8 |
Subjonctif Впр.8ст.10 |
Розповідають про свої уподобання |
|
+ |
|
|
Планує траекторію власного життя |
Впр , ст. |
4 |
|
«Коли нікого немає вдома» |
Впр.1ст.12 |
Subjonctif Впр.7ст.14 |
Вміють розповідати про себе |
|
|
|
+ |
Надавати інформацію про сім’ю |
Впр , ст. |
5 |
|
«Малі діти,малі проблеми, великі…» |
Впр.1ст.16 |
Минулий час |
Вміють відстоювати свою думку
|
|
|
|
+ |
Розглядати правила поведінки |
Впр. , ст. |
6 |
|
«Малі діти,малі проблеми,великі…» |
Впр.7ст.18 |
Минулий час Впр.8ст.17 |
Наводиті приклади взаємодопомоги в родині |
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. ст. |
7 |
|
«Фото-сувенір» |
Впр.3ст.20 |
Минулий час |
Вміють розповідати про сімейні моменти |
|
+ |
|
|
|
Впр. ст. |
8 |
|
«Фото-сувенір» |
Впр 6 ст.22 |
Минулий час |
Розповідають про свої улюблені предмети |
|
+ |
|
|
Формує особисті цінністі пріорітети |
Вправа , ст. |
9 |
|
Нове покоління
|
Впр.1, ст.24 |
Subjonctif Впр6, ст.26 |
Вміють описати повсякденні дії, |
|
+ |
|
|
Планує траекторію власного життя |
Вправа ,ст. |
10 |
|
«Нове покоління» |
Впр 8, ст.27 |
Subjonctif |
Обговорюють види дозвілля. |
|
+ |
|
|
Критично оцінює вплив молодіжних дозвіль |
Вправа , ст. |
Тематична |
|||||||||||
11 |
|
«Україна. Символи Украіни»
|
Впр.1ст.32 |
Futur proche et future simple Впр.12ст.35 |
Знають про географічне положення України |
|
|
|
+ |
Гордість за Україну її мову та культуру |
Вправа ,ст. |
12 |
|
«Фізична ситуація» |
Впр 6, ст.33 |
Futur proche et future simple |
Надають інформацію про символи країни |
|
|
|
+ |
Спілкування їноземною мовою |
Вправа , ст. |
13 |
|
«Україна- моя Батьківщина»
|
Впр 1 , ст.36
|
Le futur dans le passé |
Надають інформацію про країну |
+ |
|
|
|
|
Вправа , ст. |
14 |
|
«Україна- моя Батьківщина» |
Впр. 7, ст.37 |
Le futur dans le passe Впр.8ст.38 |
Розробити проект |
+ |
|
|
|
Робить повідомлення про Україну |
Вправа , ст. |
15 |
|
«Сім чудес України» |
Впр.7 ст.42 |
Le futur dans le passe |
Надавати інформацію про відвідування пам’ятків |
+ |
|
|
|
Складає перелік місць для туризму у своєму регіоні |
Вправа , ст. |
16 |
|
«Кам’янець-Подільській» |
Впр.1ст.40 |
Le futur dans le passe |
Вміють оцінити історичні пам’ятки |
|
+ |
|
|
Робить повідомлення про основні історичні пам'ятки міста |
Вправа ст. |
17 |
|
«Французи в Україні» |
Впр.1,ст.46 |
Le futur dans le passe |
Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку. |
|
+ |
|
|
Наводити приклади культурного відпочинку |
Вправа , ст. |
18 |
|
« Україна очима французів» |
Впр. 1, ст.48 |
Le futur dans le passe |
Висказують свою думку |
|
+ |
|
|
Порівнює Київ з іншими столицями |
Вправа , ст. |
19 |
|
«Різдво в Україні»
|
Впр. 1ст.50 |
Le futur dans le passe |
Порівнює сімейні традиції |
|
|
|
+ |
Демонструє розуміння культурного розмаїття |
Вправа , ст |
Тематична |
|||||||||||
20 |
|
«Українські землі» |
Впр. 1, ст.53 |
Le future simple |
Вміють давати інформацію щодо країни |
|
+ |
|
|
|
Вправа , ст. |
21 |
|
«Людина та довкілля» |
Впр.1ст.56 |
L’imparfait et le plus-que-parfait Впр.8ст.59 |
Вміють описувати природні явища |
+ |
|
|
|
Надати письмову Інформацю про природу |
Вправа , ст. |
22 |
|
«Бути екогромадянином» |
Впр.5ст.57
|
L’imparfait et le plus-que-parfait |
Обміркувати власні внески в охорону навколишнього середовища |
+ |
|
|
|
Обговорити питання пов'язані із збереження навколишнього середовища |
Вправа ,ст. |
23 |
|
«Бути в гармонії з природою» |
Впр 1, ст.61 |
La concordance des temps |
Знають про навколишнє середовище |
+ |
|
|
|
Пропагувати здоровий спосіб життя |
Вправа , ст. |
24 |
|
«Бути в гармонії з природою» |
Впр.3,ст.63 |
La concordance des temps |
Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку. |
+ |
|
|
|
Відповідальне ставлення до власного здоров’я |
Вправа , ст. |
25 |
|
«Боротьба проти забруднення довкілля» |
Впр.1ст.67 |
|
Розповідають як захистити природу |
+ |
|
|
|
Виховувати почуття відповідальності до природи та її збереження |
Впр. .ст. |
26 |
|
«Боротьба проти забруднення довкілля»
|
Впр.3ст.68 |
Впр.8ст.71 |
Відстоювати свою думку щодо захисту природи |
+ |
|
|
|
Розробляти план дій щодо збереження навколишнього середовища |
Впр. , ст. |
27 |
|
«Як боротися проти забруднення довкілля»
|
Впр.1ст.72 |
Впр.7ст.74 |
Відстоювати свою думку щодо здорового способу життя |
+ |
|
|
|
Відповідальне ставлення до природи |
Впр. , ст. |
28 |
|
Наша планета |
Впр.3ст.73 |
|
Висказують свою думку |
+ |
|
|
|
Розробляти, презентувати проекти на збереження довкілля |
Впр. ст. |
Тематична |
|||||||||||
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
30 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
31 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |
32 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення |