Календарне-планування з фрацузької мови 11 клас Клименко Ю. І семестр

Про матеріал
Календарне-планування Клименко Ю. французька мова 11 клас (11 рік навчання, рівень стандарту) І семестр
Перегляд файлу

                          Календарно-тематичне планування з французької мови

в 11 класі за підручником Ю. Клименка

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар- лексика

Мовний інвентар- граматика

Очікувані результати

 

Учні:

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

 

«Моя сім’я. Мої друзі.»

Впр.1 с.4

 Subjonctif Впр.8ст.6

Вміють розповідати про себе

 

+

 

 

Уміння описувати свою родину

Вправа ,   ст.

2

 

«Конфлікт поколінь»

 

 Впр.4ст.9

  Subjonctif Впр.8ст.11

Надавати інформацію про свої уподобання

 

 

+

 

 

Уміння описувати свою родину

Впр  , ст.

3

 

«Конфлікт поколінь»

 

Впр.1ст.8

Subjonctif Впр.8ст.10

Розповідають  про свої уподобання

 

 

+

 

 

Планує траекторію власного життя

Впр  , ст.

4

 

«Коли нікого немає вдома»

 

Впр.1ст.12

Subjonctif

Впр.7ст.14

Вміють розповідати про себе

 

 

 

+

Надавати інформацію про сім’ю

Впр  , ст.

5

 

«Малі діти,малі проблеми, великі…»

 

Впр.1ст.16

Минулий час

Вміють відстоювати свою думку

 

 

 

 

+

Розглядати правила поведінки

Впр.  , ст.

6

 

«Малі діти,малі проблеми,великі…»

 

Впр.7ст.18

Минулий час

Впр.8ст.17

Наводиті приклади взаємодопомоги в родині

 

 

 

 

Спілкування іноземною мовою

Впр.  ст.

7

 

«Фото-сувенір»

 

Впр.3ст.20

Минулий час

Вміють розповідати про сімейні моменти

 

+

 

 

 

Впр.  ст.

8

 

«Фото-сувенір»

 

Впр 6 ст.22

Минулий час

Розповідають про свої улюблені предмети

 

+

 

 

Формує особисті цінністі пріорітети

Вправа  , ст.

9

 

Нове покоління

 

 

 

Впр.1, ст.24

Subjonctif

Впр6, ст.26

Вміють описати повсякденні дії,

 

 

+

 

 

Планує траекторію власного життя

Вправа  ,ст.

10

 

«Нове покоління»

 

Впр 8, ст.27

Subjonctif

Обговорюють види дозвілля.

 

+

 

 

Критично оцінює вплив молодіжних дозвіль

Вправа  , ст.

Тематична

11

 

«Україна. Символи Украіни»

 

 

 

Впр.1ст.32

Futur proche et future simple

Впр.12ст.35

Знають про  географічне положення України

 

 

 

+

Гордість за Україну її мову та культуру

Вправа  ,ст.

12

 

«Фізична ситуація»

 

Впр 6, ст.33

Futur proche et future simple

Надають інформацію про символи країни

 

 

 

+

Спілкування їноземною мовою

Вправа  , ст.

13

 

«Україна- моя Батьківщина»

 

 

 

Впр 1 , ст.36

 

Le futur dans le passé

 

Надають інформацію про країну

 

+

 

 

 

 

Вправа  , ст.

14

 

«Україна- моя Батьківщина»

Впр. 7, ст.37

Le futur dans le passe Впр.8ст.38

Розробити проект

+

 

 

 

Робить повідомлення про Україну

Вправа  , ст.

15

 

«Сім чудес України»

Впр.7 ст.42

Le futur dans le passe

Надавати інформацію про відвідування пам’ятків

+

 

 

 

Складає перелік місць для туризму у своєму регіоні

Вправа  , ст.

16

 

«Кам’янець-Подільській»

Впр.1ст.40

Le futur dans le passe

Вміють оцінити історичні пам’ятки

 

 

+

 

 

Робить повідомлення про основні історичні пам'ятки міста

Вправа   ст.

17

 

«Французи в Україні»

 

Впр.1,ст.46

Le futur dans le passe

Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку.

 

+

 

 

Наводити приклади культурного відпочинку

Вправа  , ст.

18

 

« Україна очима французів»

 

Впр. 1, ст.48

Le futur dans le passe

Висказують свою думку

 

+

 

 

 

Порівнює Київ з іншими столицями

Вправа  , ст.

19

 

«Різдво в Україні»

 

Впр. 1ст.50

Le futur dans le passe

Порівнює сімейні традиції

 

 

 

+

Демонструє розуміння культурного розмаїття

Вправа  , ст

Тематична

20

 

«Українські землі»

 

Впр. 1, ст.53

Le future simple

Вміють давати інформацію щодо країни

 

+

 

 

 

Вправа  , ст.

21

 

«Людина та довкілля»

Впр.1ст.56

L’imparfait et le plus-que-parfait Впр.8ст.59

Вміють описувати природні явища

+

 

 

 

Надати письмову

Інформацю про природу

Вправа  , ст.

22

 

«Бути екогромадянином»

 

Впр.5ст.57

 

 

L’imparfait et le plus-que-parfait

Обміркувати власні внески в охорону навколишнього середовища

+

 

 

 

Обговорити питання пов'язані із збереження навколишнього середовища

Вправа  ,ст.

23

 

«Бути в гармонії з природою»

 

Впр 1, ст.61

La concordance des temps

Знають про навколишнє середовище

+

 

 

 

Пропагувати здоровий спосіб життя

Вправа  , ст.

24

 

«Бути в гармонії з природою»

 

Впр.3,ст.63

La concordance des temps

Вміють логічно обгрунтувати висловлену думку.

 

+

 

 

 

Відповідальне ставлення до власного здоров’я

Вправа  , ст.

25

 

«Боротьба проти забруднення довкілля»

 

Впр.1ст.67

 

Розповідають як захистити природу

+

 

 

 

Виховувати почуття відповідальності до  природи та її збереження

Впр.  .ст.

26

 

«Боротьба проти забруднення довкілля»

 

 Впр.3ст.68

 Впр.8ст.71

Відстоювати свою думку щодо захисту природи

+

 

 

 

Розробляти план дій щодо збереження навколишнього середовища

Впр. , ст.

27

 

«Як боротися проти забруднення довкілля»

 

Впр.1ст.72

Впр.7ст.74

Відстоювати свою думку щодо здорового способу життя

+

 

 

 

Відповідальне ставлення до природи

Впр.  , ст.

28

 

Наша планета

Впр.3ст.73

 

 

Висказують свою думку

+

 

 

 

Розробляти,

презентувати проекти на збереження довкілля

Впр.  ст.

Тематична

29

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

30

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

31

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

32

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самборська Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
1419
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку