КТП 11 клас 1 семестр

Про матеріал
за підручником для 10 класів закладів загальної середньої освіти Ю.Клименко, Французька мова (Français 11), Київ, видавництво «Генеза» 2019 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова Клименко підручник для 11 класу 2019Календарно-тематичне планування

з французької мови

 

11 клас

11-й рік навчання, рівень стандарту

 

( за підручником  для 10 класів закладів загальної середньої освіти Ю.Клименко,

Французька мова (Français 11), Київ, видавництво  «Генеза» 2019)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 1: Моя родина, мої друзі та я (ma famille, mes amis et moi)

1

 

Громадянська

відповідальність

Моя сім'я

Ex.9 p.7

Subjonctif

Ex.8 p.6

accaparer,

accaparer les honneurs,

le travail l'accaparer tout entier,

accaparer la conversation,

accaparer l'assiete du beure

Ex.5 p.5

Ex.4 p.5

Ex.2 p.5

Ex.11 p.7

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють розрізняти стосунки між поколіннями, уникають конфліктів, знають про проблеми у родині, використовують нові граматичні вміння, вживають нову лексику

Ex.12 p.7

(усно)

2

 

Французька сім'я

Ex.9 p.7

Subjonctif

Ex.10 p.7

etre accapare par quelq'un,

discuter avec un ton aggressif,

il faut apprendrer a s'ecouter,

se croirer bien faire,

accepter une personne telle qu'elle est

 

Ex.1 p.4

Ex.7 p.6

Ex.2 p.5

Ex.11 p.7

Ex.13 p.7

(письмово)

3

 

Конфлікти поколінь

Ex.12 p.11

Subjonctif

Ex.8 p.10

Encourager ses enfants a faire .......,

s'occuper beaucoup de ses enfants,

surveiller le choix des copains de ses enfants,

fournir une protection contre l'enviroment,

interdire a ses enfants de fumer,

incicter les jeunes du travaile,

preter attention a ses enfants

Ex.2 p.8

Ex.3 p.9

Ex.4 p.9

Ex.2 p.8

Ex.11 p.11

(усно)

4

 

Батьки та діти

Ex.12 p.11

Subjonctif

Ex.9 p.11

pousser  quelq'un faire qqlch,

defender  quelq'un de faire qqlch,

consacrer du temps a quelq'un,

proteger  quelq'un de faire qqlch

 

Ex.7 p.10

Ex.3 p.9

Ex.4 p.9

Ex.6 p.9

Ex.10 p.11

(письмово)

5

 

Коли кішка не вдома

Ex.10 p.15

Subjonctif

Ex.6 p.14

sortir, partir, prendre soin de,

responsabilité, assumer la responsabilité de quelqu'un

Ex.1 p.12

Ex.3 p.15

Ex.4 p.15

Ex.7 p.14

Ex.9 p.15

(письмово)

6

 

 

Малі діти малі проблеми, великі діти великі проблеми

Ex.11 p.19

Verbes de obligation

Ex.5 p.17

ne pas réaliser ses rêves,

ne pas être amis,

ne pas avoir de cours, insulter,

avoir des difficultés avec les cours, des problèmes avec le travail, les petits-enfants

Ex.1 p.16

Ex.3 p.17

Ex.7 p.18

Ex.4 p.17

Ex.10 p.15

(усно)

7

 

Фото-сувенір

 

Subjonctif

Ex.8 p.23

la photo,

la photographe, l'appareil photo,

la cadre, le génération,

la lignée familiale

Ex.3 p.20

Ex.1 p.20

Ex.6 p.21

Ex.9

p.23

Ex.11 p.23

(усно)

8

 

Нове покоління

 

Subjonctif

Ex.6 p.26

développé, actif, moderne, progressif,

intéressé,

contradictoire

Ex.1 p.24

Ex.3 p.25

Ex.5 p.24

Ex.7 p.27

Ex.8 p.27

(усно)

9

 

 

Bilan 1

 

 

 

 

Ex.1 p.29

 

 

 

Ex.5 p.31

(письмово)

 

10

 

Твір-розповідь:

«покоління моєї родини»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

Розказувати розповідь

 

Тема 2: Україна (l'Ukraine)

11

 

Громадянська відповідальність

Географічне місце положення України

 

Future compose

Ex.12 p.35

l'Ukraine

est situé

Europe de l'Est

carré

population

Kiev

Des pays voisins

Le Pologne

La Moldavie

Le Roumanie

La Slovaquie

Le Hongrie

Le Bélarusie

La Russie

baignée par

un Mer Noire

un Mer d'Azov

des Carpates

la Hoverla

le Dnipro

le Buog

Ex.1 p.32

Ex.3 p.32

Ex.6 p.32

Ex.4 p.32

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють характеризувати нашу Батьківщину, як одну із великих країн Європи, розуміють важливість досягнень України, розказують про свята, символи, систему вищої освіти в Україні, вживають нові Л.О, застосовують нові граматичні вміння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.14 p.35

(усно)

12

 

Державні символи України

 

Future compose

Ex.13 p.35

Une hymne

L'Ukraine n'est pas encore morte

le drapeau

jaune et bleu

le trident

Ex.6 p.32

Ex.10 p.34

Ex.2 p.32

Ex.7 p.34

Ex.11 p.35

(усно)

13

 

Україна моя Батьківщина

 

Le future dans le passé

Ex.8 p.38

longue histoire

l'émergence de

Tribus slaves

Ukrainiens

Cosaques

ancêtres

tyrannie

saisie

fondée

beaucoup de culture

grand pays

terre fertile

sol noir

un pays démocratique

Ex.1 p.36

Ex.2 p.36

Ex.7 p.37

Ex.3 p.37

Ex.11 p.39

(письмово)

14

 

 

Система вищої освіти в Україні

 

Le future dans le passé

Ex.9 p.39

l'universite,

l'academie,

les ecoles polytechniques,

les agraires,

le pedagogiue,

le juridique,

la medicale

 

Ex.7 p.37

Ex.6 p.37

Ex.4 p.37

Ex.10 p.39

Ex.12 p.39

(письмово)

15

 

Сім чудес України

 

Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.8 p.42

Les Carpates

Park de Sofievka

La vieille ville de Lviv

Lac de Synevyr

Un Forteresse de Khotyn

Un Tunnel d'amour

l'Île de Khortytsya

Le château de Mukacheve

Un Babiy Yar

Lavra de Pochaev

Kamianets-Podilsky forteresse

Château de Radomysl

Dniester

Château de Lutsk

Château d'Olesky

Musée Pysanka

Une Askania-Nova

Ex.1 p.40

Ex.3 p.41

Ex.7 p.42

Ex.5 p.42

Ex.11 p.45

(письмово)

16

 

 

Євро 2012 в Україні

 

Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.9 p.43

Le championnat d'Europe de Nations de Football,

se retrecit,

les infrastructures

 

 

Ex.7 p.42

Ex.4 p.41

Ex.2 p.41

Ex.6 p.42

Ex.12 p.45

(письмово)

17

 

Політичні стосунки Франції та України

 

Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.13 p.49

partager,

voir de noir,

mauvaise impression,

detendrer,

sentir l'aise

 

Ex.1 p.46

Ex.6 p.47

Ex.8 p.48

Ex.14 p.49

Ex.11 p.49

(усно)

18

 

 

Різдво в Україні

Ex.6 p.51

Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.11 p.52

Le did,

La koutia,

Le vertepe,

Les koliatkys

Ex.1 p.50

Ex.7 p.51

Ex.8 p.51

Ex.5 p.41

Ex.9 p.52

(усно)

19

 

Bilan 2

 

 

 

Ex.1 p.53

 

 

 

Ex.3 p.54

(письмово)

20

 

Твір-розповідь:

«Україна як велика європейська країна»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

(усно)

Тема 3: Людина та довкілля (l'homme et l'environnement)

21

 

Екологічна безпека тт. сталий розвиток

Бути еко-активістом

 

L'imparfait et le plus-que-parfait

Ex.9 p.59

l'aluminium

le bois

 le caoutchouc

 le carton

le déchet, le déchet vert

le liège

le métal

le papier

le plastique

 le textile

 le verre

Ex.1 p.56

Ex.6 p.57

Ex.5 p.57

Ex.4 p.57

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють захистити довкілля, розуміють потрібність у сортуванні відходів, оберігають довкілля, використовують нові лексичні засоби, застосовують нові граматичні вмінння

Ex.13 p.60

(усно)

22

 

Бути в гармонії з природою

 

La concordance des temps

Ex.8 p.65

l'aérosol (m.)

le bocal

la boîte

la boîte de conserve

la bouteille

la brique (de lait, de jus)

la canette

la capsule de café

l'emballage (m.)

 le flacon

le gobelet 

le paquet

la pile

le pot

le prospectus

le sac 

le sachet

Ex.1 p.61

Ex.2 p.63

Ex.5 p.64

Ex.7 p.65

Ex.11 p.66

(письмово)

23

 

Еко-будики для прожиття

 

La concordance des temps

Ex.9 p.65

abandonner (ne pas)

le bac à compost

broyer

brûler

chauffer

le circuit

collecter/le point de collecte

compacter

compresser

le conteneur

couler

sc debarrasser

la déchetterie

fondre

jeter (ne pas)

Ex.3 p.63

Ex.2 p.63

Ex.10 p.66

Ex.7 p.65

Ex.12 p.66

(усно)

24

 

Боротьба проти забруднення довкілля

Ex.4 p.69

l'expression de cause

Ex.7 p.70

presser

le processus

le ramassage

ramasser

ramollir

récupérer

recycler

réutiliser

séparer

transformer

le tri (sélectif)

trier

Ex.1 p.67

Ex.2 p.67

Ex.3 p.68

Ex.8 p.71

Ex.11 p.71

(усно)

25

 

Як боротися із забрудненням довкілля?

 

Les adverbs

Ex.8 p.74

défendre

développement durable  s’engager

être sensibilisé(e) à

s’investir

lutter contre

militant(e)

militer

préserver

la ressource

Ex.1 p.72

Ex.2 p.73

Ex.3 p.73

Ex.7 p.74

Ex.12 p.75

(усно)

26

 

Bilan 3

 

 

 

Ex.1 p.76

 

 

 

Ex.6 p.77

(письмово)

27

 

Твір-розповідь:

«Мій план по збереженню довкілля»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

28

 

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

29

 

 

Контроль читання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

30

 

 

Контроль письма

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Г.С та Л.О

31

 

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

32

 

 

Повторення вивченої теми:

Людина та довкілля

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

33

 

 

Підсумок за I семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
1054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку