Календарно-тематичне планування
з французької мови
11 клас
11-й рік навчання, рівень стандарту
( за підручником для 10 класів закладів загальної середньої освіти Ю.Клименко,
Французька мова (Français 11), Київ, видавництво «Генеза» 2019)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
I-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 1: Моя родина, мої друзі та я (ma famille, mes amis et moi) |
|||||||||||||
1 |
|
Моя сім'я |
Ex.9 p.7 |
Subjonctif Ex.8 p.6 |
accaparer, accaparer les honneurs, le travail l'accaparer tout entier, accaparer la conversation, accaparer l'assiete du beure |
Ex.5 p.5 |
Ex.4 p.5 |
Ex.2 p.5 |
Ex.11 p.7 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
Учні вміють розрізняти стосунки між поколіннями, уникають конфліктів, знають про проблеми у родині, використовують нові граматичні вміння, вживають нову лексику |
Ex.12 p.7 (усно) |
||
2 |
|
Французька сім'я |
Ex.9 p.7 |
Subjonctif Ex.10 p.7 |
etre accapare par quelq'un, discuter avec un ton aggressif, il faut apprendrer a s'ecouter, se croirer bien faire, accepter une personne telle qu'elle est
|
Ex.1 p.4 |
Ex.7 p.6 |
Ex.2 p.5 |
Ex.11 p.7 |
Ex.13 p.7 (письмово) |
|||
3 |
|
Конфлікти поколінь |
Ex.12 p.11 |
Subjonctif Ex.8 p.10 |
Encourager ses enfants a faire ......., s'occuper beaucoup de ses enfants, surveiller le choix des copains de ses enfants, fournir une protection contre l'enviroment, interdire a ses enfants de fumer, incicter les jeunes du travaile, preter attention a ses enfants |
Ex.2 p.8 |
Ex.3 p.9 |
Ex.4 p.9 |
Ex.2 p.8 |
Ex.11 p.11 (усно) |
|||
4 |
|
Батьки та діти |
Ex.12 p.11 |
Subjonctif Ex.9 p.11 |
pousser quelq'un faire qqlch, defender quelq'un de faire qqlch, consacrer du temps a quelq'un, proteger quelq'un de faire qqlch
|
Ex.7 p.10 |
Ex.3 p.9 |
Ex.4 p.9 |
Ex.6 p.9 |
Ex.10 p.11 (письмово) |
|||
5 |
|
Коли кішка не вдома |
Ex.10 p.15 |
Subjonctif Ex.6 p.14 |
sortir, partir, prendre soin de, responsabilité, assumer la responsabilité de quelqu'un |
Ex.1 p.12 |
Ex.3 p.15 |
Ex.4 p.15 |
Ex.7 p.14 |
Ex.9 p.15 (письмово) |
|||
6
|
|
Малі діти малі проблеми, великі діти великі проблеми |
Ex.11 p.19 |
Verbes de obligation Ex.5 p.17 |
ne pas réaliser ses rêves, ne pas être amis, ne pas avoir de cours, insulter, avoir des difficultés avec les cours, des problèmes avec le travail, les petits-enfants |
Ex.1 p.16 |
Ex.3 p.17 |
Ex.7 p.18 |
Ex.4 p.17 |
Ex.10 p.15 (усно) |
|||
7 |
|
Фото-сувенір |
|
Subjonctif Ex.8 p.23 |
la photo, la photographe, l'appareil photo, la cadre, le génération, la lignée familiale |
Ex.3 p.20 |
Ex.1 p.20 |
Ex.6 p.21 |
Ex.9 p.23 |
Ex.11 p.23 (усно) |
|||
8 |
|
Нове покоління |
|
Subjonctif Ex.6 p.26 |
développé, actif, moderne, progressif, intéressé, contradictoire |
Ex.1 p.24 |
Ex.3 p.25 |
Ex.5 p.24 |
Ex.7 p.27 |
Ex.8 p.27 (усно) |
|||
9 |
|
|
Bilan 1
|
|
|
|
Ex.1 p.29 |
|
|
|
Ex.5 p.31 (письмово)
|
||
10 |
|
Твір-розповідь: «покоління моєї родини» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати розповідь |
|||
Тема 2: Україна (l'Ukraine) |
|||||||||||||
11 |
|
Географічне місце положення України |
|
Future compose Ex.12 p.35 |
l'Ukraine est situé Europe de l'Est carré population Kiev Des pays voisins Le Pologne La Moldavie Le Roumanie La Slovaquie Le Hongrie Le Bélarusie La Russie baignée par un Mer Noire un Mer d'Azov des Carpates la Hoverla le Dnipro le Buog |
Ex.1 p.32 |
Ex.3 p.32 |
Ex.6 p.32 |
Ex.4 p.32 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
Учні вміють характеризувати нашу Батьківщину, як одну із великих країн Європи, розуміють важливість досягнень України, розказують про свята, символи, систему вищої освіти в Україні, вживають нові Л.О, застосовують нові граматичні вміння
|
Ex.14 p.35 (усно) |
||
12 |
|
Державні символи України |
|
Future compose Ex.13 p.35 |
Une hymne L'Ukraine n'est pas encore morte le drapeau jaune et bleu le trident |
Ex.6 p.32 |
Ex.10 p.34 |
Ex.2 p.32 |
Ex.7 p.34 |
Ex.11 p.35 (усно) |
|||
13 |
|
Україна моя Батьківщина |
|
Le future dans le passé Ex.8 p.38 |
longue histoire l'émergence de Tribus slaves Ukrainiens Cosaques ancêtres tyrannie saisie fondée beaucoup de culture grand pays terre fertile sol noir un pays démocratique |
Ex.1 p.36 |
Ex.2 p.36 |
Ex.7 p.37 |
Ex.3 p.37 |
Ex.11 p.39 (письмово) |
|||
14 |
|
|
Система вищої освіти в Україні |
|
Le future dans le passé Ex.9 p.39 |
l'universite, l'academie, les ecoles polytechniques, les agraires, le pedagogiue, le juridique, la medicale
|
Ex.7 p.37 |
Ex.6 p.37 |
Ex.4 p.37 |
Ex.10 p.39 |
Ex.12 p.39 (письмово) |
||
15 |
|
Сім чудес України |
|
Le future dans le passé avec les verbes irreguliares Ex.8 p.42 |
Les Carpates Park de Sofievka La vieille ville de Lviv Lac de Synevyr Un Forteresse de Khotyn Un Tunnel d'amour l'Île de Khortytsya Le château de Mukacheve Un Babiy Yar Lavra de Pochaev Kamianets-Podilsky forteresse Château de Radomysl Dniester Château de Lutsk Château d'Olesky Musée Pysanka Une Askania-Nova |
Ex.1 p.40 |
Ex.3 p.41 |
Ex.7 p.42 |
Ex.5 p.42 |
Ex.11 p.45 (письмово) |
|||
16 |
|
|
Євро 2012 в Україні |
|
Le future dans le passé avec les verbes irreguliares Ex.9 p.43 |
Le championnat d'Europe de Nations de Football, se retrecit, les infrastructures
|
Ex.7 p.42 |
Ex.4 p.41 |
Ex.2 p.41 |
Ex.6 p.42 |
Ex.12 p.45 (письмово) |
||
17 |
|
Політичні стосунки Франції та України |
|
Le future dans le passé avec les verbes irreguliares Ex.13 p.49 |
partager, voir de noir, mauvaise impression, detendrer, sentir l'aise
|
Ex.1 p.46 |
Ex.6 p.47 |
Ex.8 p.48 |
Ex.14 p.49 |
Ex.11 p.49 (усно) |
|||
18 |
|
|
Різдво в Україні |
Ex.6 p.51 |
Le future dans le passé avec les verbes irreguliares Ex.11 p.52 |
Le did, La koutia, Le vertepe, Les koliatkys |
Ex.1 p.50 |
Ex.7 p.51 |
Ex.8 p.51 |
Ex.5 p.41 |
Ex.9 p.52 (усно) |
||
19 |
|
Bilan 2 |
|
|
|
Ex.1 p.53 |
|
|
|
Ex.3 p.54 (письмово) |
|||
20 |
|
Твір-розповідь: «Україна як велика європейська країна» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь (усно) |
|||
Тема 3: Людина та довкілля (l'homme et l'environnement) |
|||||||||||||
21 |
|
Бути еко-активістом |
|
L'imparfait et le plus-que-parfait Ex.9 p.59 |
l'aluminium le bois le caoutchouc le carton le déchet, le déchet vert le liège le métal le papier le plastique le textile le verre |
Ex.1 p.56 |
Ex.6 p.57 |
Ex.5 p.57 |
Ex.4 p.57 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
Учні вміють захистити довкілля, розуміють потрібність у сортуванні відходів, оберігають довкілля, використовують нові лексичні засоби, застосовують нові граматичні вмінння |
Ex.13 p.60 (усно) |
||
22 |
|
Бути в гармонії з природою |
|
La concordance des temps Ex.8 p.65 |
l'aérosol (m.) le bocal la boîte la boîte de conserve la bouteille la brique (de lait, de jus) la canette la capsule de café l'emballage (m.) le flacon le gobelet le paquet la pile le pot le prospectus le sac le sachet |
Ex.1 p.61 |
Ex.2 p.63 |
Ex.5 p.64 |
Ex.7 p.65 |
Ex.11 p.66 (письмово) |
|||
23 |
|
Еко-будики для прожиття |
|
La concordance des temps Ex.9 p.65 |
abandonner (ne pas) le bac à compost broyer brûler chauffer le circuit collecter/le point de collecte compacter compresser le conteneur couler sc debarrasser la déchetterie fondre jeter (ne pas) |
Ex.3 p.63 |
Ex.2 p.63 |
Ex.10 p.66 |
Ex.7 p.65 |
Ex.12 p.66 (усно) |
|||
24 |
|
Боротьба проти забруднення довкілля |
Ex.4 p.69 |
l'expression de cause Ex.7 p.70 |
presser le processus le ramassage ramasser ramollir récupérer recycler réutiliser séparer transformer le tri (sélectif) trier |
Ex.1 p.67 |
Ex.2 p.67 |
Ex.3 p.68 |
Ex.8 p.71 |
Ex.11 p.71 (усно) |
|||
25 |
|
Як боротися із забрудненням довкілля? |
|
Les adverbs Ex.8 p.74 |
défendre développement durable s’engager être sensibilisé(e) à s’investir lutter contre militant(e) militer préserver la ressource |
Ex.1 p.72 |
Ex.2 p.73 |
Ex.3 p.73 |
Ex.7 p.74 |
Ex.12 p.75 (усно) |
|||
26 |
|
Bilan 3 |
|
|
|
Ex.1 p.76 |
|
|
|
Ex.6 p.77 (письмово) |
|||
27 |
|
Твір-розповідь: «Мій план по збереженню довкілля» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
28 |
|
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|
29 |
|
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|
30 |
|
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Г.С та Л.О |
|
31 |
|
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|
32 |
|
|
Повторення вивченої теми: Людина та довкілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
33 |
|
|
Підсумок за I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|