Календарне планування з алгебри для 8 класу на 2018-2019 н.р. за навчальною програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів. Відповідає всім вимогам
на I семестр 2017-2018 навч. року
(70 годин на рік, 2 години на тиждень)
Програма. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Геометрія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ А.П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановський, С.В. Єршов. – Х.: Вид-во «Ранок», 2016
Збірник: Збірник задач і контрольних робіт з алгебри. Автори: А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський та ін. Харків: Гімназія, 2016
№ уроку
|
Дата |
Тема уроку |
К-ть годин |
Примітка |
|
|
Повторення навчального матеріалу з геометрії 7 класу |
4 |
|
1 |
|
Геометричні фігури та їх властивості. Взаємне розміщення прямих на площині. |
1 |
|
2 |
|
Трикутники. Ознаки рівності трикуиників |
1 |
|
3 |
|
Розв'язування задач |
1 |
|
4 |
|
Діагностична контрольна робота |
1 |
|
|
|
Тема 1. Чотирикутники |
22 |
|
|
|
Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат |
11 |
|
5 |
|
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
1 |
|
6 |
|
Паралелограм, його властивості |
1 |
|
7 |
|
Ознаки паралелограма |
1 |
|
8 |
|
Квадрат і його властивості |
1 |
|
9 |
|
Прямокутник і його властивості |
|
|
10 |
|
Ромб і його властивості |
|
|
11 |
|
Квадрат і його властивості |
|
|
12 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
13 |
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
1 |
|
14 |
|
Контрольна робота №1 з теми "Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат" |
1 |
|
15 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
|
Трапеція. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції. Вписані та описані чотирикутники |
11 |
|
16 |
|
Середня лінія трикутника, її властивості |
1 |
|
17 |
|
Трапеція. Середня лінія трапеції, , її властивості |
1 |
|
18 |
|
Трапеція. Середня лінія трапеції, , її властивості. Самостійна робота |
1 |
|
19 |
|
Центральні та вписані кути |
1 |
|
20 |
|
Вписані чотирикутники |
1 |
|
21 |
|
Описані чотирикутники |
1 |
|
22 |
|
Вписані та описані чотирикутники |
1 |
|
23 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
24 |
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
1 |
|
25 |
|
Контрольна робота № 2 з теми "Трапеція. Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції. Вписані та описані чотирикутники" |
1 |
|
26 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
|
Тема 2. Подібність трикутників |
11 |
|
27 |
|
Теорема Фалеса. Узагальнена теорема Фалеса |
1 |
|
28 |
|
Властивість медіани трикутника |
1 |
|
29 |
|
Властивість бісектриси трикутника |
1 |
|
30 |
|
Подібні трикутники. |
1 |
|
31 |
|
Ознаки подібності трикутників |
1 |
|
32 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
|
на IІ семестр 2017-2018 навч. року
Програма. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Геометрія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ А.П. Єршова, В.В. Голобородько, О.Ф. Крижановський, С.В. Єршов. – Х.: Вид-во «Ранок», 2016
Збірник: Збірник задач і контрольних робіт з алгебри. Автори: А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський та ін. Харків: Гімназія, 2016
№ уроку
|
Дата |
Тема уроку |
К-ть годин |
Примітка |
33 |
|
Застосування подібності трикутників до розв’язування задач |
|
|
34 |
|
Самостійна робота |
1 |
|
35 |
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
1 |
|
36 |
|
Контрольна робота № 3 з теми "Подібність трикутників" |
1 |
|
37 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
|
Тема 3. Розв'язування прямокутних трикутників |
14 |
|
38 |
|
Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику |
1 |
|
39 |
|
Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила, їх властивості |
1 |
|
40 |
|
Теорема Піфагора |
1 |
|
41 |
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
1 |
|
42 |
|
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
1 |
|
43 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
44 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
1 |
|
45 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
1 |
|
46 |
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
1 |
|
47 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
1 |
|
48 |
|
Розв'язування прямокутних трикутників. Самостійна робота |
1 |
|
49 |
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
1 |
|
50 |
|
Контрольна робота № 4 з теми "Розв’язування прямокутних трикутників" |
1 |
|
51 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
|
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників |
12 |
|
52 |
|
Многокутник та його елементи |
1 |
|
53 |
|
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
1 |
|
54 |
|
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
1 |
|
55 |
|
Площа паралелограма |
1 |
|
56 |
|
Площа трикутника |
1 |
|
57 |
|
Площа ромба |
1 |
|
58 |
|
Площа трапеції |
1 |
|
59 |
|
Розв’язування задач |
1 |
|
60 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
61 |
|
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач |
1 |
|
62 |
|
Контрольна робота № 5 з теми "Многокутники. Площі многокутників" |
1 |
|
63 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування задач підвищеної складності |
1 |
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
8 |
|
64 |
|
Чотирикутники |
1 |
|
65 |
|
Подібність трикутників |
1 |
|
66 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
1 |
|
67 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
1 |
|
68 |
|
Контрольна робота №10 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
1 |
|
69 |
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування цікавих задач |
1 |
|
70 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за рік |
1 |
|
1