№ з/п |
Тема уроку |
К Л А С И |
Дата проведення |
Примітки |
|||
Повторення початкових понять про органічні речовини курсу хімії 9 класу |
|||||||
1 |
Вступний інструктаж з БЖД. Склад,властивості,застосування окремих представників вуглеводнів (метан,етан, етен,етин). |
10-А 10-Б |
|
|
|||
2 |
Склад, властивості, застосування окремих представників оксигеновмісних (метанол, етанол, гліцерол, етановакислота) і нітрогеновмісних (аміноетанова кислота) органічних речовин. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
Тема 1. Теорія будови органічних сполук |
|||||||
3 |
Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
4 |
Класифікація органічних речовин.Поняття про явище ізомерії та ізомери. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
5 |
Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний, потрійний. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
Тема 2. Вуглеводні |
|||||||
6
|
Класифікація вуглеводнів. Алкани. Загальна формула алканів, структурна ізомерія, систематична номенклатура.
|
10-А 10-Б |
|
|
|||
7 |
Хімічні властивості алканів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
8 |
Розв’язування розрахункових задач. Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
9 |
Розв’язування задач на виведення формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
10 |
Розв’язування задач. Виведення молекулярної формули речовини за масою,об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
11 |
Контрольна тема №1 по темі «Теорія будови органічних сполук. Вуглеводні» |
10-А 10-Б |
|
|
|||
12 |
Алкени і алкіни. Загальні та молекулярні формули алкенів і алкінів,структурна ізомерія,систематична номенклатура. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
13 |
Хімічні властивості етену та етину.
|
10-А 10-Б |
|
|
|||
14 |
Розв’язування задач. Виведення молекулярної формули речовини за масою,об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
15 |
Арени. Бензен: молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.
|
10-А 10-Б |
|
|
|||
16 |
Хімічні властивості бензену. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
17 |
Методи одержання алканів, етену, етину, бензену. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
18 |
Застосування вуглеводнів. Природні джерела вуглеводнів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
19 |
Генетичний зв’язок між вуглеводнями. Повторення та узагальнення знань з теми «Вуглеводні». |
10-А 10-Б |
|
|
|||
20 |
Представлення результатів та захист навчальних учнівських проектів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
21 |
Контрольна робота №2 по темі «Вуглеводні». |
10-А 10-Б |
|
|
|||
Тема 3. Оксигеновмісні органічні сполуки |
|||||||
22 |
Спирти. Поняття про характеристичну (функціональну) групу. Гідроксильна характеристична (функціональна) група. Насичені одноатомні спирти: загальна та структурні формули, ізомерія (пропанолів і бутанолів), систематична номенклатура. Водневий зв’язок, його вплив на фізичні властивості спиртів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
23 |
Насичені одноатомні спирти:загальна та структурна формули (пропанолів і бутанолів),систематична номенклатура. Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів.Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
24 |
Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу. Одержання етанолу. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
25 |
Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
26 |
Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
27 |
Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
28 |
Вивчення будови, властивостей, одержання та застосування фенолу. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
29 |
Контрольна робота №3 по темі «Оксигеновмісні органічні сполуки». |
10-А 10-Б |
|
|
|||
30 |
Альдегіди. Склад, будова молекул альдегідів. Альдегідна характеристична (функціональна) група. Загальна та структурні формули, систематична номенклатура і фізичні властивості альдегідів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
31 |
Хімічні властивості етаналю, його одержання. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
32 |
Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація. Карбоксильна характеристична (функціональна) група. Склад, будова молекул насичених одноосновних карбонових кислот, їхня загальна та структурні формули, ізомерія, систематична номенклатура і фізичні властивості. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
33 |
Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових кислот. Реакція естерифікації. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
34 |
Одержання етанової кислоти. Розв’язування розрахункових задач. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
35 |
Естери,загальнатаструктурніформули,систематичнаноменклатура,фізичнівластивості. Гідроліз естерів |
10-А 10-Б |
|
|
|||
36 |
Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
37 |
Узагальнення знань з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки».Виконання тренувальних вправ. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
38 |
Контрольна робота №4 по темі «Оксигеновмісні органічні сполуки». |
10-А 10-Б |
|
|
|||
39 |
Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
40 |
Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
41 |
Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
42 |
Практична робота. «Розв’язування експериментальн-их задач». Інструктаж з БЖД |
10-А 10-Б |
|
|
|||
Тема 4. Нітрогеновмісні органічні сполуки |
|||||||
43 |
Насичені й ароматичні аміни:склад і будова молекул,назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
44 |
Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
45 |
Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
46 |
Амінокислоти:склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
47 |
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
Тема 5. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі |
|||||||
48 |
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Пластмаси. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
49 |
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
50 |
Представлення результатів та захист навчальних учнівських проектів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||
51 |
Контрольна робота №5 по темі «Нітрогеновмісні органічні сполуки. «Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі» |
10-А 10-Б |
|
|
|||
Тема 6. Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин |
|||||||
52 |
Зв’язки між класами органічних речовин. Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). |
10-А 10-Б |
|
|
|||
53 |
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів. |
10-А 10-Б |
|
|
|||