Календарно-тематичне планування уроків хімії
для 9 класу на 2022-2023 н. р.
70 год, 2 год на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
Домашнє завдання |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
Наскрізні змістові лінії
|
|
Повторення найважливіших питань курсу хімії 8 класу |
||||||
1 |
Первинний інструктаж з БЖД. Склад і властивості основних класів неорганічних сполук. |
|
Повторити тему, виконати інд завдання в зошиті |
Учень/учениця Знаннєвий компонент наводить приклади назв і формул речовин, що належать до основних класів неорганічних сполук. Діяльнісний компонент класифікує неорганічні сполуки; порівнює склад і властивості неорганічних сполук різних класів; властивості речовин атомної, молекулярної та йонної будови; характеризує йонний і ковалентний хімічні зв'язки; хімічні властивості основних класів неорганічних сполук. Ціннісний компонент обґрунтовує залежність властивостей речовин від їхніх складу і будови. |
|
|
2 |
Склад і властивості основних класів неорганічних сполук. |
|
Повторити тему, виконати інд завдання в зошиті |
|||
3 |
Хімічний зв'язок і будова речовини. |
|
Повторити тему, виконати інд завдання в зошиті |
|||
Тема 1.Розчини |
||||||
4 |
Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі. Домашній експеримент 1. Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль тощо). |
|
П 1 вчити с 10 з 1-8 усно |
Учень/учениця Знаннєвий компонент наводить приклади колоїдних та істинних розчинів, розчинників, суспензій, емульсій, аерозолів, електролітів і неелектролітів, сильних і слабких електролітів, кристалогідратів; пояснює вплив різних чинників на розчинність речовин; утворення водневого зв’язку; суть процесу електролітичної дисоціації. Діяльнісний компонент розрізняє компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони, електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного, кислого та нейтрального середовища; описує розчинення речовин у воді як фізико-хімічне явище; якісну реакцію на хлорид-іони; виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену; складає рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій обміну в повній та скороченій йонній формах; рівняння якісних реакцій на хлорид-іони в молекулярній та йонній формах; розв’язує експериментальні задачі, обираючи й обґрунтовуючи спосіб розв’язання . обчислює масу, об’єм, кількість речовини за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання; характеризує електроліти за ступенем дисоціації; визначає характер середовища за значенням рН; проводить реакції між розчинами електролітів з урахуванням умов їх перебігу; якісні реакції на карбонат-, сульфат- хлорид-іони; виявляє у розчині гідроксид-іони і йони Гідрогену; використовує значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища. Ціннісний компонент обґрунтовує перебіг реакцій між електролітами у водних розчинах; оцінює важливість рН розчинів для визначення якості харчової, косметичної продукції тощо; висловлює судження про значення розчинів у природі та житті людини; про застосування знань щодо виявлення деяких йонів; про роль експерименту в науці. |
Громадянська відповідальність Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі. Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Здоров’я і безпека Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі. Колоїдні та істинні розчини. Безпечне поводження з речовинами. Електроліти й неелектроліти. Поняття про рН розчину. Екологічна безпека і сталий розвиток Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Поняття про рН розчину. Застосування якісних реакцій. |
|
5 |
Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок. Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. |
|
П 2 вчити с 5 з 9-13усно,14 письмово |
|||
6 |
Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини. Навчальний проект №3:«Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.» |
|
П 3 вчити с 19 з 16-21 усно |
|||
7 |
Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як фізико-хімічний процес. Поняття про кристалогідрати. Навчальний проект №2: «Вирощування кристалів солей.» Демонстрації 1.Теплові явища під час розчинення (розчинення амоній нітрату і безводного кальцій хлориду у воді). |
|
П 4, 5 вчити, с 25 з 24, 29 письмово |
|||
8 |
Розрахункові задачі 1. Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини. |
|
С 25 з 26, 27 письмово |
|||
9 |
Розрахункові задачі 1. Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини. |
|
С 25 з 28 псьмово |
|||
10 |
Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти. Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах. Демонстрації 2.Дослідження речовин та їхніх водних розчинів на електричну провідність (кристалічний натрій хлорид, дистильована вода, розчин натрій хлориду, кристалічний цукор, розчин цукру, хлоридна кислота). |
|
П 6, 7 вчити с42 з 49 письмово |
|||
11 |
Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти. Навчальний проект №1:«Електроліти в сучасних акумуляторах.» |
|
П 8 вчити с 46 з 57-59 усно |
|||
12 |
Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків). Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища. Інструктаж з БЖД. Лабораторні досліди №1 «Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах.»; №2 «Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора.»; №3 «Дослідження рН харчової і косметичної продукції.» |
|
П 9 вчити с 52 з 66, 68 письмово |
|||
13 |
Представлення результатів навчальних проектів № 4:«Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.»; №5 «Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.»; №6 «Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.»; №7 «Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.»; №8 «Дослідження рН середовища мінеральних вод України.» |
|
Повт п 4,7 |
|||
14 |
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій. Інструктаж з БЖД. Лабораторні досліди №4 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються випаданням осаду.»; №5 «Реакції обміну між електролітами у в 57дних розчинах, що супроводжуються виділенням газу.»; №6 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються утворенням води.» Демонстрації 3.Реакції обміну між електролітами у водних розчинах. |
|
П 10 вчити с 57 з 74 а,б письмово |
|||
15 |
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій. Демонстрації 3.Реакції обміну між електролітами у водних розчинах. |
|
П 11 вчити с 57 з 74 в,г письмово |
|||
16 |
Практична робота №1: «Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах.» Інструктаж з БЖД. |
|
П 10, 11 вчити с 57 з 75 а,б, в, г письмово |
|||
17 |
Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій. Інструктаж з БЖД. Лабораторні досліди№7 « Виявлення хлорид-іонів у розчині.»; №8 «Виявлення сульфат-іонів у розчині.»; №9 «Виявлення карбонат-іонів у розчині.» |
|
П 12 вчити с68 з 91 письмово |
|||
18 |
Практична робота №2: «Розв’язування експериментальних задач.» Інструктаж з БЖД. |
|
Повт п 10-12 |
|||
19 |
Контрольна робота №1. |
|
Повт п 7-12 |
|||
Тема 2. Хімічні реакції |
|
|||||
20 |
Аналіз контрольної роботи. Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну. Демонстрації
|
|
П 13 вчити с 77 з 98 письмово |
Учень/учениця Знаннєвий компонент знає і розуміє суть понять: хімічна реакція, ступінь окиснення, окисник, відновник, процеси окиснення і відновлення, тепловий ефект реакції, швидкість хімічної реакції; наводить приклади основних типів хімічних реакцій; відновників і окисників. Діяльнісний компонент визначає ступені окиснення елементів у сполуках за їхніми формулами; розрізняє реакції сполучення, заміщення, обміну, розкладу; окисно-відновні та реакції без зміни ступеня окиснення; екзо- та ендотермічні, оборотні й необоротні реакції; окисники і відновники; валентність і ступінь окиснення елемента; складає хімічні формули бінарних сполук за ступенями окиснення елементів; рівняння найпростіших окисно-відновних реакцій на основі електронного балансу, термохімічні рівняння; рівняння оборотних і необоротних реакцій; класифікує реакції за різними ознаками; характеризує процеси окиснення, відновлення, сполучення, розкладу, заміщення, обміну; вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій; роль окисно-відновних процесів у довкіллі; дотримується правил використання побутових хімікатів. Ціннісний компонент обґрунтовує процеси окиснення й відновлення з погляду електронної будови атомів; висловлює судження про значення хімічних реакцій та знань про них у природі, промисловості, побуті;
|
Громадянська відповідальність Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці. Екзотермічні та ендотермічні реакції. Оборотні й необоротні реакції. Швидкість хімічної реакції |
|
21 |
Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів. |
|
Опрацювати вивчену тему |
|||
22 |
Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники. |
|
П 14 вчити с 83 з 108 письмово |
|||
23 |
Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. |
|
П 15 вчити с 88 з 118 письмово |
|||
24 |
Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці. |
|
Працювати вивчену тему |
|||
25 |
Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне рівняння. |
|
П 16 вчити с 94 з 127 письмово |
|||
26 |
Представлення результатів навчальних проектів №9 «Ендотермічні реакції на службі людині.»; №10 «Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.» |
|
Повт п 13, 14 |
|||
27 |
Оборотні й необоротні реакції. |
|
Опрацювати вивчену тему |
|||
28 |
Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників. Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №10 «Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.» Демонстрації
|
|
П 17 вчити с 103 з133 письмово |
|||
29 |
Практична робота №3 «Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакці.» Інструктаж з БЖД. |
|
Повт п 13-17 |
|||
Тема 3. Початкові поняття про органічні сполуки |
||||||
30 |
Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними).Елементи-органогени. Демонстрації Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування). |
|
П 18 вчити с 111 з 141 письмово |
Учень/учениця Знаннєвий компонент знає і розуміє суть понять гомолог, гомологія; поділ органічних речовин за якісним складом на вуглеводні, оксигеновмісні та нітрогеновмісні сполуки; називає елементи-органогени, найважливіші органічні сполуки (метан і перші десять його гомологів, етен, етин, метанол. етанол, гліцерол, етанова кислота, глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза, стеаринова, пальмітинова, олеїнова, аміноетанова кислоти), основні продукти перегонки нафти; наводить приклади гомологів метану; природних і синтетичних речовин, спиртів, карбонових кислот, жирів, вуглеводів; пояснює реакції горіння органічних речовин, заміщення для метану, приєднання для етену й етину; деякі хімічні властивості етанової кислоти; суть процесу перегонки нафти. Діяльнісний компонент складає молекулярні й структурні формули метану та перших десяти його гомологів, етену, етину, метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової та аміноетанової кислот; молекулярні формули глюкози, сахарози, крохмалю, целюлози; рівняння реакцій горіння (метану, етену й етину, метанолу, етанолу), заміщення для метану (хлорування), приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування), етанової кислоти (електролітична дисоціація, взаємодія з металами, лугами, солями); загальну схему полімеризації етену; розрізняє за складом метан, етен, етин, метанол, етанол, гліцерол, етанову кислоту, вищі карбонові кислоти, глюкозу, сахарозу, крохмаль, целюлозу, мило, природні й гідрогенізовані, тваринні й рослинні, тверді й рідкі жири, білки, поліетилен, природні і штучні жири; порівнює: органічні й неорганічні речовини, крохмаль і целюлозу, склад гомологів метану, насичені й ненасичені вуглеводні; характеризує склад, фізичні властивості метану і його гомологів, етену, етину, етанолу, гліцеролу, етанової кислоти, жирів, глюкози, сахарози, крохмалю, целюлози, білків, поліетилену; визначає дослідним шляхом гліцерол, етанову кислоту, глюкозу, крохмаль; розв’язує розрахункові задачі на обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями та інших раніше вивчених типів на прикладі органічних сполук; дотримується правил безпечного поводження з горючими речовинами, побутовими хімікатами. Ціннісний компонент усвідомлює значення вуглеводневої сировини в енергетиці; природних і синтетичних органічних сполук; моральну та соціальну відповідальність за насідки вживання алкогольних напоїв; необхідність збереження довкілля для майбутніх поколінь; обґрунтовує роль органічних сполук у живій природі; оцінює згубну дію алкоголю на здоров’я; вплив продуктів синтетичної хімії на навколишнє середовище в разі неправильного використання їх; висловлює судження щодо значення органічних речовин у суспільному господарстві, побуті, харчуванні, охороні здоров’я тощо; захисту довкілля від стійких органічних забруднювачів. |
Громадянська відповідальність Застосування органічних речовин. Отруйність метанолу й етанолу. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. Здоров’я і безпека Безпечне поводження з речовинами. Згубна дія алкоголю на організм людини. Природні й гідрогенізовані жири. Мило, його мийна дія. Біологічна роль жирів, вуглеводів, амінокислот і білків. Екологічна безпека і сталий розвиток Природні й синтетичні органічні речовини. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. Підприємливість і фінансова грамотність Поняття про полімери. Переробка нафти. Мило, його склад. Застосування органічних речовин. |
|
31 |
Вуглеводні Метан як представник насичених вуглеводнів. Демонстрації 6.Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування). |
|
П 19 вчити с 115 з 146-148 усно, 151 письмово |
|||
32 |
Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви. |
|
П 20 вчити, стор.120-121 з.153, 154, 157 письмово |
|||
33 |
Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви. |
|
П 20 повт, стор.121 з 160 письмово |
|||
34 |
Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану. |
|
П 19 повт, стор 116 з 151 письмово |
|||
35 |
Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості. |
|
П. 21 вчити, стор 125 з 164 письмово |
|||
36 |
Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування). |
|
П 22 вчити, виконати завдання за інд картками |
|||
37 |
Горіння вуглеводнів. Демонстрації
|
|
П 22 вчити, стор 130 з 171, 172 письмово |
|||
38 |
Розв'язування розрахункових задач 2. «Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями.» |
|
П 25 вчити, стор 146 з190, 191 письмово |
|||
39 |
Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. Представлення результатів навчального проекту №11 «Використання полімерів: еколого-економічний аспект.» Демонстрації 8. Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів. |
|
П 23 вчити, стор 134 з 179 письмово |
|||
40 |
Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів. |
|
П 24 вчити, стор 141 з 187 письмово |
|||
41 |
Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів. Представлення результатів навчального проекту №12 «Альтернативні джерела енергії.» |
|
Опрацювати вивчену тему за конспектом |
|||
42 |
Проміжний контроль знань учнів з теми «Вуглеводні». Самостійна робота. |
|
П 18-25 повторити, виконати завдання за інд картками |
|||
43 |
Оксигеновмісні органічні речовини. Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи. Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості. |
|
П 26 стор 146- 148 вчити, стор 152 з 198, 199 усно |
|||
44 |
Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол. Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №11 «Взаємодія гліцеролу з купрум (ІІ) гідроксидом.» |
|
П 26 с 149 вчити, стор 152 з 200 усно |
|||
45 |
Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини. |
|
П 26 с 150-151 вчити, с 152 з 201 письмово |
|||
46 |
Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. |
|
П 28 стор56-159 вчити, стор 209 з 205-207 усно |
|||
47 |
Хімічні властивості етанової кислоти: електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами, солями. Демонстрації 9. Дія етанової кислоти на індикатори. 10. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами. |
|
П 28 стор 159 -160 вчити, стор 161 з 209 письмово |
|||
48 |
Застосування етанової кислоти. Представлення результатів навчального проекту №13 «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.» |
|
Повт П 26, 28 |
|||
49 |
Практична робота №4 «Властивості етанової кислоти.» Інструктаж з БЖД. |
|
|
|||
50 |
Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Навчальний проект №14 «Виготовлення мила з мильної основи.» Домашній експеримент 2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника. |
|
П 29 вчити, стор 168 з 219 письмово |
|||
51 |
Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. |
|
П зо вчити, стор172 з 221-223 усно |
|||
55 |
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. |
|
П 31 вчити, стор 179 з 229, 230 письмово |
|||
53 |
Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Інструктаж з БЖД. Лабораторні досліди №12 «Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.»; №13 «Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).»; №14 «Взаємодія крохмалю з йодом.» Домашній експеримент 3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах. |
|
П 32 вчити, стор 185 з 233-234 усно, 235 письмово |
|||
54 |
Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. Представлення результатів навчальних проектів №15 «Дослідження хімічного складу їжі.»; №16 «Хімічний склад жувальних гумок.»; №17 «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.» |
|
Опрацювати вивчену тему за конспектом, повт п 31,32 |
|||
55 |
Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти. |
|
Опрацювати вивчену тему за конспектом |
|||
56 |
Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. |
|
П 33 вчити190 з 241 письмово |
|||
57 |
Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. Представлення результатів навчальних проектів №18 «Друге життя паперу.»; №19 «Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).» |
|
П 34 вчити, стор |
|||
58 |
Практичні роботи №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. Інструктаж з БЖД.» |
|
Повт П 33-34 |
|||
59 |
Контрольна робота №2. |
|
В І-ВІІ виконати завдання |
|
||
Тема 4. Роль хімії в житті суспільства |
||||||
60 |
Аналіз контрольної роботи. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. |
|
П 35 вчити, стор 204 з 249-250 |
Учень/учениця Знаннєвий компонент називає: імена видатних вітчизняних учених-хіміків; найважливіші хімічні виробництва в Україні; наводить приклади: взаємозв’язків між речовинами; застосування хімічних сполук у різних галузях та у повсякденному житті. Діяльнісний компонент характеризує: значення хімії у житті суспільства, збереженні довкілля, для здоров’я людей. Ціннісний компонент усвідомлює значення громадянської позиції вченого, причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність; поважає авторське право; обґрунтовує: роль хімії у пізнанні хімічних процесів; критично ставиться: до хімічної інформації з різних джерел; оцінює: внесок хімічної науки в розвиток вітчизняного виробництва; значення хімічних знань як складника загальної культури людини. |
Громадянська відповідальність Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки. Значення хімії для розуміння наукової картини світу. Здоров’я і безпека Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. Екологічна безпека і сталий розвиток Хімія та екологія. Підприємливість і фінансова грамотність Хімічна наука і виробництво в Україні. |
|
61 |
Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Представлення результатів навчальних проектів №21 «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.»; №22 «Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.» |
|
П 37 вчити, стор 216 з 268-273 усно |
|||
62 |
Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. Представлення результатів навчального проекту №23 «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.» |
|
Опрацювати вивчену тему за конспектом |
|||
63 |
Хімічна наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки. Представлення результатів навчального проекту №20 «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.» |
|
П 38 вчити, стор 221 з 277-281 усно |
|||
64 |
Повторення. Розв'язування розрахункових задач. |
|
Виконати завдання за інд картками |
|||
65 |
Повторення. Складання рівнянь окисно-відновних та ионних реакцій. |
|
Виконати завдання за інд картками |
|||
66 |
Повторення. Генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук. |
|
П 36 вчити, стор 210 з 261 ( а, б) письмово |
|||
67 |
Систематизація, аналіз та корекція знань учнів з курсу хімії 9 класу. |
|
Виконати завдання за інд картками |
|||
68 |
Екскурсія (віртуальна). Водоочисна станція |
|
Зробити звіт про екскурсію |
|||