Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики (у курсі «Я досліджую світ»)
для 3 класу на 2021-2022 н.р.
I семестр
№ ур. |
Тема |
Дата провед. |
Примітки |
1. |
Правила безпечної поведінки в кабінеті інформатики. Повторення теми: «Лінійні алгоритми». |
|
|
Інформація. Дії з інформацією |
|||
2. |
Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео |
|
|
3. |
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відеоінформацією |
|
|
4. |
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями |
|
|
5. |
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню |
|
|
6. |
Поняття про мережу інтернет. Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси. Закладки браузера |
|
|
7. |
Ключові слова для пошуку. Пошук зображень, текстів, відео, карт в інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел |
|
|
8. |
Авторське право та інтернет. Безпечна робота в інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео |
|
|
9. |
Діагностична контрольна робота |
|
|
Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|||
10. |
Носії інформації. Пристрої введення та виведення інформації. |
|
|
11. |
Введення текстових даних. Правила введення та редагування текстових даних |
|
|
Об’єкт. Властивості об’єкта |
|||
12. |
Види об'єктів: текстові, графічні. |
|
|
13. |
Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. |
|
|
14. |
Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення) |
|
|
15. |
Діагностична контрольна робота |
|
|
16. |
Підсумковий урок за I семестр |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики (у курсі «Я досліджую світ»)
для 3- А, 3-Б класу на 2021-2022 н.р.
II семестр
№ уроку |
Тема |
Дата провед. |
Примітки |
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|||
17. |
Текстові редактори. |
|
|
18. |
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.
|
|
|
19. |
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
20. |
Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
|
21. |
Доповнення текстів зображеннями |
|
|
Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання
|
|||
22. |
Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах. |
|
|
23. |
Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі. |
|
|
24. |
Комп’ютерні презентації, редагування презентацій. |
|
|
25. |
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
|
26. |
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
|
27. |
Форматування презентації. Режим показу презентації |
|
|
28. |
Діагностична контрольна робота. |
|
|
Лінійні алгоритми |
|||
29. |
Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму.
|
|
|
30. |
Запис лінійних алгоритмів. |
|
|
31. |
Створення зображень за власними алгоритмами. |
|
|
32. |
Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах. Логічні висловлювання |
|
|
33. |
Діагностична контрольна робота. |
|
|
34. |
Підсумковий урок за рік. |
|
|