1 клас
Я досліджую світ
7 годин на тиждень
Підручник. Іщенко О.Л. Я досліджую світ: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х частинах): Ч. 1 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ. – Київ: Літера ЛТД, 2018. - 112 с.
Іщенко О.Л. Я досліджую світ: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х частинах): Ч. 2 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ. – Київ: Літера ЛТД, 2018. - 112 с.
Посібник. Ващенко О.Л. Зошит дослідника. 1 клас (у двох частинах) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (О.Л.Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О.М.Кліщ) : Ч.1/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2023. - 64 с.
Ващенко О.Л. Зошит дослідника. 1 клас (у двох частинах) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (О.Л.Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О.М.Кліщ) : Ч.2/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2022. - 64 с.
|
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
№ з/п |
Дата
|
Тема уроку |
Примітка |
|
106 |
|
Тиждень 1. Про годинник і час Пори року. (ч. 1, с. 104; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4-5) |
|
|
107 |
|
Пори року. (ч. 1, с. 104; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4-5) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
108 |
|
Навіщо нам годинник. (ч. 1, с. 104–105; с.5) |
|
|
109 |
|
Технології. Слухняний годинник. (ч. 1, с. 111) |
|
|
110 |
|
Чому бувають день і ніч та змінюються пори року. (ч.1, с. 106–107; с.6) |
|
|
111 |
|
Чому бувають день і ніч та змінюються пори. (ч.1, с. 106–107; с.6) |
|
|
112 |
|
Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки. (ч.1, с. 108-110; с. 7) |
|
|
|
|
|
|
|
113 |
|
Тиждень 2. Про Сонце, світло і тінь Сонце – джерело світла. (ч. 2, с. 4; зошит ЯДС, ч.2, с. 8) |
|
|
114 |
|
Сонце – джерело світла. (ч.2, с. 4; зошит ЯДС, ч.2, с. 8) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
115 |
|
Про Місяць і супутники. (с.5; с. 9) |
|
|
116 |
|
Технології. Промінчик. (с. 9; с. 28) |
|
|
117 |
|
Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней. (с. 6–7; с. 10-11) |
|
|
118 |
|
Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней. (с. 6–7; с. 10-11) |
|
|
119 |
|
Сонце – джерело тепла (с. 8) |
|
|
|
|
|
|
|
120 |
|
Тиждень 3. Земля – наш спільний дім Чому Землю називають спільним домом.. (с. 10–11; с. 12-13) |
|
|
121 |
|
Чому Землю називають спільним домом. (с. 10–11; с. 12-13) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
122 |
|
Чому Землю називають спільним домом. ( с. 10–11; с. 12-13) |
|
|
123 |
|
Технології. Веселка. Комбінована робота (с. 15) |
|
|
124 |
|
Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі. (с. 12; с. 14-15) |
|
|
125 |
|
Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі. (с. 12; с. 14-15) |
|
|
126 |
|
Мова, зрозуміла всім. (с. 14; с. 16 ) |
|
|
|
|
|
|
|
127 |
|
Тиждень 4. Україна – моя Батьківщина Державні символи України. (с.16; с. 17 ) |
|
|
128 |
|
Державні символи України. (с.16; с. 17 ) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
129 |
|
Україна та її сусіди. (с.16–17; с. 18 ) |
|
|
130 |
|
Технології. Моя Україна. (лепбук) ( с. 23) |
|
|
131 |
|
Моя культура. (с. 18–19; с. 19) |
|
|
132 |
|
Моя культура. (с. 18–19; с. 19) |
|
|
133 |
|
Древній Київ – столиця України. (с. 20; с. 20) |
|
|
|
|
|
|
|
134 |
|
Тиждень 5. Мандруємо Україно Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною (с. 22–23; с. 21) |
|
|
135 |
|
Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною. (с. 22–23; с. 21) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
136 |
|
Подорожуємо Україною. Київ – столиця України. Улюблені місця дітей. (с. 26; с. 23) |
|
|
137 |
|
Технології. Подорожуємо Україною. Аплікація. (с.27) |
|
|
138 |
|
Подорожуємо Україною. |
|
|
139 |
|
Подорожуємо Україною. |
|
|
140 |
|
Подорожуємо Україною. |
|
|
|
|
|
|
|
141 |
|
Тиждень 6. Мандруємо Україною Подорожуємо Черкащиною. |
|
|
142 |
|
Подорожуємо Черкащиною. Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
143 |
|
Моє рідне місто – Черкаси. (зошит, ст. 22) |
|
|
144 |
|
Технології. Аплікація з паперу «Моя Батьківщина». |
|
|
145 |
|
Моє рідне місто – Черкаси. (зошит, ст. 22) |
|
|
146 |
|
Улюблені місця мого міста. Фотогалерея « Я люблю Черкаси». |
|
|
147 |
|
Рекорди України. (с. 24–25) |
|
|
|
|
|
|
|
148 |
|
Тиждень 7. Різноманітна природа України Рослини – символи України. (с. 28–29; с. 24) |
|
|
149 |
|
Рослини – символи України. (с. 28–29; с. 24) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
150 |
|
Рослини – символи України. (с. 28–29; с. 24) |
|
|
151 |
|
Технології. Диво природи. (с. 35) |
|
|
152 |
|
Цікаві факти про рослини України. ( зошит, с. 25) |
|
|
153 |
|
Цікаві факти про рослини України. ( зошит, с. 25) |
|
|
154 |
|
Рослини рідного краю. Охорона рослин. |
|
|
|
|
|
|
|
155 |
|
Тиждень 8. Різноманітна природа України Тварини України. (с. 30–31, 33; с. 26) |
|
|
156 |
|
Тварини України. (с. 30–31, 33; с. 26) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
157 |
|
Чому тварини і рослини потрапляють до Червоної книги. (с. 30–31, 33; с. 26-27) |
|
|
158 |
|
Технології. Робота з пластиліном. Розумна сова. |
|
|
159 |
|
Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин . (с. 32–33, с.34; с.28) |
|
|
160 |
|
Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин . (с. 32–33, с.34; с.28) |
|
|
161 |
|
Розповідаємо про тварин. Охорона тварин. (с. 32–33, с.34; с.28) |
|
|
|
|
|
|
|
162 |
|
Тиждень 9. Повітря. Як люди навчилися літати Чому повітря важливе. Чим корисний вітер. (с. 36–37; с. 29) |
|
|
163 |
|
Чому повітря важливе. Чим корисний вітер. (с. 36–37; с. 29) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
164 |
|
Чому повітря важливе. Чим корисний вітер. (с. 36–37; с. 29-30) |
|
|
165 |
|
Технології. Вітровказівник (с. 41) |
|
|
166 |
|
Як люди навчилися літати. (с. 38–39; с. 31) |
|
|
167 |
|
Досліджуємо: як відшукати повітря. (с. 40) |
|
|
168 |
|
Як дбати про чистоту повітря. |
|
|
|
|
|
|
|
169 |
|
Тиждень 10. Про права і правила Які права має кожна дитина. (с. 42–43; с. 32) |
|
|
170 |
|
Які права має кожна дитина. (с. 42–43; с. 32) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
171 |
|
Які права має кожна дитина (с. 42–43; с. 32) |
|
|
172 |
|
Технології. Телефон зі стаканчиків (с. 47) |
|
|
173 |
|
Хто такий добрий громадянин. (с. 44–45; с. 33) |
|
|
174 |
|
Приклади дій доброго громадянина. (с.44; с.34) |
|
|
175 |
|
Як безпечно спілкуватися телефоном. (с. 46) |
|
|
|
|
|
|
|
176 |
|
Тиждень 11. Вітаємо весну Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам. (с. 48–49; с. 35) |
|
|
177 |
|
Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам. (с. 48–49; с. 35) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
178 |
|
Що загрожує первоцвітам.. (с. 48–49; с. 36) |
|
|
179 |
|
Технології. Зустрічаймо Великдень (с. 53) |
|
|
180 |
|
Весняний день рік годує. (с. 50–51; с. 37) |
|
|
181 |
|
Весняний день рік годує. (с. 50–51; с. 37-38) |
|
|
182 |
|
3. Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня. (с. 52; с. 39 ) |
|
|
|
|
|
|
|
183 |
|
Тиждень 12. Ми знаємо абетку Співаємо абетку. (с. 54) |
|
|
184 |
|
Співаємо абетку. (с.54) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
185 |
|
Створюємо красиву абетку. (с.55) |
|
|
186 |
|
Технології. Закладка. Аплікація. (с.59) |
|
|
187 |
|
Рухлива абетка. (с. 56–57) |
|
|
188 |
|
Створюємо абетку природи. (с. 58 ) |
|
|
189 |
|
Створюємо абетку природи. (с. 58 ) |
|
|
|
|
|||
190 |
|
Тиждень 13. Що потрібно для життя Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. (с. 60; с. 40) |
|
|
191 |
|
Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. (с. 60; с. 40) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
192 |
|
Ранні овочі – на добре здоров’я. (с. 63) |
|
|
193 |
|
Технології. Травничок-боровичок. (с. 65) |
|
|
194 |
|
З чого складається ґрунт. (с. 61) |
|
|
195 |
|
Досліджуємо склад і роль ґрунту. (с.62) |
|
|
196 |
|
Природі потрібні всі. (с. 64; с. 41) |
|
|
|
|
|
|
|
197 |
|
Тиждень 14. Як ми отримуємо інформацію Як ми отримуємо і передаємо інформацію. Правила безпечної поведінки в інтернеті. (с. 66–67; с. 42) |
|
|
198 |
|
Як ми отримуємо і передаємо інформацію. (с.66; с.42) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
199 |
|
Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 67; с. 32) |
|
|
200 |
|
Технології. Виготовлення кишенькової книжечки. (с. 71) |
|
|
201 |
|
Де шукати відповіді на запитання. (с. 68; с.44) |
|
|
202 |
|
Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки. (с. 69–70 ) |
|
|
203 |
|
Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки. Допомога книгам. (с. 69–70 ) |
|
|
|
|
|
|
|
204 |
|
Тиждень 15. Я покупець Що і де можна купити. (с.72; с.45) |
|
|
205 |
|
Що і де можна купити. (с.72; с.45) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
206 |
|
Потреби і бажання. (с.73; с. 46 ) |
|
|
207 |
|
Технології. Гаманець-нотатник. (с. 79) |
|
|
208 |
|
Хто і що продає? Товари і послуги. (с. 74–75; с. 47 ) |
|
|
209 |
|
Що можна купити за гроші. (с. 74–75; с. 47 ) |
|
|
210 |
|
Ціна грошам. Доходи і витрати. (с. 76–78; с. 48) |
|
|
|
|
|
|
|
211 |
|
Тиждень 16. З чого і для чого це зроблено Природні і штучні матеріали та об’єкти. (с. 80–81; с.50) |
|
|
212 |
|
Природні і штучні матеріали та об’єкти. (с. 80–81; с.50) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
213 |
|
Чи шкодять штучні матеріали довкіллю. (с. 80–81; с.51) |
|
|
214 |
|
Технології. Капітошка (с.87) |
|
|
215 |
|
Використовуй менше, використовуй знову. Друге життя речам. (с.81) |
|
|
216 |
|
|
|
|
217 |
|
Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 ) |
|
|
|
|
|
|
|
218 |
|
Тиждень 17. Винаходи людства Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником. (с.88–89; с. 52) |
|
|
219 |
|
Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником. (с.88–89; с. 52) Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
220 |
|
|
|
|
221 |
|
|
|
|
222 |
|
|
|
|
223 |
|
Як людина вчиться у природи. (с. 92–93; с. 55) |
|
|
224 |
|
Ти – винахідник. (с.94) |
|
|
|
|
|
|
|
225 |
|
|
|
|
226 |
|
|
|
|
227 |
|
|
|
|
228 |
|
|
|
|
229 |
|
Тварини влітку. Як поводитися в лісі влітку. (с. 98–99) |
|
|
230 |
|
Що росте на луках. (с.100; с.58) |
|
|
231 |
|
Досліджуємо рослини. (с.102; с.59) |
|
|
|
|
|
|
|
232 |
|
|
|
|
233 |
|
|
|
|
234 |
|
|
|
|
235 |
|
|
|
|
236 |
|
Які гриби і рослини небезпечні для життя. (с. 106–107; с. 62) |
|
|
237 |
|
Хто найкраще плаває. (с. 108–109; с. 63) |
|
|
238 |
|
Правила безпеки під час літніх канікул. (с.110) |
|
|
|
|
|
|
|
239 |
|
Тиждень 20. Повторюємо вивчене Я на вулиці. Правила безпечної поведінки на вулиці. |
|
|
240 |
|
Я на вулиці. Правила безпечної поведінки на вулиці. Повторення вивченого протягом тижня з математики |
|
|
241 |
|
Хочу бути здоровим. |
|
|
242 |
|
Технології. Транспорт. Мчать машини по дорозі. Аплікація. |
|
|
243 |
|
Земля – наш спільний дім. |
|
|
244 |
|
Вода – всюди. Поведінка поблизу водоймищ. |
|
|
245 |
|
Безпечні літні канікули. |
|
|