Календарне планування з курсу "Я досліджую світ", 1 клас, ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування з курсу "Я досліджую світ", 1 клас, ІІ семестр на 20 робочих тижнів
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

1 клас

 

Пнг Школа дети 28 фото

 

 

                            

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

7 годин на тиждень

Підручник. Іщенко О.Л. Я досліджую світ: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти  (у 2-х частинах): Ч. 1 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ. – Київ: Літера ЛТД, 2018. -  112 с.

 

Іщенко О.Л. Я досліджую світ: підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти  (у 2-х частинах): Ч. 2 / О.Л.Іщенко, О.М.Ващенко, Л.В.Романенко, О.М.Кліщ. – Київ: Літера ЛТД, 2018. -  112 с.

 

Посібник. Ващенко О.Л. Зошит дослідника. 1 клас (у двох частинах) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (О.Л.Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О.М.Кліщ) : Ч.1/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2023. -  64 с.

 

Ващенко О.Л. Зошит дослідника. 1 клас (у двох частинах) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) (О.Л.Іщенко, О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, О.М.Кліщ) : Ч.2/ О. М. Ващенко, Л. В. Романенко, К. А. Романенко. - Київ: Літера ЛТД, 2022. -  64 с.

 

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ — Тема 6

 

 

 

 

 

 

        

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

з/п

 

Дата

 

 

Тема уроку

 

Примітка

106

 

 

Тиждень 1. Про годинник і час                                                                Пори року.   (ч. 1, с. 104; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4-5)                                                                                    

 

107

 

Пори року. (ч. 1, с. 104; зошит ЯДС, ч. 2, с. 4-5)                                         Повторення вивченого протягом тижня з математики

 

108

 

Навіщо нам годинник.  (ч. 1, с. 104–105; с.5)

 

109

 

Технології. Слухняний годинник. (ч. 1, с. 111)

 

110

 

Чому бувають день і ніч та змінюються пори року.                    (ч.1, с. 106–107; с.6)

 

111

 

Чому бувають день і ніч та змінюються пори.                          (ч.1, с. 106–107; с.6)     

 

112

 

Що роблять люди протягом дня. Навіщо потрібні розклади і розпорядки. (ч.1, с. 108-110; с. 7)

 

 

 

 

 

113

 

Тиждень 2. Про Сонце, світло і тінь                                Сонце – джерело світла.  (ч. 2, с. 4; зошит ЯДС, ч.2, с. 8)

 

114

 

Сонце – джерело світла. (ч.2, с. 4; зошит ЯДС, ч.2, с. 8)                                      Повторення вивченого протягом тижня з математики      

 

115

 

Про Місяць і супутники. (с.5; с. 9)

 

116

 

Технології. Промінчик. (с. 9; с. 28)

 

117

 

 

Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней.                             (с. 6–7; с. 10-11)

 

118

 

Як утворюється тінь. Влаштовуємо театр тіней.                                  (с. 6–7; с. 10-11)

 

119

 

Сонце – джерело тепла (с. 8)

 

 

 

 

 

120

 

Тиждень 3. Земля – наш спільний дім                                           Чому Землю називають спільним домом..                                         (с. 10–11; с. 12-13)                                             

 

121

 

Чому Землю називають спільним домом.                                        (с. 10–11; с. 12-13)                                                              Повторення вивченого протягом тижня з математики      

 

122

 

Чому Землю називають спільним домом.                                       ( с. 10–11; с. 12-13)                                                             

 

123

 

Технології. Веселка. Комбінована робота (с. 15)

 

124

 

Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі.                          (с. 12; с. 14-15)

 

125

 

Чим ділиться з нами Земля. Що загрожує Землі.                                 (с. 12; с. 14-15)

 

126

 

Мова, зрозуміла всім. (с. 14; с. 16 )

 

 

 

 

 

127

 

Тиждень 4. Україна – моя Батьківщина                         Державні символи України. (с.16; с. 17 )

 

128

 

Державні символи України. (с.16; с. 17 )                           Повторення вивченого протягом тижня з математики      

 

129

 

Україна та її сусіди. (с.16–17; с. 18 )

 

130

 

Технології. Моя Україна. (лепбук) ( с. 23)

 

131

 

Моя культура. (с. 18–19; с. 19)

 

132

 

Моя культура. (с. 18–19; с. 19)

 

133

 

Древній Київ – столиця України. (с. 20; с. 20)

 

 

 

 

 

134

 

Тиждень 5. Мандруємо Україно                                          Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною (с. 22–23; с. 21)

 

135

 

Як можна подорожувати Україною. Чому Україну можна назвати різноманітною. (с. 22–23; с. 21)                                 Повторення вивченого протягом тижня з математики      

 

136

 

Подорожуємо Україною. Київ – столиця України. Улюблені місця дітей. (с. 26; с. 23)

 

137

 

Технології. Подорожуємо Україною. Аплікація. (с.27)

 

138

 

Подорожуємо Україною.

 

139

 

Подорожуємо Україною.

 

140

 

Подорожуємо Україною.

 

 

 

 

 

141

 

Тиждень 6. Мандруємо Україною                             Подорожуємо Черкащиною.                                               

 

142

 

Подорожуємо Черкащиною.                                                Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                 

 

143

 

Моє рідне місто – Черкаси. (зошит, ст. 22)

 

144

 

Технології. Аплікація з паперу «Моя Батьківщина».

 

145

 

Моє рідне місто – Черкаси. (зошит, ст. 22)

 

146

 

Улюблені місця мого міста. Фотогалерея « Я люблю Черкаси».

 

147

 

Рекорди України. (с. 24–25)

 

 

 

 

 

148

 

Тиждень 7. Різноманітна природа України                            Рослини – символи України. (с. 28–29; с. 24)

 

149

 

Рослини – символи України. (с. 28–29; с. 24)                Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                 

 

150

 

Рослини – символи України. (с. 28–29; с. 24)

 

151

 

Технології. Диво природи. (с. 35)

 

152

 

Цікаві факти про рослини України. ( зошит, с. 25)

 

153

 

Цікаві факти про рослини України. ( зошит, с. 25)

 

154

 

Рослини рідного краю. Охорона рослин.

 

 

 

 

 

155

 

Тиждень 8. Різноманітна природа України                           Тварини України. (с. 30–31, 33; с. 26)

 

156

 

Тварини України. (с. 30–31, 33; с. 26)                                    Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                       

 

157

 

Чому тварини і рослини потрапляють до Червоної книги.    (с. 30–31, 33; с. 26-27)

 

158

 

Технології. Робота з пластиліном. Розумна сова.

 

159

 

Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин .                         (с. 32–33, с.34; с.28)

 

160

 

Про дзьоби і лапи. Розповідаємо про тварин .                         (с. 32–33, с.34; с.28)

 

161

 

Розповідаємо про тварин. Охорона тварин.                             (с. 32–33, с.34; с.28)

 

 

 

 

 

162

 

Тиждень 9. Повітря. Як люди навчилися літати                 Чому повітря важливе. Чим корисний вітер. (с. 36–37; с. 29)

 

163

 

Чому повітря важливе. Чим корисний вітер. (с. 36–37; с. 29) Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                       

 

164

 

Чому повітря важливе. Чим корисний вітер.                                      (с. 36–37; с. 29-30)

 

165

 

Технології. Вітровказівник (с. 41)

 

166

 

Як люди навчилися літати. (с. 38–39; с. 31)

 

167

 

Досліджуємо: як відшукати повітря. (с. 40)

 

168

 

Як дбати про чистоту повітря.

 

 

 

 

 

169

 

Тиждень 10. Про права і правила                                            Які права має кожна дитина. (с. 42–43; с. 32)

 

170

 

Які права має кожна дитина. (с. 42–43; с. 32)                 Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                       

 

171

 

Які права має кожна дитина (с. 42–43; с. 32)

 

172

 

Технології. Телефон зі стаканчиків  (с. 47)

 

173

 

Хто такий добрий громадянин. (с. 44–45; с. 33)

 

174

 

Приклади дій доброго громадянина. (с.44; с.34)

 

175

 

Як безпечно спілкуватися телефоном. (с. 46)

 

 

 

 

 

176

 

Тиждень 11. Вітаємо весну                                                           Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам. (с. 48–49; с. 35)

 

177

 

Як ми дізнаємося, що прийшла весна. Що загрожує первоцвітам. (с. 48–49; с. 35)                                                   Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                       

 

178

 

Що загрожує первоцвітам.. (с. 48–49; с. 36)

 

179

 

Технології. Зустрічаймо Великдень (с. 53)

 

180

 

Весняний день рік годує. (с. 50–51; с. 37)

 

181

 

Весняний день рік годує. (с. 50–51; с. 37-38)

 

182

 

3. Як з’являється на світ курча. Чому яйце – символ Великодня. (с. 52; с. 39 )

 

 

 

 

 

183

 

Тиждень 12. Ми знаємо абетку                                        Співаємо абетку. (с. 54)

 

184

 

Співаємо абетку. (с.54)                                                            Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                       

 

185

 

Створюємо красиву абетку. (с.55)

 

186

 

Технології. Закладка. Аплікація. (с.59)

 

187

 

Рухлива абетка. (с. 56–57)

 

188

 

Створюємо абетку природи. (с. 58 )

 

189

 

Створюємо абетку природи. (с. 58 )

 

 

 

190

 

Тиждень 13. Що потрібно для життя                                          Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. (с. 60; с. 40)

 

191

 

Що потрібно для життя рослині, тварині, людині. (с. 60; с. 40)                                        Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                       

 

192

 

Ранні овочі – на добре здоров’я. (с. 63)

 

193

 

Технології. Травничок-боровичок. (с. 65)

 

194

 

З чого складається ґрунт. (с. 61)

 

195

 

Досліджуємо склад і роль ґрунту. (с.62)

 

196

 

Природі потрібні всі. (с. 64; с. 41)

 

 

 

 

 

197

 

Тиждень 14. Як ми отримуємо інформацію                                  Як ми отримуємо і передаємо інформацію. Правила безпечної поведінки в інтернеті. (с. 66–67; с. 42)

 

198

 

Як ми отримуємо і передаємо інформацію. (с.66; с.42) Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                       

 

199

 

Правила безпечної поведінки в інтернеті (с. 67; с. 32)

 

200

 

Технології. Виготовлення кишенькової книжечки. (с. 71)

 

201

 

Де шукати відповіді на запитання. (с. 68; с.44)

 

202

 

Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки.             (с. 69–70 )

 

203

 

Як поводитися в бібліотеці. Як ставитися до книжки. Допомога книгам. (с. 69–70 )

 

 

 

 

 

204

 

Тиждень 15. Я покупець                                                                    Що і де можна купити. (с.72; с.45)

 

205

 

Що і де можна купити. (с.72; с.45)                                     Повторення вивченого протягом тижня з математики                                                                                                 

 

206

 

Потреби і бажання. (с.73; с. 46 )

 

207

 

Технології. Гаманець-нотатник. (с. 79)

 

208

 

Хто і що продає? Товари і послуги. (с. 74–75; с. 47 )

 

209

 

Що можна купити за гроші. (с. 74–75; с. 47 )

 

210

 

Ціна грошам. Доходи і витрати. (с. 76–78; с. 48)

 

 

 

 

 

211

 

Тиждень 16. З чого і для чого це зроблено                      Природні і штучні матеріали та об’єкти. (с. 80–81; с.50)

 

212

 

Природні і штучні матеріали та об’єкти. (с. 80–81; с.50) Повторення вивченого протягом тижня з математики  

 

213

 

Чи шкодять штучні матеріали довкіллю. (с. 80–81; с.51)

 

214

 

Технології.  Капітошка (с.87)

 

215

 

Використовуй менше, використовуй знову. Друге життя речам. (с.81)

 

216

 

  1. Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми. (с.82–83; с. 52)

 

217

 

Експериментуємо і досліджуємо (с. 84–86 )

 

 

 

 

 

218

 

Тиждень 17. Винаходи людства                                                   Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником. (с.88–89; с. 52)

 

219

 

Винаходи і відкриття. Що потрібно, щоб стати винахідником. (с.88–89; с. 52)                                                                       Повторення вивченого протягом тижня з математики  

 

220

 

  1. Винахідники і винаходи. (с. 90–91; с. 53-54)

 

221

 

  1. Технології.  Вітрячок (с. 95)

 

222

 

  1. Винахідники і винаходи. (с. 90–91; с. 53-54)

 

223

 

Як людина вчиться у природи. (с. 92–93; с. 55)

 

224

 

Ти – винахідник. (с.94)

 

 

 

 

 

225

 

  1. Тиждень 18. Чекаємо на літо.                                                       Як дізнаємося, що прийшло літо. (с. 96; с. 56
  2.                     

 

226

 

  1. Як дізнаємося, що прийшло літо.  (с. 9; с. 56)                  Повторення вивченого протягом тижня з математики  
  2.  

 

227

 

  1. Комахи. (с. 97; с. 57)
  2.  

 

228

 

  1. Технології.  Дядечко Реп’ях.(с. 101, с. 103)
  2.                                            

 

229

 

Тварини влітку. Як поводитися в лісі влітку. (с. 98–99)

 

230

 

Що росте на луках. (с.100; с.58)

 

231

 

Досліджуємо рослини. (с.102; с.59)

 

 

 

 

 

232

 

  1. Тиждень 19. Готуємось до літніх канікул                                Як можна відпочивати влітку. Що потрібно для подорожі.    (с. 104–105; с. 60)

 

233

 

  1. Як можна відпочивати влітку. Що потрібно для подорожі.     (с. 104–105; с. 60)                                                                           Повторення вивченого протягом тижня з математики  

 

234

 

  1. Як можна відпочивати влітку. Що потрібно для подорожі .   (с. 104–105; с. 60)

 

235

 

  1. Технології.  Літо (пазл-аплікація) (с. 110–111)

 

236

 

 Які гриби і рослини небезпечні для життя. (с. 106–107; с. 62)

 

237

 

 Хто найкраще плаває. (с. 108–109; с. 63)

 

238

 

Правила безпеки під час літніх канікул. (с.110)

 

 

 

 

 

239

 

Тиждень 20. Повторюємо вивчене                                              Я на вулиці. Правила безпечної поведінки на вулиці.

 

240

 

Я на вулиці. Правила безпечної поведінки на вулиці. Повторення вивченого протягом тижня з математики  

 

241

 

Хочу бути здоровим.

 

242

 

Технології.  Транспорт. Мчать машини по дорозі. Аплікація.

 

243

 

Земля – наш спільний дім.

 

244

 

Вода – всюди. Поведінка поблизу водоймищ.

 

245

 

Безпечні літні канікули.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

docx
Додав(-ла)
Філь Таня
Додано
8 січня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку