КТП Я досліджую світ І сем. 1кл. Т.Гільберг, 2018

Про матеріал

КТП з "Я досліджую світ" І сем. 1 клас за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавської, 2018 р.

Перегляд файлу

                         Я досліджую світ

                  Тема уроку

Дата

1

Я знайомлюся з однокласниками. Практична робота «Розігрування діалогів знайомства».   1-5

 

2

Ми – однокласники.   6-9

 

3

Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня? Практична робота «Складання розпорядку дня за допомогою дорослих». ст.10-13

 

4

Створення лепбука «Розпорядок дня»

 

5

Моя постава – моє здоров’я. Практична робота «Вправи для формування правильної постави та стопи». ст.14-16

 

6

Охайність та особиста гігієна. Практична робота «Як складати портфель». ст.17-20

 

7

Хто я?  Який я?  Яка я? Складаємо за планом розповідь про себе. ст.21-23

 

8

Як я росту? Практична робота «Вимірювання зросту за допомогою дорослих».  ст.24-25

 

9

Як я пізнаю навколишній світ. ст.26-28

 

10

Органи чуття – наші помічники.  ст.29-30

 

11

Очі – орган зору. ст.31-34

 

12

Чи можна все побачити за допомогою очей. Практична робота «Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи». ст.35-38

 

13

Вуха – орган слуху. ст.39-41

 

14

Чи можна все чути за допомогою вух. Корисні поради «Як зберегти слух». ст.42-43

 

15

Шкіра – орган дотику. Практична робота «Як правильно мити руки». ст.44-48

 

16

Ніс – орган нюху. Міні-експеримент «Що у пляшці?» 49-50

 

17

Язик – орган смаку. ст.51-52

 

18

Закріплення знань про органи чуття.  Міні- проєкт «Органи чуття»

 

19

Перевір себе. Підсумок за темою «Я школяр. Я школярка»

 

20

Безпечна дорога до школи. Частини вулиці. Дорожні знаки. Практична робота «Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних із виконанням соціальних правил пішохода, пасажира»  ст.53-55

 

21

Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями. 

 

22

Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір’ям. ст.58-60

 

23

Наш клас. Правила поведінки в класі. ст.61-64

 

24

Складання і застосування узагальнених правил поведінки у класі. Виготовлення панно «Наш клас» за зразком або за власним задумом.

 

25

Кімнатні рослини. ст.65-66

 

26

Як доглядати за кімнатними рослинами. Практична робота «Правила догляду за рослинами класу». ст.67-68

 

27

Учимося взаємодіяти. Комплімент. «Чарівні» слова. Узагальнюючий урок за розділом. ст.69-71 Перевір себе.

 

28

Для чого нам проводити спостереження. Як людина пізнає світ. 72-74

 

29

Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проєкт «Домашній улюбленець».

 

30

Для чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон, що плаває». ст.75-76

 

31

Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами.  77-78

 

32

Досліджуємо: чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки «Латаття з паперу». ст.79

 

33

Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання. ст.80-82

 

34

За допомогою чого ми досліджуємо. ст.83-86

 

35

Досліджуємо властивості повітря. ст.87-89

 

36

Досліджуємо властивості повітря. Виготовлення вітрячка з паперу. ст.90-91

 

37

Досліджуємо властивості води. ст. 92-93

 

38

Досліджуємо властивості води. Значення води у природі та житті людини. ст.94-95

 

39

Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи. Практична робота «Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду».  ст. 96-97

 

40

Узагальнюючий урок за розділом. «Як я досліджую навколишній світ». ст.98-99 Перевір себе.

 

41

Нежива і жива природа. Екскурсія «Спостереження за змінами в живій та неживій природі». ст.100-102

 

42

Взаємозв’язок неживої і живої природи. Тіла природи. ст.103-104

 

43

Сонце – джерело світла і тепла. Значення Сонця. Правила захисту від сонячного проміння. ст.105-108

 

44

Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя. Людина – організм. ст.109-110

 

45

Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя.

 

46

Спільна аплікація «Сонце нашого класу»

 

47

Екскурсія в природу взимку.

 

48

Перевір себе. Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр.