КТП з "Я досліджую світ" І сем. 1 клас за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавської, 2018 р.
Я досліджую світ
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Я знайомлюся з однокласниками. Практична робота «Розігрування діалогів знайомства». 1-5 |
|
2 |
Ми – однокласники. 6-9 |
|
3 |
Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня? Практична робота «Складання розпорядку дня за допомогою дорослих». ст.10-13 |
|
4 |
Створення лепбука «Розпорядок дня» |
|
5 |
Моя постава – моє здоров’я. Практична робота «Вправи для формування правильної постави та стопи». ст.14-16 |
|
6 |
Охайність та особиста гігієна. Практична робота «Як складати портфель». ст.17-20 |
|
7 |
Хто я? Який я? Яка я? Складаємо за планом розповідь про себе. ст.21-23 |
|
8 |
Як я росту? Практична робота «Вимірювання зросту за допомогою дорослих». ст.24-25 |
|
9 |
Як я пізнаю навколишній світ. ст.26-28 |
|
10 |
Органи чуття – наші помічники. ст.29-30 |
|
11 |
Очі – орган зору. ст.31-34 |
|
12 |
Чи можна все побачити за допомогою очей. Практична робота «Дослідження дрібних деталей предметів за допомогою лупи». ст.35-38 |
|
13 |
Вуха – орган слуху. ст.39-41 |
|
14 |
Чи можна все чути за допомогою вух. Корисні поради «Як зберегти слух». ст.42-43 |
|
15 |
Шкіра – орган дотику. Практична робота «Як правильно мити руки». ст.44-48 |
|
16 |
Ніс – орган нюху. Міні-експеримент «Що у пляшці?» 49-50 |
|
17 |
Язик – орган смаку. ст.51-52 |
|
18 |
Закріплення знань про органи чуття. Міні- проєкт «Органи чуття» |
|
19 |
Перевір себе. Підсумок за темою «Я школяр. Я школярка» |
|
20 |
Безпечна дорога до школи. Частини вулиці. Дорожні знаки. Практична робота «Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних із виконанням соціальних правил пішохода, пасажира» ст.53-55 |
|
21 |
Урок-екскурсія. Знайомство зі шкільними приміщеннями. |
|
22 |
Урок-екскурсія. Прогулянка шкільним подвір’ям. ст.58-60 |
|
23 |
Наш клас. Правила поведінки в класі. ст.61-64 |
|
24 |
Складання і застосування узагальнених правил поведінки у класі. Виготовлення панно «Наш клас» за зразком або за власним задумом. |
|
25 |
Кімнатні рослини. ст.65-66 |
|
26 |
Як доглядати за кімнатними рослинами. Практична робота «Правила догляду за рослинами класу». ст.67-68 |
|
27 |
Учимося взаємодіяти. Комплімент. «Чарівні» слова. Узагальнюючий урок за розділом. ст.69-71 Перевір себе. |
|
28 |
Для чого нам проводити спостереження. Як людина пізнає світ. 72-74 |
|
29 |
Спостереження за домашніми тваринами. Міні-проєкт «Домашній улюбленець». |
|
30 |
Для чого ми проводимо досліди. Досліди «Лимон, що плаває». ст.75-76 |
|
31 |
Для чого ми проводимо досліди. Досліди з магнітами. 77-78 |
|
32 |
Досліджуємо: чи буде паперова квітка плавати на воді. Виготовлення квітки «Латаття з паперу». ст.79 |
|
33 |
Для чого ми проводимо вимірювання. Пристрої для вимірювання. ст.80-82 |
|
34 |
За допомогою чого ми досліджуємо. ст.83-86 |
|
35 |
Досліджуємо властивості повітря. ст.87-89 |
|
36 |
Досліджуємо властивості повітря. Виготовлення вітрячка з паперу. ст.90-91 |
|
37 |
Досліджуємо властивості води. ст. 92-93 |
|
38 |
Досліджуємо властивості води. Значення води у природі та житті людини. ст.94-95 |
|
39 |
Досліджуємо властивості ґрунту. Значення ґрунту для живої природи. Практична робота «Ознайомлення з властивістю піску та глини пропускати воду». ст. 96-97 |
|
40 |
Узагальнюючий урок за розділом. «Як я досліджую навколишній світ». ст.98-99 Перевір себе. |
|
41 |
Нежива і жива природа. Екскурсія «Спостереження за змінами в живій та неживій природі». ст.100-102 |
|
42 |
Взаємозв’язок неживої і живої природи. Тіла природи. ст.103-104 |
|
43 |
Сонце – джерело світла і тепла. Значення Сонця. Правила захисту від сонячного проміння. ст.105-108 |
|
44 |
Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя. Людина – організм. ст.109-110 |
|
45 |
Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя. |
|
46 |
Спільна аплікація «Сонце нашого класу» |
|
47 |
Екскурсія в природу взимку. |
|
48 |
Перевір себе. Узагальнення знань учнів. Підсумок за семестр. |
|