Календарне планування з курсу за вибором "The Key to success" на І семестр

Про матеріал
Планування здійснено за навчальною програмою спецкурсу «The Key to Success» для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти, ліцеїв, гімназій, шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (Затверджено Лист ІМЗО від 21.06.2018 № 22.1/12-Г-392)
Перегляд файлу

Урок

Дата

Тема заняття.
Зміст уроку

Мовленнєві функції

Ключові компетентності

Примітка

 

 

Тема 1.    У колі друзів та родини.

1

 

Риси характеру особистості.

Ведення та активізація нової лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок аудіювання. Робота з картками. Створення тематичної таблиці антонімів. Групова робота.

описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки

 

обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших

 

аргументувати свою точку зору

 

вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

висловлювати своє емоційне ставлення до предмета обговорення

 

підводити підсумки обговорення, завершувати розмову

 

висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми

Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами: засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

Математична компетентність: розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект.

Інформаційно-комунікаційна компетентність: створювати інформаційні об’єкти іноземною мовою, спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Громадянська та соціальна компетентності: переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/компромісу в ситуаціях міжкультурного спілкування; переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини

 

2

 

Стосунки в сім’ї.

Опрацювання тематичного матеріалу. Практика читання та перекладу. Практика монологічного мовлення. Перегляд та аналіз відеосюжету.

 

3

 

У колі друзів

Опрацювання лексики та її активізація у монологічному мовленні.
Опрацювання тематичних прислів’їв. Перегляд і обговорення відео про хорошу і токсичну дружбу. Підняття питання протидії булінгу.  

 

4

 

 

Сучасні проблеми молоді

Практика читання та перекладу. Лексичні вправи. Обговорення та пошук шляхів вирішення проблемних питань.

 

Змістові лінії

Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості і цінності життя.

Громадянська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Аналізує стосунки з однолітками.  Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Порівнює сімейні традиції.

Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини.

Підприємливість та фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

 

 

Тема 2.    Навчання впродовж життя.

5

 

Основні правила в закладах освіти. Діяльність на заняттях.

Опрацювання діалогів. Практика діалогічного мовлення. Робота з картками. Групова робота. Створення власних правил поведінки на уроці.

описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки

 

обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших

 

аргументувати свою точку зору

 

вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника

 

висловлювати своє емоційне ставлення до предмета обговорення

 

підводити підсумки обговорення, завершувати розмову

 

висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми

Уміння вчитися упродовж життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання.

Громадянська та соціальна компетентності: переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел.

Ініціативність і підприємливість: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя.

Інформаційно-комунікаційна компетентність: створювати інформаційні об’єкти іноземною мовою, спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

 

 

6

 

Захоплення школярів.

Популярні види дозвілля. Улюблені хобі. Опрацювання лексики. Практика монологічного мовлення.

Перегляд та обговорення відео.

 

7

 

Плани на майбутнє.

Практика читання та перекладу. Опрацювання зразка написання листа другу. Практика аудіювання та монологічного мовлення.

 

8

 

Підсумковий урок за I семестр.

Аудіювання пісні. Контрольне написання есе на обрану тему.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Громадянська відповідальність: Аналізує стосунки з однолітками.  Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.

Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
17 січня 2023
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку