Урок |
Дата |
Тема заняття. |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Примітка |
|
|
|
Тема 1. У колі друзів та родини. |
||||
1 |
|
Риси характеру особистості. Ведення та активізація нової лексики у монологічному мовленні. Розвиток навичок аудіювання. Робота з картками. Створення тематичної таблиці антонімів. Групова робота. |
описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки
обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
аргументувати свою точку зору
вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
висловлювати своє емоційне ставлення до предмета обговорення
підводити підсумки обговорення, завершувати розмову
висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми |
Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами: засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх. Математична компетентність: розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект. Інформаційно-комунікаційна компетентність: створювати інформаційні об’єкти іноземною мовою, спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Громадянська та соціальна компетентності: переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/компромісу в ситуаціях міжкультурного спілкування; переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини |
|
|
2 |
|
Стосунки в сім’ї. Опрацювання тематичного матеріалу. Практика читання та перекладу. Практика монологічного мовлення. Перегляд та аналіз відеосюжету. |
|
|||
3 |
|
У колі друзів
Опрацювання лексики та її активізація у монологічному мовленні. |
|
|||
4
|
|
Сучасні проблеми молоді Практика читання та перекладу. Лексичні вправи. Обговорення та пошук шляхів вирішення проблемних питань. |
|
|||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості і цінності життя. Громадянська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру. Аналізує стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі. Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Порівнює сімейні традиції. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту. Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість та фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду. |
||||||
|
|
Тема 2. Навчання впродовж життя. |
||||
5 |
|
Основні правила в закладах освіти. Діяльність на заняттях. Опрацювання діалогів. Практика діалогічного мовлення. Робота з картками. Групова робота. Створення власних правил поведінки на уроці. |
описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки
обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
аргументувати свою точку зору
вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
висловлювати своє емоційне ставлення до предмета обговорення
підводити підсумки обговорення, завершувати розмову
висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми |
Уміння вчитися упродовж життя: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання. Громадянська та соціальна компетентності: переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини; критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел. Ініціативність і підприємливість: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя. Інформаційно-комунікаційна компетентність: створювати інформаційні об’єкти іноземною мовою, спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
|
|
|
6 |
|
Захоплення школярів. Популярні види дозвілля. Улюблені хобі. Опрацювання лексики. Практика монологічного мовлення. Перегляд та обговорення відео. |
|
|||
7 |
|
Плани на майбутнє. Практика читання та перекладу. Опрацювання зразка написання листа другу. Практика аудіювання та монологічного мовлення. |
|
|||
8 |
|
Підсумковий урок за I семестр. Аудіювання пісні. Контрольне написання есе на обрану тему. |
|
|||
Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Громадянська відповідальність: Аналізує стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами. Демонструє розуміння потреби працювати разом. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання. |
||||||