Урок |
Дата |
Тема заняття. |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Приміт-ка |
|
|
|
Тема 3. Спорт та розваги. |
||||
9 |
|
Спорт у моєму житті та житті суспільства. Перегляд та обговорення відеосюжету. Порядок слів в англійському реченні. Групова робота. |
описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки
обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
аргументувати свою точку зору
вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
висловлювати своє емоційне ставлення до предмета обговорення
підводити підсумки обговорення, завершувати розмову
висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми |
Уміння вчитися упродовж життя: шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її. Математична компетентність: логічно обгрунтовувати висловлену думку; використовувати математичні методи для виконання комунікативних завдань. Громадянська та соціальна компетентності: співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях. Інформаційно- цифрова компетентність: створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань. Екологічна компетентність: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. Ініціативність і підприємливість: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя.
|
|
|
10 |
|
Популярні види спорту в США та Великобританії. Практика говоріння. Презентація учнівських доповідей. Обговорення робіт. |
|
|||
11 |
|
Спортивні змагання та події у світі. Практика читання. Теперішній простий час. Робота з лексико-граматичними картками. |
|
|||
12
|
|
Відомі спортсмени сучасності. Робота з інтернет-джерелами. Групове обговорення матеріалу. Практика письма. |
|
|||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує стосовно питань екології, життя та здоров'я людини. Екологічно мислить та усвідомлює свою екологічну відповідальність. Громадянська відповідальність: Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію спорту. Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями. Здоров’я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя. Обговорюєвплив на здоров’я аматорського і професійного спорту. Підприємливість та фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб. Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.
|
||||||
|
|
Тема 4. Сучасні винаходи та відкриття. Як фізика змінює світ. |
||||
13 |
|
Сучасні засоби комунікації та інформації. Практика читання. Обговорення прочитаного. |
описувати проблеми, досягнення, виявляти їхні причини і наслідки
обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
аргументувати свою точку зору
вступати в дискусію, привертаючи увагу співрозмовника
висловлювати своє емоційне ставлення до предмета обговорення
підводити підсумки обговорення, завершувати розмову
висловлювати власне ставлення до розглянутої проблеми |
Уміння вчитися упродовж життя: шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її. Математична компетентність: розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект. Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій: описувати іноземною мовою технології, аналізувати та оцінювати їх роль у житті людини. Інформаційно-комунікаційна компетентність: створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами; застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань. Громадянська та соціальна компетентності: розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях; формулювати власну позицію. Ініціативність і підприємливість: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей в життя. |
|
|
14 |
|
Смартфон – друг чи ворог? Перегляд та обговорення відео. Практика говоріння. Групова робота. Заповнення порівняльної таблиці. |
|
|||
15 |
|
Соціальні мережі. Проблема віртуального спілкування. Обговорення проблемного питання. Групова робота. |
|
|||
16 |
|
Наука і технічний прогрес. Відомі вчені та винахідники. Практика говоріння. Презентація учнівських доповідей. Обговорення робіт. |
|
|||
17 |
|
Найважливіші винаходи людства. Перегляд та обговорення відеосюжету. Практика письма. |
|
|||
18 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті. Підсумковий урок. Практика діалогічного мовлення. Лексико-граматичні завдання. |
|
|||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій задля розв’язання екологічних проблем. Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
||||||