Календарне планування з літературного читання за підручником М.Чумарної ( 3,5 год на тиждень)
Читання
(за підручником «Українська мова та
читання, 3 клас, авт. М.Чумарна)
І семестр – 3 год на тиждень
№ |
Тема уроку |
стор |
Дата |
01 |
Ознайомлення з підручником. Державні символи. |
1-3 |
|
Дякуємо літу за щасливі дні |
|||
02 |
Ми знову стрілися у школі. Марія Чумарна. |
4 |
|
03 |
Сонце, сонечко та соняшник. І. Прокопенко |
5-7 |
|
04 |
Краплина роси. Василь Сухомлинський |
8 |
|
05 |
Мандруємо Україною. Легенди. Хто дні стер? Кий, що заснував Київ. Акровірші. Літо Підсумок за розділом. |
9-10 |
|
06 |
Робота з дитячою книгою. Гра «Журналістське розслідування». Тема «Як мої однокласники провели канікули» |
|
|
Осінь світ позолотила |
|||
07 |
Як літо швидко промайнуло. Олена Пчілка. Напам’ять. Казкова осінь світ позолотила. Марія Іваненко |
11 |
|
08 |
Всесвітній день журавля. Пахне ліс осінній. Мирослава Кулик. |
12-13 |
|
09 |
Вона любила світ живим. Творчість К. Білокур.Легенда. Здвиження за В. Скуратівським |
13-14 |
|
10 |
Байка «Коник-стрибунець» Л. Глібов |
15-16 |
|
11 |
Дуже різні мурахи. За матеріалами вікіпедії. Хто це? Марія Іваненко. Прикмети, зв’язані з тваринами. Підсумок за розділом. |
16-18 |
|
12 |
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
Слово творить і говорить |
|||
13 |
Коли народилося слово. Дерево мови. Марія Чумарна. Створіть своє Дерево мови. |
19-20 |
|
14 |
Казка – матінка мови Діагностувальна робота. Аудіювання |
21 |
|
15 |
Аналіз діагностувальної роботи. Як нема без зірок небозводу. Василь Забаштанський. «Слово» П. Тичини |
22 |
|
16 |
«Тук-тук!..» Марія Іваненко. Дискусійний клуб «Як розмовляють звірі та птахи?». Слухання пташиного співу в записі. |
23 |
|
17 |
Вислови відомих людей про мову. Створення арт-буку «Мова солов’їна» Вірші-загадки. Марія Чумарна. Підсумок за розділом. |
24 |
|
18 |
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
19 |
Діагностувальна робота. Усний переказ |
|
|
Казка казок |
|||
20 |
Аналіз діагностувальної роботи. Чарівний клубок. Марія Чумарна. Напам’ять |
25 |
|
21 |
Казка. З уст і до серця.
|
25-26 |
|
22 |
Красноцвіт. Українська народна казка. Робота з текстом. Поділ на частини. |
26-30 |
|
23 |
Красноцвіт. Українська народна казка. Робота з текстом. Поділ на частини. |
26-30 |
|
24 |
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
25 |
Ключі до таємниць. |
30-31 |
|
26 |
Вуйко і йой лишиня. Уривки. У лісі. Сприймання змісту на слух. |
31-34 |
|
27 |
Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома. Галина Малик. |
35-39 |
|
28 |
Довга казка про кошеня, якому не подобалося жити вдома. Галина Малик. Переказ змісту (за планом). Підсумок за розділом. |
35-39 |
|
Чи є у книги день народження |
|||
29 |
Малюнкове письмо. |
40-41 |
|
30 |
Робота з дитячою книгою.
|
|
|
31 |
Листи-подарунки. |
41-42 |
|
32 |
Перші писані тексти та книги. Робота з текстом. Досліджуємо текст та його зміст. |
42-44 |
|
33 |
Перші друковані книги. |
44-46 |
|
34 |
Творча майстерня. Створюємо власну книгу. Підсумок за розділом. |
46 |
|
35 |
Діагностувальна робота. Читання вголос
|
|
|
36 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книгою.
|
|
|
Байка-розповідайка |
|||
37 |
Що таке байка? Про дружбу. |
47-48 |
|
38 |
Як миша віддячила левові. Байка Цікаве про левів |
48-50 |
|
39 |
Кролик і ведмідь. Байка. Іван Франко. |
51-56 |
|
40 |
Кролик і ведмідь. Байка. Іван Франко. Підсумок за розділом. |
51-56 |
|
41 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки
|
|
|
42 |
Аналіз діагностувальної роботи. Робота з дитячою книгою. Байки |
|
|
Що єднає світ |
|||
43 |
Дивовижна дружба. Про друзів і дружбу. Прислів’я. |
57-59 |
|
44 |
Притча про дружбу. Підсумок за розділом. |
59-60 |
|
На порозі – Рік Новий |
|||
45 |
Третій сніг. Уривок. Іван Андрусяк. Зустріч з Миколаєм. Віра Паронова. Напам. |
61-63 |
|
46 |
Казка «Подарунок від Святого Миколая» за Юлією Хандожинською. |
64-67 |
|
47 |
Хто танцює на морозі. Марія Іваненко |
68 |
|
48 |
Робота з дитячою книгою. Підсумок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
51 |
Дива Нового року. |
69 |
|
52 |
Гра «Коза» |
69-71 |
|
53 |
|
66-79 |
18.12 |
54 |
Новорічне віншування. Вивчення напам’ять |
71 |
|
55 |
|
|
|
ІІ семестр – 3,5 год на тиждень
№ |
Тема уроку |
стор |
Дата |
Різдвяні візерунки |
|||
56 |
Ніжна-білосніжна. Марія Іваненко. |
72 |
|
57 |
Колядка. Напам’ять. |
73 |
|
58 |
Зимові розваги |
73-74 |
|
59 |
Різдво на хуторі. Слухання. Поділ змісту на розділи. |
74-80 |
|
|
60 |
Різдво на хуторі. Складання плану та переказ змісту. |
74-80 |
|
|
61 |
Складання власної новорічної історії. Підсумок за розділом. |
80 |
|
|
62 |
Позакласне читання. Брати наші менші. |
80-90 |
22.01 |
|
Зимівля природи |
||||
63 |
Коли засинає земля. Наталя Гивель.Загадки. |
81 |
|
|
64 |
Колиска серед снігу. за А. Давидовим. |
81-82 |
|
|
65 |
Казка «Друга в скруті пізнаєш». М. Чорна |
83-85 |
|
|
66 |
Птахи взимку. |
86-88 |
|
|
67 |
Дмитро Павличко «Синиця». Вивчення напам’ять. Народні прикмети. |
88-89 |
|
|
Натомилася зима |
||||
68 |
Літо зиму доглядає. |
90-91 |
|
|
69 |
Позакласне читання. Із казкової скарбниці. |
91-96 |
05.02 |
|
70 |
Зима з літом зустрічається. Стрітення. За Олексою Воропаєм. |
91-92 |
|
|
71 |
Народні прикмети. |
93 |
|
|
72 |
Вона була українкою. «До Діточок» Олени Пчілки. Вивчення напам’ять. |
94 |
|
|
73 |
Тішся, дитино. Леся Українка.Вірш «Була весна» Лесі Українки. Поезія та мистецтво. |
95-96 |
|
|
74 |
У країні сонячних зайчиків. Уривки. У палаці чарівних казок. |
96-100 |
|
|
75 |
У країні сонячних зайчиків. Уривки. У палаці чарівних казок. |
96-100 |
|
|
76 |
Позакласне читання. Прийди, весно, з радістю. |
97-105 |
19.02 |
|
77 |
Братик Сяйвик. Всеволод Нестайко. |
100-103 |
|
|
78 |
Братик Сяйвик. Всеволод Нестайко. |
100-103 |
|
|
А вже весна скресла |
||||
79 |
Розлилися води. Веснянка. |
104-105 |
|
|
80 |
Чому він чумацький? |
105-106 |
|
|
81 |
Задивлений у небо. |
107 |
|
82 |
Чорний шлях. Уривок з повісті «Тарасові шляхи» |
108-113 |
|
83 |
Позакласне читання. Хто працює, той не нудьгує |
106-112 |
05.03 |
84 |
Чорний шлях. Уривок з повісті «Тарасові шляхи» |
108-113 |
|
85 |
Казка «Малий віз» |
114-117 |
|
86 |
Казка «Малий віз» |
114-117 |
|
87 |
Притча «Гостинець з дороги». Підсумок розділу. |
117 |
|
Летіть додому, пташенята |
|||
88 |
Пташок викликаю з далекого краю. |
118 |
|
89 |
Жайворонок. Легенда. |
119-120 |
|
90 |
Позакласне читання. Винаходи справжні й фантастичні. |
113-119 |
19.03 |
92 |
П’єса «Коли хто спить?». Читання в особах. |
120-124 |
|
93 |
П’єса «Коли хто спить?». Інсценування. |
120-124 |
|
94 |
Джміль. Дмитро Павличко. Підсумок розділу. |
125 |
|
Великодня писанка |
|||
95 |
Ой, весно, весно, днем красна. |
126-128 |
|
96 |
Писанка. Надія Гуменюк. Квіткові сни. Ана-толій Костецький. На вибір учнів напам’ять. |
128-129 |
|
97 |
Дрібний дощик. Юрій Ярмиш.Пісенька весняної води. Леся Українка. Напам’ять. |
129-130 |
|
98 |
Позакласне читання. Дещо по секрету про правила етикету. |
120-123 |
09.04 |
99 |
Грім. Микола Вінграновський. |
131 |
|
100 |
Пригоди Цибуліно. Джанні Родарі. |
132-134 |
|
101 |
Пригоди Цибуліно. Джанні Родарі. |
135-137 |
|
102 |
Пригоди Цибуліно. Джанні Родарі. Підсумок розділу. |
138-141 |
|
День на літо повертає |
|||
103 |
Уроки природи |
142 |
|
104 |
Як важко бути терплячим. |
142-143 |
|
105 |
Позакласне читання. Дещо по секрету про правила етикету. |
124-127 |
23.04 |
106 |
Цікавинка |
143-144 |
|
107 |
Крила матері. Знайомство зі змістом. |
144-146 |
|
108 |
Крила матері. Обговорення прочитаного. |
144-146 |
|
109 |
Материнська любов. Українська народна казка. Записав Василь Зінчук. |
146-147 |
|
110 |
Мамин день у календарі. Створення віталь-них листівок з власними віршами для мам |
147 |
|
111 |
Хустка. Г. Малик. Вишиванка. В.Крищенко. Кольоровий день. У тренді вишиванка. |
148 |
|
112 |
Позакласне читання. Цікава книга природи. |
128-134 |
07.05 |
113 |
Теплий віршик для мами. О. Дерманський. Найбільше я хочу. Микола Сингаївський. Напам’ять на вибір учнів. |
149 |
|
114 |
Горнятко меду. Казка. Марія Пономаренко. |
150-153 |
|
115 |
Горнятко меду. Казка. Марія Пономаренко. |
150-153 |
|
116 |
Все починається з мами. А. Костецький. Моя свята земля. Марія Чумарна. |
154 |
|
117 |
Україна. надія Гуменюк. Поезія напам’ять. |
155 |
|
118 |
Літній ранок. Леся Пронь. Акровірш. Народні прислів’я про силу слова. |
155-156 |
|
119 |
Позакласне читання. Літо, літечко. |
135-142 |
21.05 |
120 |
Повторення вивченого протягом року. Що таке казка, легенда, міф, байка. |
|
|
121 |
Читання творів про літо та канікули. |
|
|
122 |
Підсумковий урок за рік |
|
|