Календарне планування з математики. 10 клас I семестр. 2022-2023 навч рік. Підручник. Алгебра. 7 клас. А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір

Про матеріал
Календарне планування з математики для 10 класу на I семестр складено відповідно до Навчальної програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017р, №1407, за підручником Математика.Алгебра і початки аналізу та геометрія. Рівень стандарту. Гімназія, 2018р. А.Г.Мерзляк,Д.А.Номіровський, В.Б. Полонський, М.С.Якір.Тижневе навантаження 3год+1год. Алгебра і початки аналізу-2год. Геометрія-2год
Перегляд файлу

Календарне планування

Алгебра і початки аналізу. 10-б клас (I семестр- 32  год, 2год-тижневе навантаження). Підручник:Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія . Рівень стандарту авт..А.Г. Мерзляк…

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

к-сть год

 

дата

 

прим

 

І. Функції, їхні властивості та графіки (24 год.)

  Очікувані результати: учні повинні відтворити знання по вивчених темах »Функція» за 7-9 клас; вміти будувати графіки відомих функцій та формулювати їх властивості;   характеризувати за графіками функцій процеси, які вони описують;розширити рівень знань, ознайомившись із степеневою функціє, її графіком та властивостями; вміти застосовувати знання степеневої функції до означення кореня n-го степеня, розв’язувати завдання, передбачені програмою;                   

Основні поняття: функція, графіки та властивості функцій, степенева функція та її властивості, степені з раціональними показниками, корені, ірраціональні рівняння.   

Компетентності, що формуються:математична-вміти будувати та аналізувати графіки функцій; уміння вчитися-самоорганізовуватись до навчальної діяльності; спілкування державною мовою-розпізнавати проблему, міркувати, робити висновки на основі інформації поданої в графіках; соціальна-розвивати вміння працювати в колективі; інформаційна-навчити учнів використовувати таблиці, малюнки, як джерело інформації

 

1

Функції та їх властивості

1

 

 

2

Способи задання функцій. Графік функцій

1

 

 

3-4

Найбільше та найменше значення функції.  Парні та непарні функції

2

 

 

5

Розв’язування вправ

1

 

 

6

Контрольна робота №1

1

 

 

7-8

Степенева функція з натуральним показником

2

 

 

9-10

Степенева функція з цілим показником

2

 

 

11-13

Означення кореня n-степеня

3

 

 

14-16

Властивості кореня n-степеня. Самостійна робота

3 

 

 

17-19

Означення та властивості степеня з раціональним показником

3

 

 

20-22

Ірраціональні рівняння. Самостійна робота

3

 

 

23

Підсумковий урок по вивченій темі.

1

 

 

24

Контрольна робота №2

1

 

 

ІІ. Тригонометричні функції (18 год)

Очікувані результати:учні повинні знати означення тригонометричних функцій; розпізнавати та будувати їх графіки; ілюструвати на них властивості, застосовувати тригонометричні функції до опису реальних процесів, зокрема гармонічних коливань; вміти переходити від радіанної міри кута до градусної і навпаки.

Основні поняття:радіанна міра кута, тригонометричні функції(y=sinx, y=cosx,  y=tangx). Компетенції, що формуються:математична-уміння застосовувати набуті знання при побудові графіків; спілкування державною мовою-розвивати вміння відтворювати інформацію словесно, формулювати та аргументувати свої думки; соціальна-вчитись працювати в команді, аналізувати отримані дані з точки зору власного досвіду; інформаційно-цифрова - розвивати просторове уявлення, вчитись моделювати графіки за допомогою прикладних програм.

25

 Радіанне вимірювання кутів

1

 

 

26-27

Синус, косинус, тангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу

2

 

 

28-29

Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій

2

 

 

30-31

Властивості та графіки тригонометричних функцій

2

 

 

 

                

 

 

Календарне планування.

Геометрія 10-А, Б клас

(І семестр – 32 год, 2 год на тиждень) Підручник: Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія . Рівень стандарту авт..А.Г. Мерзляк

Зміст навчального матеріалу

К-сть

Дата

Примітка

                           І. Паралельність у просторі (16 год.)

 Очікувані результати:учні повинні розрізняти означувані й неозначувані поняття, аксіоми й теореми; вміти класифікувати взаємне розміщення прямих, прямих й площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок, встановлювати взаємне розміщення прямих й площин; будувати зображення фігур і на них виконувати нескладні побудови.

Основні поняття: точка, пряма, площина, аксіоми стереометрії, мимобіжні прямі, паралельність прямих, прямої та площини, площин, паралельне проектування.

Компетенції, що формуються: математична-вміти класифікувати взаємне розміщення даних величин, застосовувати відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами фізичного простору; спілкування державною мовою-сприяти розвитку вміння грамотно висловлюватися, коректно вживати математичну термінологію; уміння вчитися впродовж життя-сприяти більш глибокому і комплексному оволодінню учнями системою знань і пізнавальних умінь; інформаційно-цифрова-розвивати просторове уявлення, навчитись будувати просторові фігури

1

Основні поняття стереометрії

1

 

 

2

Аксіоми стереометрії

1

 

 

3

Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники

1

 

 

4- 5

Взаємне розміщення прямих у просторі. Ознаки паралельних і мимобіжних прямих

2

 

 

6

Властивості паралельних прямих

1

 

 

7

Розв’язування вправ

1

 

 

8

Контрольна робота №1

1

 

 

9-10

Паралельність прямої та площини

2

 

 

11

Розв’язування задач

1

 

 

12-13

Паралельність площин

2

 

 

14

Розв’язування задач. Самостійна робота.

1

 

 

15

Паралельне проектування. Розв’язування задач

1

 

 

16

Контрольна робота №2

1

 

 

                          ІІ. Перпендикулярність у просторі (16год)

Очікувані результати: учні повинні вміти встановлювати перпендикулярність прямої та площини, двох площин; обчислювати відстані та кути у просторі.

Основні поняття: перпендикулярність прямої та площини, кут між прямими, кут між прямою та площиною у просторі, перпендикуляр і похила, двогранний кут, кут між площинами.

Компетентності, що формуються: математична-уміння аналізувати та встановлювати перпендикулярності між даними величинами, обчислювати відстані та кути у просторі; уміння вчитися-самоорганізовуватись до навчальної діяльності; спілкування державною мовою-розуміння і вміння відтворювати словесно інформацію, формулювати та аргументувати свої думки; інформаційно-цифрова--розвивати просторове уявлення, навчитись будувати просторові фігури

17

Кут між прямими у просторі

1

 

 

18-19

Перпендикулярність прямої та площини

2

 

 

20

Перпендикуляр і похила

1

 

 

21-22

Розв’язування вправ

2

 

 

23

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

 

24-25

Кут між прямою та площиною

2

 

 

26

Двогранний кут. Кут між площинами

1

 

 

27-28

Розв’язування задач

2

 

 

29

Підсумковий урок по вивченій темі

1

 

 

30

Тематична контрольна робота №3

1

 

 

31-32

Розв’язування задач

2

 

 

                                            

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 10 клас, Планування
Додано
31 серпня 2022
Переглядів
3930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку