Календарне планування
Алгебра і початки аналізу. 10-б клас (I семестр- 32 год, 2год-тижневе навантаження). Підручник:Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія . Рівень стандарту авт..А.Г. Мерзляк…
|
|||||||
№ |
Зміст навчального матеріалу |
к-сть год
|
дата
|
прим
|
|||
І. Функції, їхні властивості та графіки (24 год.) |
|||||||
Очікувані результати: учні повинні відтворити знання по вивчених темах »Функція» за 7-9 клас; вміти будувати графіки відомих функцій та формулювати їх властивості; характеризувати за графіками функцій процеси, які вони описують;розширити рівень знань, ознайомившись із степеневою функціє, її графіком та властивостями; вміти застосовувати знання степеневої функції до означення кореня n-го степеня, розв’язувати завдання, передбачені програмою; Основні поняття: функція, графіки та властивості функцій, степенева функція та її властивості, степені з раціональними показниками, корені, ірраціональні рівняння. Компетентності, що формуються:математична-вміти будувати та аналізувати графіки функцій; уміння вчитися-самоорганізовуватись до навчальної діяльності; спілкування державною мовою-розпізнавати проблему, міркувати, робити висновки на основі інформації поданої в графіках; соціальна-розвивати вміння працювати в колективі; інформаційна-навчити учнів використовувати таблиці, малюнки, як джерело інформації |
|||||||
|
|||||||
1 |
Функції та їх властивості |
1 |
|
|
|||
2 |
Способи задання функцій. Графік функцій |
1 |
|
|
|||
3-4 |
Найбільше та найменше значення функції. Парні та непарні функції |
2 |
|
|
|||
5 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
|||
6 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
|||
7-8 |
Степенева функція з натуральним показником |
2 |
|
|
|||
9-10 |
Степенева функція з цілим показником |
2 |
|
|
|||
11-13 |
Означення кореня n-степеня |
3 |
|
|
|||
14-16 |
Властивості кореня n-степеня. Самостійна робота |
3 |
|
|
|||
17-19 |
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
3 |
|
|
|||
20-22 |
Ірраціональні рівняння. Самостійна робота |
3 |
|
|
|||
23 |
Підсумковий урок по вивченій темі. |
1 |
|
|
|||
24 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
|||
ІІ. Тригонометричні функції (18 год) |
|||||||
Очікувані результати:учні повинні знати означення тригонометричних функцій; розпізнавати та будувати їх графіки; ілюструвати на них властивості, застосовувати тригонометричні функції до опису реальних процесів, зокрема гармонічних коливань; вміти переходити від радіанної міри кута до градусної і навпаки. |
|||||||
Основні поняття:радіанна міра кута, тригонометричні функції(y=sinx, y=cosx, y=tangx). Компетенції, що формуються:математична-уміння застосовувати набуті знання при побудові графіків; спілкування державною мовою-розвивати вміння відтворювати інформацію словесно, формулювати та аргументувати свої думки; соціальна-вчитись працювати в команді, аналізувати отримані дані з точки зору власного досвіду; інформаційно-цифрова - розвивати просторове уявлення, вчитись моделювати графіки за допомогою прикладних програм. |
|||||||
25 |
Радіанне вимірювання кутів |
1 |
|
|
|||
26-27 |
Синус, косинус, тангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу |
2 |
|
|
|||
28-29 |
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
2 |
|
|
|||
30-31 |
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
2 |
|
|
|||
Календарне планування.
Геометрія 10-А, Б клас
(І семестр – 32 год, 2 год на тиждень) Підручник: Математика. Алгебра і початки аналізу та геометрія . Рівень стандарту авт..А.Г. Мерзляк
№ |
Зміст навчального матеріалу |
К-сть |
Дата |
Примітка |
||
І. Паралельність у просторі (16 год.) |
||||||
Очікувані результати:учні повинні розрізняти означувані й неозначувані поняття, аксіоми й теореми; вміти класифікувати взаємне розміщення прямих, прямих й площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок, встановлювати взаємне розміщення прямих й площин; будувати зображення фігур і на них виконувати нескладні побудови. Основні поняття: точка, пряма, площина, аксіоми стереометрії, мимобіжні прямі, паралельність прямих, прямої та площини, площин, паралельне проектування. Компетенції, що формуються: математична-вміти класифікувати взаємне розміщення даних величин, застосовувати відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами фізичного простору; спілкування державною мовою-сприяти розвитку вміння грамотно висловлюватися, коректно вживати математичну термінологію; уміння вчитися впродовж життя-сприяти більш глибокому і комплексному оволодінню учнями системою знань і пізнавальних умінь; інформаційно-цифрова-розвивати просторове уявлення, навчитись будувати просторові фігури |
||||||
1 |
Основні поняття стереометрії |
1 |
|
|
||
2 |
Аксіоми стереометрії |
1 |
|
|
||
3 |
Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники |
1 |
|
|
||
4- 5 |
Взаємне розміщення прямих у просторі. Ознаки паралельних і мимобіжних прямих |
2 |
|
|
||
6 |
Властивості паралельних прямих |
1 |
|
|
||
7 |
Розв’язування вправ |
1 |
|
|
||
8 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
||
9-10 |
Паралельність прямої та площини |
2 |
|
|
||
11 |
Розв’язування задач |
1 |
|
|
||
12-13 |
Паралельність площин |
2 |
|
|
||
14 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
||
15 |
Паралельне проектування. Розв’язування задач |
1 |
|
|
||
16 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
|
||
ІІ. Перпендикулярність у просторі (16год) Очікувані результати: учні повинні вміти встановлювати перпендикулярність прямої та площини, двох площин; обчислювати відстані та кути у просторі. Основні поняття: перпендикулярність прямої та площини, кут між прямими, кут між прямою та площиною у просторі, перпендикуляр і похила, двогранний кут, кут між площинами. Компетентності, що формуються: математична-уміння аналізувати та встановлювати перпендикулярності між даними величинами, обчислювати відстані та кути у просторі; уміння вчитися-самоорганізовуватись до навчальної діяльності; спілкування державною мовою-розуміння і вміння відтворювати словесно інформацію, формулювати та аргументувати свої думки; інформаційно-цифрова--розвивати просторове уявлення, навчитись будувати просторові фігури |
||||||
17 |
Кут між прямими у просторі |
1 |
|
|
||
18-19 |
Перпендикулярність прямої та площини |
2 |
|
|
||
20 |
Перпендикуляр і похила |
1 |
|
|
||
21-22 |
Розв’язування вправ |
2 |
|
|
||
23 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
|
|
||
24-25 |
Кут між прямою та площиною |
2 |
|
|
||
26 |
Двогранний кут. Кут між площинами |
1 |
|
|
||
27-28 |
Розв’язування задач |
2 |
|
|
||
29 |
Підсумковий урок по вивченій темі |
1 |
|
|
||
30 |
Тематична контрольна робота №3 |
1 |
|
|
||
31-32 |
Розв’язування задач |
2 |
|
|
||