Календарне планування з Математики 4 клас за підручником Л. В. Оляницька
Календарний план складено відповідно
до навчальної програми з математики
За підручником «Математика. 4 клас»,
Автор — Оляницька Л. В.
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ уроку |
Тема уроку |
Сторінка підручника (зошита) |
Дата |
Примітка |
|
Розділ 1. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 3 клас |
|||||
1 |
Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел у межах 1000. Розрядний склад числа. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. |
4(1) |
|
|
|
2 |
Додавання і віднімання трицифрових чисел на основі нумерації. Види кутів: прямі, гострі, тупі. Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на 2 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. |
6(1) |
|
|
|
3 |
Прийоми усного додавання і віднімання. Вирази зі змінною. Задачі з буквеними даними. |
8(2) |
|
|
|
4 |
Правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання. Ознаки прямокутника, квадрата. Задачі на обчислення периметра квадрата. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
9(2) |
|
|
|
5 |
Вирази зі змінною. Залежність результатів арифметичних дій додавання і віднімання від зміни одного з компонентів. Властивість протилежних сторін прямокутника. Задачі на обчислення периметра прямокутника. Обернені задачі. |
10(3) |
|
|
|
6 |
Письмове додавання і віднімання в межах 1000. Нерівності з однією змінною. Знаходження розв’язків нерівностей способом добору. Самостійна робота № 1 |
12(4), 5—6 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
7 |
Арифметичні дії множення і ділення. Задачі на зведення до одиниці. |
14(5) |
|
|
|
8
|
Прийоми множення і ділення круглих чисел. Правила знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
15(6) |
|
|
|
9 |
Прийоми усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачею. |
17(7) |
|
|
|
10 |
Ділення з остачею. Трикутник. Задачі на обчислення периметра трикутника. Задачі на спільну роботу. |
18(8)
|
|
|
|
11 |
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Порядок виконання дій. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Тест №1
|
20(9) 7—8 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
12 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 1
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 9—12)
|
|
|
|
Розділ 2. Письмові прийоми множення і ділення в межах тисячі |
|||||
13 |
Алгоритм письмового множення двоцифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Побудова прямокутника. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
22(10)
|
|
|
|
14 |
Письмове множення двоцифрового числа на одноцифрове з поясненням. Розпізнавання геометричних фігур на площині. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
23(10)
|
|
|
|
15 |
Алгоритм письмового множення трицифрового числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням. Задачі на спільну роботу. |
24(11) |
|
|
|
16 |
Множення трицифрового числа на одноцифрове. Нерівності з однією змінною. Побудова прямих і непрямих кутів. Розпізнавання прямих і непрямих кутів. Задачі на спільну роботу. |
26(12) |
|
|
|
17 |
Множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі на обчислення периметра трикутника. Самостійна робота № 2 |
27(12) 13-14 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
18 |
Алгоритм письмового ділення на одноцифрове число з розгорнутим поясненням. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
28(13) |
|
|
|
19 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів
|
31(14)
|
|
|
|
20 |
Письмове ділення у випадку, коли частка містить нуль у середині запису. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
33(15) |
|
|
|
21 |
Письмове ділення на одноцифрове число. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Зображування геометричних фігур на аркуші в клітинку, позначення їх буквами латинського алфавіту. |
34(15)
|
|
|
|
22 |
Письмове множення і ділення на одноцифрове число. Обернені задачі. Периметр трикутника. |
36(16) |
|
|
|
23 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
37(16) |
|
|
|
24 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення на одноцифрове число. Задачі на спільну роботу. Конструювання геометричних фігур з інших фігур. Периметр трикутника. Тест №2 |
37-38(17), 15—16 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
25 |
Перевірка письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
38(17) |
|
|
|
26 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 2
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 17—20) |
|
|
|
27 |
Множення і ділення на розрядні одиниці 1, 10, 100. Множення і ділення на круглі числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Задачі на спільну роботу.
|
40(18) |
|
|
|
28 |
Письмові прийоми множення круглих чисел (на кругле число). Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
41(18) |
|
|
|
29 |
Письмові прийоми ділення круглих чисел. Вирази зі змінною. Пропедевтичне ознайомлення з виразом зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Самостійна робота № 3 |
43(19), 21—22 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
30 |
Алгоритм письмового множення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. |
44(20) |
|
|
|
31 |
Письмове множення на двоцифрове число. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
46(20) |
|
|
|
32 |
Алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове число (випадок, коли частка є одноцифровим числом). Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. |
47(21)
|
|
|
|
33 |
Письмове ділення трицифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
49(22) |
|
|
|
34 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Вирази зі змінною, яка є компонентом двох дій у виразі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
51(23) |
|
|
|
35 |
Письмове ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційно го (спосіб відношень). |
52(23) |
|
|
|
36 |
Письмове ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень). |
54(24)
|
|
|
|
37 |
Закріплення прийомів письмового множення і ділення. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Тест №3 |
55 (24), 23—24 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
38 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 3
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 25—28) |
|
|
|
Розділ 3. Нумерація багатоцифрових чисел. Усні обчислення на основі нумерації багатоцифрових чисел. |
|||||
39 |
Лічильна одиниця – тисяча. Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
56(25) |
|
|
|
40 |
Лічба тисячами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
58(26) |
|
|
|
41 |
Розряди – одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч. Клас одиниць, клас тисяч. Співвідношення між розрядними одиницями кожного класу. Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
60(27) |
|
|
|
42 |
Лічба розрядними одиницями в межах мільйона. Позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
64(28),
|
|
|
|
43 |
Розрядна будова числа. Класифікація чисел на чотирицифрові, п’ятицифрові, шестицифрові. Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
65(28) |
|
|
|
44 |
Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел. Читання та запис багатоцифрових чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Самостійна робота № 4 |
67(29), 29—30 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
45 |
Читання та запис багатоцифрових чисел. Утворення багатоцифрових чисел шляхом прилічування (відлічування) по 1 до (від) попереднього (наступного) числа. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
68-69(30) |
|
|
|
46 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Нерівності з однією змінною. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
70-71(31) |
|
|
|
47 |
Запис багатоцифрового числа у вигляді суми розрядних доданків. Заміна суми розрядних доданків багатоцифровим числом. Круг та його елементи. Розв’язування задач вивчених видів. |
72(31) |
|
|
|
48 |
Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Задачі на знаходження четвертого пропорційного (спосіб відношень). |
74(32) |
|
|
|
49 |
Одиниці довжини: міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр. Співвідношення між одиницями довжини. Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів. |
76(33) |
|
|
|
50 |
Одиниці маси: грам, кілограм, центнер, тонна. Співвідношення між одиницями маси. Перетворення більших одиниць маси на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів. |
77(34) |
|
|
|
51 |
Перетворення більших одиниць довжини та маси на менші і навпаки. Розв'язування задач вивчених видів. Тест №4 |
79(34), 31—32 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
52 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 4
|
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 33–36)
|
|
|
|
53 |
Швидкість об’єктів у прямолінійному рівномірному русі. Формула для знаходження швидкості. Одиниці швидкості. Запис і читання іменованих чисел, поданих в одиницях швидкості. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях швидкості. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження швидкості. |
80(35) |
|
|
|
54 |
Залежність між швидкістю об’єкта, часом і пройденим шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Формули знаходження часу, шляху. Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. |
83(36) |
|
|
|
55 |
Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі (задачі на знаходження відстані). Обернені задачі. |
85(37) |
|
|
|
56 |
Розв’язування задач на знаходження швидкості. Обернені задачі. Розв’язування задачі за поданим планом розв’язування. |
87(38)
|
|
|
|
57 |
Розв’язування задач на знаходження часу. Рівняння, у яких права частина є числовим виразом. Самостійна робота № 5 |
88(39), 37—38 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
58 |
Додавання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел. Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. |
90(40) |
|
|
|
59 |
Віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Тест №5 |
91(41), 39—40 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
60 |
Закріплення прийомів додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл назустріч одне одному. |
92(42) |
|
|
|
61 |
Усне додавання круглих чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі на рівномірний прямолінійний рух двох тіл у протилежних напрямках. |
95(43) |
|
|
|
62 |
Усне віднімання круглих чисел способом укрупнення розрядних одиниць. Задачі, у яких описується рівномірний прямолінійний рух двох тіл у різних напрямках (назустріч й у протилежних напрямках). |
97(44) |
|
|
|
63 |
Закріплення вивчених прийомів усного додавання і віднімання. Прості та складені задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. |
99(44) |
|
|
|
64 |
Множення і ділення 1000, 10 000. Розв’язування задач вивчених видів |
100(45) |
|
|
|
65 |
Множення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила множення добутку на число. Задачі на рух. |
101(45)
|
|
|
|
66 |
Ділення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила ділення добутку на число. Задачі на рух. |
102(45) |
|
|
|
67 |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. Задачі на рух. |
104(46) |
|
|
|
68 |
Ділення круглого числа на кругле: 900 000 : 3000, 640 000 : 40 000. Задачі на рух. |
105(47) |
|
|
|
69 |
Ділення круглого числа на двоцифрове число (6400 : 16). Розв’язування рівнянь. Задачі на рух. |
107(48),
|
|
|
|
70 |
Закріплення прийомів множення і ділення круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух. |
108(48) |
|
|
|
71 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота №5 |
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 41—44) |
|
|
|
Розділ 4. Арифметичні дії з багатоцифровими числами |
|||||
72 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач, що містять дії різних ступенів.
|
109(49) |
|
|
|
73 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких один компонент є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів. |
110(50) |
|
|
|
74 |
Письмове додавання у випадку трьох доданків. Розв’язування задач вивчених типів. |
111(51) |
|
|
|
75 |
Перевірка правильності виконання дії додавання. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів. |
112(51) |
|
|
|
76 |
Перевірка правильності виконання дії віднімання. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. |
113(51) |
|
|
|
77 |
Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. Самостійна робота №6 |
114(52), 45—40 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
78 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Порівняння чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Тест №6 |
116(53), 47—48 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
79 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 6 |
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 49—52) |
|
|
|
80 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. |
117(53) |
|
|
|
81 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
118(53) |
|
|
|
82 |
Площа. Порівняння об’єктів за площею. Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр. Розв’язування задач вивчених видів. |
119(54) |
|
|
|
83 |
Знаходження площі прямокутника. Формула площі прямокутника.
|
122(55) |
|
|
|
84 |
Формула площі квадрата. Одиниці площі – квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. |
124(55) |
|
|
|
85 |
Знаходження довжини однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. |
126(56) |
|
|
|
86 |
Вимірювання площі палеткою. Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них.
|
128(57) |
|
|
|
87 |
Множення круглих чисел на одноцифрове число (67000х7). Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. |
130(58) |
|
|
|
88 |
Множення чисел, які закінчуються нулями(24000х40). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. |
131(58)
|
|
|
|
89 |
Множення чисел, які містять нуль у середині запису (5608х4, 56008х4). Розв’язування задач вивчених видів. |
132(59) |
|
|
|
90 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. |
134(59) |
|
|
|
91 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
135 (60) |
|
|
|
92 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в записі частки є нулі (3330 : 9). Ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини й маси, на одноцифрове число. Задачі на пропорційне ділення. |
136(61) |
|
|
|
93 |
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (648 : 8). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. |
139(62) |
|
|
|
94 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. Числові вирази на кілька арифметичних дій різних ступенів. Розв’язування задач вивчених видів. |
140(62) |
|
|
|
95 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
141(62) |
|
|
|
96 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач вивчених видів. |
142(63) |
|
|
|
97 |
Письмове ділення з остачею на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
143(63) |
|
|
|
98 |
Ділення з остачею. Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Розв’язування задач вивчених видів. |
144(6З) |
|
|
|
99 |
Закріплення письмових прийомів множення і ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. Розв’язування задач вивчених видів. Самостійна робота №7 |
145(64), за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 53–54) |
|
|
|
100 |
Письмове множення на круглі числа (1290 х 700). Розв’язування задач вивчених видів. |
146(64) |
|
|
|
101 |
Письмове ділення на круглі числа (14560 : 70 ). Нерівності з однією змінною. Розв’язування задач вивчених типів. |
147(64) |
|
|
|
102 |
Множення і ділення на круглі числа. Рівняння з однією змінною, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. Тест №7 |
149(65), за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 53–54) |
|
|
|
103 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 7 |
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 57—60)
|
|
|
|
104 |
Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
150(66) |
|
|
|
105 |
Письмове множення на двоцифрове число. Рівняння, у яких права частина, або один із компонентів є числовим виразом. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
151(66) |
|
|
|
106 |
Письмове ділення на двоцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями простих задач на дії різних ступенів. |
152(67) |
|
|
|
107 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач вивчених видів. |
153(67) |
|
|
|
108 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Розв’язування задач вивчених видів. |
154(67) |
|
|
|
109 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
154(67) |
|
|
|
110 |
Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
155(68) |
|
|
|
111 |
Письмове множення на трицифрове число, коли другий множник містить нуль в середині запису (483 х 306). Розв’язування задач вивчених видів. |
157(68) |
|
|
|
112 |
Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
158(68) |
|
|
|
113 |
Письмове ділення на трицифрове число (ознайомлення). Розв’язування задач вивчених типів. |
159(69) |
|
|
|
114 |
Письмове діленням на трицифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
160(69) |
|
|
|
115 |
Перетворення більших одиниць вимірювання величин на менші і навпаки. Арифметичні дії з іменованими числами. |
161(69) |
|
|
|
116 |
Одиниці часу: секунда, хвилина, година, доба; проміжки часу: місяць, рік, століття. Співвідношення між одиницями часу. Визначення часу за годинником. Прості задачі на обчислення тривалості, дати початку події, її кінця. Задачі на спільну роботу. |
162(70) |
|
|
|
117 |
Співвідношення між одиницями часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях часу. Розв’язування задач на обчислення тривалості події, дати початку, закінчення події. Самостійна робота №8 |
163(70), за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 61–62) |
|
|
|
118 |
Одиниці вартості: гривня, копійка. Співвідношення між одиницями вартості. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в одиницях вартості. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
165(71) |
|
|
|
119 |
Арифметичні дії з іменованими числами. Порівняння іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Тест №8 |
166(71), за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 63–64) |
|
|
|
120 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 8 |
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 65–68) |
|
|
|
Розділ 5. ДРОБИ |
|||||
121 |
Поняття «дріб». Чисельник і знаменник дробу. Читання та запис дробів. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. |
168(72) |
|
|
|
122 |
Порівняння дробів. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. |
170(72) |
|
|
|
123 |
Дроби, які дорівнюють числу 1. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. |
171(73) |
|
|
|
124 |
Знаходження дробу від числа. Правила знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа. |
173(74) |
|
|
|
125 |
Знаходження числа за значенням його дробу. Знаходження числа за значенням його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
175(74) |
|
|
|
126 |
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). Співвідношення образу геометричної фігури з об’єктами навколишньої дійсності. Задачі на знаходження дробу від числа, числа за значенням його дробу. Самостійна робота № 9 |
177(75), 69 – 70 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
127 |
Прямокутний паралелепіпед, куб. Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів.
|
179(75) |
|
|
|
128 |
Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Тест №9 |
180(76), 71 – 72 за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики |
|
|
|
129 |
Тематичне оцінювання знань. Контрольна робота № 9 |
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 73–76) |
|
|
|
Розділ 6. Повторення вивченого за рік |
|||||
130 |
Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел. Лічба в межах мільйона. Читання та запис багатоцифрових чисел. Позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
182(77) |
|
|
|
131 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Заміна багатоцифрового числа сумою розрядних доданків. Заміна суми розрядних доданків багатоцифровим числом. Визначення загальної кількості одиниць певного розряду в числі. Співвідношення між одиницями вимірювання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі. |
183(77) |
|
|
|
132 |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Множення і ділення круглого числа на кругле. Числові вирази, що містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух. |
185(78) |
|
|
|
133 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
186(78) |
|
|
|
134 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Додавання і віднімання іменованих чисел. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
187(79) |
|
|
|
135 |
Множення та ділення круглих чисел на одноцифрове число. Письмове множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове та трицифрове. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
188(80) |
|
|
|
136 |
Закріплення і повторення раніше вивченого. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. Коло, елементи кола. |
189(80) |
|
|
|
137 |
Контрольна робота № 10 (Підсумкова) |
за зошитом для контролю навчальних досягнень з математики (с. 77—80) |
|
|
|
138—140 |
Резерв часу |
|
|
|
|