Конспект уроку математик 4 клас

Про матеріал

Ознайомити учнів з назвами геометричних тіл, формувати вміння робити висновки; закріплювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі на рух; розвивати логічне мислення; виховувати старанність, працьовитість.

Перегляд файлу

 


 


Конспект уроку математики в 4 класі


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Класовод: Фафруник Л.І.


 


ТЕМА. Ознайомлення з назвами геометричних тіл, повторення

вивченого.
МЕТА. Ознайомити учнів з назвами геометричних тіл, формувати

вміння робити висновки; закріплювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі на рух; розвивати логічне мислення; виховувати старанність, працьовитість.

ОБЛАДНАННЯ. Набір геометричних фігур і геометричних тіл, картки для

індивідуальної роботи; казковий замок, таблиця для порівняння величин.

ХІД УРОКУ

  1.      ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.
  2. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ УРОКУ.

Діти, напевно, ви помітили, що математика - це досить цікава наука. Багато таємниць ми вже відкрили для себе, але ще більше є невідомих.

Сьогодні ми відправимось у царство математичних таємниць, щоб відкрити для себе щось нове. У цьому нам допоможуть геометричні фігури. (Діти розглядають на дошці геометричні фігури і називають їх).

Ми будемо працювати з цими фігурами, з їх допомогою ознайомимось з геометричними тілами, повторимо дії з іменованими числами і розв'язування задач на рух.

Отже, нашими друзями сьогодні будуть геометричні фігури.

1. ПРАКТИЧНА РОБОТА.

- Виберіть з конверта фігуру, яка найбільше сподобалася і покладіть на парту.

  •       Це ви самі собі вибрали друзів.
  •       У народі кажуть: „ 3 ким поведешся, від того і наберешся".

Тепер я вам скажу, які ви є і якими будете, коли станете дорослими. Це пов'язане з тим, яку фігуру ви вибрали.

2. ДІАГНОСТИКА.

-    люблять керувати, модно одягатися;                           - охайні, працелюбні, підтягнуті;


 


О -    доброзичливі, нерішучі, піклуються про інших, мають багато друзів;

 -    всім   цікавляться,   збуджені,   схильні  до   втрати  речей,   уникають конфліктів. Для того, щоб потрапити у Царство математичних таємниць, треба виконати

такі завдання:

 

III.МАТЕМАТИЧНА РОЗМИНКА.

1) Числовий лабіринт

(назвати числа від найменшого до найбільшого)
100028 100029 100027

999999 1000000 1000001

100032 100030 100031

2) Обчислення (колові приклади)
60*10                  80:4
24:6                  2400:100
0+80                  4*0
20*3                  600*4

3) У числі 123 збільшити на 1 кожну цифру. Яке число одержимо?
ІУ.ШДИВІДУАЛЬНА РОБОТА.

80+40*7 = 360 370542+45859 = 416401

816:34 = 24 70135-5028 = 65107

23*14 = 322 9409+6830 - 16239

V. РОБОТА НАД НОВИМ МАТЕРІАЛОМ. Ознайомлення з геометричними тілами і їх назвами (Плакат „Царство математичних таємниць").

Ось і наше царство. (Розгляд предметів на плакаті і на столі, їх порівняння).

Чи відомі вам ці предмети?

(Учні  називають  за допомогою  вчителя:   циліндр,   куля,  конус,   піраміда, паралелепіпед, куб).

-    Ці предмети називають геометричними тілами. Зараз подивимось з яких фігур можна їх утворити.


  1. РОБОТА В ГРУПАХ.

 

 

Вибрати ті геометричні тіла, на яких є улюблена фігура і назвати його

2.   РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. Порівняння геометричних тіл з фігурами.

Геметричні фігури можна покласти на стіл і притиснути рукою, заховати між щільно стуленими долонями. Отже, вони плоскі. Чи можна це сказати про геометричні тіла?

Геометричне   тіло   -   об'ємне,   воно   займає   якусь   частину   простору, обмежену з усіх боків геометричними фігурами.

Ознайомлення учнів з круглими тілами і многокутниками (призми і піраміди).

Чи не забули ви, що ми у царстві, де все чарівне? Якщо геометричні тіла об'ємні, то давайте подивимось, що у них?

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

Назвати геометричне тіло і сказати де в житті зустрічали його? (Відкривають конус).

а) Конус - ось перед нами Богиня справедливості. Це злий чаклун зачарував всіх жителів і помістив у геометричні тіла. Ось її завдання: (порівняти величини)

1. 5кг 060г = .?.

а) 5060 г;

б) 5006 г

  1. 8 м - 7 ... = 7 м 3 дм
  2. Яка з нерівностей є правильною?
    7 км 080 м > 7 км 800 м

5050 г < 5 кг 050 г

6т 0З0кг<6тЗц

(Діти відкривають кулю)

б) Куля (пеньок для відпочинку)- фізкультхвилинка


(Відкривають циліндр і піраміду)

в) Циліндр - царевич „Плюс".
Піраміда - царевич „Мінус".

Царевичі пропонують нам самостійну роботу за варіантами. Приклади 568.

1 варіант

14 м 96 см + 6 м 04 см = 21 м

12 кг 807 г + 8 кг 723 г - 21 кг 530 г

2 варіант

20 км 800м-4км 080 м= 16км 720м 8 кг 420 г - 3 кг 080 г = 5 кг 340 г (Відкривають паралелепіпед)

г) Паралелепіпед - Королева Задач.

  1.                   Усна робота над задачею, заданою вчителем.
  2.                   Складання учнями оберненої задачі.
  3.                   Повторення правил про знаходження часу, швидкості і відстані.
  4.                   Самостійна робота над задачею 570 (диференційовано)

 

  1. група розв'язує просту задачу;
  2. група розв'язує складнішу задачу;
  1. група складає вираз.
    (Перевірка задач, оцінювання учнів).
    (Відкривають куб).

VII. ПІДСУМОК УРОКУ.

Куб - конкурс „Гостре око" пропонує нам птах. Назвати геометричні тіла, які є у замку.

-    Які ще знаєте предмети, що мають форму геометричних тіл? Всі таємниці розгадали, можна повертатися додому.

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Приклади 574;

Задача 569 (1 варіант - 2 вираз; 2 варіант - 3 вираз):

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
3176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку