Математика 7 клас, 4 год
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Навчальні досягнення учнів |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
||
Усне і письмове додавання і віднімання чисел у межах 1000 (повторення). 13 год |
||||||
|
|
Повторення нумерації в межах 1000 |
Учень:
знаходить невідомий від’ємник |
Розвивати вміння аналізувати, планувати навчальний матеріал, контролювати власні дії. |
||
|
|
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць одного з розрядів ≥ 10. Назви компонентів і результати дії додавання. |
||||
|
|
Віднімання в межах 1000, коли одиниці зменшуваного дорівнюють 0 або число їх менше ніж у від’ємнику. назва компонентів. перевірка віднімання додаванням. |
||||
|
|
Додавання в межах 1000, коли сума одиниць кількох розрядів ≥ 10. Перевірка додавання відніманням |
||||
|
|
Віднімання в межах 1000, коли доводиться позичати сотню (десятки зменшуваного дорівнюють нулю або їх менше, ніж у від’ємнику). |
||||
|
|
Віднімання, коли доводиться позичати і десяток і сотню (зменшуване закінчується двома нулями або нуль стоїть в середині його). |
||||
|
|
Знаходження невідомого доданка |
||||
|
|
Знаходження невідомого доданка |
||||
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
||||
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
||||
|
|
Знаходження невідомого від’ємника |
||||
|
|
Додавання та віднімання в межах 1000 |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Усна і письмова нумерація в межах 10000. 7год |
||||||
|
|
Нумерація в межах 1000. Розрядна таблиця. Утворення, запис і читання чисел в межах 1000. |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, знаходити причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя
|
||
|
|
Порівняння розрядних одиниць із однаковою цифрою (2-20-200-20000) Порівняння чисел. |
||||
|
|
Десятковий склад чисел. Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень, тисяч в числі. |
||||
|
|
Парні і непарні числа |
||||
|
|
Правила заокруглення чисел до круглих десятків. |
||||
|
|
Правила заокруглення чисел до круглих сотень. |
||||
|
|
Римська нумерація І-ХХ. |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Додавання та віднімання без переходу і з переходом через розряд. 12 год. |
||||||
|
|
Додавання багатоцифрових чисел без переходу через розряд. назви компонентів і результату дії додавання. |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань.
|
||
|
|
Знаходження суми трьох доданків. переставний закон додавання. |
||||
|
|
Віднімання без переходу через розряд. назва компонентів і результату дії віднімання. |
||||
|
|
Віднімання з переходом через розряд в одному випадку. Назва компонентів і результату дії віднімання |
||||
|
|
Віднімання з переходом через розряд у кількох випадках. |
||||
|
|
Віднімання, коли у зменшуваному є один або кілька нулів і стоять вони на різних місцях. |
||||
|
|
Знаходження невідомого доданка |
||||
|
|
Перевірка додавання відніманням. |
||||
|
|
Знаходження невідомого зменшуваного |
||||
|
|
Знаходження невідомого від’ємника |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Множення в межах 1000. 8 год |
||||||
|
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове. Назва компонентів |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати, порівнювати навчальний матеріал. Розвивати регулюючи та контролюючи функції мовлення.
|
||
|
|
Множення одноцифрових і двоцифрових чисел на одиницю з нулями і навпаки. |
||||
|
|
Множення круглих десятків і сотень на одноцифрове число. Множення трицифрових чисел, що закінчуються нулем, на одноцифрове. |
||||
|
|
Множення трицифрових чисел на одноцифрове без переходу через розряд. |
||||
|
|
Множення трицифрових чисел на одноцифрове з переходом через розряд в одному випадку. |
||||
|
|
Множення з переходом через розряд у двох випадках. |
||||
|
|
Множення з переходом через розряд, коли у середині множеного є нуль. |
||||
|
|
Систематизація і закріплення знань |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Множення в межах 10000. 7 год |
||||||
|
|
Множення на одноцифрове число без переходу через розряд із переходом в одному випадку. Назва компонентів. |
Учень:
|
Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання навчальних завдань. Розвивати вміння працювати з коментуванням власних дій.
|
||
|
|
Множення на одноцифрове число з переходом через розряд у кількох випадках. Переставний закон множення. |
||||
|
|
Множення на одноцифрове число без переходу і з переходом через розряд, коли в середині множеного є нулі. |
||||
|
|
Множення на одноцифрове число, коли нулі стоять в кінці множеного. Порядок дій. Круглі дужки. |
||||
|
|
Множення на одиницю з нулями. |
||||
|
|
Систематизація і закріплення знань. |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Ділення на одноцифрове число в межах 1000. 9год |
||||||
|
|
Ділення круглих сотень та трицифрових чисел,що закінчуються нулем на одноцифрове число. |
Учень:
|
Розвивати вміння самостійно застосовувати правила ділення чисел. Розвивати вміння діяти за аналогією.
|
||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці кожного розряду діленого діляться на дільник без остачі. Назва компонентів. |
||||
|
|
Ділення, коли при діленні десятків залишається остача, яку потрібно розробляти в одиниці. Перевірка ділення множенням. |
||||
|
|
Ділення, коли залишаються сотні, які потрібно роздробити у десятки. |
||||
|
|
Ділення, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздробляти і сотні, і десятки. |
||||
|
|
Ділення, коли число сотень менше від дільника |
||||
|
|
Ділення, коли всередині або в кінці частки одержуємо нуль. |
||||
|
|
Перевірка дії множення. |
||||
|
|
Кратне порівняння чисел |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Ділення в межах 1000. 8 год |
||||||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли всі розряди діленого діляться на дільник без остачі. |
Учень:
|
Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя, таблицями. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння узагальнювати, доводити |
||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли один з розрядів не ділиться без остачі, а в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. Перевірка ділення. |
||||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли в одиниці нижчого розряду потрібно роздроблювати тисячі, сотні, десятки і в частці одержуємо стільки цифр, скільки в діленому. |
||||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли одиниці тисяч не діляться на дільник, і в частці одержуємо на одну цифру менше, ніж у діленому. |
||||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли не всі розряди діляться на дільник, і в частці замість деяких розрядів одержуємо нулі. |
||||
|
|
Ділення на одноцифрове число, коли ділене закінчується нулями, а в частці немає нулів. |
||||
|
|
Ділення на одноцифрове число (всі випадки). Перевірка дією множення |
||||
|
|
Ділення на одиницю з нулями. |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
|
||||||
|
|
Види ліній: прим, криві, ламані. |
|
Розвивати просторові уявлення. Формувати та розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя. Розвивати моторику, збагачувати словник.
|
||
|
|
Відрізок. Побудова відрізків |
||||
|
|
Додавання і віднімання відрізків |
||||
|
|
Додавання і віднімання відрізків |
||||
|
|
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок. |
||||
|
|
Збільшення та зменшення відрізків на заданий відрізок. |
||||
|
|
Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки. |
||||
|
|
Поділ відрізка на дві рівні частини за допомогою циркуля та лінійки. |
||||
|
|
Мірило. |
||||
|
|
Напрямки прямих ліній: вертикальний, горизонтальний, похилий. |
||||
|
|
Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх. |
||||
|
|
Взаємно перпендикулярні прямі. Побудова їх. |
||||
|
|
Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній. |
||||
|
|
Паралельні лінії. Побудова паралельних ліній. |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Іменовані числа. Роздроблення та перетворення іменованих чисел. 7год |
||||||
|
|
Прості та складені іменовані числа |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії. Розвивати вміння доводити, діяти за аналогією.
|
||
|
|
Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Роздроблення простих іменованих чисел. Роздроблення складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить просте іменоване число. |
||||
|
|
Перетворення іменованих чисел, коли в результаті виходить складене іменоване число. |
||||
Додавання та віднімання простих та складених іменованих чисел 8 год |
||||||
|
|
Додавання простих та складених іменованих чисел без перетворення. |
розв’язує прості та складені арифметичні задачі |
Розвивати вміння аналізувати, планувати і контролювати власні дії. Розвивати вміння працювати за зразком і вказівками вчителя.
|
||
|
|
Додавання простих та складених іменованих чисел з послідуючим перетворенням |
||||
|
|
Віднімання простих та складених іменованих чисел без роздроблення. |
||||
|
|
Віднімання простих та складених іменованих чисел з роздробленням. |
||||
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). |
||||
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). |
||||
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел ( всі випадки). |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Множення та ділення іменованих чисел 16год |
||||||
|
|
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
Учень:
|
Розвивати вміння аналізувати,порівнювати, узагальнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати вміння працювати за зразком, таблицями, з коментуванням власних дій. Розвивати вміння орієнтуватися в способах виконання завдань.
|
||
|
|
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
||||
|
|
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
||||
|
|
Множення простих і складених іменованих чисел з перетворенням. |
||||
|
|
Самостійна робота. |
||||
|
|
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
||||
|
|
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
||||
|
|
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
||||
|
|
Ділення простих іменованих чисел з роздробленням і перетворенням |
||||
|
|
Самостійна робота |
||||
|
|
Швидкість. Час. Відстань. |
||||
|
|
Швидкість. Час. Відстань. |
||||
|
|
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Звичайні дроби 8год |
||||||
|
|
Утворення, читання і запис звичайних дробів. Чисельник і знаменник дробу. |
Учень:
|
Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання. |
||
|
|
Правильні і неправильні дроби. |
||||
|
|
Мішані числа. |
||||
|
|
Перетворення цілого числа у неправильний дріб. |
||||
|
|
Перетворення мішаного числа у неправильний дріб. |
||||
|
|
Порівняння дробів. |
||||
|
|
Порівняння мішаних чисел. |
||||
|
|
Основна властивість дробу. Скорочення дробів. |
||||
Додавання та віднімання звичайних дробів. 10 год |
||||||
|
|
Додавання дробів з однаковими знаменниками. |
Учень:
|
Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтацію. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння працювати за разком, вказівками вчителя. Розвивати моторику, збагачувати словник. |
||
|
|
Додавання дробів з однаковими знаменниками. |
||||
|
|
Назва компонентів і результату дії додавання. |
||||
|
|
Додавання мішаних чисел. |
||||
|
|
Віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
||||
|
|
Назва компонентів і результату дії віднімання. |
||||
|
|
Віднімання дробу від 1. |
||||
|
|
Віднімання дробу від цілого числа |
||||
|
|
Віднімання від мішаних чисел |
||||
|
|
Віднімання мішаних чисел. |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Геометричний матеріал 14 год |
||||||
|
|
Види трикутників за сторонами. |
Учень:
|
Розвивати просторові уявлення, просторову орієнтації. Розвивати прийоми розумової діяльності. Розвивати вміння працювати за зразком, вказівками вчителя. Розвивати моторику, збагачувати словник |
||
|
|
Побудова трикутників за заданою довжиною сторін. |
||||
|
|
Периметр трикутника. Практичне обчислення периметра трикутника. |
||||
|
|
Периметр прямокутника. Практичне обчислення периметра прямокутника. |
||||
|
|
Периметр квадрата. Практичне обчислення периметра квадрата. |
||||
|
|
Рівнобедрений трикутник. Основа, Бічні сторони, вершина. |
||||
|
|
Види трикутників за величиною кутів. |
||||
|
|
Висота трикутника. |
||||
|
|
Чотирикутники. Види чотирикутників. Периметр чотирикутника. |
||||
|
|
Коло. Круг. Центр, радіус, діаметр. |
||||
|
|
Коло. Круг. Хорди. Дуга. |
||||
|
|
Порівняння кругів шляхом накладання, за довжиною радіусів, діаметрів. Залежність величини круга від величини радіуса, діаметра. |
||||
|
|
Шестикутник. Побудова правильного шестикутника. Периметр шестикутника. |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
Повторення вивченого за рік |
||||||
|
|
Додавання і віднімання в межах 10000 |
Учень:
|
Розвивати вміння узагальнювати, доводити, діяти за аналогією. Розвивати вміння самостійно виконувати навчальні завдання. |
||
|
|
Множення та ділення в межах 10000 |
||||
|
|
Множення та ділення в межах 10000 |
||||
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел |
||||
|
|
Множення та ділення простих і складених іменованих чисел. |
||||
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел. |
||||
|
|
Додавання і віднімання звичайних дробів і мішаних чисел. |
||||
|
|
Знаходження однієї та кількох частин від числа |
||||
|
|
Систематизація знань з геометрії за рік |
||||
|
|
Контрольна робота |
||||
|
|
Розв’язування вправ |
||||