Календарне планування з математики на І семестр за підручником Гісь (очікувані результати)

Про матеріал
Календарне планування з математики для 2-го класу містить очікувані результати. І семестр
Перегляд файлу

Дата

Тема

               Очікувані результати

При-мітки

 Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі.

 

1

 

Числа першої сотні.

Очікувані результати: лічить до 100 в прямому і зворотному порядку; уживає в мовленні кількісні числівники при встановленні номера об’єкта відносно іншого, читає і записує натуральні числа до 100, утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці

 

2

 

Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди.

Очікувані результати: лічить до 100 в прямому і зворотному порядку, уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого, досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції

 

3

 

Закріплення знань про десятковий склад числа.

Очікувані результати: порівнює числа в межах 100, визначає розрядний склад двоцифрового числа; досліджує, що одна й та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції

 

4

 

Порівняння чисел.

Очікувані результати: порівнює числа в межах 100, позначає результат порівняння за допомогою знаків «більше», «менше»,«дорівнює», розрізняє числову рівність і нерівність

 

5

 

Порозрядне додавання чисел.

Очікувані результати: обчислює суму зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють

 

6

 

Порозрядне  віднімання чисел.

Очікувані результати: обчислює різницю зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють

 

7

 

Розрядні доданки.

Очікувані результати: коментує послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання, знаходить значення математичних виразів

 

8

 

Прості задачі.

Очікувані результати: з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування сюжетних задач: яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти; коментує послідовність дій стосовно розв’язування задачі за допомогою дорослого чи самостійно

 

9

 

Числові вирази на дві дії.

Очікувані результати:  застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами

 

10

 

Натуральні числа. Число 0.

Очікувані результати: називає натуральні числа, пояснює, чому 0 не належить до натуральних чисел, визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання, коментує виконувані дії, вживаючи в мовленні відповідні математичні терміни

 

11

 

Парні і непарні числа.

Очікувані результати: розуміє, які числа є парними і які — непарними, оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми

 

12

 

Круглі числа.

Очікувані результати: з групи чисел вирізняє круглі числа

і пояснює свою думку, визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання, прогнозує результат обчислення

 

13

 

Діагностична робота №1.

Очікувані результати: виконує роботу в повному обсязі, прогнозує результат обчислень, переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом

 

Величини.

 

14

 

Довжина. Одиниці вимірювання довжини.

Очікувані результати: визначає, що може мати довжину і якими одиницями її вимірюють, знає співвідношення між деякими одиницями довжини

 

15

 

Вимірювання довжини предметів.

Очікувані результати: здійснює вимірювання довжини, маючи вільний доступ до вимірювальних приладів, порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, виконує додавання і віднімання іменованих чисел (не називаючи цей термін), поданих в однакових одиницях вимірювання, записує результати вимірювання величин у сантиметрах, дециметрах, метрах

 

16

 

Час.Дні тижня.

Очікувані результати: знає вивчені у 1 класі одиниці вимірювання часу, записує результати вимірювання часу в годинах (год), порівнює іменовані числа, впорядковує за тривалістю одиниці часу, визначає день тижня за поданими умовами, розв’язує елементарні задачі на встановлення тривалості, початку чи кінця події

 

17

 

Вартість. Грошові одиниці:гривня, копійка.

Очікувані результати: знає одиниці вимірювання вартості та співвідношення між ними, порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в однакових одиницях вимірювання; оперує грошима, здійснюючи покупки в уявних крамницях

 

18

 

Маса. Одиниці вимірювання маси.

Очікувані результати: знає одиниці вимірювання маси і місткості, записує результати вимірювання маси в кілограмах (кг), місткості в літрах (л), порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел

 

19

 

Маса. Одиниці вимірювання маси.

Очікувані результати: знає одиниці вимірювання маси і місткості, записує результати вимірювання маси в кілограмах (кг), місткості в літрах (л), порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел

 

20

 

Місткість. Задачі на знаходження місткості.

Очікувані результати: знає одиниці вимірювання маси і місткості, записує результати вимірювання маси в кілограмах (кг), місткості в літрах (л), порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел

 

21

 

Діагностична робота №2.

Очікувані результати: виконує роботу в повному обсязі, прогнозує результат обчислень, переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом

 

Числа. Дії з числами.

 

 

22

 

Дія додавання. Невідомий доданок.

Очікувані результати: читає рівності на додавання різними способами, знаходить невідомий доданок з опорою на схему

 

23

 

Знаходження невідомого доданка.

Очікувані результати: читає рівності на додавання різними способами, знаходить невідомий доданок з опорою на схему

 

24

 

Читання рівностей на додавання.

Очікувані результати: читає рівності на додавання різними способами, знаходить невідомий доданок з опорою на схему

 

25

 

Дія віднімання. Компоненти дії віднімання.

Очікувані результати: читає рівності на віднімання різними способами, оперує числами в межах 100, визначає числові дані, необхідні для розв’язання життєвої ситуації

 

26

 

Читання рівностей на віднімання.

Очікувані результати: читає рівності на віднімання різними способами, оперує числами в межах 100, визначає числові дані, необхідні для розв’язання життєвої ситуації

 

27

 

Знаходження невідомого зменшуваного.

Очікувані результати: знаходить невідоме зменшуване з опорою на схему; знаходить значення математичних виразів

 

28

 

Знаходження невідомого від’ємника.

Очікувані результати: знаходить невідоме відємника з опорою на схему; знаходить значення математичних виразів

 

29

 

Знаходження невідомих компонентів дії додавання і віднімання.

Очікувані результати: знаходить невідомі компоненти дій додавання і віднімання, розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі

 

30

 

Взаємозв’язок дій додавання і віднімання.

Очікувані результати: застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих ситуацій, складає з рівності на додавання два вирази на віднімання, обчислює і перевіряє результат

 

31

 

Діагностична робота №3.

Очікувані результати: виконує завдання у повному обсязі

 

 Просторові відношення. Геометричні фігури.

 

 

32

 

Пряма. Відрізок.

Очікувані результати: встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі, використовуючи математичне мовлення, розрізняє пряму і відрізок, здійснює вимірювання відрізків, будує відрізки заданої довжини

 

33

 

Промінь. Кути. Прямий кут.

Очікувані результати: розрізняє прямі кути і кути, що не є прямими, моделює кути з підручного матеріалу, зображає прямі кути на аркуші в клітинку за допомогою косинця, знаходить і показує прямі кути у фігурах

 

34

 

Прямі та криві лінії. Многокутники.

Очікувані результати: розпізнає геометричні фігури за їх істотними ознаками, знаходить відомі площинні фігури серед предметів навколишнього середовища і на малюнках, знаходить прямі кути у многокутниках

 

35

 

Геометричні тіла.

Очікувані результати: знаходить відомі площинні фігури серед предметів навколишнього середовища, розпізнає геометричні тіла за їх описом, складає задачу за аналогією, розв’язує задачі на різницеве порівняння і на збільшення числа на кілька одиниць, самостійно виконує обчислення

 

Величини.

 

36

 

Одиниці довжини. Перетворення та порівняння.

Очікувані результати: знає одиниці вимірювання довжини та співвідношення між ними, добирає у рівність чи нерівність відповідну одиницю довжини, здійснює перетворення дециметрів у сантиметри для порівняння довжин, розв’язує задачі на різницеве порівняння

 

37

 

Одиниці довжини. Додавання і віднімання.

Очікувані результати: знає одиниці вимірювання довжини та співвідношення між ними, добирає у рівність чи нерівність відповідну одиницю довжини, здійснює перетворення дециметрів у сантиметри для порівняння довжин, розв’язує задачі на різницеве порівняння

 

38

 

Сюжетні задачі. Стільки. Скільки.

Очікувані результати: визначає числові дані, необхідні дані і достатні для відповіді на конкретне запитання, розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі

 

39

 

Задачі на знаходження суми трьох доданків.

Очікувані результати: визначає числові дані, необхідні дані і достатні для відповіді на конкретне запитання, розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі

 

40

 

Діагностична робота №4.

Очікувані результати: виконує завдання у повному обсязі

 

Числа. Дії з числами.

 

 

41

 

Додавання чисел частинами.

Очікувані результати: доповнює числа до 10, додає одноцифрові числа частинами, з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання за допомогою дорослого

чи самостійно

 

42

 

Додавання до числа 9.

Очікувані результати: коментує виконувані дії, вживаючи в мовленні відповідні математичні терміни, знаходить значення математичних виразів

 

43

 

Додавання до числа 8.

Очікувані результати: доповнює число 8 до 10, коментує виконувані дії, знаходить значення математичних виразів, додає одноцифрові числа до числа 8

 

44

 

Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями.

Очікувані результати: доповнює число 7 до 10, коментує виконувані дії, знаходить значення математичних виразів, додає одноцифрові числа до числа 7; визначає числові дані, необхідні і достатні дані для відповіді на конкретне запитання

 

45

 

Додавання до числа 6.

Очікувані результати: доповнює число 6 до 10, коментує виконувані дії, знаходить значення математичних виразів, додає одноцифрові числа до числа 6

 

46

 

Складена задача.

Очікувані результати: визначає числові дані, необхідні і достатні дані для відповіді на конкретне запитання;з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання, у тому числі й сюжетних задач

 

47

 

Урок закріплення вивченого матеріалу.

Очікувані результати: розуміє, як отримати результат, прогнозує його, переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок

 

48

 

Підсумковий урок.

Очікувані результати:  знаходить значення математичних виразів, знаходить необхідні дані для виконання завдання

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
НУШ
Додано
11 вересня 2022
Переглядів
253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку