№ |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
При-мітки |
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі. |
|
|||
1 |
|
Числа першої сотні. |
Очікувані результати: лічить до 100 в прямому і зворотному порядку; уживає в мовленні кількісні числівники при встановленні номера об’єкта відносно іншого, читає і записує натуральні числа до 100, утворює натуральні числа прилічуванням і відлічуванням одиниці |
|
2 |
|
Одноцифрові, двоцифрові, трицифрові числа. Розряди. |
Очікувані результати: лічить до 100 в прямому і зворотному порядку, уживає в мовленні порядкові числівники при встановленні порядкового номера об’єкта відносно іншого, досліджує, що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції |
|
3 |
|
Закріплення знань про десятковий склад числа. |
Очікувані результати: порівнює числа в межах 100, визначає розрядний склад двоцифрового числа; досліджує, що одна й та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції |
|
4 |
|
Порівняння чисел. |
Очікувані результати: порівнює числа в межах 100, позначає результат порівняння за допомогою знаків «більше», «менше»,«дорівнює», розрізняє числову рівність і нерівність |
|
5 |
|
Порозрядне додавання чисел. |
Очікувані результати: обчислює суму зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють |
|
6 |
|
Порозрядне віднімання чисел. |
Очікувані результати: обчислює різницю зручним для себе способом у межах 100, зокрема й користуючись предметами або засобами, які їх замінюють |
|
7 |
|
Розрядні доданки. |
Очікувані результати: коментує послідовність дій стосовно розв’язання проблемного завдання, знаходить значення математичних виразів |
|
8 |
|
Прості задачі. |
Очікувані результати: з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язування сюжетних задач: яка інформація наявна, якої інформації немає і яку треба знайти; коментує послідовність дій стосовно розв’язування задачі за допомогою дорослого чи самостійно |
|
9 |
|
Числові вирази на дві дії. |
Очікувані результати: застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами |
|
10 |
|
Натуральні числа. Число 0. |
Очікувані результати: називає натуральні числа, пояснює, чому 0 не належить до натуральних чисел, визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання, коментує виконувані дії, вживаючи в мовленні відповідні математичні терміни |
|
11 |
|
Парні і непарні числа. |
Очікувані результати: розуміє, які числа є парними і які — непарними, оперує числами в межах 100, розв’язуючи різні життєві проблеми |
|
12 |
|
Круглі числа. |
Очікувані результати: з групи чисел вирізняє круглі числа і пояснює свою думку, визначає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на конкретне запитання, прогнозує результат обчислення |
|
13 |
|
Діагностична робота №1. |
Очікувані результати: виконує роботу в повному обсязі, прогнозує результат обчислень, переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом |
|
Величини. |
|
|||
14 |
|
Довжина. Одиниці вимірювання довжини. |
Очікувані результати: визначає, що може мати довжину і якими одиницями її вимірюють, знає співвідношення між деякими одиницями довжини |
|
15 |
|
Вимірювання довжини предметів. |
Очікувані результати: здійснює вимірювання довжини, маючи вільний доступ до вимірювальних приладів, порівнює об’єкти навколишнього світу за довжиною, виконує додавання і віднімання іменованих чисел (не називаючи цей термін), поданих в однакових одиницях вимірювання, записує результати вимірювання величин у сантиметрах, дециметрах, метрах |
|
16 |
|
Час.Дні тижня. |
Очікувані результати: знає вивчені у 1 класі одиниці вимірювання часу, записує результати вимірювання часу в годинах (год), порівнює іменовані числа, впорядковує за тривалістю одиниці часу, визначає день тижня за поданими умовами, розв’язує елементарні задачі на встановлення тривалості, початку чи кінця події |
|
17 |
|
Вартість. Грошові одиниці:гривня, копійка. |
Очікувані результати: знає одиниці вимірювання вартості та співвідношення між ними, порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в однакових одиницях вимірювання; оперує грошима, здійснюючи покупки в уявних крамницях |
|
18 |
|
Маса. Одиниці вимірювання маси. |
Очікувані результати: знає одиниці вимірювання маси і місткості, записує результати вимірювання маси в кілограмах (кг), місткості — в літрах (л), порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел |
|
19 |
|
Маса. Одиниці вимірювання маси. |
Очікувані результати: знає одиниці вимірювання маси і місткості, записує результати вимірювання маси в кілограмах (кг), місткості — в літрах (л), порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел |
|
20 |
|
Місткість. Задачі на знаходження місткості. |
Очікувані результати: знає одиниці вимірювання маси і місткості, записує результати вимірювання маси в кілограмах (кг), місткості — в літрах (л), порівнює іменовані числа, виконує додавання і віднімання іменованих чисел |
|
21 |
|
Діагностична робота №2. |
Очікувані результати: виконує роботу в повному обсязі, прогнозує результат обчислень, переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом |
|
Числа. Дії з числами.
|
|
|||
22 |
|
Дія додавання. Невідомий доданок. |
Очікувані результати: читає рівності на додавання різними способами, знаходить невідомий доданок з опорою на схему |
|
23 |
|
Знаходження невідомого доданка. |
Очікувані результати: читає рівності на додавання різними способами, знаходить невідомий доданок з опорою на схему |
|
24 |
|
Читання рівностей на додавання. |
Очікувані результати: читає рівності на додавання різними способами, знаходить невідомий доданок з опорою на схему |
|
25 |
|
Дія віднімання. Компоненти дії віднімання. |
Очікувані результати: читає рівності на віднімання різними способами, оперує числами в межах 100, визначає числові дані, необхідні для розв’язання життєвої ситуації |
|
26 |
|
Читання рівностей на віднімання. |
Очікувані результати: читає рівності на віднімання різними способами, оперує числами в межах 100, визначає числові дані, необхідні для розв’язання життєвої ситуації |
|
27 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного. |
Очікувані результати: знаходить невідоме зменшуване з опорою на схему; знаходить значення математичних виразів |
|
28 |
|
Знаходження невідомого від’ємника. |
Очікувані результати: знаходить невідоме відємника з опорою на схему; знаходить значення математичних виразів |
|
29 |
|
Знаходження невідомих компонентів дії додавання і віднімання. |
Очікувані результати: знаходить невідомі компоненти дій додавання і віднімання, розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі |
|
30 |
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. |
Очікувані результати: застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих ситуацій, складає з рівності на додавання два вирази на віднімання, обчислює і перевіряє результат |
|
31 |
|
Діагностична робота №3. |
Очікувані результати: виконує завдання у повному обсязі |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури.
|
|
|||
32 |
|
Пряма. Відрізок. |
Очікувані результати: встановлює відносне розміщення об’єктів на площині та у просторі, використовуючи математичне мовлення, розрізняє пряму і відрізок, здійснює вимірювання відрізків, будує відрізки заданої довжини |
|
33 |
|
Промінь. Кути. Прямий кут. |
Очікувані результати: розрізняє прямі кути і кути, що не є прямими, моделює кути з підручного матеріалу, зображає прямі кути на аркуші в клітинку за допомогою косинця, знаходить і показує прямі кути у фігурах |
|
34 |
|
Прямі та криві лінії. Многокутники. |
Очікувані результати: розпізнає геометричні фігури за їх істотними ознаками, знаходить відомі площинні фігури серед предметів навколишнього середовища і на малюнках, знаходить прямі кути у многокутниках |
|
35 |
|
Геометричні тіла. |
Очікувані результати: знаходить відомі площинні фігури серед предметів навколишнього середовища, розпізнає геометричні тіла за їх описом, складає задачу за аналогією, розв’язує задачі на різницеве порівняння і на збільшення числа на кілька одиниць, самостійно виконує обчислення |
|
Величини. |
|
|||
36 |
|
Одиниці довжини. Перетворення та порівняння. |
Очікувані результати: знає одиниці вимірювання довжини та співвідношення між ними, добирає у рівність чи нерівність відповідну одиницю довжини, здійснює перетворення дециметрів у сантиметри для порівняння довжин, розв’язує задачі на різницеве порівняння |
|
37 |
|
Одиниці довжини. Додавання і віднімання. |
Очікувані результати: знає одиниці вимірювання довжини та співвідношення між ними, добирає у рівність чи нерівність відповідну одиницю довжини, здійснює перетворення дециметрів у сантиметри для порівняння довжин, розв’язує задачі на різницеве порівняння |
|
38 |
|
Сюжетні задачі. Стільки. Скільки. |
Очікувані результати: визначає числові дані, необхідні дані і достатні для відповіді на конкретне запитання, розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі |
|
39 |
|
Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
Очікувані результати: визначає числові дані, необхідні дані і достатні для відповіді на конкретне запитання, розв’язує проблемні ситуації з опорою на прості математичні моделі |
|
40 |
|
Діагностична робота №4. |
Очікувані результати: виконує завдання у повному обсязі |
|
Числа. Дії з числами.
|
|
|||
41 |
|
Додавання чисел частинами. |
Очікувані результати: доповнює числа до 10, додає одноцифрові числа частинами, з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання за допомогою дорослого чи самостійно |
|
42 |
|
Додавання до числа 9. |
Очікувані результати: коментує виконувані дії, вживаючи в мовленні відповідні математичні терміни, знаходить значення математичних виразів |
|
43 |
|
Додавання до числа 8. |
Очікувані результати: доповнює число 8 до 10, коментує виконувані дії, знаходить значення математичних виразів, додає одноцифрові числа до числа 8 |
|
44 |
|
Додавання до числа 7. Задачі з двома запитаннями. |
Очікувані результати: доповнює число 7 до 10, коментує виконувані дії, знаходить значення математичних виразів, додає одноцифрові числа до числа 7; визначає числові дані, необхідні і достатні дані для відповіді на конкретне запитання |
|
45 |
|
Додавання до числа 6. |
Очікувані результати: доповнює число 6 до 10, коментує виконувані дії, знаходить значення математичних виразів, додає одноцифрові числа до числа 6 |
|
46 |
|
Складена задача. |
Очікувані результати: визначає числові дані, необхідні і достатні дані для відповіді на конкретне запитання;з’ясовує, яка інформація потрібна для розв’язання проблемного завдання, у тому числі й сюжетних задач |
|
47 |
|
Урок закріплення вивченого матеріалу. |
Очікувані результати: розуміє, як отримати результат, прогнозує його, переконується в достовірності обчислення, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок |
|
48 |
|
Підсумковий урок. |
Очікувані результати: знаходить значення математичних виразів, знаходить необхідні дані для виконання завдання |
|