Математика
ІІ півріччя
(за підручником Н.О. Будна)
|
Тема уроку |
дата |
|
65. |
Знаходження невідомого доданка . Задачі на знаходження невідомого доданка . Лічба десятками, додавання десятків. |
|
|
66. |
Додавання і віднімання числа 5 . Складання задач за малюнком й схемою . Ознайомлення з діаграмами. Розв’язування цікавих задач . |
|
|
67. |
Збільшення і зменшення числа на 5. Задачі на знаходження суми. Розв’язування прикладів. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
68. |
Різницеве порівняння чисел. Розв’язування текстових задач , прикладів. Побудова діаграми. |
|
|
69.
|
Десяток. Лічба десятками, 20, 30, 40. Запис круглих десятків, знаходження суми круглих десятків. Розв’язування задач за схемами. Приклади на додавання й віднімання. |
|
|
70. |
Додавання й віднімання числа 6 . Розв’язування прикладів та задач на збільшення і зменшення на 6 . Побудова лінійної діаграми. |
|
|
71. |
Лічба десятками: 50, 60, 70. Додавання круглих десятків. Розв’язування задач, обчислення прикладів. Порівняння виразу й числа. |
|
|
72. |
Додавання й віднімання числа7. Розв’язування задач та обчислення прикладів. Додавання й віднімання круглих десятків за числовим рядом. Числово-буквені анаграми. |
|
|
73.
|
Лічба десятками: 80, 90, 100. Запис круглих чисел, їх додавання й віднімання. Обчислення прикладів. |
|
|
74. |
Додавання й віднімання чисел 8, 9. Розв’язування задач та прикладів. Додавання й віднімання круглих десятків за числовим рядом. Числово -буквені анаграми. |
|
|
75.
|
Зважування. Порівняння різних предметів за масою. Кілограм. Розв’язування задач, прикладів. |
|
|
76.
|
Місткість. Літр. Розв’язування задач та прикладів. «Цікаві» квадрати. Числово-буквена анаграма. |
|
|
77.
|
Лічба десятками. Сотня. Додавання й віднімання круглих десятків за числовим рядом. Аналіз і порівняння задач, порівняння прикладів |
|
|
78. |
Додавання кількох доданків. Розв’язування кругових прикладів . Робота з анаграмами. |
|
|
79. |
Віднімання кількох чисел. Розв’язування задач, обчислення прикладів. Приклади на доповнення до сотні. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
80.
|
Додавання й віднімання по 1. Розв’язування задач. Доповнення «чарівного» квадрата. |
|
|
81.
|
Одиниця вартості – гривня. Дидактична гра «Магазин». Розв’язування задач. |
|
|
82.
|
Додавання й віднімання чисел частинами. Розв’язування задач . Кругові приклади. Доповнення копійок до гривні. |
|
|
83. |
Переставна властивість дії додавання. Розв’язування задач. Вправи на доповнення копійок до 1 гривні. Порівняння виразів. |
|
|
84.
|
Числові вирази. Вимірювання і порівняння предметів за висотою. Побудова відрізків. Кругові приклади. |
|
|
85. |
Утворення чисел 11-20. Читання чисел другого десятка. Кругові приклади . Обчислення за допомогою монет. Розв’язування задач. |
|
|
86.
|
Десятковий склад числа. Розкладання чисел на десятки та одиниці. Кругові приклади. Задача з логічним навантаженням. |
|
|
87.
|
Лічба в межах 20. Назви чисел другого десятка. Взаємозв’язок додавання й віднімання. Розв’язування задач. |
|
|
88.
|
Додавання й віднімання виду 10 + 8, 18 – 8 , 18 – 10 . впорядкування чисел другого десятка. Доповнення умови задачі. Кругові приклади. |
|
|
89.
|
Числовий ряд. Додавання й віднімання 1 в межах 20. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. |
|
|
90. |
Дециметр. Вимірювання довжин відрізків. Робота з іменованими числами. Розв’язування задач. |
|
|
91. |
Вимірювання часу. Доба, частини доби. Розв’язування задач. Вимірювання відрізків. |
|
|
92. |
Додавання й віднімання в межах 20. Творча робота над задачею. Робота з іменованими числами . |
|
|
93. |
Резервний урок. |
|
|
|
|
|
|
94. |
Вимірювання часу. Годинник. Вимірювання годин. Розв’язування задач, обчислення прикладів. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
95. |
Додавання чисел у другому десятку. Складання й розв’язування задачі. Покази годинника ( години) |
|
|
96. |
Віднімання чисел другого десятка. Розв’язування й порівняння задач. Дії з іменованими числами. |
|
|
97. |
Знаходження невідомого зменшуваного. Розв’язування задач, обчислення виразів. Робота з іменованими числами. |
|
|
98. |
Усна й письмова нумерація чисел 21- 100. Утворення чисел за допомогою монет. Розрядний склад чисел. Розв’язування задач. |
|
|
99. |
Числа першої сотні. Порівняння чисел. Розв’язування задач. Робота з іменованими числами. |
|
|
100. |
Наступне й попереднє число. Порівняння чисел. «Сусіди» числа. Розв’язування задач. Робота з іменованими числами. |
|
|
101. |
Резервний урок. |
|
|
102. |
Додавання й віднімання числа 1. Обчислення виду 18 +1 , 18 – 1. Рівності та нерівності. Підготовча робота до розв’язування задач на 2 дії. |
|
|
103. |
Додавання й віднімання на основі десяткового складу числа. Робота з іменованими числами. Читання рівностей та нерівностей. Порівняння чисел за допомогою числового ряду. |
|
|
104. |
Додавання виду 43+20, 43+ 2.Розкладання чисел на розрядні доданки. Робота з іменованими числами. Кругові приклади. Визначення часу за годинником ( години). |
|
|
105. |
Додавання виду 30+26, 3+ 26 . Порівняння виразу й числа. Робота з іменованими числами. |
|
|
106. |
Віднімання виду 65 – 30, 65 – 3. Додавання іменованих чисел. Обчислення прикладів. Робота з геометричним матеріалом . |
|
|
107. |
Одиниці вимірювання довжини. Метр. Співвідношення між одиницями довжини. Розв’язування задач з одним сюжетом , обчислення прикладів. |
|
|
108. |
Додавання двоцифрових чисел (загальний випадок). Обчислення прикладів. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
109. |
Віднімання двоцифрових чисел ( загальний випадок). Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач. |
|
|
110. |
Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Обчислення виразів. Завдання з логічними навантаженням. |
|
|
111. |
Закріплення вивченого. Розв’язування задач та обчислення виразів. Порівняння властивостей геометричних тіл. |
|
|
112. |
Резервний урок. |
|
|
|
Повторення й узагальнення вивченого |
|
|
113. |
Лічба в межах 10, дії з числами. Збільшення й зменшення на кілька одиниць. Розв’язування нерівностей, задач. |
|
|
114. |
Лічба десятками. Дії з круглими числами. Кругові приклади. Задача на збільшення на кілька одиниць. Робота з іменованими числами. |
|
|
115. |
Лічба в межах сотні. Порівняння іменованих чисел. Складання задач за малюнками. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
116. |
Лічба в межах 100. Дії з числами. Задача на 2 дії. Робота з іменованими числами. Коло й круг. |
|
|
117. |
Лічба в межах 20, 100. Обчислення виразів на додавання й віднімання. Доповнення умови задачі. |
|
|
118. |
Порядкова лічба. Робота з іменованими числами. Доповнення умови задачі питанням . Тіла та геометричні фігури. |
|
|
119. |
Числа першої сотні. Порівняння чисел. Використання графіків та діаграм для розв’язування задач. |
|
|
120.
|
Додавання двоцифрових чисел. Спостереження за зміною чисел при відніманні. Розв’язування задачі за допомогою діаграми. |
|
|
121. |
Числа 1 – 100. Розв’язування виразів. Вправи на визначення часу. |
|
|
122. |
Види лічби. Порівняння виразу й числа. Доповнення умови задачі. Задачі з логічним навантаженням. |
|
|
123. |
Резервний урок. |
|
|
124. |
Резервний урок. |
|
|
125 -128. |
Інтегровані уроки, вікторини, уроки нестандартних форм проведення. (на розсуд вчителя ) |
|
|
129. |
Узагальнення і систематизація вивченого. |
|
|
130. |
Узагальнення і систематизація вивченого. Підсумок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|