КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ_
З МАТЕМАТИКИ
ІІ СЕМЕСТР
№ уроку |
Тема уроку |
Сторін- ка підруч- ника |
Дата |
Примітка |
||||
64 |
Множення і ділення 1000, 10 000. Розв’язування задач вивчених видів |
100(45) |
|
|
||||
65 |
Множення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила множення добутку на число. Задачі на рух. |
101(45)
|
|
|
||||
66 |
Ділення круглих чисел на одноцифрове число на основі укрупнення розрядних одиниць або правила ділення добутку на число. Задачі на рух. |
102(45) |
|
|
||||
67 |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі міжпредметного змісту на роботу з даними. Задачі на рух. |
104(46) |
|
|
||||
68 |
Ділення круглого числа на кругле: 900 000 : 3000, 640 000 : 40 000. Задачі на рух. Самостійна робота (у ж!!!урнал) |
105(47) |
|
|
||||
69 |
Ділення круглого числа на двоцифрове число (6400 : 16). Розв’язування рівнянь. Задачі на рух. |
107(48),
|
|
|
||||
70 |
Контрольна робота |
|
|
|
||||
71 |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення прийомів множення і ділення круглих чисел. Розв’язування рівнянь. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух. ТЕМА!!!!!!(у журнал) (не прошньопай) |
|
|
|
||||
Розділ 4. Арифметичні дії з багатоцифровими числами |
||||||||
72 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на дії різних ступенів.
|
|
|
|
||||
73 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. Рівняння з одним невідомим, у яких один компонент є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
|
|
||||
74 |
Письмове додавання у випадку трьох доданків. Розв’язування задач вивчених типів. |
111(51) |
|
|
||||
75 |
Перевірка правильності виконання дії додавання. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених типів. |
112(51) |
|
|
||||
76 |
Перевірка правильності виконання дії віднімання. Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. Самостійна робота |
113(51) |
|
|
||||
77 |
Письмове додавання і діднімання іменованих чисел. Закріплення письмових прийомів додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
|
|
|
||||
78 |
Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Порівняння чисел. Розв*язування рівнянь та задач |
|
|
|
||||
79 |
Контрольна робота |
|
|
|
||||
80 |
Підсумковий урок. Аналіз контрольної роботи. Тема!!!!!!! |
|
|
|
||||
Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове |
||||||||
81 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина подана числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів.
|
|
|
|
||||
82 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
|
|
|
||||
83 |
Площа. Порівняння об’єктів за площею. Одиниці площі – квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр. Розв’язування задач вивчених видів. |
119(54) |
|
|
||||
84 |
Знаходження площі прямокутника. Формула площі прямокутника.
|
122(55) |
|
|
||||
85 |
Формула площі квадрата. Одиниці площі – квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. |
124(55) |
|
|
||||
86 |
Знаходження довжини однієї сторони прямокутника за відомими площею та іншою стороною. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. |
126(56) |
|
|
||||
87 |
Вимірювання площі палеткою. Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них.
|
128(57) |
|
|
||||
88 |
Множення круглих чисел на одноцифрове число (67000х7). Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження площі об’єкта прямокутної форми. Самостійна робота!!!!!! |
130(58) |
|
|
||||
89 |
Множення чисел, які закінчуються нулями(24000х40). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. |
131(58)
|
|
|
||||
90 |
Множення чисел, які містять нуль у середині запису (5608х4, 56008х4). Розв’язування задач вивчених видів. |
132(59) |
|
|
||||
91 |
Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних ступенів. Рівняння з одним невідомим, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. |
134(59) |
|
|
||||
92 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
135 (60) |
|
|
||||
93 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове, коли в записі частки є нулі (3330 : 9). Ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини й маси, на одноцифрове число. Задачі на пропорційне ділення. |
136(61) |
|
|
||||
94 |
Ділення на одноцифрове число, коли в записі частки є нулі (648 : 8). Задачі на знаходження площі прямокутника та обернені до них. |
139(62) |
|
|
||||
95 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Арифметичні дії з іменованими числами. Числові вирази на кілька арифметичних дій різних ступенів. Розв’язування задач вивчених видів. Самостійна робота!!!! |
140(62) |
|
|
||||
96 |
Закріплення письмових прийомів ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
141(62) |
|
|
||||
97 |
Письмове ділення з остачею на одноцифрове число. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
142(63) |
|
|
||||
98 |
Ділення з остачею. Перевірка правильності виконання ділення з остачею. Розв’язування задач вивчених видів. |
143(63) |
|
|
||||
99 |
Контрольна робота |
|
|
|
||||
100 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок. (на другій сторінці) Тестове опитування... Тема!!!!!
|
Ст.146 №931,932 |
|
|
||||
Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові та трицифрові числа |
||||||||
101 |
Множення на круглі числа (1290*700). Зображення круглого числа у вигляді двох чисел, одним із одним із множників якого є 10,100. |
|
|
|
||||
102 |
Письмове ділення на круглі числа (14560 : 70). Нерівності з однією змінною. Розв’язування задач вивчених типів. |
|
|
|
||||
103 |
Множення і ділення на круглі числа. Рівняння з однією змінною, у яких права частина є числовим виразом. Розв’язування задач вивчених видів. |
|
|
|
||||
104 |
Письмове множення на двоцифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
|
|
|
||||
105 |
Письмове множення на двоцифрове число у випадку, коли в першому множнику є нулі. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. |
150(66) |
|
|
||||
106 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач вивчених видів. |
151(66) |
|
|
||||
107 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Розв*язування задач вивчених типів |
152(67) |
|
|
||||
108 |
Випадки ділення, коли в частці є нуль (304500 : 75; 45066 : 74). Розв*язування задач вивчених типів |
Ст.154 |
|
|
||||
109 |
Письмове ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Рівняння, у яких один із компонентів є числовим виразом. Розв*язування складених задач. Самостійна робота |
|
|
|
||||
110 |
Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
154(67) |
|
|
||||
111 |
Письмове множення на трицифрове число, коли другий множник містить нуль в середині запису (483*306). Розв’язування задач вивчених видів. |
155(68) |
|
|
||||
112 |
Сумісні дії з трицифровим числом. Письмове множення на трицифрове число. Розв’язування задач вивчених видів. |
157(68) |
|
|
||||
113 |
Письмове діленням на трицифрове число. Випадки ділення, коли в записі частки є нулі. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
158(68) |
|
|
||||
114 |
Перетворення більших одиниць вимірювання величин на менші і навпаки. Арифметичні дії з іменованими числами. Контрольна робота. Перевірка навичок усних обчислень. |
|
|
|
||||
115 |
Одиниці часу: секунда, хвилина, година, доба; проміжки часу: місяць, рік, століття. Співвідношення між одиницями часу. Перетворення одиниць часу. (на наступній сторінці) Самостійна робота (у журнал) |
|
|
|
||||
116 |
Контрольна робота |
|
|
|
||||
117 |
Аналіз контрольної роботи. Одиниці вартості: гривня, копійка. Співвідношення між одиницями вартості. Арифметичні дії з іменованими числами. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів. |
|
|
|
||||
118 |
Підсумковий урок. Тестове опитування ТЕМА!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
||||
Розділ 5. ДРОБИ |
||||||||
119 |
Поняття «дріб». Чисельник і знаменник дробу. Читання та запис дробів. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. |
168(72) |
|
|
||||
120 |
Порівняння дробів. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. |
170(72) |
|
|
||||
121. |
Дроби, які дорівнюють числу 1. Складені задачі, які містять знаходження частини від числа. |
171(73) |
|
|
||||
122. |
Знаходження дробу від числа. Правила знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу від числа. |
173(74) |
|
|
||||
123. |
Знаходження числа за значенням його дробу. Знаходження числа за значенням його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих задач. |
175(74) |
|
|
||||
124. |
Державна підсумкова атестація. Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
||||
126 |
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). Задачі на знаходження дробу від числа. |
|
|
|
||||
127 |
Прямокутний паралелепіпед, куб. Закріплення і повторення раніше вивченого. Підсумковий урок ТЕМА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
179(75) |
|
|
||||
Розділ 6. Повторення вивченого за рік |
||||||||
128 |
Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел. Лічба в межах мільйона. Складені задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач на дії різних ступенів. |
|
|
|
||||
129 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Співвідношення між одиницями вимірювання. Порівняння іменованих чисел. Задачі на рух. |
|
|
|
||||
130 |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Множення і ділення круглого числа на кругле. Числові вирази, що містять кілька арифметичних дій різних ступенів без дужок і з дужками. Задачі на рух. |
|
|
|
||||
131 |
Підсумковий урок за рік+ |
|
|
|
||||