Календарне планування з навчання грамоти 1 клас ІІ семестр ( за підручником Захарійчук)

Про матеріал

Розроблено календарне планування уроків навчання грамоти 1 класу на ІІ семестр ( букварний та післябукварний період) за оновленою програмою. Календарне планування складено до підручника "Буквар" 1 клас Захарійчук. Рекомендовано для вчителів перших класів. В календарному плануванні подано ущільнення уроків.

Перегляд файлу

1 клас

Українська мова ( навчання грамоти: мова і читання)

За підручником  М.Д.Захарійчук, В.О.Науменко (8год)

ІІ семестр  

 

Дата

Тема уроку

127

 

Закріплення звукового значення букви йот. Буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням. Опрацювання тексту.

128

 

Письмо великої букви Й. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Складання розповіді за малюнком.

129

 

Звук [х], позначення його буквою ха. Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

130

 

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Диктант прямих складів.

131

 

Закріплення звукового значення букви ха. Читання слів, речень. Бесіда на тему Міста України. Словниково-логічні вправи.

132

 

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

133

 

Звук [ж], позначення його буквою же. Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів.

134

 

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж.

135

 

Закріплення звукового значення букви же. Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи.

136

 

Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання й записування слів.

137

 

Звук [ш], позначення йото буквою ша. Читання складів, слів. Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Анаграми.

138

 

Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень.

139

 

Закріплення звукового значення букви ша. Читання слів. Опрацювання вірша Т. Коломієць Колосок. Робота з дитячою книжкою. «У різні пори року приваблива земля»

140

 

Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів і речень.

Розвиток зв'язного мовлення. Слова – назви рослин

141

 

Буква ї, позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша О. Січкаря Їжача хата.

142

 

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

143

 

Закріплення звукового значення, букви ї. Опрацювання вірша Г.Чубач Я живу в Україні.

144

 

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування речень.

145

 

Закріплення звукового значення букви ї.

 

146

 

Письмо вивчених букв. Диктант складів, слів.

 

147

 

Буква я, позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою я звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.

148

 

Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Порівняння букв я, л, м, г. Написання буквосполучень, слів.

149

 

Закріплення звукових значень букви я. Читання слів. Опрацювання вірша В. Крищенка Сонячне яблуко.

150

 

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Складання та записування речень. Складовий аналіз слів. Закріплення.

151

 

Закріплення звукового значення букви я.

 

152

 

Письмо вивчених букв. Диктант складів, слів.

 

153

 

Буква ю, позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою ю звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.

154

 

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень.

155

 

Закріплення звукових значень букви ю. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Т. Петровської.

156

 

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Диктант обернених складів.

157

 

Закріплення звукового значення букви ю.

 

158

 

Письмо вивчених букв. Диктант складів, слів.

 

159

 

Буква є, позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою є звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів.

160

 

Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є.

161

 

Закріплення звукових значень букви є. Опрацювання вірша А. Камінчука Єноти. Робота з дитячою книжкою «Слухаємо казку»

162

 

Письмо великої букви Є. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант. Розвиток зв'язного мовлення «Слова – навзи птахів»

163

 

Закріплення звукового значення букви є.

 

164

 

Письмо вивчених букв. Диктант складів, слів. Списування друкованого тексту.

165

 

Звуки [ц], [ц], позначення їх буквою це. Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

166

 

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою ц.

167

 

Закріплення звукових значень букви це. Читання слів. Опрацювання оповідання (за О. Березій).

168

 

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

169

 

Буква ща, позначення нею звукосполучення [шч]. Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів

170

 

Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень.

171

 

Закріплення звукового значення букви ща. Опрацювання вірша Л.Вознюк Через річку по місточку.... Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус.

172

 

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень.

173

 

Звук [ф], позначення його буквою еф. Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів.

174

 

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

175

 

Закріплення звукового значення букви еф. Опрацювання тексту Фонтани. Словниково-логічні вправи.

176

 

Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Складання і записування речень.

177

 

Звук [дж], позначення його буквосполученням дж. Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка.

178

 

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Складання й записування речень. Словниковий диктант.

179

 

 

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням дз. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз´]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка.

180

 

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень.

181

 

Закріплення звукового значення буквосполучення дж, дз . Відпрацювання злитої вимови звука [дж, дз ].Робота з дитячою книжкою «Мамо рідна, мамо рідна»

 

182

 

Письмо вивчених букв. Диктант речень. Списування. Розвиток зв'язного мовлення  Слова – назви пір року

183

 

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша О. Полянської Комп'ютерна мишка та оповідання (за Н. Гуркіною). Загадка.

184

 

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

 

 

Післябукварний період

185

 

Ознайомлення з підручником Читанка.

Прислухайтеся до звуків — читайте правильно. С. Козлов Звуки і голоси (казка).

186

 

Ознайомлення з підручником Українська мова. Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки.

187

 

Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г. Малик Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти.

188

 

Приголосні звуки.

189

 

Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуславський Бабуся вихідна.

190

 

Приголосні звуки: м'які й тверді.

191

 

Розумійте значення слова, правильно його читайте.

О. Ільченко Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука (казка).

192

 

Приголосні звуки м’які і тверді. Диктант речень.

193

 

Вимовляйте чітко звуки — читайте правильно. Г. Малик У лісі. Робота з дитячою книжкою. « Весняняки»

194

 

Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних завдань.

Розвиток зв'язного мовлення. « Слова – назви професій»

195

 

Учіться визначати у тексті пригоду. Т. Пустовар Цуцик і ґудзик. С. Шаповалов Зозуляста курка.

196

 

Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних завдань.

 

197

 

Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки. 3. Мензатюк Гарбузище.

198

 

Буква ґ. Виконання мовних завдань.

199

 

Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки. Г. Просяник Веселинки від Наталинки.

200

 

Букви г і ґ. Виконання мовних завдань.

201

 

Слухайте, читайте, уявляйте. Д. Красицький Малий маляр

202

 

Буква я.

203

 

Читайте уважно. С. Цушко Комп'ютернята.

Т. Петровська Молоко.

204

 

Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів.

205

 

Навчайтеся бути уважними до слова. С. Козлов Дозвольте з вами посутінкувати....

206

 

Буква є. Звуко-буквений аналіз слів. Навчальний диктант.

207

 

Учіться записувати свої думки та почуття. І. Роздобудько Місяць у слоїку. Буква ї. Звуко-буквений

Аналіз слів.

208

 

Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.

209

 

Читання оповідання. Робота з дитячою книжкою.

« Хочу все знати»

210

 

Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення. Розвиток зв'язного мовлення «Слова – назви звірів»

211

 

Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно.

М. Герасименко Мобільний телефон.

212

 

Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення

213

 

Барвисті слова у творі М. Слабошпщький Лелеча весна.

214

 

Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.

215

 

Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у творі Є.Шморгун Ла-та-та!. Г. К. Андерсен Ромашка (казка).

216

 

Буква щ. Словниковий диктант.

217

 

Звуки весни у творі В. Чухліб Джмелиний оркестр.

218

 

Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз слів.

219

 

Як треба читати. Л. Вороніна Бурулька (казка).

220

 

Буквосполучення дз, звук [дз]

221

 

Міркуйте, чому так. Б. Грінченко Ластівка.

222

 

Апостроф. Письмо під диктування.

223

 

Читайте правильно. С. Махотін Кошеня Гусєв.

224

 

Склад. Поділ слова на склади.

225

 

Читання оповідання Робота з дитячою книжкою В.Осеєва «Чарівні слова»

226

 

Склад. Поділ слова на склади. Розвиток зв'язного мовлення  Слова – назви явищ природи.

227

 

Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко Матвійкові іграшки.

228

 

Велика буква в іменах і прізвищах людей.

229

 

Слухайте, думайте. З. Мензатюк Ярмарок.

230

 

Велика буква в назвах міст, сіл, річок.

231

 

Читаючи, керуйте своїм голосом. Т. Маршалова Лісова кравчиня.

232

 

Слова — назви предметів.

233

 

Учіться розповідати про себе. М. Павленко Я — Оля Маляренко....

234

 

Закріплення знань про слова — назви предметів.

235

 

Що розповідається в тексті про...? Леся Українка Вишеньки.

236

 

Слова — назви ознак предметів.

237

 

Який: добрий чи злий? А. Григорук Волелюбний вітер.

238

 

Закріплення знань про слова — назви ознак предметів.

239

 

І голосом, і рухами. 3. Мензатюк Як до жабок говорити.

240

 

Слова — назви дій предметів.

241

 

Робота з дитячою книгою Легенда «Калина»

242

 

Розвиток зв'язного мовлення  Слова – назви квітів.

243

 

Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі

В. Запорожець Кульбабка.

244

 

Закріплення знань про слова — назви дій предметів.

245

 

Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді.

І. Франко Кролик і Ведмідь (казка).

246

 

Слова, протилежні за значенням.

247

 

Читайте — думайте. А. Григорук Гра.

248

 

Слова, близькі за значенням.

249

 

Слова в тексті яскраві. В. Чухліб Як Сонце сходить.

250

 

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.

251

 

Смішні пригоди. Пригода з Дем'яном (з польського гумору).

252

 

Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення.

253

 

На сонці тепло, біля матері добре. А. Костецький Все не так.

254

 

Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення. Диктант.

255

 

 

 Найважливіша думка. Л. Лапіна Як півник співати навчився. В.Марсюк «Замазура»

256

 

Закріплення знань про речення. Списування і складання речень.

257

 

 

Учіться висловлювати своє ставлення до описаного.

Т. Петровська «Чарівні слова»,М. Яснов Жива природа. Робота з дитячою книгою «Хочу все знати»

258

 

Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змістові тексту. Розвиток зв'язного мовлення  «Слова  ввічливості»

259

 

Не лінуйтеся, говоріть зрозуміло. Г. Павлишина Економія слів.

260

 

Закріплення знань про текст.

261

 

Можна намалювати словом. Л. Денисенко Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати.

262

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольне списування.

263

 

Можна намалювати словом. Л. Денисенко Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати.

264

 

Узагальнення і систематизація знань учнів

265

 

Контрольна робота Читання вголос.

266

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних завдань.

267

 

Навчайтеся розуміти переживання. В. Марсюк Диктант.

268

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних завдань.

269

 

Визначайте настрій вірша. О. Палійчук Алло!.

270

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Виконання мовних завдань.

271

 

Робота з дитячою книгою «Вірші про літо»

Підсумковий урок за рік

272

 

Розвиток зв'язного мовлення «Літо-чудова пора року» Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Квочка Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Стиран Наталія Миколаївна
    Календарне планування уроків навчання грамоти 1 клас ІІ семестр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2018
Переглядів
17468
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку