Конспект уроку:навчання грамоти
Тема: Звуки [з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зайчикові вуха». Відповіді на запитання. Відгадування загадки
Мета: Закріплювати знання про звуки [з], [з'], відомості про літеру Зз; удосконалювати навички читання слів і текстів з вивченими буквами; збагачувати активний і пасивний словник учнів; розвивати усне мовлення, творче мислення, пам'ять, уяву, спостережливість; виховувати у дітей любов до природи.
Конспект уроку:навчання грамоти
Тема: Звуки [з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зайчикові вуха». Відповіді на запитання. Відгадування загадки
Мета: Закріплювати знання про звуки [з], [з'], відомості про літеру Зз; удосконалювати навички читання слів і текстів з вивченими буквами; збагачувати активний і пасивний словник учнів; розвивати усне мовлення, творче мислення, пам’ять, уяву, спостережливість; виховувати у дітей любов до природи.
Обладнання: лепбук, кольорові олівці.
Хід уроку
І Організаційний момент
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок
А тепер, сідайте, діти.
Домовляймось - не шуміти,
Руку гарно піднімати,
Чітко, в лад відповідати,
На уроці не дрімати,
Краще знання здобувати.
II Актуалізація опорних знань
- Із якою буквою ми познайомилися на минулому уроці?(З)
Промовляння чистомови
За – за – за – в ліс пішла коза,
зе – зе – зе – зебра віз везе,
оз – оз – оз – їде паровоз,
уз – уз – уз – у болоті загруз.
Читання складів за складовою таблицею
ІІІ Повідомлення теми та завдань уроку
(Демонстрація лепбука)
ІV Закріплення знань і вмінь учнів
за |
зо |
зу |
зи |
зі |
зе |
У кожного з вас на парті є картинка, що на ній зображено? (Кожен називає, що бачить, допомагаю тим хто не зрозумів) Це не прості картинки, а відгадки до загадок, які заховалися під сніжинками. Я буду загадувати загадку, а чия картинка буде відгадкою, той вийде до чарівного замку та прикріпить її на сніжинку. Готові? Почали! Додаток 1(Лепбук)
У кожній групі є картинки, назвіть по черзі, що на них зображено? А тепер поділіть картинки на дві групи: у першу слова які починаються на букву З, а у другу де літера З в середині слова. Додаток 2(Лепбук)
Фізкультхвилинка для очей
Працювали ви, трудились,
Оченята вже втомились.
А щоб плідно працювати,
Треба їм відпочивати.
Погляд вмить направте вправо,
Вліво, вверх, униз і прямо.
Учні, дихайте довільно,
Відчувайте себе вільно.
Раз, два, три, чотири, п’ять.
Треба тричі повторять.
Молодці, чудово, браво!
Починаєм другу вправу.
Проведіть очима коло
Швидко, швидше і поволі.
Вправо, вліво повертіли,
Очі ваші щоб спочили.
Всі зробіть діагональ.
Зверху – вниз, а потім вдаль.
Двічі рухи поміняйте.
Вниз і вверх – відпочивайте!
У перекладі з грецької англійська назва білки «squirrel» означає «хвіст тіні». Всім відомо, що білки люблять запасати горіхи і жолуді на зиму. Природа цього явища пов`язана з тим, що білки не впадають у зимову сплячку, і їм необхідна їжа на всі холодні місяці. У білок по чотири пальці з гострими кігтями на передніх лапах – ними вони чіпляються за кору дерева. На задніх лапах розташовується по п`ять пальців. Білка може впасти з висоти в тридцять метрів і не отримати ніяких пошкоджень. Падаючи або стрибаючи, білки користуються хвостом як парашутом і контролюють ним баланс. Білячі очі розташовані так, що вона може бачити, що відбувається у неї за спиною.
АИЗМ (ЗИМА), РІЗКА (ЗІРКА), ВІЗАРЮХА (ЗАВІРЮХА), КАВИЧРУКА (РУКАВИЧКА)
Фізкультхвилинка
Зайчик маленький сидить та вушками шарудить.
Ось так, ось так, ось так.(Показують вушка)
Зайцю холодно сидіти, треба лапки погріти.
Ось так, ось так, ось так.(Плескають у долоні)
Зимно зайчику стояти, треба трішки пострибати.
Щоб всі м’язи розім’яти.
Ось так, ось так, ось так.(Стрибають)
Скік-скік, скік-скік.(Сідають)
Додаток 4(Лепбук)
V Підсумок уроку
Технологія «Незакінчене речення»
«Сьогодні на уроці ми повторювали...»
«На уроці я навчився (навчилася)...»
«Тепер я знаю що...»
«Мені сподобалось...»
Додаток 1
Взимку біленький,
а влітку сіренький.
Нікого не ображає,
а сам боїться
У савані проживає,
Чорно-білі смужки має.
І весела, і пригожа,
На конячку нашу схожа.
Нічне небо прикрашають,
мерехтять вони, палають.
Безліч складено казок
про красунь нічних — … !
Стоїть погрібець,
а в ньому два ряди овець.
То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
І намалювати дещо зможеш,
Називаюся я …
Хто гнізда свого не має,
Яйця іншим підкладає,
А у лісі в холодку
Все кує, мудруля,
Хто вона?
Біла, гарна, чарівна,
Мов Снігуронька вона.
Землю прикрашає,
Сріблом засипає
Все навколо – наче рай!
Нумо! хто це, відгадай!
Без рук, без ніг,
а по землі повзе?
Без рук, без ніг,
а хату стереже.
Одне кинув –
жменю зібрав?
Хоча й не повар, всіх годує;
Птахів, людей, звірят частує.
І навіть має для джмеля
Смаколик матінка…
І у місті, і у полі
нагулялася доволі.
Не давала снігу спати,
примусила танцювати.
Він могутній і з рогами,
У вовняний жилетці,
На спині величезний горб,
Їсть траву, а так же гілки!
Додаток 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 3
За |
вікном |
зимова |
казка. |
Взимку |
завіва |
завірюха. |
снігом |
Додаток 4
Додаток 5
|
|
морозиво
|
Зіна
|
рот |
заморозила |