Конспект уроку навчання грамоти 1 клас "Звуки [з], [з']."

Про матеріал

Конспект уроку:навчання грамоти

Тема: Звуки [з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зай­чикові вуха». Відповіді на запитання. Відгадування загадки

Мета: Закріплювати знання про звуки [з], [з'], відомості про літеру Зз; удосконалювати навички читання слів і текстів з вивченими буквами; збагачувати активний і пасивний словник учнів; розвивати усне мовлення, творче мислення, пам'ять, уяву, спостережливість; виховувати у дітей любов до природи.

Перегляд файлу

Конспект уроку:навчання грамоти

Тема: Звуки [з], [з']. Букви Зз. Читання тексту В. Каменчук «Зай­чикові вуха». Відповіді на запитання. Відгадування загадки

Мета: Закріплювати знання про звуки [з], [з'], відомості про літеру Зз; удосконалювати навички читання слів і текстів з вивченими буквами; збагачувати активний і пасивний словник учнів; розвивати усне мовлення, творче мислення, пам’ять, уяву, спостережливість; виховувати у дітей любов до природи.

Обладнання: лепбук, кольорові олівці.

Хід уроку

І Організаційний момент

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок

А тепер, сідайте, діти.

Домовляймось - не шуміти,

Руку гарно піднімати,

Чітко, в лад відповідати,

На уроці не дрімати,

Краще знання здобувати.

II Актуалізація опорних знань
     - Із якою буквою ми познайомилися на минулому уроці?(З)

  • Розкажіть, на що схожа друкована буква З?(на цифру 3, пів сніговика, два надкушених бублика, відкритий замок)

Промовляння чистомови

       За – за – за – в ліс пішла коза,

     зе – зе – зе – зебра віз везе,

     оз – оз – оз – їде паровоз,

C:\Users\adm\Desktop\лепбук\Новая папка\DSCN5197.JPG     уз – уз – уз – у болоті загруз.

Читання складів за складовою таблицею

ІІІ Повідомлення теми та завдань уроку

  • Сьогодні на уроці ми повторимо те, що вже дізналися про букву Зз та звуки, які вона позначає. Ми будемо вправлятися в читанні слів та речень із літерою Зз.

 (Демонстрація лепбука)

  • Що ви бачите? (Зимовий за´мок)
  • Що висить на вході? (Замо´к)
  • Що цікавого ми уже знаємо про за´мок і замо´к?
  • У цьому замку живе буква Зз, вона та королева і без неї нічого не відбувається.

ІV Закріплення знань і вмінь учнів

  • Королева замку приготувала для вас різні  завдання. І ось перше, вам потрібно прочитати склади навпаки. (Лепбук)

за

зо

зу

зи

зі

зе

У кожного з вас на парті є картинка, що на ній зображено? (Кожен називає, що бачить, допомагаю тим хто не зрозумів) Це не прості картинки, а відгадки до загадок, які заховалися під сніжинками. Я буду загадувати загадку, а чия картинка буде відгадкою, той вийде до чарівного замку та прикріпить її на сніжинку. Готові? Почали! Додаток 1(Лепбук)

  • Робота в групах

У кожній групі є картинки, назвіть по черзі, що на них зображено? А тепер поділіть картинки на дві групи: у першу слова які починаються на букву З, а у другу де літера З в середині слова. Додаток 2(Лепбук)

  • Робота з букварем (с 104)
  • Молодці, гарно справилися із завданням! Відкрийте букварики на с.104 утворіть та прочитайте за першими складами слова
  • Читання спільнокореневих слів.

Фізкультхвилинка для очей

Працювали ви, трудились,

Оченята вже втомились.

А щоб плідно працювати,

Треба їм відпочивати.

Погляд вмить направте вправо,

Вліво, вверх, униз і прямо.

Учні, дихайте довільно,

Відчувайте себе вільно.

Раз, два, три, чотири, п’ять.

Треба тричі повторять.

Молодці, чудово, браво!

Починаєм другу вправу.

Проведіть очима коло

Швидко, швидше і поволі.

Вправо, вліво повертіли,

Очі ваші щоб спочили.

Всі зробіть діагональ.

Зверху – вниз, а потім вдаль.

Двічі рухи поміняйте.

Вниз і вверх – відпочивайте!

  • Розгляньте ілюстрацію.
  • Рубрика «Цікаво знати»

   У перекладі з грецької англійська назва білки «squirrel» означає «хвіст тіні». Всім відомо, що білки люблять запасати горіхи і жолуді на зиму. Природа цього явища пов`язана з тим, що білки не впадають у зимову сплячку, і їм необхідна їжа на всі холодні місяці. У білок по чотири пальці з гострими кігтями на передніх лапах – ними вони чіпляються за кору дерева. На задніх лапах розташовується по п`ять пальців. Білка може впасти з висоти в тридцять метрів і не отримати ніяких пошкоджень. Падаючи або стрибаючи, білки користуються хвостом як парашутом і контролюють ним баланс. Білячі очі розташовані так, що вона може бачити, що відбувається у неї за спиною.

  • Обговорення ілюстрації.
  • Читання тексту з малюнками – замінниками слів.
  • Бесіда за змістом
  • Про кого ми прочитали?
  • Якої пори відбувається дія в ньому?
  • Що робила білочка?
  •  Чим у цей час займалися білченята?
  •  Яка прикрість сталась із зайчиком?
  •  Розкажіть, як чуйна білочка вирішила допомогти зайчику.
  • Читання тексту учнями;
  • Пошепки
  • Вголос
  • Хвилика – цікавинка
  • Розшифруйте слова

АИЗМ (ЗИМА), РІЗКА (ЗІРКА), ВІЗАРЮХА (ЗАВІРЮХА), КАВИЧРУКА (РУКАВИЧКА)

  • Робота в групах
  • Молодці! Зараз ви станете будівельниками але працювати ви будете не з цеглою, а з словами. Побудуйте речення. Додаток 3(Лепбук)

Фізкультхвилинка

           Зайчик маленький сидить та вушками шарудить.

Ось так, ось так, ось так.(Показують вушка)

Зайцю холодно сидіти, треба лапки погріти.

Ось так, ось так, ось так.(Плескають у долоні)

Зимно зайчику стояти, треба трішки пострибати.

Щоб всі м’язи розім’яти.

Ось так, ось так, ось так.(Стрибають)

Скік-скік, скік-скік.(Сідають)

  • Робота з букварем (с 105)
  • Виявляється, у зайчика замерзли не тільки лапки. А що ще? Дізнатися про це допоможе нам цей віршик. (Читаю віршик)
  • Бесіда за змістом
  • Яка погода, яке явище природи змусили зайчика замерзнути?
  • Як спробував зайчику урятуватися від холоду? Чи вдалося йому це зробити?
  • Чому зайчик зажурився?
  • Яку пораду дали синички звірятку?
  • Розкажіть, які почуття викликав у вас зайчик?
  • Давайте допоможемо зайчику, домалюйте йому одяг, про який згадували у віршику, щоб він нагрівся. (Кожен учень отримує розмальовку зайчика)

Додаток 4(Лепбук)

  • Наш зайчик завітав до нас не з порожніми лапками, а з веселою загадкою. А загадка ця про те, що буває влітку – теплої пори, за якою зайчик дуже скучив.(Пояснюю дітям образний зміст загадки, допомагаю з відгадкою – це роса: вона випадає після вечірньої зорі і тримається до світанку, а коли сонце сходить, воно росу висушує)
  • Робота над скоромовкою  з опорними малюнками. Додаток 5(Лепбук)

V Підсумок уроку

Технологія «Незакінчене речення»

«Сьогодні на уроці ми повторювали...»

«На уроці я навчився (навчилася)...»

«Тепер я знаю що...»   

          «Мені сподобалось...»

 

 

C:\Users\adm\Desktop\лепбук\Новая папка\DSCN5193.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1


Взимку біленький, 
а влітку сіренький.
Нікого не ображає, 
а сам боїться 

У савані проживає,

 Чорно-білі смужки має.

 І весела, і пригожа,

 На конячку нашу схожа.

 

Нічне небо прикрашають,

 мерехтять вони, палають.

 Безліч складено казок

про красунь нічних — … !

Стоїть погрібець,

а в ньому два ряди овець.

То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
І намалювати дещо зможеш,
Називаюся я … 

Хто гнізда свого не має,

Яйця іншим підкладає,

 А у лісі в холодку

 Все кує, мудруля,

 Хто вона?

 

Біла, гарна, чарівна,

Мов Снігуронька вона.

Землю прикрашає,

Сріблом засипає

Все навколо – наче рай!

Нумо! хто це, відгадай!

 

Без рук, без ніг,

 а по землі повзе?

 Без рук, без ніг,

а хату стереже.

 Одне кинув –

жменю зібрав?

Хоча й не повар, всіх годує;

Птахів, людей, звірят частує.

І навіть має для джмеля

Смаколик матінка… 

 

І у місті, і у полі
нагулялася доволі.
Не давала снігу спати,
примусила танцювати.

 

Він могутній і з рогами,

У вовняний жилетці,

На спині величезний горб,

Їсть траву, а так же гілки!


http://st.gde-fon.com/wallpapers_original/wallpapers/536817_(www.Gde-Fon.com).jpghttps://bookvarik.com.ua/UserFiles/Image/img802_13217_big.jpghttp://dasha46.narod.ru/Encyclopedic_Knowledge/Biology/Animals/Birds/2/Kukushka1.jpghttps://ukranews.com/upload/news/2017/01/11/5875d72be1dfd-64-0a6f522cb35f73ebf5805cd3fb8082f0201521233047_1200.jpg?v=1http://lince.ru/inside/uploads/images/full/0fde15e6ad4849d8bba623b74da5c88abdf8ae22.pnghttp://laoblogger.com/images/anime-bunny-cartoon-clipart-5.jpghttp://detskiychas.ru/wp-content/uploads/2014/02/zubr.jpgC:\Users\adm\Desktop\image.jpg

 

http://pesokplus.ru/images/rastitelnyj_v_reutove.jpghttp://magazin-zamki.ru/wp-content/uploads/2014/03/%D0%97%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BA-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B9-80-%D0%BC%D0%BC.-%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE.jpghttps://www.agrobase.ru/uploads/publications/2017/05/15/z456.jpghttps://jmil.com.ua/articles/1999-4/images/lt_3_3.jpghttp://4.bp.blogspot.com/-X4Q3Y2lMoIw/UF2bioz9ehI/AAAAAAAAAow/_MWveg0h1Js/s320/%D0%B7%D0%B5%D0%B1%D1%80%D0%B0.png

 

Додаток 2

http://dasha46.narod.ru/Encyclopedic_Knowledge/Biology/Animals/Birds/2/Kukushka1.jpg

http://yak-prosto.com/images/1/a/yak-namalyuvati-gnizdo.jpg

https://img.panama.ua/products_pictures/k/kn/knizhka-na-jolochku-zvezdochka-ukr-ranok-20151116120623.jpg

http://pixelbrush.iph.su/uploads/posts/2014-03/1393940490_1-2.jpg

http://st.depositphotos.com/1008244/4717/v/450/depositphotos_47178071-stock-illustration-green-paint-splashing.jpg

http://navigatoruspeha.ru/wp-content/uploads/2015/12/solntse.jpeg

https://www.syl.ru/misc/i/ai/175888/673242.jpg

http://www.coollady.ru/pic/0003/019/01_1.jpg

http://imenno.ru/wp-content/uploads/2014/01/zubr.jpg

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=f0aa6b17f7cca8b83a65b1e0d6987a29&n=13

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=76a8d4b8c4e75d9f425eb03db53641f7&n=13

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=19cacc79d823fccf03837748f2a802bb&n=13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

      За

вікном

зимова

казка.

Взимку

завіва

завірюха.

снігом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

http://ped-kopilka.ru/images/photos/585ea8da1e46a1cbc3e3a73ad67c54b5.jpg

 

 

 

Додаток 5


http://www.iconsdownload.net/icons/256/13787-child-eating-food-with-a-spoon-icon.png
З’їла
 


http://365psd.com/images/premium/thumbs/622/cartoon-smiling-face-of-little-girl-128271.jpg
Зіна
 

 

 

http://img0.liveinternet.ru/images/attach/c/8/100/859/100859770_morog13.jpg

морозиво

 

 

 

http://365psd.com/images/premium/thumbs/622/cartoon-smiling-face-of-little-girl-128271.jpg

 

Зіна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://cdn.petpencils.co/2016/07/08/small_10-cartoon-mouths-free-cliparts-that-you-can-download-to-you-computer.jpegрот
 

http://www.faure.ca/%7Ephil/label_maker/images/snow.jpg заморозила

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Федец Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Теліга Інна Олександрівна
    Вражає створений Вами дидактичний супровід уроку у формі лепбука. Досить цікаві завдання Ви пропонуєте для закріплення теми. Творчих Вам успіхів! Чекаємо нових ідей!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
11 січня
Переглядів
562
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку