Матеріал допоможе активізації роботи учнів 1 класу, застосовуючи метод кубування при роботі з першокласниками. Метод кубування допомогає розширити словниковий запас, мислення, уявлення учнів про навколишній світ на основі життєвого досвіду учнів та сприяє мотивації учнів до навчання.
Триступенева методична система мислення: Актуалізація: а)по-перше учні пригадують усе те, що вони знають з теми; б) другою метою ступеня є активізація учня. Усвідомлення змісту: Учні читають,або ж слухають текст, перевіряють своє розуміння отриманної інформації; Рефлексія: Учень перетворює нове знання на власне. Учні запитують, інтерпретують, сперечаються і т.д.
Фрагмент уроку: Тема: Для кого голки в їжака Мета: формувати навички навчального співробітництва; створити умови для розвитку критичного мислення; учити робити аналіз прочитаного; розвивати усне мовлення; виховувати почуття любові до тварин. І Гостроносий і малий, Сірий,тихий і не злий. Вдень ховається. Вночі Йде шукать свої харчі. Увесь із тонких голочок. Як він зветься?.... їжачок
«Кубування» 1. Опиши. Як виглядає? 2. Порівняй. - На що схожий? - Чим відрізняється? 3. Установіть асоціації. І ____ їжак ____ І 4. Займіть певну позицію. Яким є ваше ставлення до їжачків? - Чому? - Яку користь приносять їжачки? 5. Застосування. - Як би ти це використав? 6. Екологічна стежинка. Цікавинки.