Календарне планування з образотворчого мистецтва 1 клас НУШ 1 семестр за альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй 1 клас»

Про матеріал

Календарне планування з образотворчого мистецтва 1 клас НУШ 1 семестр до підручника Т. Є. Рублі, Т. Л. Щеглової, І. Л. Мед «Мистецтво 1 клас» (за альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй 1 клас» )

Складено відповідно Типової освітньої програми 1-2 клас ( під керівництвом О.Я.Савченко) та внесеним переліком очікуваних результатів навчальної діяльності та ключових компетентностей учнів НУШ.

Перегляд файлу

ОБРАЗОТОРЧЕ МИСТЕЦТВО

1 клас

(за підручником «Мистецтво»  Є. Рублі, І. Л. Мед та альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй» )

(  1  год на тиждень )

І семестр

Дата

Тема

Ключові компетентності учнів

Очікувані результати навчальної діяльності

1

 

Мистецтво навколо нас .Види мистецтва. Виражальні засоби мистецтва. Зображення дощу  (фломастери, олівці). 

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою

 

 

  •                 математична компетентність

 

 

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

 

спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3]

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];

 

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими пластиліном, фломастерами, палітрою,пензлями, стеками,

ножицями тощо; [1МИО1.1];

2

 

Різнобарвний світ Хроматичні, ахроматичні кольори. Веселка. Зображення веселки (акварель).

3

 

Кольорова музика Основні та похідні кольори. Предметні кольори. «Дари осені» (гуаш).

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою

 

  •                 математична компетентність

 

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

  • культурна компетентність

 

використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1];

змішує фарби для отримання нових кольорів [1МИО 1.1];

отримує насичені та ненасичені відтінки,

розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1];

спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3]

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];

4

 

Де живуть веселі нотки Використання різних ліній, плям, форм, кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів. Зображення гілочки калини (гуаш).

 

5

 

Зображення плямою – силует Виражальні можливості силуетної форми. Створення фантастичних симетричних відбитків, доповнення їх деталями. «Метелик» (акварель).

  •                 математична компетентність

 

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

  • екологічна компетентність

використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1];

спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі; [1МИО 1.3]

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1 МИО 1.3];

6

 

На лісовій галявині Ліплення з пластичних матеріалів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Ліплення грибів (пластилін).

  •                 математична компетентність

 

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

  • екологічна компетентність
  • навчання впродовж життя

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2];

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними

матеріалами; [1 МИО 1.1];

7

 

Природне розмаїття Пейзаж. Теплі та холодні кольори. Малюнок у теплих (холодних) тонах «Невідома планета» (акварель).

 

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою
  •                 математична компетентність

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1];

 

8

 

Краса осіннього листя Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя.

 

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою
  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
  • екологічна компетентність

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

визначає колорит (теплий, холодний) творів мистецтва та учнівських робіт; [1МИО 2.2]

помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3]

9

 

Пісенні візерунки Орнамент. Рапорт. Створення орнаменту (фломастери).

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  •                 математична компетентність

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

створює елементарний стрічковий візерунок, прості декоративні розписи; [1МИО 1.2];

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими пластиліном, фломастерами, палітрою,пензлями, стеками,

ножицями тощо; [1МИО1.1];

10

 

 Як створюється краса Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. Створення композиції «Ранок» («День», «Вечір», «Ніч») (акварель)

 

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

 

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

  • екологічна компетентність

 

 

  • культурна компетентність

 

розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1];

отримує насичені та ненасичені відтінки,

розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1];

спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3]

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];

визначає колорит (теплий, холодний) творів мистецтва та учнівських робіт; [1МИО 2.2]

помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3]

спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3]

11

 

Настрій у мистецтві Створення композиції «Танок осіннього листя/сніжинок» (кольорові олівці).

12

 

 Парад моїх улюбленців Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення з пластиліну дитячих іграшок (пластилін).

 

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою
  • екологічна компетентність
  • культурна компетентність

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними

матеріалами; [1 МИО 1.1];

13

 

Світ наповнений прикрасами Створення композиції «Морозяні візерунки» (акварель).

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

  • екологічна компетентність

 

 

 

 

використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1];

отримує насичені та ненасичені відтінки, розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1];

визначає колорит (теплий, холодний) творів мистецтва та учнівських робіт; [1МИО 2.2]

спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі; [1МИО 1.3]

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];

помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3]

14

 

У світі порівнянь Форми: плоскі та об’ємні. Танграм.

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

 

  •      математична компетентність

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

наводить приклади геометричної подібності природних та штучних об’єктів; [1 МИО 1.3];

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними

матеріалами; [1 МИО 1.1];

15

 

Різдвяні свята. Зображення святкової ілюмінації (акварель).

 

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

  • культурна компетентність

 

розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1];

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];

отримує насичені та ненасичені відтінки, розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1];

використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1];

16

 

Готуємося до Нового року Виготовлення прикрас на ялинку. Прикрашення класної кімнати (матеріали за вибором)

 

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  •                 математична компетентність

 громадянські та соціальні компетентності

 

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями  ,пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками,

ножицями тощо; [1МИО1.1];

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки;

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2];

17

 

Зимові сни Зображення зимового дерева (акварель )

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  • компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
  • екологічна компетентність

розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3]

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];

 

 

docx
Додано
26 липня 2023
Переглядів
1342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку