Календарне планування з образотворчого мистецтва 1 клас НУШ 1 семестр до підручника Т. Є. Рублі, Т. Л. Щеглової, І. Л. Мед «Мистецтво 1 клас» (за альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй 1 клас» )
Складено відповідно Типової освітньої програми 1-2 клас ( під керівництвом О.Я.Савченко) та внесеним переліком очікуваних результатів навчальної діяльності та ключових компетентностей учнів НУШ.
1 клас
(за підручником «Мистецтво» Є. Рублі, І. Л. Мед та альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй» )
( 1 год на тиждень )
І семестр
№ |
Дата |
Тема |
Ключові компетентності учнів |
Очікувані результати навчальної діяльності |
1 |
|
Мистецтво навколо нас .Види мистецтва. Виражальні засоби мистецтва. Зображення дощу (фломастери, олівці). |
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];
спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3] досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];
користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими пластиліном, фломастерами, палітрою,пензлями, стеками, ножицями тощо; [1МИО1.1]; |
2 |
|
Різнобарвний світ Хроматичні, ахроматичні кольори. Веселка. Зображення веселки (акварель). |
||
3 |
|
Кольорова музика Основні та похідні кольори. Предметні кольори. «Дари осені» (гуаш). |
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1]; змішує фарби для отримання нових кольорів [1МИО 1.1]; отримує насичені та ненасичені відтінки, розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1]; спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3] досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3]; |
4 |
|
Де живуть веселі нотки Використання різних ліній, плям, форм, кольорів і їх відтінків для створення візуальних образів. Зображення гілочки калини (гуаш).
|
||
5 |
|
Зображення плямою – силует Виражальні можливості силуетної форми. Створення фантастичних симетричних відбитків, доповнення їх деталями. «Метелик» (акварель). |
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1]; спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі; [1МИО 1.3] досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1 МИО 1.3]; |
6 |
|
На лісовій галявині Ліплення з пластичних матеріалів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Ліплення грибів (пластилін). |
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2]; відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; |
7 |
|
Природне розмаїття Пейзаж. Теплі та холодні кольори. Малюнок у теплих (холодних) тонах «Невідома планета» (акварель).
|
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2]; використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1];
|
8 |
|
Краса осіннього листя Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя.
|
|
працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2]; дотримується правил техніки безпеки визначає колорит (теплий, холодний) творів мистецтва та учнівських робіт; [1МИО 2.2] помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3] |
9 |
|
Пісенні візерунки Орнамент. Рапорт. Створення орнаменту (фломастери). |
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій |
створює елементарний стрічковий візерунок, прості декоративні розписи; [1МИО 1.2]; користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими пластиліном, фломастерами, палітрою,пензлями, стеками, ножицями тощо; [1МИО1.1]; |
10 |
|
Як створюється краса Дослідження довкілля, виявлення цікавих, незвичайних об’єктів для створення художніх образів. Створення композиції «Ранок» («День», «Вечір», «Ніч») (акварель)
|
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; отримує насичені та ненасичені відтінки, розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1]; спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3] досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3]; визначає колорит (теплий, холодний) творів мистецтва та учнівських робіт; [1МИО 2.2] помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3] спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;[1МИО 1.3] |
11 |
|
Настрій у мистецтві Створення композиції «Танок осіннього листя/сніжинок» (кольорові олівці). |
||
12 |
|
Парад моїх улюбленців Передавання простих форм в об’ємі. Ліплення з пластиліну дитячих іграшок (пластилін).
|
|
відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; |
13 |
|
Світ наповнений прикрасами Створення композиції «Морозяні візерунки» (акварель). |
|
використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1]; отримує насичені та ненасичені відтінки, розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1]; визначає колорит (теплий, холодний) творів мистецтва та учнівських робіт; [1МИО 2.2] спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі; [1МИО 1.3] досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3]; помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3] |
14 |
|
У світі порівнянь Форми: плоскі та об’ємні. Танграм. |
|
працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2]; дотримується правил техніки безпеки наводить приклади геометричної подібності природних та штучних об’єктів; [1 МИО 1.3]; відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; |
15 |
|
Різдвяні свята. Зображення святкової ілюмінації (акварель).
|
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3]; отримує насичені та ненасичені відтінки, розбавляючи фарбу водою [1МИО1.1]; використовує в роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; [1МИО 1.1]; |
16 |
|
Готуємося до Нового року Виготовлення прикрас на ялинку. Прикрашення класної кімнати (матеріали за вибором)
|
• громадянські та соціальні компетентності
|
користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями ,пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; [1МИО1.1]; працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2]; дотримується правил техніки безпеки; експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2]; |
17 |
|
Зимові сни Зображення зимового дерева (акварель ) |
|
розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2]; помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3] досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];
|