Календарне планування з образотворчого мистецтва 1 клас НУШ 2 семестр до підручника Т. Є. Рублі, Т. Л. Щеглової, І. Л. Мед «Мистецтво 1 клас» (за альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй 1 клас» )
Складено відповідно Типової освітньої програми 1-2 клас ( під керівництвом О.Я.Савченко) та внесеним переліком очікуваних результатів навчальної діяльності та ключових компетентностей учнів НУШ.
ОБРАЗОТОРЧЕ МИСТЕЦТВО
1 клас
(за підручником «Мистецтво» Є. Рублі, І. Л. Мед та альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй» )
( 1 год на тиждень )
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Ключові компетентності учнів |
Очікувані результати навчальної діяльності |
|
|
Пригоди золотої рибки. Зображення рибки (акварельні фарби). |
•компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
|
відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2]; спостерігає різноманітність і красу природних форм, рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі; [1МИО 1.3] користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; [1МИО1.1]; помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3] сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добирає із запропонованих слів співзвучні особистим емоціям; [1МИО2.1]; вербально описує свій творчий задум; визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано [1МИО3.1]; |
|
|
Що я люблю. Натюрморт. Зображення натюрморта з овочів та фруктів (художні матеріали на вибір) |
||
|
|
Пригоди чарівного потяга. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком (акварельні фарби) |
||
|
|
Танець метеликів. Симетрія в природі. Малювання за уявою танцю метеликів (фломастери або кольорові олівці) |
||
|
|
Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір) |
•культурна компетентність |
працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2]; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2]; компонує (з допомогою учителя) зображення у форматі (вертикальний, горизонтальний); 1МИО 1.1]; дотримується правил техніки безпеки;
визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано [1МИО3.1]; |
|
|
Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір) |
||
|
|
Домашні улюбленці. Ліплення з пластиліну домашніх улюбленців чи свійських тварин (робота в групах). |
• навчання впродовж життя
|
відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3]; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2]; сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добирає із запропонованих слів співзвучні особистим емоціям; [1МИО2.1];
|
|
|
Мистецьке місто. Архітектура. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці)
|
||
|
|
Весняна хустинка. Робота з папером. Симетричне вирізування. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) |
• культурна компетентність
|
створює елементарний стрічковий візерунок, прості декоративні розписи; [1МИО 1.2]; працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2]; дотримується правил техніки безпеки; відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2]; експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2]; сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добирає із запропонованих слів співзвучні особистим емоціям; [1МИО2.1];
|
|
|
Весняний хоровод. Український віночок. Вирізання за шаблоном. Створення весняного віночка за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) |
||
|
|
Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш) (с. 84). |
||
|
|
Дитячі іграшки. Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці) |
• культурна компетентність
|
відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];
користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2];
|
|
|
Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки «Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці) |
||
|
|
Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором) |
||
|
|
Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком композиції «Подорож до невідомої планети» (акварельні фарби) |
• компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій
• громадянські та соціальні компетентності
• культурна компетентність
|
відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1]; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];
користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями,стеками, експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2]; вербально описує свій творчий задум; визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано [1МИО3.1]; |
|
|
Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями» (художні матеріали за вибором) |
||
|
|
Скоро літо. Складання розповіді за картиною про літо. Створення композиції «Спогади про літо» |
||
|
|
Створення композиції за власним задумом Підсумок за рік. |