Календарне планування з образотворчого мистецтва 1 клас НУШ 2 семестр за альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй 1 клас»

Про матеріал

Календарне планування з образотворчого мистецтва 1 клас НУШ 2 семестр до підручника Т. Є. Рублі, Т. Л. Щеглової, І. Л. Мед «Мистецтво 1 клас» (за альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй 1 клас» )

Складено відповідно Типової освітньої програми 1-2 клас ( під керівництвом О.Я.Савченко) та внесеним переліком очікуваних результатів навчальної діяльності та ключових компетентностей учнів НУШ.

Перегляд файлу

 

ОБРАЗОТОРЧЕ МИСТЕЦТВО

1 клас

(за підручником «Мистецтво»  Є. Рублі, І. Л. Мед та альбомом-посібником Н. Шевченко «Барвограй» )

(  1  год на тиждень )

ІІ семестр

 

Дата

Тема

Ключові компетентності учнів

Очікувані результати навчальної діяльності

  1.  

 

Пригоди золотої рибки. Зображення рибки (акварельні фар­би).

  •                 Здатність спілкуватися рідною мовою

 

  • екологічна компетентність

 

компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

  • культурна компетентність
  • навчання впродовж життя

 

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля

фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1];

розміщує пропорційно зображення, використовуючи

всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

спостерігає різноманітність і красу природних форм,

рослин, птахів, тварин у навколишньому середовищі;

[1МИО 1.3]

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями

(кольоровими, восковими), пластиліном,

фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; [1МИО1.1];

помічає красу в довкіллі; [1МИО 1.3]

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добирає із запропонованих слів співзвучні особистим  емоціям; [1МИО2.1];

вербально описує свій творчий задум;

визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано [1МИО3.1];

  1.  

 

Що я люблю. Натюрморт. Зображення натюрморта з овочів та фруктів (художні матеріали на вибір)

  1.  

 

Пригоди чарівного потяга. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком (акварельні фарби)

  1.  

 

Танець метеликів. Симетрія в природі. Малювання за уявою танцю метеликів (фломастери або кольорові олівці)

  1.  

 

Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір)

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  •                 математична компетентність

 

  •                 громадянські та соціальні компетентності

 

культурна компетентність

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2];

розміщує пропорційно зображення, використовуючи

всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

компонує (з допомогою учителя) зображення у форматі (вертикальний, горизонтальний); 1МИО 1.1];

дотримується правил техніки безпеки;

 

визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано [1МИО3.1];

  1.  

 

Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір)

  1.  

 

Домашні улюбленці. Ліплення з пластиліну домашніх улюб­ленців чи свійських тварин (робота в групах).

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  •                 математична компетентність

 

  •                 громадянські та соціальні компетентності

 

навчання впродовж життя

 

 

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля

фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1];

досліджує і виявляє цікаве, незвичайне у довкіллі; [1МИО 1.3];

розміщує пропорційно зображення, використовуючи

всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добирає із запропонованих слів співзвучні особистим  емоціям; [1МИО2.1];

 

  1.  

 

Мистецьке місто. Архітектура. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці)

 

  1.  

 

Весняна хустинка. Робота з папером. Симетричне вирізу­вання. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом (кольоровий папір)

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  •                 математична компетентність

 

  •                 громадянські та соціальні компетентності

 

 

культурна компетентність

  • інноваційність

 

створює елементарний стрічковий візерунок, прості декоративні розписи; [1МИО 1.2];

працює (вирізує, конструює) з папером, з природнім матеріалом; [1 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки;

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1];

розміщує пропорційно зображення, використовуючи

всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2];

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добирає із запропонованих слів співзвучні особистим  емоціям; [1МИО2.1];

 

  1.  

 

Весняний хоровод. Український віночок. Вирізання за шабло­ном. Створення весняного віночка за зразком чи власним заду­мом (кольоровий папір)

  1.  

 

Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш) (с. 84).

  1.  

 

Дитячі іграшки. Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці)

  •                 здатність спілкуватися рідною мовою

 

  •                 громадянські та соціальні компетентності

 

 

культурна компетентність

  • інформаційно-комунікаційна компетентність

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля

фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1];

розміщує пропорційно зображення, використовуючи

всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

 

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями

(кольоровими, восковими), пластиліном,

фломастерами, палітрою, пензлями, стеками,

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2];

 

 

  1.  

 

Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки «Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці)

  1.  

 

Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором)

  1.  

 

Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком ком­позиції «Подорож до невідомої планети» (акварельні фарби)

 компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій

  • екологічна компетентність

 

 

 громадянські та соціальні компетентності

 

 

• культурна компетентність

 

відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля

фарбами (акварель, гуаш), графічними та пластичними матеріалами; [1 МИО 1.1];

розміщує пропорційно зображення, використовуючи

всю площину аркуша; [1МИО 1.1]; [1МИО 1.2];

 

користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями

(кольоровими, восковими), пластиліном,

фломастерами, палітрою, пензлями,стеками,

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо;[1МИО 1.2];

вербально описує свій творчий задум; визначає, що вдалося, чи не вдалося у виконанні того, що було задумано [1МИО3.1];

  1.  

 

Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями» (художні матеріали за вибором)

  1.  

 

Скоро літо. Складання розповіді за картиною про літо. Створення композиції «Спогади про літо»

  1.  

 

Створення композиції за власним задумом

Підсумок за рік.

 

 

docx
Додано
26 липня 2023
Переглядів
1163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку