Календарно-тематичне планування уроків з образотворчого митецтва у 6 класі на 2018-2019 н. р., складене згідно з чинними «Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 5-9 класи», затвердженими МОН молоді та спорту від 12.09.2011 р. № 1051, зі змінами згідно з наказами МОН від 29.05.2015 р. № 584, від 05.08.2016 р. № 948, від 09.08.2017 р. №1/9 436 «Про затвердження змін до навчальних програм для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Календарно-тематичне планування
з образотворчого мистецтва у 6 класі
Складено згідно з навчальною програмою «Мистецтво. 5 – 9 класи» , затвердженою наказом МОН молодь спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
№ |
Дата |
Тема, зміст уроку |
І СЕМЕСТР |
||
Тема1. Анімалістичний жанр. Пейзаж (3 год.) |
||
1 |
|
Зародження анімалістичного жанру. Начерки тварини лінією або плямою (графіка) |
2 |
|
Форми і пластика тварин. Рельєф реальної чи фантастичної тварини (пластилін) |
3 |
|
Образи тварин у мистецтві. Ілюстрація до літературного твору (гуаш) |
Тема2. Пейзаж (5 год.) |
||
4 |
|
Широкі простори. Композиція «Літній пейзаж» (графіка) |
5 |
|
Гірський краєвид. Композиція «Гірський пейзаж» (пастель) |
6 |
|
Морська далечінь. Нюансний та контрастний колорит. Композиція «Морський пейзаж» (акварель) |
7 |
|
Міста і села в пейзажі. Лінійна перспектива. Композиція «Міський або сільський пейзаж» (графіка) |
8 |
|
Фантастичний пейзаж. Композиція «Краєвиди планети» (за вибором учнів). Узагальнення знань |
Тема 3. Портрет (8 год.) |
||
9 |
|
Різновиди портретів. Композиція «Літературний персонаж» (графіка) |
10 |
|
Портрет у профіль. Рельєф «Камея» (пластилін) |
11 |
|
Подвійний портрет. Композиція «Друзі» (гуаш) |
12 |
|
Груповий портрет. Скульптурний груповий портрет «Команда» (пластилін) |
13 |
|
У колі сім’ї. Композиція «Сімейний портрет» (гуаш) |
14 |
|
Автопортрет. Композиція «Автопортрет» (графіка) |
15 |
|
Дружній шарж. Композиція «Дружній шарж» або «Комікс» (графіка) |
16 |
|
Сприйняття мистецтва. Узагальнення вивченого матеріалу Вікторина «Мова художника». Узагальнення знань |
ІІ СЕМЕСТР |
||
Тема 4. Побутовий жанр (4 год.) |
||
17 |
|
Сюжети картин побутового жанру. Фронтальний інтер’єр. Композиція «Інтер’єр казкового палацу» (олівці) |
18 |
|
Домашній інтер’єр. Кутовий інтер’єр. «Моя кімната» (акварель) |
19 |
|
Танці та спорт. Композиція «Олімпійська медаль» (графіка) |
20 |
|
На відпочинку. Композиція «Свято» |
Тема 5. Натюрморт (5 год.) |
||
21 |
|
Чарівний світ речей. Композиція «Декоративний натюрморт» (аплікація) |
22 |
|
Старовинний натюрморт. Композиція «Голландський завтрак» (гуаш) |
23 |
|
Сервірований стіл. Побудова куба, циліндра. Композиція «Посуд» (олівці) |
24 |
|
Атрибути мистецтва. Композиція «Гризайль» (чорна акварель) |
25 |
|
Квітковий натюрморт. Композиція «Квіти» (акварель). Узагальнення знань |
Тема 6. Історичний жанр та його різновиди (10 год.) |
||
26 |
|
Історичний жанр. Сепія (акварель) |
27 |
|
Міфологічний жанр. Ілюстрація до античного міфу (за вибором) |
28 |
|
Міфи рідного краю. Скульптурний образ «Оберіг» (пластилін, природні матеріали) |
29 |
|
Релігійний жанр у культових спорудах. Мозаїка (аплікація) |
30 |
|
Фреска і вітраж. Імітація фрески (акварель) |
31 |
|
Батальний жанр. Композиція на батальну тему (графіка) |
32 |
|
Битва на морі. Акварель |
33 |
|
Жанри об’єднуються. Матеріали за вибором |
34 |
|
Моя країна – Україна. Декоративне панно (колаж). Узагальнення знань |
35 |
|
Урок-узагальнення. Відвідування художнього або краєзнавчого музею, екскурсія по місту, історичним місцям |