Календарне планування з предмету «Образотворче мистецтво»
за Типовою освітньою програмою НУШ-1,
розробленою під керівництвом Савченко О. Я.
1 година на тиждень
№ |
Тема |
Практична діяльність |
Дата |
Примітки |
|
1. |
Що таке мистецтво. Образотворче мистецтво. Чим працює художник. Графіка. Якою буває лінія. Лінія і характер. Пр. р. „Всі ми різні” – використання ліній для створення образу. |
|
|
|
|
2. |
Засоби графіки: лінія, крапка, пляма. Пр. р. „Де ховаються монстрики?” – створення графічної композиції. |
|
|
|
|
3. |
Що таке контур. Що таке силует. Матеріал художника-графіка. Передача характеру за допомогою ліній. Пр. р. „Їжачок” – створення образу тварини, малювання вуглиною. |
|
|
|
|
4. |
Кольори: хроматичні/ахроматичні. Пр. р. „Панди VS Страуси” – створення графічних зображень. |
|
|
|
|
5. |
Кольорознавство: Теплі кольори. Пр. р. „Створення пейзажу „Осінній ліс” – друк листям. |
|
|
|
|
6. |
Кольорознавство: Холодні кольори. Пр. р. „Дощовий настрій” – створення комбінованої композиції. |
|
|
|
|
7. |
Форма. Використання різних форм в образотворчій діяльності. Пр. р. „Моя вулиця” – аплікація. |
|
|
|
|
8. |
Барви осені. Форми осіннього листя. Пр. р. „Домалюй листочок” – робота олівцями. |
|
|
|
|
9. |
Фарби. З чим працює художник-живописець. Сім кольорів веселки. Пр. р. „Пташки на гілці” – живопис + графіка |
|
|
|
|
10. |
Урок-дослідження. Кольорознавство: основні та похідні кольори. Пр. р. Змішування кольорів. Палітра. |
|
|
|
|
11. |
Колір і настрій. Пр. р. „Святковий феєрверк” – робота паличками. |
|
|
|
|
12. |
Зимові ритми. Ритм. Пр. р. „Танок сніжинок” – робота з воском. |
|
|
|
|
13. |
Зимові перетворення. Композиція. Пр. р. „Сніговики” – незвичні ракурси. |
|
|
|
|
14. |
Світлі і теплі кольори. Пр. р. „Я люблю зиму” – комбінована робота. |
|
|
|
|
15. |
Зимові свята. Малювання пальцями. Пр. р. „Новорічна ялинка”. |
|
|
|
|
16. |
Підсумковий новорічний урок. Пр. р. „Різдвяний янгол” – малювання долоньками. |
|
|
|
|
ІІ семестр
№ |
Тема |
Практична діяльність |
Дата |
Примітки |
|
17. |
Мандри країною мистецтв. Цирк. Циркова афіша. Яскравість. Контраст. Пр. р. „ Створення ескізу циркової афіші” – робота на кольоровому тлі. |
|
|
|
|
18. |
Зустріч з театром. Ляльковий театр. Пр. р. Виготовлення пальчикових ляльок. |
|
|
|
|
19. |
Чарівники балету. Балет. Театральний костюм. Пр. р. „Тваринки-балеринки” – створення вигаданого образу балерини. |
|
|
|
|
20. |
Балет-казка. Музика та образотворче мистецтво. Пр. р. Створення художнього образу за музичним твором „Вальс квітів” |
|
|
|
|
21. |
Робота художника у театрі. Декорації. Пр. р. Створення ескізу декорацій до обраної сцени казки. |
|
|
|
|
22. |
Робота художника-мультиплікатора. Пластилінові мультфільми. Пр. р. „Смішарики” – ліплення героїв мультфільму за наданим ескізом. Пластилін. |
|
|
|
|
23. |
Народна творчість. Орнамент. Пр. р. Створення орнаменту для розпису іграшки. |
|
|
|
|
24. |
Весняні розповіді. Кольори ранньої весни. Нюанс. Пр. р. „Весняне небо” – комбінована робота: живопис, оригамі. |
|
|
|
|
25. |
Весняні розповіді. Кольори ранньої весни. Контраст. Пр. р. „Підсніжники” – робота аквареллю з використанням солі. |
|
|
|
|
26. |
Колір та настрій. Пр. р. „Ніжність” – живопис + графіка. |
|
|
|
|
27. |
Митці професіонали. Художник-анімаліст. Пр. р. „Привіт, шпаку!” – зображення птаха.. |
|
|
|
|
28. |
Митці професіонали. Художник-мариніст. Пр. р. „Весняне море” – робота з воском. |
|
|
|
|
29. |
Великодні дива. Писанки. Прадавні візерунки. Пр. р. „Великодня композиція” – декоративно-прикладне мистецтво. |
|
|
|
|
30. |
Митці-професіонали. Художник-ілюстратор. Пр. р. „”Чарівний птах” – робота за уявою. |
|
|
|
|
31. |
Створюємо красу. Техніки роботи акварельними та гуашевими фарбами Пр. р. Зображення квітучої гілки яблуні – робота на тонованому папері. |
|
|
|
|
32. |
Мистецька подорож до Європи. Франція. Елементи дизайну. Пр. р. „Листівка з Парижу” |
|
|
|
|
33. |
Мистецька подорож до Австралії. Пр. р. „Листівка з Австралії” |
|
|
|
|
34. |
Мистецька подорож до Єгипту. Пр. р. „Листівка з Єгипту” |
|
|
|
|
35. |
Краса рідної України. Пр. р. „Ласкаво просимо до нас! Підсумковий урок” |
|
|
|
|