За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич (З години на тиждень)
№п/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
|
Я І НАВКОЛИШНІЙ СВІТ |
|
1. |
08.01 |
Світ який мене оточує. Чому рослини такі різні, яка будова рослини. |
|
2. |
10.01 |
Які бувають рослини. |
|
3. |
12.01 |
Які рослини дикорослі, а які – культурні. |
|
4. |
15.01 |
Виготовлення лепбука «У світі рослин» |
|
5. |
17.01 |
Які бувають тварини. |
|
6. |
19.01 |
Чим цікавий світ комах та риб. |
|
7. |
22.01 |
«У світі комах та риб» - виготовлення лепбука. |
|
8. |
24.01 |
Чим цікавий світ птахів та звірів. |
|
9. |
26.01 |
«Захоплюючий світ птахів та звірів». Віртуальна подорож. |
|
10. |
29.01 |
Чому природа потребує охорони. |
|
11. |
31.01 |
Навчальний проєкт «Світ, який мене оточує» |
|
12 |
02.02 |
Я І МОЄ ЗДОРОВ’Я. Яку будову має наше тіло |
|
13 |
05.02 |
Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук. |
|
14 |
07.02 |
Як пов’язані життєрадісність і здоров’я |
|
15 |
09.02 |
Як пов’язані фізичні вправи і здоров’я |
|
16 |
12.02 |
Який буває відпочинок |
|
17 |
14.02 |
Як пов’язані харчування і здоров’я |
|
18 |
16.02 |
Сервірування столу. Правила поведінки за столом |
|
19 |
19.02 |
Створення лепбука «Як вести себе за столом» |
|
20 |
21.02 |
Корисна їжа. Яка вона? |
|
21 |
23.02 |
Проєкт «Я і моє здоров’я» |
|
|
|
МОЄ БЛИЗЬКЕ ОТОЧЕННЯ |
|
22 |
26.02 |
Я і моя сім’я. Яке моє найближче оточення. |
|
23 |
28.02 |
Навчальний проєкт «Подарунок найдорожчим людям» |
|
24 |
01.03 |
Які ваші сімейні обов’язки в сім’ї, родині |
|
25 |
04.03 |
«Моя сім’я – моя родина» - створення лепбука |
|
26 |
06.03 |
Що ми знаємо про наших домашніх улюбленців. |
|
27 |
08.03 |
Створення колективного панно «Мій домашній улюбленець» |
|
28 |
11.03 |
Які матеріали людина використовує в повсякденному житті. |
|
29 |
13.03 |
Як винаходи людства змінили світ |
|
30 |
15.03 |
Проєкт «Як до нас прийшла книга» |
|
31 |
18.03 |
Мій рід. Що таке родинне дерево |
|
32 |
20.03 |
Створення родинного дерева за зразком чи власним задумом |
|
33 |
22.03 |
Які існують родинні традиції та свята. Створення лепбуку «День родини» |
|
|
|
Я ЖИВУ В УКРАЇНІ |
|
34 |
01.04 |
Мій рідний край. |
|
35 |
03.04 |
Урок – дослідження «Рідний край – земний рай» |
|
36 |
05.04 |
Яка природа рідного краю |
|
37 |
08.04 |
Які рослини ростуть у рідному краї. |
|
38 |
10.04 |
Урок-екскурсія «Рослини рідного краю» |
|
39 |
12.04 |
Які тварини мешкають у рідному краї |
|
40 |
15.04 |
Створення улюбленого птаха українців – лелеку. |
|
41 |
17.04 |
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї |
|
42 |
19.04 |
Виготовлення свійських тварин із пластиліну та жолудів за зразком чи власним задумом. Створення домашньої ферми. |
|
43 |
22.04 |
Чому потрібно охороняти рослин і тварин. |
|
44 |
24.04 |
Проєкт «Бережіть природу рідного краю» |
|
45 |
26.04 |
Як поводитися у громадських місцях |
|
46 |
29.04 |
Створення лепбука «Поведінка у громадських місцях» |
|
47 |
01.05 |
Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями. |
|
48 |
03.05 |
До кого звертатися в разі винекнення небезпечних ситуацій |
|
49 |
06.05 |
Урок-екскурсія до місцевої частини МНС |
|
50 |
08.05 |
Україна – наша Батьківщина. Які символи нашої країни. |
|
51 |
10.05 |
Створення аплікації «Свої серця віддаємо Україні» |
|
52 |
13.05 |
Яка вона - столиця України |
|
53 |
15.05 |
Віртуальна екскурсія «Історичними місцями столиці України» |
|
54 |
17.05 |
Яка культура та звичаї українців. |
|
55 |
20.05 |
Проєкт «Славетні українці» |
|
56 |
22.05 |
Які є народні звичаї |
|
57 |
24.05 |
Міні-проєкт «Улюблені страви моєї родини» |
|
58 |
27.05 |
Україна – європейська держави. |
|
59 |
29.05 |
Проєкт «Україна – європейська країна» |
|
60 |
31.05 |
Узагальнення знань. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|